Dr. Domingo Javier Calvo Dopico  

Titular de universidade (TIT-UN)

Departamento Empresa
Área Comercialización e investigación de mercados
Investigación  Grupo de investigación Grupo Jean Monnet de Competitividade e Desenvolvemento
Liñas de investigación Aínda non figuran no xestor curricular da UDC (SUXI).
Contacto Directorio da UDC
Orcid id0000-0002-5350-2245 Scopus8329474600

Docencia

Docencia impartida

Neste apartado móstrase a docencia impartida en graos, másteres e resto de titulacións oficiais ata os últimos 6 anos.

Materia e estudos en que se imparte Horas a distancia Horas totais
Comportamento do Consumidor. Produtos e Marcas 0 25
Márketing 0 57,5
Traballo Fin de Grao 0 0,5
Traballo Fin de Grao 0 2
Traballo Fin de Grao
Grao en Ciencias Empresariais. Curso Ponte
Programa de simultaneidade do Grao en Arquitectura Técnica e o Grao en Ciencias Empresariais
0 1,5
Materia e estudos en que se imparte Horas a distancia Horas totais
Comportamento do Consumidor. Produtos e Marcas
Grao en Administración e Dirección de Empresas
0 17
Márketing
Grao en Enxeñaría de Deseño Industrial e Desenvolvemento do Produto
0 20,5
Materia e estudos en que se imparte Horas a distancia Horas totais
Comportamento do Consumidor. Produtos e Marcas
Grao en Administración e Dirección de Empresas
0 17
Márketing
Grao en Enxeñaría de Deseño Industrial e Desenvolvemento do Produto
0 32,5
Traballo Fin de Grao
Grao en Economía
0 8
Traballo Fin de Grao
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
0 4
Materia e estudos en que se imparte Horas a distancia Horas totais
Márketing
Grao en Enxeñaría de Deseño Industrial e Desenvolvemento do Produto
0 56
Traballo Fin de Grao
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
0 4
Materia e estudos en que se imparte Horas a distancia Horas totais
Márketing
Grao en Enxeñaría de Deseño Industrial e Desenvolvemento do Produto
0 56
Traballo Fin de Grao
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
0 4
Materia e estudos en que se imparte Horas a distancia Horas totais
Dirección Comercial
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
0 20
Traballo Fin de Grao
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
0 40

Traballos fin de grao e máster

Dirixidos ou codirixidos polo/a docente desde o ano 2013.

Innovación e desenvolvemento sostible no sector automobilístico
Risco de sobreexplotación de recursos pesqueiros e implicacións para a sostibilidade
Publicidade Dixital e Estratexia: evolución do investimento, implementación e impacto da performance
Analise do grao de internacionalización dos principais grupos de distribucion textil e confección do mercado Español
Análise do potencial de mercado dos productos de pesca e desenvolvemento de productos de alto valor engadido. Revisión da literatura e evidencia empírica.
Globalización do mercado pesqueiro. Oportunidades e retos na comercialización do atún.
Importancia da marca no mercado de moda e complementos de luxo: Tendencias e estudio de caso
Sostibilidade no sector pesqueiro: revisión da literatura e evidencia empírica
Tendencias e retos na comercialización de productos de acuicultura. Análise do caso do cultivo e industria do mexillón
Análise de retos e tendencias na prestación dos servizos sanitarios no ámbito público e privado. Investigación previa e estudo do caso
Análise do mercado de videoxogos: panorámica xeral, investigación previa e estudo de caso.
Análise do sector automobilístico no período 1990-2015: Panorámica xeral, previsión de demanda e avaliación do cambio estrutural na serie histórica
Análise do valor da marca e do grao de internacionalización das marcas de calzado deportivo
Análise e medición da internacionalización das empresas do sector do calzado
Deseño e avaliación das accións de marketing dixital no mercado da moda. Evidencia empírica e caso de estudo
Estudo do caso Danone e aplicación para os segmentos do iogur e os derivados lácteos funcionais
Fairplaybet: Diseño, implantación e xestión dun sitio web para o mercado de apostas deportivas
Implantación dunha tenda online
Importancia da orientación ao mercado nas estratexias de innovación e imitación. Investigación previa e estudo de caso
Innovación na xestión do punto de venta. Aplicación ó sector de conxelados de pesca
Investigación do mercado do café: panorámica xeral, tendencias e análise do comportamento do consumidor.
O sector lácteo ante a globalización do mercado. Análisis de supervivencia e evaluación de oportunidades de crecemento
Protección da marca e doutros signos distintivos. Fundamentos teóricos e estudo de casos
Segmentación dos mercados financeiros e análise do comportamento do consumidor no entorno dixital: Investigación previa e evidencia empírica
Tendencias no mercado mundial da automoción e retos da industria española:Investigación previa e evidencia empírica
Teoría Xeral do Intercambio e novas aplicacións: Investigación previa e estudo de casos
Trazabilidade e etiquetado de produtos pesqueiros: Investigación previa e estudo do caso.
Uso e xestión das Redes Sociais Dixitais no ámbito non lucrativo. Investigación previa e estudo de caso
Valorización e transformación de productos de pesca. Panorámica xeral, investigación previa i estudo de caso
Xestión da innovación, desenvolvemento e lanzamento de novos productos agroalimentarios. Investigación previa e estudo de casos
Análise da actividade e investimento publicitario en diferentes soportes e protección do consumidor.
Análise da calidade do servizo en axencias de viaxe e a sua relación coa satisfacción e a lealtade. Canle tradicional vs. Canle dixital
Análise da supervivencia das novas entidades financieiras e avaliación das oportunidades de segmentación. Referencia ao caso ABANCA
Análise de oportunidades de crecemento no mercado das alfaias e desenvolvemento dun portal web
Análise de oportunidades e retos no sector vitivinícola e importancia da marca na comercialización do viño de calidade
Análise do mercado da automoción e estudo do caso Audi (Grupo Volkswagen) - España.
Análise dos retos na comercialización de marisco e deseño dun sitio web. Aplicación no caso das Rías Galegas.
Factores de atracción comercial e criterios de xestión de centros comerciais de área urbán.
Investigación do mercado da dermoestética: tendenzas, oportunidades de crecemento e estratexias de marketing
Investigación do mercado do azucre: Tendencias, oportunidades de crecemento e importancia das variables de marketing.
Loxística inversa e comercialización de productos refabricados e reutilizados. Investigación previa e Estudo de casos.
Marketing e emprendemento: Deseño, implantación e xestión dun portal web para a comercialización de produtos e dispositivos electrónicos
Marketing e Innovación: Comercialización do viño de calidade a través da canle dixital
Retos na dixitalización do sector editorial e deseño dun portal web para a ensinanza universitaria.
Retos na dixitalización do sector editorial e deseño dun portal web para a ensinanza universitaria.
Trazabilidade, etiquetaxe e sostibilidade dos produtos da pesca:Investigación anterior e evidencia empírica.
Uso das redes sociais dixitais e impacto da actividade publicitaria: Oportunidades comerciais, factores moderadores e protección do consumidor
Valoración da marca e avaliación do risco de confusión. Estudo de casos e evidencia empírica
Análise do comportamento de compra do viño de calidade, tendencias e valoración do capital de marca. Referencia ao caso Galego
Análise do comportamento do consumidor e valoración do capital de marca no mercado de moda de luxo
Deseño e implementación dun portal web para o mercado da restauración
O sector lacteo ante un horizonte sin cuotas. Diagnostico estratéxico e evaluación do impacto nos prezos e na cantidade ofertada
Sinalización da calidade, etiquetado e trazabilidade dos productos pesqueiros. Influencia nos hábitos de compara e na disposición a pagar
Xestión estratégica da cadea de valor e avaliación das oportunidades de segmentación nos mercados internacionais de moda de lujo

Resultados da investigación

Pode consultar os méritos de investigación seleccionando un tipo de mérito e o ano.

Aproximación á metodoloxía da Estratexia Metropolitana de Innovación (InnovaCM)

Entidade financiadora AYUNTAMIENTO DE A CORUÑA
Investigadores principais Jesús López Rodríguez y Domingo Calvo Dopico
Tipo Contrato
Datas Desde 01/01/2018 ata 31/12/2018

Ayudas para la mejora, creación, reconocimiento y estructuración de agrupaciones estratégicas del Sistema Universitario de Galicia (S.U.G.): Red de Investigación Interuniversitaria (ECOBAS)

Entidade financiadora Xunta de Galicia, Consellería de Innovación,Industria e Comercio
Investigadores principais Carlos Hervés Beloso
Tipo Proxecto Programas Autonomicos
Datas Desde 01/01/2018 ata 31/12/2020

Ayuda para la consolidación y estructuración de unidades de investigación competitivas del sistema gallego de I+D+i del año 2013: Grupo de investigación Jean Monnet de competencia y desarrollo en la UE: C+D Group

Entidade financiadora Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria
Investigadores principais Emma Iglesias Vazquez
Tipo Proxecto Programas Autonomicos
Datas Desde 01/01/2013 ata 31/12/2015

" A methodological proposal to create seafood products with more added value for consumers": subproyecto del Proyecto Integrado llamado SEAFOOD PLUS.

Tipo Proxecto Outros Programas
Datas Desde 01/01/2004 ata 30/06/2008

CONVENIO ENTRE A COMPAÑÍA DE RADIO-TELEVISIÓN DE GALICIA (CRTVG) E A UDC PARA REALIZACIÓN DO PROXECTO DE INVESTIGACIÓN "COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR DE PRODUCTOS AUDIOVISUAIS EMITIDOS POR TELEVISIÓN"

Entidade financiadora COMPAÑÍA DE RADIO-TELEVISIÓN DE GALICIA (RTVG) Y SUS SOCIEDADES TVG Y RTG
Tipo Contrato
Datas Desde 09/04/2003 ata 09/04/2005

Impacto de la marca y las denominaciones geográficas en los modos de gestión y comunicación ante situaciones de crisis alimentaria

Entidade financiadora Secretaria Xeral de Investigación e Desenvolvemento Tecnolóxico
Tipo Proxecto Outros Programas
Datas Desde 19/10/2002 ata 19/10/2005

CONTRATO ART. 11 L.R.U. ENTRE LA EMPRESA CENTROS EUROPEOS DE EMPRESAS E INNOVACIÓN DE CASTILLA Y LEÓN (CEEIS CASTILLA Y LEÓN), D. LAURENTINO BELLO Y LA FUNDACIÓN UDC

Entidade financiadora CEEIS CASTILLA Y LEÓN- CENTROS EUROPEOS DE EMPRESAS E INNOVACIÓN DE CASTILLA Y LEÓN
Tipo Contrato
Datas Desde 16/05/2001 ata 30/06/2002

CONVENIO DE COLABORACIÓN ENTRE EL AYUNTAMIENTO DE A CORUÑA Y LA UDC PARA MEDICIÓN DEL GRADO DE ACEPTACIÓN EN LOS CIUDADANOS DEL SISTEMA DE RECOGIDA SELECTIVA DE RESIDUOS

Entidade financiadora AYUNTAMIENTO DE A CORUÑA
Tipo Contrato
Datas Desde 14/01/2000 ata 01/01/2001

Evaluación del mercado lácteo en Galicia y valoración de las marcas de leche desde la perspectiva del consumidor

Entidade financiadora Secretaria Xeral de Investigación e Desenvolvemento Tecnolóxico
Tipo Proxecto Outros Programas
Datas Desde 26/08/2000 ata 26/08/2001

A influencia das denominacións de orixe na calidade percibida e na compra de productos agroalimentarios:unha aplicación os viños con denominacion de orixe.

Entidade financiadora Secretaria Xeral de Investigación e Desenvolvemento Tecnolóxico
Tipo Proxecto Outros Programas
Datas Desde 26/08/1999 ata 26/08/2000

Marcas y señales de calidad en productos agroalimenticios perecederos. El caso del mejillón de Galicia

Entidade financiadora Dirección Xeral de Universidades
Tipo Proxecto Outros Programas
Datas Desde 10/07/1997 ata 10/07/1998

Influencia de la credibilidad de la comunicación y de la calidad en el riesgo percibido.

Tipo Proxecto Outros Programas

Export performance in Spanish wineries: the role of human capital and quality management system

Autores López-Rodríguez, J., Calvo Dopico, D., Del Castillo Puente
Revista European Journal of International Management Vol. 12 Núm. 3 (páxs. 311 ata 333)

Análisis de las preferencias de un nuevo producto de conveniencia a base de pescado.

Autores D. Calvo Dopico, Alina Tudoran, Svein Ottar Olsen
Revista REVISTA ESPAÑOLA DE ESTUDIOS AGROSOCIALES Y PESQUEROS Vol. 225 (páxs. 71 ata 108)

The influence of test situation and satisfaction with preparation on evaluation and intention to consume a new seafood product

Autores Morten Heide, Svein Ottan Olsen, D. Calvo Dopico
Revista BRITISH FOOD JOURNAL Vol. 112 Núm. 7 (páxs. 763 ata 774)

The effect of health benefit information on consumer health value, attitude and intentions

Autores Ana Alina Tudoran, Svein Ottar Olsen, D. Calvo Dopico
Revista APPETITE Vol. 52 Núm. 2009 (páxs. 568 ata 579)

Explaining intention to consume a new fisch product: a cross-generational and cross-cultural comparison

Autores D. Calvo Dopico, Svein Ottar Olsen, Morten Heide, Hjell Toften
Revista FOOD QUALITY AND PREFERENCE Vol. 19 Núm. 7 (páxs. 618 ata 627)

La importancia de la marca en la comercialización de productos perecederos: una aplicación empírica al sector vacuno

Autores D. Calvo Dopico, Alina Tudoran
Revista REVISTA EUROPEA DE DIRECCIÓN Y ECONOMÍA DE LA EMPRESA Vol. 17 Núm. 1 (páxs. 151 ata 165)

Calidad objetiva del pescado y métodos para su evaluación. Conexión con la calidad percibida por el consumidor

Autores D. Calvo Dopico, Mercedes Careche Rebecoecha, Arantxa Rodríguez Casado, Pedro Carmona Hernández
Revista ALIMENTACIÓN, NUTRICIÓN Y SALUD Vol. 13 Núm. 3 (páxs. 74 ata 80)

Análisis de los factores determinantes de la percepción de riesgo en el proceso de compra: Una aplicación empírica a la crisis de la EEB

Autores D. Calvo Dopico
Revista REVISTA ESPAÑOLA DE INVESTIGACIÓN EN MARKETING Vol. 8 Núm. 1 (páxs. 2 ata 20)

Analysis of Brand Equity Supplied by Appellations of Origin: An Empirical Application for Beef

Autores D. Calvo Dopico
Revista Journal of International Food & Agribusiness Marketing Vol. 14 Núm. 3 (páxs. 21 ata 34)

Estrategias de marca en vinos con denomonación de origen: Un análisis desde la óptica de la percepción de los directivos

Autores D. Calvo Dopico
Revista INVESTIGACIÓN Y MARKETING AEDEMO Vol. 3 Núm. 75 (páxs. 47 ata 52)

¿Cómo recuperar la confianza del consumidor en el sector de vacuno?.

Autores D. Calvo Dopico
Revista EUROCARNE Núm. 93 (páxs. 47 ata 56)

The importance of intrinsic and extrinsic cues to expected and experienced quality: an empirical application for beef

Autores Laurentino Bello Acebrón, D. Calvo Dopico
Revista FOOD QUALITY AND PREFERENCE Vol. 11 Núm. 3 (páxs. 229 ata 238)

Propuesta de un modelo positivo del proceso de compra de carne de ternera y evaluación de las preferencias de los consumidores

Autores Laurentino Bello Acebrón, D. Calvo Dopico
Revista REVISTA ESPAÑOLA DE ECONOMÍA AGRARIA Vol. 5 Núm. 183 (páxs. 49 ata 49)

A proposal for the buying model for fresh food products: The case of fresh mussels

Autores Laurentino Bello Acebrón, D. Calvo Dopico, Jean-Pierre Lévy Mangin
Revista Journal of International Food & Agribusiness Marketing Vol. 11 Núm. 3 (páxs. 75 ata 96)

Attitudes towards buying fresh mussels

Autores Laurentino Bello Acebrón, D. Calvo Dopico
Revista JOURNAL OF FOOD PRODUCTS MARKETING Vol. 5 Núm. 3 (páxs. 49 ata 61)

El papel de las denominaciones y otros atributos en la calidad percibida y la comercialización de la carne de ternera

Autores Laurentino Bello Acebrón, José Tomás Gómez Arias, D. Calvo Dopico
Revista EUROCARNE Vol. 8 Núm. 63 (páxs. 75 ata 86)

Propuesta de un modelo positivo del proceso de compra de carne de ternera y evaluación de las preferencias de los consumidores

Autores Laurentino Bello Acebrón, D. Calvo Dopico
Revista REVISTA ESPAÑOLA DE ECONOMÍA Vol. 5 Núm. 183 (páxs. 49 ata 61)

Consumer evaluation of tailor-made seafood products

Autores Svein Olsen. Kjell Toften. D. Calvo Dopico. Alina Tudoran
Libro Improving Seafood Products for the Consumer
Vol. - Edita Woodhead Publishing Limited.
ISBN: 978-1-84569-019-9
Páxinas Desde a 85 ata a 110

Marketing del Vino

Autores D. Calvo Dopico. Félix Blázquez-Lozano
Libro Marketing Sectorial
Vol. - Edita ESIC EDITORIAL.
ISBN: 978-84-7356-566-0
Páxinas Desde a 223 ata a 254

Estrategias de reducción del riesgo en la cadena alimentaria: el caso de la EEB

Autores D. Calvo Dopico
Libro COMPORTAMIENTO DEL CONSUMIDOR. CASOS PRACTICOS
Vol. - Edita ESIC.
ISBN: 84-7356-443-X
Páxinas Desde a 103 ata a 113

Labeling, price and packaging as value indicators in acquaculture: an empirical application for fresh mussels

Autores D. Calvo Dopico
Libro Quality of fish: From catch to consumer
Vol. - Edita Wageningen Academic Publishers.
ISBN: 9076998140
Páxinas Desde a 429 ata a 440

Colaboración ciudadana en los programas de recogida selectiva de residuos sólidos urbanos: Una aplicación empírica a la introducción del Ecocubo en A Coruña

Autores Laurentino Bello Acebrón. Valentín Martínez Fernández. D. Calvo Dopico
Libro Documento de Trabajo de la Universidade da Coruña: La intervención Psicodepagógia: experiencias prácticas.
Vol. - Edita JB Castro.
ISBN: 84-607-0930-2
Páxinas Desde a 0 ata a 0

Psychological factors conditioning the acceptance of new agri-food products

Autor José María Losada López
Director/es Domingo Javier Calvo Dopico; José Andrés Faíña Medín
Ámbito Facultad de Economía y Empresa
Cualificación Sobresaliente Cum laude

Internacionalización de los mercados agroalimentarios y países en vías de desarrollo: Análisis de las estrategias de marcas globales y locales

Autor Salomon Roberto Arias Montero
Director/es Domingo Javier Calvo Dopico
Ámbito Facultad de Economía y Empresa
Cualificación Sobresaliente Cum laude

Quality signalling and assurance of fish products from a consumer point of view

Autor Beatriz Rodríguez Salvador
Director/es Domingo Javier Calvo Dopico
Ámbito Facultad de Economía y Empresa
Cualificación Sobresainte

Fuentes de valor en el mercado agroalimentario. Aplicación empírica a productos de bajo precio relativo

Autor Jonathan Neptalí Herrera Peña
Director/es Domingo Javier Calvo Dopico; José López Rodríguez
Ámbito Facultad de Economía y Empresa
Cualificación Sobresaliente Cum laude

Analysis of Value Chain in the Textile-Clothing Sector, Sou7rces of Equity and Brand Strategy in International Fashion Markets

Autor Cristina Calvo Porral
Director/es Domingo Calvo Dopico
Ámbito Análisis Económico y Administración de Empresas
Cualificación Sobresaliente Cum laude

The relationships among consumers¿values, attitudes, intentions and behaviour: Moderating effects and nonlinear dynamics

Autor Ana Alina Tudoran
Director/es Domingo Javier Calvo Dopico;Svein Ottar Olsen
Ámbito Análisis Económico y Administración de Empresas
Cualificación Sobresaliente Cum laude

Señalización de la calidad y valor de marca: Importancia de la marca de origen en el mercado vitivinícola

Autor Felix Sergio Blazquez Lozano
Director/es Domingo Javier Calvo Dopico
Ámbito Análisis Económico y Administración de Empresas
Cualificación Sobresaliente Cum laude

Análisis de la cadena de valor del sector textil-confección y fuentes de diferenciación en los mercados internacionales de Moda
XXII Congreso Nacional de Marketing - AEMARK
Nacional

Autores D. Calvo Dopico, Cristina Calvo Porral
Lugar Oviedo (España)

Antecedentes de la satisfacción y el papel moderador de la información: ¿cumplimiento de expectativas o performance el producto?
AEMARK- XXICongreso Nacional de Marketing, encuentro de profesores universitarios de marketing
Nacional

Autores D. Calvo Dopico, Svein Ottar Olsen, Ana Alina Tudoran
Lugar Bilbao (España)

Estrategias de internacionalización de producción en el sector textil y de la confección en el contexto de la UE: Análisis del caso Gallego
XIX Congreso Hispano-Luso de Gestión Científica
Internacional

Autores D. Calvo Dopico, Cristina Calvo Porral
Lugar Sevilla (España)

Factores determinantes de la intención de consumo de un nuevo producto. Actitud, norma social y control percibido
EMARK 2008
Nacional

Autores Alina Tudoran, D. Calvo Dopico
Lugar España

Capacidad de producción y marcas. Importancia en la comercialización de vinos de calidad
XVIII Luso-Spanish Conference on Management
Internacional

Autores D. Calvo Dopico, Félix Blázquez-Lozano, Cristina Calvo Porral
Lugar Porto (Portugal)

El sector textil confección gallego ante la liberalización del mercado: Análisis Estrátegico y perspectivas futuras
XVIII Luso-Spanish Conference on Management
Internacional

Autores D. Calvo Dopico, Cristina Calvo Porral
Lugar Porto (Portugal)

Estrategias en la producción y distribución de las PYMES del sector textil confección gallego ante la liberación del mercado
XXII Reunión Anual de la Asociación Española de Economía Aplicada (ASEPELT)
Nacional

Autores D. Calvo Dopico, Cristina Calvo Porral
Organizador Universidad de Barcelona
Lugar Barcelona (España)

Analysis of the Preferences for a New Convenience Seafood Product: Empirical Application for Spain and Norway
1ST MEDITERRANEAN CONGRESS
Internacional

Autores D. Calvo Dopico, Alina Tudoran
Lugar Barcelona (España)

Calidad e Imagen del territorio como fuentes del valor de marca en el mercado vitivinícola
CONCLIVIT: CLIMA Y VITICULTRURA
Internacional

Autores D. Calvo Dopico, Félix Blázquez-Lozano
Lugar Zaragoza (España)

Evaluación de un nuevo producto de pescado de conveniencia: El caso Fishburger
VI CONGRESO DE ECONOMÍA AGRARIA
Nacional

Autores D. Calvo Dopico, Alina Tudoran
Lugar Albacete (España)

Análisis del Valor de marca en el sector vitivinícola
VI CONGRESO DE ECONOMÌA AGRARIA
Nacional

Autores D. Calvo Dopico, Félix Blázquez-Lozano
Lugar Albacete (España)

Functional food development based on restructured fish and dietary fibres
IV CONGRESO SEAFOODPLUS
Internacional

Autores D. Calvo Dopico
Organizador UNIVERSIDAD DE LA RIOJA
Lugar Bilbao (España)

Análisis de las Preferencias para un Nuevo Producto de Pescado de Conveniencia: Análisis Empírico para España y Noruega
Jornadas Hispano-Lusas
Internacional

Autores D. Calvo Dopico, Alina Tudoran
Organizador Universidad de La Rioja
Lugar España

Análisis de las preferencias de un nuevo producto de pescado de conveniencia: El caso Fishburger. Aplicación empírica para España y Noruega
XIX EMARK
Nacional

Autores D. Calvo Dopico, Alina Tudoran
Lugar Vigo (España)

Importancia de la marca en la comercialización de productos perecederos: Aplicación al sector cárnico
XIX EMARK
Nacional

Autores D. Calvo Dopico, Alina Tudoran
Lugar Vigo (España)

El sector textil-confección gallego ante la liberalización del mercado: Análisis estratégico y perspectivas futuras
XXI Reunión Anual ASEPELT 2007
Nacional

Autores D. Calvo Dopico, Cristina Calvo Porral, Félix Blázquez-Lozano, Laurentino Bello Acebrón
Lugar Valladolid (España)

Importancia de la notoriedad, calidad percibida e imagen en el mercado vitivinicola
XXI Reunión Anual ASEPELT 2007
Nacional

Autores D. Calvo Dopico, Félix Blázquez-Lozano, Cristina Calvo Porral
Lugar Valladolid (España)

Análisis del valor proporcionado por la marca de origen en los vinos de calidad
XXI CONGRESO ANUAL AEDEM
Nacional

Autores D. Calvo Dopico, Félix Blázquez-Lozano
Lugar Madrid (España)

New Functional Seafood products: Information, Acceptability, Health and quality perceptions
XXXVII WEFTA
Internacional

Autores D. Calvo Dopico, Alina Tudoran
Lugar Lisboa (Portugal)

DETERMINANTES DEL VALOR DE MARCA EN EL MERCADO VITINICOLA
5 FORO MUNDIAL DEL VINO
Internacional

Autores D. Calvo Dopico, Félix Blázquez-Lozano
Lugar Logroño (España)

IMPORTANCIA DE LA MARCA DE ORIGEN EN EL MERCADO VITIVINICOLA
EMARK - ENCUENTRO DE PROFESORES UNIVERSITARIOS DE MARKETING
Internacional

Autores D. Calvo Dopico
Lugar Almería (España)

IMPORTANCIA DE LA MARCA DE ORIGEN EN EL MERCADO VITIVINICOLA
XVI JORNADAS LUSO-ESPANHOLAS GESTAO CIENTIFICA
Internacional

Autores Félix Blázquez-Lozano, D. Calvo Dopico
Lugar Evora (Portugal)

ANALISIS DE LAS FUENTES DEL VALOR DE MARCA EN EL SECTOR VITIVINICOLA
XXIX CONGRESO MUNIDAL DE LA VIÑA Y EL VINO
Internacional

Autores Félix Blázquez-Lozano, D. Calvo Dopico
Lugar Logroño (España)

DOES THE PROMOTION OF HEALTH BELIEFS INCREASE SEAFOOD CONSUMPTION?
3 HEALTH INTERNATIONAL SEA SYMPOSIUM
Internacional

Autores D. Calvo Dopico
Lugar Granville (Francia)

CONDICIONANTES E IMPLICACIONES EN LA APARICION DE UN NUEVO AGENTE EN LA COMERCIALIZACION DE VINOS DE CALIDAD
XV Jornadas hispano-lusas de gestión científica
Internacional

Autores Félix Blázquez-Lozano, D. Calvo Dopico
Lugar Sevilla (España)

La importancia de la marca y la denominación de origen en la comercialización de vinos de calidad
V Congreso de Economía Agraria
Nacional

Autores D. Calvo Dopico, Félix Blázquez-Lozano
Lugar Santiago de Compostela (España)

Estrategias de marca en vinos con denominación de origen
XVIII Reunión Anual de la Asociación de Economía Aplicada (ASEPELT)
Nacional

Autores D. Calvo Dopico, Félix Blázquez-Lozano, Laurentino Bello Acebrón
Lugar León (España)

Comercialización de vinos de calidad: Marca de fabricante vs marca de distribuidor
XXXVI Jornadas ITEA. De la viña a la copa.
Nacional

Autores D. Calvo Dopico, Félix Blázquez-Lozano
Lugar Zaragoza (España)

Analysis of the determinant factors in the demand for ecological food products
VIII International Symposium on Analytical Methodology in the Environmental Field (VIII ISAMEF)
Internacional

Autores D. Calvo Dopico
Lugar Coruña, A (España)

Labelling, price and packaging as value indicators in aquaculture: an empirical application for fresh mussels
Fish Quality Labelling and Monitoring
Internacional

Autores D. Calvo Dopico
Lugar Florencia (Italia)

An analysis of factors determining the perception of risk in the BSE crises
31st European Marketing Academy Conference
Internacional

Autores D. Calvo Dopico
Lugar Braga (Portugal)

Quality and perceived risk. An analysis of the buying decision making process of food products
XIV Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing
Nacional

Autores D. Calvo Dopico
Organizador Universidad de Granada
Lugar Granada (España)

Percepción de la calidad y de la seguridad alimentaria en el proceso de compra
VIII Semana Europea de la Calidad
Internacional

Autores D. Calvo Dopico
Lugar Bilbao (España)

Factores determinantes de la colaboración ciudadana en los programas de reciclaje de residuos sólidos urbanos.
XV Reunión de ASEPELT-ESPAÑA
Internacional

Autores Laurentino Bello Acebrón, D. Calvo Dopico
Lugar Coruña, A (España)

¿Cómo minimizar el riesgo percibido y recuperar la confianza del consumidor en el sector de vacuno?.
4 Congreso de Economía Agraria.
Nacional

Autores D. Calvo Dopico
Lugar España

¿Cómo recuperar la confianza del consumidor en el sector de vacuno?.
13 Congreso de Profesores Universitarios de Marketing.
Nacional

Autores D. Calvo Dopico
Lugar Coruña, A (España)

Appellations of origin: signal of quality or safety?.
Processing of Price Information and Willingness to Pay Approaches to Analysing How Consumers React to Price.
Internacional

Autores D. Calvo Dopico
Lugar Coruña, A (España)

Cargos

Cargos académicos ou de xestión para o/a docente.

Claustro

Profesorado doutor con vinculación permanente

Desde 15/03/2023.

Xunta da Escola Universitaria de Deseño Industrial

PDI (Membros Natos)

Desde 15/03/2023.

Consello do Departamento Empresa

PDI (Membros Natos)

Desde 15/03/2023.

Equipo de Goberno

Vicerreitoría de Economía e Planificación Estratéxica
Vicerreitor

Desde 14/01/2020.

Xunta da Escola Universitaria de Deseño Industrial

PDI (Membros Natos)

Desde 10/03/2021 ata 14/03/2023.

Consello do Departamento Empresa

PDI (Membros Natos)

Desde 10/03/2021 ata 14/03/2023.

Comisión de Asuntos Económicos

Consello de Goberno
Vicerreitor

Desde 14/01/2020 ata 15/01/2024.

Vicerreitoría de Economía e Planificación Estratéxica

Vicerreitor

Desde 14/01/2020 ata 15/01/2024.

Claustro

Profesorado doutor con vinculación permanente

Desde 06/03/2019 ata 14/03/2023.

Equipo de Goberno

Vicerreitoría de Economía, Infraestruturas e Sustentabilidade
Vicerreitor

Desde 12/01/2016 ata 13/01/2020.

Vicerreitoría de Economía, Infraestructuras e Sustentabilidade

Vicerreitor

Desde 12/01/2016 ata 13/01/2020.

Profesorado responsable titulacións Facultade de Economía e Empresa

Grao en Administración e Dirección de Empresas
Profesor responsable de titulación

Desde 01/10/2015 ata 10/03/2016.

Comisión Académica Programa Oficial de Doutoramento en Análise Económica e Empresarial

Vogal PDI

Desde 11/10/2013 ata 17/07/2014.

Profesorado responsable titulacións Facultade de Economía e Empresa

Grao en Administración e Dirección de Empresas
Profesor responsable de titulación