Dra. Renée DePalma Ungaro  

Titular de universidade (TIT-UN)

Departamento Pedagoxía e Didáctica
Área Didáctica e organización escolar
Investigación  Grupo de investigación Educación para Cidadanía Global (Coordinadora)
Liñas de investigación Etnografía da educación, Análise de discurso crítica, Pedagoxía crí­tica
Palabras chave pedagoxía, crí­tica
Avaliación de méritos docentes 3 quinquenio(s)
Avaliación de méritos de investigación 3 sexenio(s)
Contacto Directorio da UDC
Orcid id0000-0001-7927-321X ResearcherIDC-2877-2015 Scopus15131320000

Docencia

Docencia impartida

Neste apartado móstrase a docencia impartida en graos, másteres e resto de titulacións oficiais ata os últimos 6 anos.

Materia e estudos en que se imparte Horas a distancia Horas totais
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
0 34
Traballo Fin de Máster (TFM)
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
0 28
Materia e estudos en que se imparte Horas a distancia Horas totais
Educación Inclusiva e Multicultural 0 84
Traballo Fin de Grao 0 34
Traballo Fin de Máster (TFM) 0 17,5
Materia e estudos en que se imparte Horas a distancia Horas totais
Educación Inclusiva e Multicultural
Grao en Educación Infantil
0 73,5
Integración e Convivencia Intercultural
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
0 31,5
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
0 30
Xénero e Sexualidade. Desafíos e Respostas
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
0 21
Materia e estudos en que se imparte Horas a distancia Horas totais
Educación Inclusiva e Multicultural
Grao en Educación Infantil
0 84
Integración e Convivencia Intercultural
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
0 31,5
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
0 30
Traballo Fin de Máster (TFM)
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
0 16
Xénero e Sexualidade. Desafíos e Respostas
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
12 33
Materia e estudos en que se imparte Horas a distancia Horas totais
Educación Inclusiva e Multicultural
Grao en Educación Infantil
0 84
Integración e Convivencia Intercultural
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
18 49,5
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
0 24
Traballo Fin de Máster (TFM)
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
0 24
Xénero e Sexualidade. Desafíos e Respostas
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
12 33
Materia e estudos en que se imparte Horas a distancia Horas totais
Educación Inclusiva e Multicultural
Grao en Educación Infantil
0 84
Integración e Convivencia Intercultural
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
0 31,5
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
0 15
Traballo Fin de Máster (TFM)
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
0 8
Xénero e Sexualidade. Desafíos e Respostas
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
0 21

Titorías definidas polo/a docente para o curso académico 2023/2024.

Facultade de Ciencias da Educación

Cuadrimestre Día Lugar
Primeiro cuadrimestre luns
12:00 a 15:00
Presencial despacho, con cita previa
Primeiro cuadrimestre mércores
12:00 a 15:00
videoconferencia Teams, con cita previa
Segundo cuadrimestre luns
12:00 a 15:00
videoconferencia Teams, con cita previa
Segundo cuadrimestre mércores
12:00 a 15:00
videoconferencia Teams, con cita previa

Traballos fin de grao e máster

Dirixidos ou codirixidos polo/a docente desde o ano 2013.

(De)construíndo a aula: Unha proposta educativa para Educación Infantil dende unha mirada queer-feminista
As personas maiores LGTBI nos centros residenciais: un protocolo de actuación en caso de ingreso nunha residencia ordinaria
As personas maiores LGTBI nos centros residenciais: un protocolo de actuación en caso de ingreso nunha residencia ordinaria
Como abordar a heteronormatividade infantil a través da ficción audiovisual
Creando pontes para a multiculturalidade: Un protocolo de integración para alumnado estranxeiro en Educación Infantil.
Educar aos Profesores Brasileiros das Escolas Públicas en Cidadanía Participativa para Promover a Integración dos Estudantes Migrantes
O recoñecemento educativo e mediático da relixión musulmá nas escolas españolas
O xogo infantil dende unha perspectiva de xénero
Transfobia e racismo no movemento feminista: unha mirada autocrítica dende o privilexio cis e branco.
A educación afectivo sexual dende unha perspectiva homoparental
A heteronormatividade en Educación Infantil: Proposta didáctica
Falemos de diversidade cultural: Análise sobre a abordaxe á diversidade cultural ante a súa presenza ou ausencia nas aulas de educación infantil.
Medidas do Goberno de España ante a chegada masiva de persoas desprazadas procedentes de Ucraína. Un estudo de caso dende o Sistema de Acollida
O desenvolvemento do concepto da identidade de xénero en Educación Infantil: proposta didáctica
Acaso non son muller? análise da violencia obstétrica dende a intersecionalidade
Achegamento da cultura popular á aula. Peppa Pig como recurso didáctico.
BDSMK e Educación Afectivo Sexual: aliados inesperados para educar no consenso
Identidade e roles de xénero en aulas de educación infantil.
O galego como lingua vehicular nas escolas infantís
Proposta didáctica antisexista para educar en igualdade
Proposta didáctica baseada nos videoxogos para Educación Infantil
As familias homoparentais na escola
Educación intercultural na educación infantil, especialmente con alumnado de orixe latinoamericano
Estereotipos de xénero e cultura popular infantil
Evolución da identidade de xénero en educación infantil e axentes que influén no proceso.
Todos somos Humanos ata...: A percepción dos nenos e das nenas do racismo e da cultura
A cultura xitana: políticas, prácticas e actitudes en ámbitos escolares.
O debate sobre o velo islámico. Incluíndo as voces de mulleres musulmanas
O sexismo nas películas de Disney: Análise e respostas educativas
Todos coa diversidade: unha visión a prol da participación e colaboración da comunidade educativa
Unha aproximación á organización do espazo e ás interaccións desenvoltas en centros infantis
Percepción social cara as persoas inmigrantes. Estratexias de intervención dende a Educación Social
Revisión das campañas a prol da normalización lingüistica do galego desenvolvidas en Galicia, dende 1984

Resultados da investigación

Pode consultar os méritos de investigación seleccionando un tipo de mérito e o ano.

Mapping critical global citizenship education in Spanish schools

Entidade financiadora European Educational Research Association - EERA
Investigadores principais Renée DePalma
Tipo Proxecto Internacional
Datas Desde 01/03/2021 ata 31/12/2021

Investigando no territorio para coñecer e recoñecer experiencias de Educación para a Cidadanía Global desenvolvidas no ensino regrado de Galicia (Fase III)

Entidade financiadora Dirección Xeral de Relacións Exteriores e coa Unión Europea - Xunta de Galiia
Investigadores principais Laura Cruz López
Tipo Proxecto Programas Autonomicos
Datas Desde 01/07/2021 ata 30/11/2022

Integración y retorno de la "nueva emigración española": un análisis comparado de las comunidades de españoles en el Reino Unido y Francia

Entidade financiadora Ministerio de Economía y Competitividad (MINECO)
Investigadores principais Fernández Suárez, Mónica Belén
Tipo Proxecto Programas Nacionales
Datas Desde 01/06/2020 ata 31/12/2023

Integración y retorno de la "nueva emigración española": un análisis comparado del las comunidades de españoles en el Reino Unido y Francia

Entidade financiadora Ministerio de Ciencia e Innovación
Investigadores principais Fernández Suárez, Mónica Belén
Tipo Proxecto Programas Nacionales
Datas Desde 01/06/2020 ata 31/05/2023

Bullying, heteronormatividad y etnocentrismo: el rol del profesorado de educacion secundaria

Entidade financiadora Ministerio de Ciencia e Innovación
Investigadores principais María Victoria Carrera Fernández
Tipo Proxecto Programas Nacionales
Datas Desde 01/06/2020 ata 31/05/2023

Mediación lingüística para la cooperación al desarrollo (Melinco)

Entidade financiadora Xunta de Galicia, Dirección General de Relaciones Exteriores y con la Unión Europea
Investigadores principais María Isabel del Pozo Triviño
Tipo Proxecto Programas Autonomicos
Datas Desde 02/09/2019 ata 31/12/2020

Investigando no territorio para coñecer e recoñecer os centros educativos que traballan educación para o desenvolvemento e cidadanía global en Galicia (Fase II)

Entidade financiadora Xunta de Galicia (Dirección Xeral de Relacións Exteriores e coa Unión Europea)
Investigadores principais Rosa María Méndez García e Alba Patricia Digón Regueiro
Tipo Proxecto Programas Autonomicos
Datas Desde 01/07/2019 ata 30/11/2020

Investigando no Territorio para Coñecer e Recoñecer os Centros Educativos que Traballan Educación para o Desenvolvemento e Cidadanía Global en Galicia

Entidade financiadora Xunta de Galicia (Dirección Xeral de Relacións Exteriores con la Unión Europea)
Investigadores principais Rosa María Méndez García e Patricia Digón Regueiro
Tipo Proxecto Programas Autonomicos
Datas Desde 01/07/2018 ata 30/11/2019

Monolingual Schools in Multilingual Societies: An Exploration of Language and Education in Cape Verde

Entidade financiadora ODA Research Seed Fund (UK)
Investigadores principais Nicola Bermingham
Tipo Proxecto Internacional
Datas Desde 01/08/2018 ata 31/07/2019

Investigando a dimensión global da educación para o desenvolvemento na educación secundaria obrigatoria e no ensino superior universitario de Galicia

Entidade financiadora Xunta de Galicia
Investigadores principais Araceli Serantes Pazos
Tipo Proxecto Programas Autonomicos
Datas Desde 01/01/2017 ata 31/12/2018

Diversidade infantil, sociedade e emigración maternal en Nicaragua: artellando redes

Entidade financiadora Vicepresidencia e Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza
Tipo Proxecto Programas Autonomicos
Datas Desde 01/10/2017 ata 30/09/2018

Investigando na Dimensión Global da EpD. Un proxecto piloto de investigación-acción colaborativa nun centro educativo de Galicia (Fase II)

Entidade financiadora Xunta de Galicia (Dirección Xeral de Relacións Exteriores e coa Unión Europea)
Investigadores principais Renée DePalma Ungaro
Tipo Proxecto Programas Autonomicos
Datas Desde 01/08/2016 ata 30/11/2017

Superdiversidad lingu¿ística en áreas periurbanas. Análisis escalar de procesos sociolingu¿ísticos y desarrollo de la conciencia metalingu¿ística en aulas multilingu¿es

Entidade financiadora AGENCIA ESTATAL CONSEJO SUPERIOR DE INVESTIGACIONES CIENTIFICAS (CSIC)
Investigadores principais Prego Vázquez, Gabriela
Tipo Proxecto Programas Nacionales
Datas Desde 30/12/2016 ata 29/12/2019

Investigando a dimensión global da educación para o desenvolvemento. Un proxecto piloto de investigación-acción colaborativa nun centro educativo de Galicia. Fase I

Entidade financiadora Dirección Xeral de Relacións Exteriores (Xunta de Galicia)
Investigadores principais Renée DePalma Ungaro
Tipo Proxecto Programas Autonomicos
Datas Desde 01/01/2015 ata 31/12/2016

Axudas para proxectos de investigación desenvolvidos por investigadores emerxentes (Mantemento Lingüístico e Cultural de Orixe nas Comunidades Inmigrantes: Novas Perspectivas para a Integración

Entidade financiadora Xunta de Galicia
Investigadores principais Renée Depalma Ungaro
Tipo Proxecto Programas Autonomicos
Datas Desde 14/05/2014 ata 14/05/2017

Explorando as posibilidades de extender a dimensión global da EpD en educación secundaria obligatoria. Unha investigación diagnóstica en centros educativos de Galicia

Entidade financiadora Dirección General de Relaciones Exteriores coa Unión Europea e Xunta de Galicia
Investigadores principais Araceli Serantes Pazos
Tipo Proxecto Programas Autonomicos
Datas Desde 01/09/2014 ata 30/11/2015

Critical consciousness on sexual and gender diversity for educators and service providers

Entidade financiadora National Research Foundation (South Africa)
Investigadores principais Dennis Francis
Tipo Proxecto Internacional
Datas Desde 09/01/2014 ata 30/06/2016

Valoración del alumnado y del profesorado de las tareas escolares y recursos didácticos que se utilizan en Galicia en las aulas de la ESO

Entidade financiadora Ministerio de Economía y Competitividad (MINECO)
Investigadores principais Jurjo Torres Santomé
Tipo Proxecto Programas Nacionales
Datas Desde 01/01/2013 ata 31/12/2015

Bullying, Poder e Identidad: Una Perspectiva Integradora desde el Género y la Etnia Internacional

Entidade financiadora PLAN NACIONAL-2012 (PGE)
Investigadores principais María Lameiras Fernández
Tipo Proxecto Programas Nacionales
Datas Desde 01/01/2013 ata 31/12/2014

No Outsiders: Researching Approaches to Sexualities Equality in Primary Schools

Entidade financiadora ECONOMIC AND SOCIAL RESEARCH COUNCIL (ESRC)
Investigadores principais Renée DePalma e Elizabeth Atkinson
Tipo Proxecto Internacional
Datas Desde 01/09/2006 ata 31/12/2008

Invisible Boundaries: Addressing Sexualities Equality in Children¿s Worlds

Entidade financiadora ECONOMIC AND SOCIAL RESEARCH COUNCIL (ESRC)
Investigadores principais Elizabeth Atkinson
Tipo Proxecto Internacional
Datas Desde 01/12/2005 ata 31/05/2007

Diversity Discussion Project

Entidade financiadora Nuffield Foundation (UK)
Investigadores principais Elizabeth Atkinson
Tipo Proxecto Internacional
Datas Desde 01/10/2004 ata 31/03/2005

Doing family: Nicaraguan transnational families' narratives on motherhood

Autores Renee Depalma Ungaro, Antía Pérez Caramés, Verónica Verdía Varela
Revista Global Networks: A Journal of Transnational Affairs Vol. 22 Núm. 2 (páxs. 308 ata 324)
DOI https://doi.org/10.1111/glob.12346

Homophobia and Transphobia Among Spanish Practicing and Future Teachers

Autores Ana M. Amigo-Ventureira, Renée DePalma, Montserrat Durán-Bouza
Revista American Journal of Sexuality Education (páxs. 1 ata 27)
DOI https://doi.org/10.1080/15546128.2022.2035290

The "access paradox": ideologies around bilingual education in Cabo Verde

Autores Nicola Bermingham, Renee Depalma Ungaro, Luzia Oca
Revista Modern Languages Open Vol. 1 Núm. 16 (páxs. 1 ata 15)

De jure but not de facto: pluricentric Portuguese in post-colonial Cabo Verde

Autores Nicola Bermingham, Renee Depalma Ungaro, Luzia Oca
Revista Sociolinguistica Vol. 35 Núm. 1 (páxs. 91 ata 111)

Por una educación para la ciudadanía global ¿desde un enfoque STEM?

Autores Araceli Serantes Pazos, Alba Patricia Digón Regueiro, Laura Cruz Lopez, Renee Depalma Ungaro, Rosa Mª Mendez Garcia, María Barba Núñez
Revista Didacticae: Revista De Investigación En Didácticas Específicas Vol. 10 (páxs. 1 ata 3)

What is Integration? A Comparative View from Immigrants and Municipal Policy

Autores Verónica Verdía Varela, Belén Fernández Suárez, Renee Depalma Ungaro
Revista Internacional Migration Vol. 58 Núm. 5 (páxs. 128 ata 143)

Intercultural priorities among immigrant organizations in Galicia (Spain): Beyond the offensive and defensive binary

Autores Belén Fernández Suárez, Verónica Verdía Varela, Renee Depalma Ungaro
Revista INTERNATIONAL JOURNAL OF INTERCULTURAL RELATIONS Vol. 79 (páxs. 135 ata 144)

Defining desire: (Re)storying a ``fraudulent¿¿ marriage in 1901 Spain

Autores Narciso de Gabriel Fernández, Francisco Vázquez García, Renee Depalma Ungaro
Revista Sexualities: Studies in Culture and Society Vol. 23 Núm. 2 (páxs. 287 ata 306)

Feminism will be trans-inclusive or it will not be: Why do two cis-hetero woman educators support Transfeminism?

Autores María Victoria Carrera Fernández, Renee Depalma Ungaro
Revista SOCIOLOGICAL REVIEW Vol. 68 Núm. 4 (páxs. 745 ata 762)

Future teachers as agents of language revitalisation: The case of Galician Early Childhood Education

Autores Renée DePalma, Zapico, M. H., Iria Sobrino-Freire
Revista Language, Culture and Curriculum (páxs. 303 ata 317)
DOI https://doi.org/10.1080/07908318.2018.1504402

Asociacionismo inmigrante en Galicia. Demandas desde la precariedad

Autores Belén Fernández Suárez, Verónica Verdía Varela, Renee Depalma Ungaro
Revista PAPERS Vol. 103 Núm. 4 (páxs. 661 ata 683)
DOI https://doi.org/10.5565/rev/papers.2563

La disidencia sexual y la educación como activismo

Autores Renée DePalma, Inés Cebreiro López
Revista REVISTA INTERUNIVERSITARIA, HISTORIA DE LA EDUCACIÓN Vol. 37

A place for development education in the current Spanish and English curricula: Finding possibilities for practice

Autores Alba Patricia Digón Regueiro, Rosa Mª Mendez Garcia, Renee Depalma Ungaro, Silvana Longueira Matos
Revista International Journal of Development Education and Global Learning Vol. 9 Núm. 2 (páxs. 97 ata 114)
DOI https://doi.org/10.18546/ijdegl.09.2.04

Language-learning holidays: what motivates people to learn a minority language?

Autores O`Rouke, B, Renee Depalma Ungaro
Revista International Journal of Multilingualism Vol. 14 Núm. 4 (páxs. 332 ata 349)
DOI https://doi.org/10.1080/14790718.2016.1184667

Gay penguins, sissy ducklings ... and beyond?Exploring gender and sexuality diversity throughchildren's literature

Autores Renee Depalma Ungaro
Revista Discourse: Studies in the Cultural Politics of Education Vol. 37 Núm. 6 (páxs. 828 ata 845)
DOI https://doi.org/10.1080/01596306.2014.936712

La Educación Global en la Educación Secundaria Obligatoria: una investigación diagnóstica en centros educativos de Galicia

Autores Araceli Serantes Pazos, Renée DePalma, Mª Dolores Cotelo Guerra, José Luis Iglesias Salvado, Alba Patricia Digón Regueiro, Begoña Rivera, Carmen Becerra, María Caride, Ana Lampón
Revista REVISTA DE ESTUDIOS E INVESTIGACIÓN EN PSICOLOGÍA Y EDUCACIÓN Núm. 8 (páxs. 100 ata 105)
DOI https://doi.org/10.17979/reipe.2015.0.08.561

'You need to have some guts to teach': Teacher preparation and characteristics for the teaching of sexuality and HIV/AIDS education in South African schools.

Autores Francis DA, Renee Depalma Ungaro
Revista SAHARA-J: Journal of Social Vol. 12 Núm. 1 (páxs. 30 ata 38)
DOI https://doi.org/10.1080/17290376.2015.1085892.

The Hijab and the integration of the Muslim Other in Spanish schools

Autores Renee Depalma Ungaro, Laura Cruz Lopez
Revista Policy Futures in Education Vol. 14 Núm. 1 (páxs. 163 ata 174)
DOI https://doi.org/10.2304/pfie.2014.12.1.163

Silence, nostalgia, violence, poverty...What does ¿culture¿ mean for South African sexuality educators?

Autores Renee Depalma Ungaro, Francis, D
Revista Culture, Health & Sexuality Vol. 16 Núm. 5 (páxs. 547 ata 561)
DOI https://doi.org/10.1080/13691058.2014.891050

Teacher perspectives on abstinence and safe sex education in South Africa

Autores Renee Depalma Ungaro, Francis D
Revista SEX EDUCATION Vol. 14 Núm. 1 (páxs. 81 ata 94)
DOI https://doi.org/10.1080/14681811.2013.833091

South African Life Orientation teachers: (Not) teaching about sexuality diversity

Autores Renee Depalma Ungaro
Revista JOURNAL OF HOMOSEXUALITY Vol. 61 Núm. 12 (páxs. 1687 ata 1711)
DOI https://doi.org/10.1080/00918369.2014.951256

Gay penguins, sissy ducklings ¿ and beyond? Exploring gender and sexuality diversity through children's literature

Autores Renee Depalma Ungaro
Revista Discourse: Studies in the Cultural Politics of Education
DOI https://doi.org/10.1080/01596306.2014.936712

The gendered nature of South African teachers discourse on sex education

Autores Renee Depalma Ungaro, Francis DA
Revista HEALTH EDUCATION RESEARCH Vol. 29 Núm. 4 (páxs. 624 ata 632)
DOI https://doi.org/10.1093/her/cyt117

Learning a minoritized language in a majority language context: student agency and the creation of micro-immersion contexts

Autores Renee Depalma Ungaro
Revista International Journal of Bilingual Education and Bilingualism
DOI https://doi.org/10.1080/13670050.2014.916653

Pathologizing gender identity: an analysis of Spanish law and the regulation of gender

Autores Maria Victoria Carrera, Maria Lameiras, Renee Depalma Ungaro
Revista JOURNAL OF GENDER STUDIES Vol. 22 Núm. 2 (páxs. 206 ata 220)
DOI https://doi.org/10.1080/09589236.2012.708827

A view of rural schooling through the eyes of former students

Autores Mercedes Suárez Pazos, Renee Depalma Ungaro, Pedro Membiela
Revista TEACHING AND TEACHER EDUCATION Vol. 28 (páxs. 1018 ata 1026)
DOI https://doi.org/10.1016/j.tate.2012.05.008

Postcolonial perspective, social integration and cultural diversity vis-à-vis neoliberal policies and practices in Galizan schooling

Autores Cathryn Teasley Severino, Concepción Sánchez Blanco, Renee Depalma Ungaro
Revista Power and Education Vol. 4 Núm. 3 (páxs. 303 ata 314)

Sex/gender identity: Moving beyond fixed and "natural" categories

Autores Maria Victoria Carrera, Renee Depalma Ungaro, Maria Lameiras
Revista Sexualities: Studies in Culture and Society Vol. 15 Núm. 8 (páxs. 995 ata 1016)
DOI https://doi.org/10.1177/1363460712459158

Teachers¿ memories of disciplinary control strategies from their own school days

Autores Renee Depalma Ungaro, Pedro Membiela, Mercedes Suarez Pazos
Revista BRITISH JOURNAL OF SOCIOLOGY OF EDUCATION Vol. 32 Núm. 1 (páxs. 75 ata 91)

The Ashgate research companion to queer theory

Autores Renee Depalma Ungaro, Fin Cullen
Revista GENDER AND EDUCATION Vol. 23 Núm. 2 (páxs. 220 ata 222)

Toward a More Comprehensive Understanding of Bullying in School Settings

Autores Maria Victoria Carrera, Renee Depalma Ungaro, Maria Lameiras
Revista EDUCATIONAL PSYCHOLOGY REVIEW Vol. 23 Núm. 4 (páxs. 479 ata 499)

The No Outsiders project: In search of queer primary pedagogies

Autores Renee Depalma Ungaro
Revista Transformations: The Journal of Inclusive Scholarship and Pedagogy Vol. 21 Núm. 2 (páxs. 47 ata 58)

Socially just research for social justice: negotiating consent and safety in a participatory action research project

Autores Renee Depalma Ungaro
Revista INTERNATIONAL JOURNAL OF RESEARCH AND METHOD IN EDUCATION Vol. 33 Núm. 3 (páxs. 215 ata 227)

Toward a practice of polyphonic dialogue in multicultural teacher education

Autores Renee Depalma Ungaro
Revista CURRICULUM INQUIRY Vol. 40 Núm. 3 (páxs. 436 ata 453)

Homophobia, transphobia and culture: Deconstructing heteronormativity in English primary schools

Autores Renee Depalma Ungaro, Mark Jennett
Revista INTERCULTURAL EDUCATION Vol. 2 Núm. 1 (páxs. 15 ata 26)

The creation and maintenance of a "learning-loving minority" in conventional high schools: a research-based response to John Ogbu

Autores Renee Depalma Ungaro, Eugene Matusov, Mark Philip Smith
Revista OXFORD REVIEW OF EDUCATION Vol. 36 Núm. 4 (páxs. 463 ata 480)

The nature of institutional heteronormativity in primary schools and practice-based responses

Autores Renee Depalma Ungaro, Elizabeth Atkinson
Revista TEACHING AND TEACHER EDUCATION Vol. 26 (páxs. 1669 ata 1676)

Leaving Alinsu: Towards a transformative community of practice

Autores Renee Depalma Ungaro
Revista MIND, CULTURE, AND ACTIVITY. AN INTERNATIONAL JOURNAL Vol. 16 Núm. 4 (páxs. 353 ata 370)

"Permission to talk about it": Narratives of sexualities equality in the primary classroom

Autores Renee Depalma Ungaro, Elizabeth Atkinson
Revista QUALITATIVE INQUIRY Vol. 15 Núm. 7 (páxs. 876 ata 892)

Smuggling authentic learning into the school context: Transitioning from an innovative elementary to a conventional high school

Autores Renee Depalma Ungaro, Eugene Matusov, Mark Smith
Revista TEACHERS COLLEGE RECORD Vol. 111 Núm. 4 (páxs. 934 ata 972)

Unbelieving the matrix: Queering consensual heteronormativity

Autores Renee Depalma Ungaro, Elizabeth Atkinson
Revista GENDER AND EDUCATION Vol. 21 Núm. 1 (páxs. 17 ata 29)

No Outsiders: Moving beyond a discourse of tolerance to challenge heteronormativity in primary schools

Autores Renee Depalma Ungaro
Revista BRITISH EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL Vol. 35 Núm. 6 (páxs. 837 ata 855)

"The voice of every Black person"? Bringing authentic minority voices into the multicultural dialogue

Autores Renee Depalma Ungaro
Revista TEACHING AND TEACHER EDUCATION Vol. 24 Núm. 3 (páxs. 767 ata 778)

When success makes me fail: (De)constructing failure and success in a conventional American classroom

Autores Renee Depalma Ungaro
Revista MIND, CULTURE, AND ACTIVITY. AN INTERNATIONAL JOURNAL Vol. 15 Núm. 2 (páxs. 141 ata 164)

A democratic community of practice: Unpicking all those words

Autores Renee Depalma Ungaro, Laura Teague
Revista EDUCATIONAL ACTION RESEARCH Vol. 16 Núm. 4 (páxs. 441 ata 446)

Dangerous spaces: constructing and contesting sexual identities in an online discussion forum

Autores Renee Depalma Ungaro, Elizabeth Atkinson
Revista GENDER AND EDUCATION Vol. 20 Núm. 2 (páxs. 183 ata 194)

Speaking the unspeakable in forbidden places: addressing lesbian, gay, bisexual and transgender equality in the primary school

Autores Renee Depalma Ungaro, Alexandra Allan, Elizabeth Atkinson, Elizabeth Brace, Judy Hemingway
Revista SEX EDUCATION Vol. 8 Núm. 3 (páxs. 315 ata 328)

Imagining the homonormative: performative subversion in education for social justice

Autores Renee Depalma Ungaro, Elizabeth Atkinson
Revista BRITISH JOURNAL OF SOCIOLOGY OF EDUCATION Vol. 29 Núm. 1 (páxs. 25 ata 35)

La educación para el desarrollo y la ciudadanía global.Una experiencia de investigación-acción participativa

Autores Araceli Serantes Pazos, Rosa Mª Mendez Garcia, Alba Patricia Digón Regueiro, Anxela Bugallo, María Cristina Naya Riveiro, Renee Depalma Ungaro, José Luis Iglesias Salvado, Zapico, M. H., Cristina Pérez Crego, Vanessa Pazos Leis, Iria Sobrino, Bas López, Begoña, Mª Dolores Cotelo Guerra, Patricia Carballal Miñan, María Caride, María Paz, Ana Lampón, Mª Beatriz Páramo
Editores Renee Depalma Ungaro
Editorial GRAÓ, Barcelona (España)
ISBN 9788499809519

Galician Migrations: A Case Study of Emerging Super-Diversity

Editores Antía Pérez Caramés, Renee Depalma Ungaro
Editorial Spriger, (España)
ISBN 978-3-319-66304-3

La integración sociocultural en Galicia. Políticas y prácticas sobre inmigración.

Autores Renée DePalma, Belén Fernández Suárez, Ana Sánchez Bello, Verónica Verdía Varela
Editorial Los Libros de la Catarata, Madrid (España)
ISBN 978-84-9097-545-9

Revitalizing Minority Voices. Language Issues in the New Millennium

Editores Renee Depalma Ungaro, Napier, Diane Brook, Dze-Ngwa, Willibroad
Editorial SensePublishers, (España)
ISBN 978-94-6300-187-8

Language use in the two-way classroom: Lessons from a Spanish-English bilingual Kindergarten

Autores Renee Depalma Ungaro
Editorial Multilingual Matters, Bristol (Reino Unido)
ISBN 978-1-84769-300-6

Undoing homophobia in primary schools

ISBN 978-1-85856-440-1

Undoing homophobia in primary schools

Editores Elizabeth Atkinson, Renee Depalma Ungaro
Editorial Trentham Books, ()
ISBN 1858564409

Interrogating heteronormativity in primary schools: The work of the No Outsiders Project

Editorial Trentham Books, Stoke on Trent (Reino Unido)
ISBN 978-1-85856-458-6

Invisible Boundaries: Addressing Sexuality equalities in children¿s worlds

Editores Renee Depalma Ungaro, Elizabeth Atkinson
Editorial Trentham Books, ()
ISBN 1858564301

Marginality and Difference in Education and Beyond

Editores Michael Reiss, Elizabeth Atkinson, Renée DePalma
Editorial Trentham Books, ()
ISBN 1858564123

Early Years Education end the Reversal of Language Shift

Autores Renee Depalma Ungaro. Iria Sobrino Freire
Libro Handbook of Early Language Education
Edita Springer.
ISBN: 978-3-030-47073-9
Páxinas Desde a 261 ata a 285

La superdiversidad: antecedentes, relevancia y debates

Autores Renee Depalma Ungaro
Libro Superdiversidad lingüística en los nuevos contextos multilingües. Una mirada etnográfica y multidisciplinar
Edita Iberoamericana - Vervuert.
ISBN: 978-84-9192-325-1
Páxinas Desde a 19 ata a 30

Silences in Spanish Early Childhood Education and strategies for inclusion of marginalised voices

Autores Renee Depalma Ungaro
Libro Sexuality in education: representations, constructions, negotiations: Cross-cultural perspectives
Edita Palgrave Macmillan.
ISBN: 978-3-030-64030-9
Páxinas Desde a 121 ata a 150

Education as activism: Sexual dissidence and schooling in Spain

Autores Renée DePalma
Libro Queer Social Movements and Outreach Work in Schools: A Global Perspective
Edita Palgrave-Mcmillan.
ISBN: 978-3-030-41610-2
Páxinas Desde a 117 ata a 136

Queer Pedagogy as an Impossible Profession

Autores Renee Depalma Ungaro
Libro The Oxford Research Encyclopedia of Education
Edita Oxford University Press.
ISBN: 9780190264093
Páxinas Desde a 1 ata a 18

Curriculum escolar y dimensión global d ela educación para el desarrollo: presencia y posibilidades de integración

Autores Araceli Serantes Pazos. Zapico, M. H.. Renee Depalma Ungaro
Libro La educación para el desarrollo y la ciudadanía global.Una experiencia de investigación-acción participativa
Edita GRAÓ.
ISBN: 9788499809519
Páxinas Desde a 123 ata a 145

El proyecto investigación-acción participativa. Producir conocimiento de forma colaborativa, práctica y reflexiva

Autores Renee Depalma Ungaro
Libro La educación para el desarrollo y la ciudadanía global.Una experiencia de investigación-acción participativa
Edita GRAÓ.
ISBN: 9788499809519
Páxinas Desde a 147 ata a 161

Sexual diversity at the early childhood education level: What can we learn from sexology?

Autores Renee Depalma Ungaro. Penélope Alonso Vázquez. Vanessa Pazos Leis
Libro Schools as Queer Transformative Spaces: Global Narratives on Sexualities and Gender
Edita Routledge. Taylor & Francis Group.
ISBN: 9781032088396
Páxinas Desde a 85 ata a 99

The Role of Early Childhood Education in Revitalizing a Minoritized Language in an Unsupportive Policy Context: The Galician Case

Autores Renee Depalma Ungaro. Zapico, M. H.
Libro Preschool Bilingual Education. Multilingual Education
Edita Spriger.
ISBN: 978-3-319-77227-1
Páxinas Desde a 191 ata a 218

As mulleres magrebís en Galicia: Imaxinario social e realidade

Autores Verónica Verdía Varela. Ana Sánchez Bello. Renee Depalma Ungaro
Libro Muller inmigrante, lingua e sociedade
Edita Editorial Galaxia.
ISBN: 978-84-9151-056-7
Páxinas Desde a 213 ata a 241

What we can learn from trans(gressive) bodies

Autores Renee Depalma Ungaro
Libro Queering MINT Impulse für eine dekonstruktive Lehrer_innenbildung
Edita Barbara Budrich Publishers.
ISBN: 978-3-8474-0766-9
Páxinas Desde a 297 ata a 310

Front Matter Pages i-ix PDF Linguistic Dominance and the Challenges Worldwide for Minority Languages and Voices

Autores Renee Depalma Ungaro. Diane Brook Napier. Willibroad Dze-Ngwa
Libro Revitalizing Minority Voices. Language Issues in the New Millennium
Edita SensePublishers.
ISBN: 978-94-6300-187-8
Páxinas Desde a 1 ata a 16

Adapting to a New European Philosophy of (University) Education: Conscious Cooking (with Science) and Transversal Competences for Chemistry Majors

Autores Carlos Estevez Valcárcel. Renee Depalma Ungaro. Zapico, M. H.
Libro Educational Internationalisation. Academic Voices and Public Policy
Edita Sense Publishers.
ISBN: 978-94-6300-332-2
Páxinas Desde a 77 ata a 93

Linguistic dominance and the challenges worldwide for minority languages and voices

Autores Renee Depalma Ungaro. Diane Brook Napier. Dze-Ngwa, Willibroad
Libro Revitalizing Minority Voices. Language Issues in the New Millennium
Edita SensePublishers.
ISBN: 978-94-6300-187-8
Páxinas Desde a 1 ata a 16

Letting our commitments rest on the shelf: Teaching about sexual diversity in South African schools

Autores Renee Depalma Ungaro
Libro Sexuality, Society & Pedagogy
Edita Sun Press.
ISBN: 9781920382445
Páxinas Desde a 47 ata a 55

Dismantling folk theories and claiming a space within a social justice agenda

Autores Renee Depalma Ungaro
Libro The Gay Agenda: Creating Space, Identity, and Justice
Edita Peter Lang Publishing.
ISBN: 978-1-4331-1836-4 pb
Páxinas Desde a 257 ata a 272

Constructing Spanish: Discourses of language hegemony in Spain

Autores Renee Depalma Ungaro. Cathryn Teasley Severino
Libro Education, Dominance and Identity
Edita Sense.
ISBN: 9789462091238
Páxinas Desde a 101 ata a 120

Foreword

Autores Renee Depalma Ungaro
Libro From the Dress-up corner to the junior prom: Navigating gender and sexual diversity in preK-12 schools
Edita Rowman & LIttlefield.
ISBN: ISBN-978-1-6070-9978-9
Páxinas Desde a 11 ata a 13

Sexualities equality in all primary schools: a case for not waiting for ideal conditions

Autores Renee Depalma Ungaro
Libro Sexuality matters: Paradigms and policies for educational leaders
Vol. - Edita Rowman & LIttlefield.
ISBN: 978-1.60709-417-3
Páxinas Desde a 3 ata a 23

Putting queer into practice: problems and possibilities

Autores Renee Depalma Ungaro. Elizabeth Atkinson
Libro Interrogating heteronormativity in primary schools: The work of the No Outsiders Project
Vol. - Edita Trentham Books.
ISBN: 978-1-85856-458-6
Páxinas Desde a 1 ata a 16

Exploring gender identity, queering heteronormativity

Autores Renee Depalma Ungaro. Elizabeth Atkinson
Libro Interrogating heteronormativity in primary schools: The work of the No Outsiders Project
Vol. - Edita Trentham Books.
ISBN: 978-1-85856-458-6
Páxinas Desde a 121 ata a 138

Deconstructing heteronormativity in primary schools in England: cultural approaches to a cultural phenomenon

Autores DePalma, Renée. Jennett, Mark
Libro Challenging Homophobia: teaching about sexual diversity
Edita Trentham Books.
ISBN: 1858564131
Páxinas Desde a 19 ata a 32

Building a creole educational community as the goal of multicultural education for preservice teachers

Autores Matusov, Eugene. St. Julien, John. Hayes (DePalma), Renée
Libro Contemporary teaching and teacher issues
Edita Nova Science Publishers.
ISBN: 159454221X
Páxinas Desde a 1 ata a 38

Building a community of educators versus effecting conceptual change in individual students: Multicultural education for preservice teachers

Autores Eugene matusov. Renée Hayes (DePalma)
Libro Learning for Life in the 21st Century: Sociocultural Perspectives on the Future of Education
Edita WILEY-BLACKWELL.
ISBN: 9780631223306
Páxinas Desde a 239 ata a 251

Minority children`s perception of race: A child-centered ethnographic approach

Autor Zeynep Pamukçu Aykut
Director/es Renée DePalma Ungaro; Antía Pérez Caramés
Ámbito Facultad de Sociología
Cualificación Notable

Comunidades de orixe inmigrada en Galicia: procesos de integración e estratexias de mantemento lingüístico e cultural

Autor Verónica Verdía Varela
Director/es Renée DePalma Ungaro; Mónica Belén Fernández Suárez
Ámbito Facultad de Sociología
Cualificación Sobresaliente Cum laude

Cisgenerismo, homofobia y transfobia: el papel de la escuela como espacio de reproducción de discursos discriminatorios

Autor Ana María Amigo Ventureira
Director/es Renee Depalma Úngaro; Montserrat Durán Bouza
Ámbito Facultad de Ciencias de la Educación
Cualificación Sobresaliente Cum laude

Lingua, poder e adolescencia no proceso de substitución lingüística. Análise crítica do discurso nun centro de ensino secundario dunha vila galega

Autor Miguel Rodriguez Carnota
Director/es Renee Depalma Úngaro
Ámbito Facultad de Ciencias de la Educación
Cualificación Sobresaliente Cum laude

Can queer theory be used to further the understanding of (trans)genders and sexualities for English secondary school students?

Autor Emily Williams
Director/es Local director - Iain Biggs External Reader - Renée DePalma
Ámbito University of the West of England
Cualificación Sobresaliente Cum laude

The successes and challenges of dialogic pedagogy in critical multicultural education for pre-service teachers

Autor Nermine Abd Elkader
Director/es Eugene Matusov - director Shuaib Meecham - internal committee member Renée DePalma - external committee member
Ámbito University of Delaware
Cualificación Sobresaliente Cum laude

Identidade de gênero no espaço escolar: possibilidades discursivas para superação da heteronormatividade

Autor Carolina Gonçalves Gonzalez
Director/es Directora interna - Viviane Cristina Vieira Directora externa - Renée DePalma
Ámbito Universidade de Brasilia
Cualificación Sobresaliente Cum laude

School protocols for gender diversity: Potential and limitations
Gender and Education Association (GEA)
Internacional

Autores Renée DePalma
Lugar virtual seminar - 25th Anniversary (Estados Unidos)

Mapping Critical Global Citizenship Education in Spanish
Showcasing Global Educational Research
Internacional

Autores Renee Depalma Ungaro
Organizador European Educational Research Association (EERA)
Lugar virtual event (Irlanda)

Curricular Approaches to Critical Global Citizenship Education
ECER European Conference on Educational Research
Internacional

Autores Mª José Caride Delgado, Laura Cruz Lopez, Renee Depalma Ungaro, Alba Patricia Digón Regueiro, Rosa Mª Mendez Garcia
Organizador European Educational Research Association (EERA)
Lugar Yerevan (online) (Armenia)

Exploring the Potential of School-University-NGO Partnerships for Critical Global Citizenship Education
ECER European Conference on Educational Research
Internacional

Autores María Barba Núñez, Renee Depalma Ungaro, Ana Lampón, Araceli Serantes Pazos, Verónica Verdía Varela
Organizador European Educational Research Association (EERA)
Lugar Yerevan (online) (Armenia)

A vueltas con «lo queer»: debates actuales y aportaciones en el ámbito educativo
XXII Encuentros Estatales LGTBI
Nacional

Autores Universidad Complutense de Madrid
Organizador Federación Estatal LGTBI+/Alas Coruña
Lugar Coruña, A (España)

O futuro profesorado de Educación Infantil como modelo de lingua: análise de producións orais e percepcións da competencia lingüística en galego
XIII Congreso Internacional de Lingüística Xeral
Internacional

Autores Iria Sobrino-Freire, Renée DePalma, Zapico, M. H.
Organizador Universidade de Vigo
Lugar Vigo (España)

How teachers draw upon authoritative discourses to explain their approach to teaching (or not) about sexual diversity
Annual congress of the American Educational Research Association (AERA)
Internacional

Autores Renee Depalma Ungaro
Organizador American Educational Research Association (AERA)
Lugar Philadelphia (Estados Unidos)

Market-based education reform in Spain and its implications for inclusion
Annual European Conference on Educational Research (ECER)
Internacional

Autores Renee Depalma Ungaro, Laura Cruz Lopez
Organizador European Educational Research Association (EERA)
Lugar Porto (Portugal)

South African Life Orientation teachers draw upon religion, science, policy and the Constitution to construct approaches to sexuality education
Annual Conference, British Educational Research Association (BERA)
Internacional

Autores Renee Depalma Ungaro
Organizador British Educational Research Association (BERA)
Lugar Sussex (Reino Unido)

to a new European philosophy of (European) education: Science in the Kitchen and transversal competences for Chemistry majors
Comparative Education World Congress
Internacional

Autores Zapico, M. H., Renee Depalma Ungaro
Organizador World Council of Comparative Education Societies
Lugar Buenos Aires (Argentina)

South African teacher positions on abstinence-only and comprehensive sexuality education: Irreconcilable differences?
Comparative Education World Congress
Internacional

Autores Renee Depalma Ungaro
Organizador World Council of Comparative Education Societies
Lugar Buenos Aires (Argentina)

Claiming a Space for LGBT within a social justice agenda
New Foundations: School Ethos and LGBT Studies
Internacional

Autores Renee Depalma Ungaro
Organizador Irish Research Council
Lugar Limerick (Irlanda)

The gendered nature of heternormativity: Contesting the sex/gender/sexuality status quo
Annual Meeting of the British Educational Research Association (BERA)
Internacional

Autores Renee Depalma Ungaro
Organizador American Educational Research Association (AERA)
Lugar Manchester (Reino Unido)

From ¿social transformation¿ to ¿social progress¿: Policy and structural shifts in Spanish universities
Annual Discourse, Power, Resistance Conference
Internacional

Autores Renee Depalma Ungaro, Zapico, M. H.
Organizador DPR
Lugar Plymouth (Reino Unido)

School, neoliberalism, postcolonialism, and cultural diversity in NW Spain
Annual Conference, British Educational Research Association (BERA)
Internacional

Autores Concepción Sánchez Blanco, Renee Depalma Ungaro
Organizador British Educational Research Association (BERA)
Lugar London (Reino Unido)

Postcolonial Perspectives in the inclusion of immigrant students in Galiza, Spain
European conference on Educational Research (ECER)
Internacional

Autores Cathryn Teasley Severino, Concepción Sánchez Blanco, Renee Depalma Ungaro
Organizador EERA European Educational Research Association
Lugar Berlin (Alemania)

Discourses of language hegemony: (Minoritized) language revitalization policies in three Spanish autonomous communities
Annual (2011) Discourse, Power, Resistance (DPR) Conference
Internacional

Autores Renee Depalma Ungaro, Cathryn Teasley Severino
Organizador DPR
Lugar Plymouth (Reino Unido)

Are we queer yet? (Not) reconciling participant perspectives in a participatory action research project
Education and Social Research Institute (ESRI), Methodological Issues in Research
Internacional

Autores Renee Depalma Ungaro
Organizador Manchester Metropolitan University
Lugar Manchester (Reino Unido)

Constructing Spanish: Discourses of language hegemony in Spain and the US
2010 Congress of the World Council of Comparative Education Societies
Internacional

Autores Renee Depalma Ungaro, Cathryn Teasley Severino
Organizador WCCES
Lugar Istanbul (Turquía)

Negotiating consent and safety in a participatory action research project
Annual Discourse Power Resistance conference
Internacional

Autores Renee Depalma Ungaro
Organizador DPR
Lugar Greenwich (Reino Unido)

The legal regulation of gender identity: Moving beyond fixed and ¿natural¿ categories
Socio-Legal Studies Association Annual Conference
Internacional

Autores Maria Victoria Carrera, Renee Depalma Ungaro
Organizador Socio-Legal Studies Association
Lugar Bristol (Reino Unido)

Dangerous and Endangered Messengers
Annual Discourse Power Resistance conference
Internacional

Autores Renee Depalma Ungaro
Organizador DPR
Lugar Greenwich (Reino Unido)

La educación intercultural en espacios informales: El caso del programa La Red Mágica en Delaware, EE.UU.
I Congreso de Docencia Universitaria
Internacional

Autores Renee Depalma Ungaro
Lugar Vigo (España)

Cargos

Cargos académicos ou de xestión para o/a docente.

Xunta da Facultade de Ciencias da Educación

PDI (Membros Natos)

Desde 15/03/2023.

Consello do Departamento Pedagoxía e Didáctica

PDI (Membros Natos)

Desde 15/03/2023.

Vicerreitoría de Igualdade, Cultura e Deporte

Centro de Estudos de Xénero e Feministas
Secretaria

Desde 25/06/2021 ata 01/04/2024.

Xunta da Facultade de Ciencias da Educación

PDI (Membros Natos)

Desde 10/03/2021 ata 14/03/2023.

Consello do Departamento Pedagoxía e Didáctica

PDI (Membros Natos)