Dr. Félix Sergio Blázquez Lozano  

Profesor contratado doutor (PC-DR)

Departamento Empresa
Área Comercialización e investigación de mercados
Investigación  Grupo de investigación Investigación en Marketing Aplicado
Liñas de investigación Aínda non figuran no xestor curricular da UDC (SUXI).
Contacto Directorio da UDC

Docencia

Docencia impartida

Neste apartado móstrase a docencia impartida en graos, mestrados e resto de titulacións oficiais ata os últimos 6 anos.

Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Comportamento do Consumidor. Produtos e Marcas
Grao en Administración e Dirección de Empresas
4
Cultura e Actividade Económica
Máster Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados
5
Desenvolvemento de Produtos e Marcas de Videoxogos
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
4
Dirección Comercial
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
50
Marketing
Grao en Enxeñaría de Deseño Industrial e Desenvolvemento do Produto
11
Marketing financeiro
Máster Universitario en Banca e Finanzas
4
Prácticas en Empresas
Grao en Administración e Dirección de Empresas
30
Traballo Fin de Grao
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
8
Traballo Fin de Grao
Grao en Ciencias Empresariais
Grao en Ciencias Empresariais. Curso Ponte
Programa de simultaneidade do Grao en Arquitectura Técnica e o Grao en Ciencias Empresariais
Programa de simultaneidade do Grao en Turismo e o Grao en Ciencias Empresariais
2
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Comportamento do Consumidor. Produtos e Marcas 4
Cultura e Actividade Económica 5
Dirección Comercial 50
Fundamentos de Mercadotecnia 1
Marketing 4
Marketing financeiro 4
Prácticas en Empresas 30
Promoción e comercialización de destinos e produtos turísticos 6
Traballo Fin de Grao 16,6666666666667
Traballo Fin de Grao
Grao en Ciencias Empresariais. Curso Ponte
2,66666666666667
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Comportamento do Consumidor. Produtos e Marcas
Grao en Administración e Dirección de Empresas
8
Cultura e Actividade Económica
Máster Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados
7,5
Dirección Comercial
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
183
Marketing
Grao en Enxeñaría de Deseño Industrial e Desenvolvemento do Produto
4
Marketing financeiro
Máster Universitario en Banca e Finanzas
10
Traballo Fin de Grao
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
16
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Comportamento do Consumidor. Produtos e Marcas
Grao en Administración e Dirección de Empresas
8
Cultura e Actividade Económica
Máster Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados
7,5
Dirección Comercial
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
150
Marketing
Grao en Enxeñaría de Deseño Industrial e Desenvolvemento do Produto
42
Marketing financeiro
Máster Universitario en Banca e Finanzas
10
Traballo Fin de Grao
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
8
Traballo Fin de Grao
Grao en Ciencias Empresariais
Grao en Ciencias Empresariais. Curso Ponte
Programa de simultaneidade do Grao en Arquitectura Técnica e o Grao en Ciencias Empresariais
12
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Comportamento do Consumidor. Produtos e Marcas
Grao en Administración e Dirección de Empresas
50
Dirección Comercial
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
100
Marketing financeiro
Máster Universitario en Banca e Finanzas
20
Prácticas en Empresas
Grao en Administración e Dirección de Empresas
10
Traballo Fin de Grao
Grao en Ciencias Empresariais
Grao en Ciencias Empresariais. Curso Ponte
Programa de simultaneidade do Grao en Arquitectura Técnica e o Grao en Ciencias Empresariais
13,3
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Comportamento do Consumidor. Produtos e Marcas
Grao en Administración e Dirección de Empresas
50
Dirección Comercial
Grao en Administración e Dirección de Empresas
58
Fundamentos de Mercadotecnia
Grao en Ciencias Empresariais
50
Marketing financeiro
Máster Universitario en Banca e Finanzas
10
Traballo Fin de Grao
Grao en Economía
5,9
Traballo Fin de Grao
Grao en Administración e Dirección de Empresas
9,9
Traballo Fin de Grao
Grao en Ciencias Empresariais
Grao en Ciencias Empresariais. Curso Ponte
9,9

Titorías definidas polo/a docente para o curso académico 2017/2018.

Facultade de Economía e Empresa

Cuadrimestre Día Lugar
Segundo cuadrimestre martes
09:30 a 11:30
Despacho 218
Segundo cuadrimestre mércores
09:30 a 13:30
Despacho 218

Traballos fin de grao e mestrado

Dirixidos ou codirixidos polo/a docente desde o ano 2013.

Plan de Marketing do fútbol
Deseño e validación dunha idea de negocio ea súa aplicación sectorial. Hotel ecolóxico. Análise de proxecto a partir dun enfoque sectorial.
Plan de marketing de una empresa de aceite de oliva
Deseño e validación de unha idea de negocio e da súa aplicación sectorial. Unha axencia de turismo idomático.
Deseño e validación dunha idea de negocio e a súa aplicación sectorial : Movete as Renovables
Deseño e validación dunha idea de negocio e a sua aplicación sectorial.
Deseño e valoración dunha idea de negocio e a súa aplicación sectorial. Organización de eventos para estudantes
O comercio electrónico: Comportamento do consumidor no sector da moda
Validazon dunha idea de negocio
Marketing estratéxico na industria dos videoxogos
Unha terra única, un produto único. Desenvolvemento das estratexias de marketing para o sector pesqueiro en Galiza
Deseño e implementación dun portal web para o mercado da restauración
Mercadotecnia estratéxica no sector da moda: Ámbito, consumo e competencia
Plan de marketing estratéxico do sector cerveceiro. Caso Estrella Galicia

Resultados da investigación

Pode consultar os méritos de investigación seleccionando un tipo de mérito e o ano.

CONVENIO ENTRE A COMPAÑÍA DE RADIO-TELEVISIÓN DE GALICIA (CRTVG) E A UDC PARA REALIZACIÓN DO PROXECTO DE INVESTIGACIÓN "COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR DE PRODUCTOS AUDIOVISUAIS EMITIDOS POR TELEVISIÓN"

Entidade financiadora COMPAÑÍA DE RADIO-TELEVISIÓN DE GALICIA (RTVG) Y SUS SOCIEDADES TVG Y RTG
Tipo Contrato
Datas Desde 09/04/2003 ata 09/04/2005

Impacto de la marca y las denominaciones geográficas en los modos de gestión y comunicación ante situaciones de crisis alimentaria

Entidade financiadora Secretaria Xeral de Investigación e Desenvolvemento Tecnolóxico
Tipo Proxecto Outros Programas
Datas Desde 19/10/2002 ata 19/10/2005

CONTRATO ART. 11 L.R.U. ENTRE LA EMPRESA CENTROS EUROPEOS DE EMPRESAS E INNOVACIÓN DE CASTILLA Y LEÓN (CEEIS CASTILLA Y LEÓN), D. LAURENTINO BELLO Y LA FUNDACIÓN UDC

Entidade financiadora CEEIS CASTILLA Y LEÓN- CENTROS EUROPEOS DE EMPRESAS E INNOVACIÓN DE CASTILLA Y LEÓN
Tipo Contrato
Datas Desde 16/05/2001 ata 30/06/2002

Efectos de la corrupción en la imagen percibida de las empresas

Autores Valentín Martínez Fernández, Oscar Juanatey Boga, Felix Blazquez Lozano
Revista ZER: REVISTA DE ESTUDIOS DE COMUNICACIÓN Núm. 17 (páxs. 45 ata 66)

Marketing del Vino

Autores Domingo Javier Calvo Dopico. Felix Blazquez Lozano
Libro Marketing Sectorial
Vol. - Edita ESIC EDITORIAL.
ISBN: 978-84-7356-566-0
Páxinas Desde a 223 ata a 254

Capacidad de producción y marcas. Importancia en la comercialización de vinos de calidad
XVIII Luso-Spanish Conference on Management
Internacional

Autores Domingo Javier Calvo Dopico, Felix Blazquez Lozano, Cristina Calvo Porral
Lugar Porto (Portugal)

Calidad e Imagen del territorio como fuentes del valor de marca en el mercado vitivinícola
CONCLIVIT: CLIMA Y VITICULTRURA
Internacional

Autores Domingo Javier Calvo Dopico, Felix Blazquez Lozano
Lugar Zaragoza (España)

Análisis del Valor de marca en el sector vitivinícola
VI CONGRESO DE ECONOMÌA AGRARIA
Nacional

Autores Domingo Javier Calvo Dopico, Felix Blazquez Lozano
Lugar Albacete (España)

El sector textil-confección gallego ante la liberalización del mercado: Análisis estratégico y perspectivas futuras
XXI Reunión Anual ASEPELT 2007
Nacional

Autores Domingo Javier Calvo Dopico, Cristina Calvo Porral, Felix Blazquez Lozano, Laurentino Bello Acebrón
Lugar Valladolid (España)

Importancia de la notoriedad, calidad percibida e imagen en el mercado vitivinicola
XXI Reunión Anual ASEPELT 2007
Nacional

Autores Domingo Javier Calvo Dopico, Felix Blazquez Lozano, Cristina Calvo Porral
Lugar Valladolid (España)

Análisis del valor proporcionado por la marca de origen en los vinos de calidad
XXI CONGRESO ANUAL AEDEM
Nacional

Autores Domingo Javier Calvo Dopico, Felix Blazquez Lozano
Lugar Madrid (España)

DETERMINANTES DEL VALOR DE MARCA EN EL MERCADO VITINICOLA
5 FORO MUNDIAL DEL VINO
Internacional

Autores Domingo Javier Calvo Dopico, Felix Blazquez Lozano
Lugar Logroño (España)

IMPORTANCIA DE LA MARCA DE ORIGEN EN EL MERCADO VITIVINICOLA
XVI JORNADAS LUSO-ESPANHOLAS GESTAO CIENTIFICA
Internacional

Autores Felix Blazquez Lozano, Domingo Javier Calvo Dopico
Lugar Evora (Portugal)

ANALISIS DE LAS FUENTES DEL VALOR DE MARCA EN EL SECTOR VITIVINICOLA
XXIX CONGRESO MUNIDAL DE LA VIÑA Y EL VINO
Internacional

Autores Felix Blazquez Lozano, Domingo Javier Calvo Dopico
Lugar Logroño (España)

CONDICIONANTES E IMPLICACIONES EN LA APARICION DE UN NUEVO AGENTE EN LA COMERCIALIZACION DE VINOS DE CALIDAD
XV Jornadas hispano-lusas de gestión científica
Internacional

Autores Felix Blazquez Lozano, Domingo Javier Calvo Dopico
Lugar Sevilla (España)

La importancia de la marca y la denominación de origen en la comercialización de vinos de calidad
V Congreso de Economía Agraria
Nacional

Autores Domingo Javier Calvo Dopico, Felix Blazquez Lozano
Lugar Santiago de Compostela (España)

Tipología y evolución de las promociones de ventas en el sector de la prensa diaria: Análisis del mercado gallego
XVIII congreso anual AEDEM XIV congreso hispano-francés.La empresa y su entorno
Internacional

Autores Valentín Martínez Fernández, Oscar Juanatey Boga, Felix Blazquez Lozano
Lugar Ourense (España)

Análisis de la evolución de las promociones de ventas y su efecto en la difusión en el sector de la prensa diaria en Galicia
XVIII Reunión Anual de la Asociación de Economía Aplicada (ASEPELT)
Nacional

Autores Oscar Juanatey Boga, Valentín Martínez Fernández, Felix Blazquez Lozano
Lugar León (España)

Estrategias de marca en vinos con denominación de origen
XVIII Reunión Anual de la Asociación de Economía Aplicada (ASEPELT)
Nacional

Autores Domingo Javier Calvo Dopico, Felix Blazquez Lozano, Laurentino Bello Acebrón
Lugar León (España)

Influencia de la percepción de la imagen de una empresa de servicios en la imagen de la ciudad
XVIII Reunión Anual de la Asociación de Economía Aplicada (ASEPELT)
Nacional

Autores Oscar Juanatey Boga, Valentín Martínez Fernández, Felix Blazquez Lozano
Lugar León (España)

Comercialización de vinos de calidad: Marca de fabricante vs marca de distribuidor
XXXVI Jornadas ITEA. De la viña a la copa.
Nacional

Autores Domingo Javier Calvo Dopico, Felix Blazquez Lozano
Lugar Zaragoza (España)

The impact of sales promotion on difusion and market share of daily press in Galicia
International Conference on Computer Communication and Control Technologies (CCCT 2003)
Internacional

Autores Valentín Martínez Fernández, Oscar Juanatey Boga, Felix Blazquez Lozano
Lugar Orlando (Estados Unidos)

Análisis de la evolución de las marcas de leche de consumo en la economía gallega en los últimos cinco años. Estudio metodológico de la elección de marca.
II Congreso de Economía de Galicia
Internacional

Autores Felix Blazquez Lozano
Lugar Santiago de Compostela (España)

Cargos

Cargos académicos ou de xestión para o/a docente.

Departamento de Empresa

Director/a

Desde 06/04/2017.

Facultade de Economía e Empresa

Secretario/a de Facultade

Desde 25/09/2010 ata 02/03/2011.

Escola Universitaria de Estudos Empresariais

Secretario/a de Facultade

Desde 19/03/2009 ata 24/09/2010.

Escola Universitaria de Estudos Empresariais

Secretario/a de Facultade