Dra. Cristina Calvo Porral  

Profesor contratado doutor (PC-DR)

Departamento Empresa
Área Comercialización e investigación de mercados
Investigación  Grupo de investigación Grupo Jean Monnet de Competitividade e Desenvolvemento
Liñas de investigación Food Marketing / Consumer behavior / Retailing / Store brands' management / Emotions and attachment in consumer behavior/ Food Waste analysis and tackling / Food innovation/ Marketing strategies in downturn contexts / Digital satisfaction and digital markets /Mobile services
Palabras chave Marketing / Consumer behavior / Retailing / Store Brands-Private Label Brands / Consumer emotion and attachment / Food Waste
Contacto Directorio da UDC
Orcid id0000-0002-5470-0729 ResearcherIDA-9179-2012 Scopus55203531000

Docencia

Docencia impartida

Neste apartado móstrase a docencia impartida en graos, mestrados e resto de titulacións oficiais ata os últimos 6 anos.

Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Prácticas en Empresas
Grao en Economía
9
Prácticas en Empresas
Grao en Administración e Dirección de Empresas
3
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Introdución ao Marketing
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
41
Prácticas en Empresas
Grao en Economía
6
Prácticas en Empresas
Grao en Administración e Dirección de Empresas
12
Prácticas Externas
Grao en Ciencias Empresariais
Programa de simultaneidade do Grao en Arquitectura Técnica e o Grao en Ciencias Empresariais
6
Técnicas de Investigación
Máster Universitario en Economía
21
Traballo Fin de Grao
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
88
Traballo Fin de Grao
Grao en Ciencias Empresariais
Grao en Ciencias Empresariais. Curso Ponte
Programa de simultaneidade do Grao en Arquitectura Técnica e o Grao en Ciencias Empresariais
Programa de simultaneidade do Grao en Turismo e o Grao en Ciencias Empresariais
40
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Fundamentos de Mercadotecnia
Grao en Ciencias Empresariais
Programa de simultaneidade do Grao en Arquitectura Técnica e o Grao en Ciencias Empresariais
16
Introdución ao Marketing
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
66
Prácticas en Empresas
Grao en Administración e Dirección de Empresas
30
Traballo Fin de Grao
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
72
Traballo Fin de Grao
Grao en Ciencias Empresariais
Grao en Ciencias Empresariais. Curso Ponte
Programa de simultaneidade do Grao en Arquitectura Técnica e o Grao en Ciencias Empresariais
Programa de simultaneidade do Grao en Turismo e o Grao en Ciencias Empresariais
32
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Introdución ao Marketing
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
117
Traballo Fin de Grao
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
40
Traballo Fin de Grao
Grao en Ciencias Empresariais
Grao en Ciencias Empresariais. Curso Ponte
Programa de simultaneidade do Grao en Arquitectura Técnica e o Grao en Ciencias Empresariais
Programa de simultaneidade do Grao en Turismo e o Grao en Ciencias Empresariais
24
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Comercio Exterior 50
Introdución ao Marketing 116
Traballo Fin de Grao
Grao en Ciencias Empresariais. Curso Ponte
Programa de simultaneidade do Grao en Arquitectura Técnica e o Grao en Ciencias Empresariais
48
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Comercio Exterior
Grao en Ciencias Empresariais
50
Introdución ao Marketing
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
200
Traballo Fin de Grao
Grao en Ciencias Empresariais
Grao en Ciencias Empresariais. Curso Ponte
Programa de simultaneidade do Grao en Arquitectura Técnica e o Grao en Ciencias Empresariais
2,7
Traballo Fin de Grao
Grao en Economía
1
Traballo Fin de Grao
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
9,7

Titorías definidas polo/a docente para o curso académico 2015/2016.

Facultade de Economía e Empresa

Cuadrimestre Día Lugar
Primeiro cuadrimestre luns
12:00 a 13:00
Despacho 219a
Primeiro cuadrimestre martes
13:00 a 14:00
Despacho 219a
Primeiro cuadrimestre mércores
13:00 a 14:00
Despacho 219a

Traballos fin de grao e mestrado

Dirixidos ou codirixidos polo/a docente desde o ano 2013.

A influencia do punto de venda sobre a satisfación do consumidor: Unha aproximación aos grandes almacéns
Análise do risco percibido de compra en produtos de marca de distribuidor
A compra de marcas do distribuidor: unha análise da confianza do consumidor
A compra de moda a través de Internet: unha aproximación mediante o modelo UTAUT
A compra de moda a través de Internet: unha aproximación utilizando o modelo UTAUT
A influencia da recomendación das "celebridades" na intención de compra
A influencia do punto de venta no comportamento do consumidor (Análisis do caso Primark)
a influencia do punto de venta no comportamento do consumidor: unha aproximación á canle HORECA
Distribución física e distribución online: unha aplicación ao caso da moda
Distribución online: Unha análise comparativa para dúas categorías de produto
Marcas do distribuidor e marcas do fabricante: Análise da calidade percibida do producto
Medición do valor de marca: o caso de Apple
O comportamento de compra de marca do distribuidor e marca do fabricante: Análise da influencia da categoría do produto
O comportamento do consumidor no sector do café: Nespresso e o café convencional
O risco percibido de compra nas marcas do distribuidor: Análise para diferentes categorías de produto
O valor das marcas de distribuidor: Estudio da marca Eroski
A influencia das redes sociais e os recomendadores no comportamento do consumidor
A influencia do "país de orixe" na valoración da marca e a satisfacción dos consumidores
a influencia do punto de venta no comportamento de compra: Estudo empírico para a cadena Decathlon
A influencia do punto de venta no comportamento do consumidor: Unha aproximación mediante o modelo S-O-R
Análise do punto de venda mediante o modelo SOR: unha aplicación ao sector da moda rápida
Análise do valor da marca no sector da cosmética: Unha aproximación mediante o modelo de Aaker
Analise do valor das marcas Nike e Puma unha aproximación mediante o modelo de Aaker
Análise do valor de marca mediante o modelo de Aaker: O caso Carolina Herrera
comportamento de consumo dos produtos ecolóxicos: estudo da satisfación e intención de compra
Distribución física e online: Análise da categoría de producto como factor determinante na eleción de canle
É unha cuestión de confianza: Intención e satisfacción de compra das Marcas de Distribución
Estratexia de distribución de Mercadona e a súa influencia na satisfacción dos consumidores
Medición do valor de marca dende o punto de vista do consumidor: unha aproximación ó caso Apple
Medición do Valor de Marca na industria dos Smartphone: Un enfoque a través do modelo de Aaker
O comportamento de compra de marcas do distribuidor e marcas do fabricante: un analise dende o punto de vista da implicación
Uso e satisfacción dos usuarios ca banca en liña: unha aproximación mediante o modelo TAM
A aceptación da tecnoloxía en apostas deportivas a través de dispositivo móbiles
A Aceptación da tecnoloxía nas compras online: aproximación mediante o modelo TAM para dúas categorías de produto
A calidade percibida nos servicios turísticos: unha aproximación mediante o modelo SERVPERF
A carteira de marcas do Grupo Cortefiel: análise do seu posicionamento e percepción no mercado.
A distribución online no sector do xoguete: un estudo empírico perante a aplicación do modelo TAM
A estratexia "Low Cost" e a súa percepción polo consumidor: unha aproximación ó sector da moda
A influencia do punto de venda no comportamento do consumidor: unha aproximación mediante o modelo S-O-R
Análise da aceptación da tecnoloxía nas compras online: estudo empírico segundo a categoría de produto
Análise da calidade nos servicios de transporte aéreo a través do modelo SERVQUAL
As emocións no consumo: unha aproximación mediante a Ley de Asimetría Hedónica ó caso do café
Medición do Valor de Marca mediante o modelo de Aaker: o caso de Paco & Lola.
Moda democrática e moda de luxo: unha aproximación á percepción das marcas Zara e Carolina Herrera
O valor de marca nun contexto de baixa credibilidade: o caso Volkswagen
A calidade dos aloxamentos rurais e urbanos: unha aproximación dende o modelo SERVQUAL
A Distribución Comercial na era multicanal: unha aproximación mediante o modelo TAM
A percepción de os consumidores sobre viños denominación Fonte: O caso Rioja e Albariño
Análise da calidade na distribución comercial minorista mediante o modelo SERVPERF: os casos de Mercadona e DIA
As marcas de automóbil no mercado español: Estudo do posicionamento e análise comparativa de Citroën e Mercedes-Benz.
Marca do distribuidor e marca do fabricante: análise para unha categoría de produto
O posicionamiento de Mango no mercado español e análise comparativa frente ó seu principal competidor
Os productos agroalimentarios españois: análise da súa presenza na distribución europea e a súa valoración polos consumidores
A expansión internacional do Grupo Inditex
Análise da estratexia de mercadotecnia de El Corte Inglés
Estratexia de Marketing de Ikea
Estratexia de Producto, Distribución e Comunicación de Estrella Galicia
Mercadona e a súa estratexia de Marketing
O producto e a comunicación no sector textil

Resultados da investigación

Pode consultar os méritos de investigación seleccionando un tipo de mérito e o ano.

Ayudas para a consolidación e estruturación de unidades de investigación competitivas-GRC

Entidade financiadora Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria
Investigadores principais Emma M. Iglesias Vazquez
Tipo Proyecto Programas Autonomicos
Datas Desde 01/01/2017 ata 31/12/2019

Planificación integrada y gestión sostenible de infraestructuras de saneamiento a través de tecnología de precisión innovadora

Entidade financiadora COMISIÓN EUROPEA
Investigadores principais Cristina Calvo Porral
Tipo Contrato
Datas Desde 02/12/2016 ata 30/06/2018

Factores protectores y de riesgo asociados a la resiliencia socioeducativa en estudiantes vulnerables de cuarto y octavo año de enseñanza básica: un modelo multidimensional explicativo de las trayectorias de evolución del rendimiento escolar en Chile

Entidade financiadora FONDECYT-Fondo Nacional de Desarrollo Científico y Tecnológico (Gobierno de Chile)
Investigadores principais Sonia Salvo Garrido
Tipo Proyecto Internacional
Datas Desde 01/04/2016 ata 31/03/2020

Anlyse de l'utilisation des services bancaires sur Internet

Entidade financiadora Universite du Quebec en Outaouais (Canada)
Tipo Proyecto Internacional
Datas Desde 26/03/2016 ata 19/03/2020

Axuda para a creación, recoñecemento e estruturacións de agrupacións estratéxicas do Sistema Universitario de Galicia

Entidade financiadora Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria de la Xunta de Galicia
Investigadores principais Jaime Rodríguez González
Tipo Proyecto Programas Autonomicos
Datas Desde 01/01/2015 ata 31/12/2017

REDE DE INVESTIGACIÓN INTERUNIVERSITARIA (DOG.17/10/2014)

Entidade financiadora Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria
Investigadores principais CARLOS HERVÉS BELOSO
Tipo Proyecto Programas Autonomicos
Datas Desde 08/10/2014 ata 31/12/2017

La dinámica espacial de la innovación: ¿Podrán las regiones periféricas mejorar su potencial innovador?

Entidade financiadora Consellería de Educación e Ordenación Universitaria
Investigadores principais Jesús López Rodríguez
Tipo Proyecto Programas Autonomicos
Datas Desde 14/05/2014 ata 14/05/2017

AudienceLab

Entidade financiadora CLAG-Cluster Audiovisual de Galicia
Investigadores principais Cristina Calvo Porral y Andrés Faíña
Tipo Contrato
Datas Desde 01/11/2014 ata 31/03/2015

Ayuda para la consolidación y estructuración de unidades de investigación competitivas del sistema gallego de I+D+i del año 2013: Grupo de investigación Jean Monnet de competencia y desarrollo en la UE: C+D Group

Entidade financiadora Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria
Investigadores principais Emma Iglesias Vazquez
Tipo Proyecto Programas Autonomicos
Datas Desde 01/01/2013 ata 31/12/2015

Evaluation of the main achievements of cohesion policy programmes and projects over the longer term in 15 selected regions from 1989-1993 programming period to the present

Entidade financiadora Union Europea
Investigadores principais Andrés Faíña y Jesús López-Rodríguez
Tipo Contrato
Datas Desde 31/03/2011 ata 31/10/2014

Delivering Policy Analysis on the Performance of Cohesion Policy 2011

Entidade financiadora COMISIÓN EUROPEA
Investigadores principais José Andrés Faíña Medín y Jesús López-Rodríguez
Tipo Contrato
Datas Desde 01/03/2011 ata 01/04/2012

Ayuda para la consolidación y estructuración de unidades de investigación competitivas del sistema gallego de I+D+i del año 2010: Grupo de investigación Jean Monnet de competencia y desarrollo en la UE: C+D Group

Entidade financiadora Consellería de Educación e Ordenación Universitaria
Investigadores principais José Andrés Faíña Medín
Tipo Proyecto Programas Autonomicos
Datas Desde 01/01/2010 ata 31/12/2010

A inclusión sociolaboral da muller no ambito rural de Galicia a través da alfabetización dixital

Entidade financiadora SERVIZO GALEGO DE PROMOCIÓN DA IGUALDADE DO HOME E DA MULLER
Investigadores principais Isabel Novo Corti / Manoel Baña Castro
Tipo Proyecto Programas Autonomicos
Datas Desde 01/01/2009 ata 30/09/2010

Desarrollo de metodología para el control de la historia termica de merluza congelada

Entidade financiadora Ministerio de Educación y Ciencia (Dirección General de Investigación)
Investigadores principais Margarita Tejada
Tipo Contrato
Datas Desde 01/01/2005 ata 01/01/2008

Pull Factors of the Shopping Malls: An Empirical Study

Autores Calvo-Porral, Cristina, Jean-Pierre Lévy Mangin
Revista International Journal of Retail & Distribution Management Vol. 46 Núm. 2 (páxs. 1 ata 18)

A clustered-based segmentation of beer consumers: from "beer lovers" to "beer to fuddle"

Autores Cristina Calvo-Porral, Jose Javier Orosa Gonzalez, Felix Blazquez Lozano
Revista BRITISH FOOD JOURNAL Vol. 120 Núm. 6 (páxs. 110 ata 124)

A Clustered-based Categorization of Millennials in their Technology Behavior

Autores Cristina Calvo Porral, Rogelio Pesqueira Sanchez, Faíña, Andrés
Revista INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMAN-COMPUTER INTERACTION Vol. 34 (páxs. 1 ata 9)

From "foodies" to "cherry-pickers": A clustered-based segmentation of specialty food retail customers

Autores Cristina Calvo-Porral, Jean-Pierre Lévy Mangin
Revista Journal of Retailing and Consumer Services Vol. 43 (páxs. 278 ata 284)

Does product involvement influence how emotions drive satisfaction?: An approach through the Theory of Hedonic Asymmetry

Autores Calvo Porral, Cristina, Agustin Ruiz Vega, Jean-Pierre Lévy Mangin
Revista European Research on Management and Business Economics Vol. 24 Núm. 3 (páxs. 130 ata 136)

Store Brands' Purchase Intention: Examining the Role of Perceived Quality

Autores Cristina Calvo-Porral, Jean-Pierre Lévy Mangin
Revista European Research on Management and Business Economics

Specialty Food Retailing: Examining the role of Products' Perceived Quality

Autores Cristina Calvo-Porral, Jean-Pierre Lévy Mangin
Revista BRITISH FOOD JOURNAL Vol. 119 Núm. 7 (páxs. 1 ata 16)

Examining the Influence of Products' Quality Perception in Specialty Retailing

Autores Cristina Calvo-Porral, Jean-Pierre Lévy Mangin
Revista Documentos de trabajo de la Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial. Oviedo: Universidad de Oviedo. DOCFRADIS 1206 Vol. 3 (páxs. 1 ata 119)

Relational, Functional Benefits and Customer Value in Large Retailing: A Cross-Format Comparative Analysis

Autores Cristina Calvo Porral, José Andrés Faiña Medín, Paulino Montes-Solla
Revista Journal of International Food & Agribusiness Marketing Vol. 28 Núm. 2 (páxs. 132 ata 148)

Is the Economic Crisis changing Marketing strategies?: Evidence from the food industry

Autores Cristina Calvo-Porral, John L. Stanton, Jean-Pierre Lévy Mangin
Revista Journal of Global Marketing Vol. 1

The influence of switching costs and satisfaction on loyalty toward smartphone service providers

Autores Cristina Calvo-Porral, Jean-Pierre Lévy Mangin
Revista International Journal of Mobile Communications

Food Private Label Brands: the role of consumer Trust on Loyalty and Purchase intention

Autores Cristina Calvo-Porral, Jean-Pierre Lévy Mangin
Revista BRITISH FOOD JOURNAL Vol. 118 Núm. 3

Can Marketing help in tackling Food Waste?: Proposals in Developed Countries

Autores Cristina Calvo-Porral, José Andrés Faiña Medín, Chema Losada Lopez
Revista JOURNAL OF FOOD PRODUCTS MARKETING

Specialty Food Retailing: the role of Purchase Frequency and determinants of Customer Satisfaction and Loyalty

Autores Cristina Calvo-Porral, Jean-Pierre Lévy Mangin
Revista BRITISH FOOD JOURNAL Vol. 118 Núm. 11

Satisfaction and Switching intention in Mobile Services: comparing Lock-in and Free contracts in the Spanish market

Autores Cristina Calvo-Porral, Andrés Faíña-Medín, Manuel Nieto-Mengotti
Revista Telematics & Informatics

Exploring Technology Satisfaction: An Approach through the Flow Experience

Autores Cristina Calvo-Porral, Andrés Faíña-Medín, Manuel Nieto-Mengotti
Revista COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR

Private Labels: The role of Manufacturer Identification, Brand Loyalty and Image on Purchase intention

Autores Cristina Calvo-Porral, Mark Lang
Revista BRITISH FOOD JOURNAL Vol. 17 Núm. 2 (páxs. 506 ata 522)

Global Brands or Local Heroes?: Evidence from the Spanish Beer Market

Autores Cristina Calvo-Porral, Jean Pierre Lévy Mangin
Revista BRITISH FOOD JOURNAL Vol. 17 Núm. 2 (páxs. 565 ata 587)

Does Store Image and Price Perception matter to Store Brand Equity?

Autores Cristina Calvo-Porral, Jean-Pierre Lévy Mangin
Revista JOURNAL OF FOOD PRODUCTS MARKETING Vol. 21 Núm. 1 (páxs. 102 ata 122)

¿Moda exclusiva o moda democratica?: análisis del valor de marca en el mercado español

Autores Cristina Calvo-Porral, Jean Pierre Lévy Mangin
Revista Revista Portuguesa de Marketing Vol. 17 Núm. 32 (páxs. 1 ata 18)

Measuring the Influence of Customer-Based Store Brand Equity in the Purchase Intention

Autores Cristina Calvo-Porral, Valentín-Alejandro Martínez-Fernández, Oscar Juanatey Boga, Jean-Pierre Lévy Mangin
Revista CUADERNOS DE GESTIÓN Vol. 15 Núm. 1 (páxs. 93 ata 118)

Switching Behavior and Customer Satisfaction in Mobile Services: Analyzing Virtual and Traditional Operators.

Autores Calvo-Porral, Cristina, Jean-Pierre Lévy Mangin
Revista COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR Vol. 59 Núm. 1

Smooth Operators?: Drivers of Customer Satisfaction and Switching Behavior in Virtual and Traditional Mobile Services

Autores Calvo-Porral, Cristina, Jean-Pierre Lévy Mangin
Revista REVISTA ESPAÑOLA DE INVESTIGACIÓN EN MARKETING Vol. 18 Núm. 2

Does manufacturer matter?: The influence of manufacturer Signature on store brands' loyalty and purchase intention

Autores Cristina Calvo-Porral, Valentín-Alejandro Martínez-Fernández, Óscar Juanatey-Boga
Revista Revista de Administração de Empresas Vol. 55 Núm. 5

The moderating role of Risk, Security and Trust applied to the TAM model in the offer of Banking Financial Services in Canada

Autores Jean Pierre Lévy Mangin, Normand Bourgault, Cristina Calvo-Porral, Olivier Mesly, Issam Telahigue, Mycalle Trudel
Revista Journal of Internet Banking and Commerce Vol. 19 Núm. 2 (páxs. 2 ata 21)

Private Label Brands: Major Perspective of two Customer-Based Brand Equity Models

Autores Cristina Calvo-Porral, Jean Pierre Lévy Mangin
Revista The International Review of Retail Distribution and Consumer Research Vol. 24 Núm. 4 (páxs. 431 ata 452)

La Credibilidad de los Medios de Comunicación: Análisis de la Prensa diaria desde el Comportamiento del Consumidor

Autores Cristina Calvo-Porral, Valentín Martínez Fernández, Oscar Juanatey Boga
Revista EL PROFESIONAL DE LA INFORMACIÓN Vol. 23 Núm. 3 (páxs. 276 ata 285)

Mass Communication Media Credibility: An approach from the Credible Brand Model

Autores Cristina Calvo-Porral, Valentín-Alejandro Martínez-Fernández, Oscar Juanatey Boga
Revista Revista Brasileira de Ciencias da Comunicaçao Vol. 37 Núm. 2 (páxs. 21 ata 49)

Private Label Brands: Mayor Perspective of two customer-based brand equity models

Autores Jean-Pierre Lévy Mangin, Cristina Calvo Porral
Revista The International Review of Retail Distribution and Consumer Research Vol. 24 Núm. 4 (páxs. 431 ata 452)

Perceived quality in higher education: an empirical study

Autores Cristina Calvo-Porral, Jean-Pierre Lévy Mangin, Isabel Novo-Corti
Revista Marketing Intelligence & Planning Vol. 31 Núm. 6 (páxs. 601 ata 619)

Determinants of Store Brand's Success: A Cross-Store Format Comparative Analysis

Autores Cristina Calvo-Porral, Jean Pierre Lévy Mangin
Revista International Journal of Retail & Distribution Management Vol. 42 Núm. 7 (páxs. 595 ata 612)

Análisis de dos modelos de ecuaciones estructurales alternativos para medir la intencion de compra

Autores Cristina Calvo-Porral, Valentín-Alejandro Martínez-Fernández, Oscar Juanatey Boga
Revista INVESTIGACIÓN OPERACIONAL Vol. 34 Núm. 3 (páxs. 230 ata 243)

What matters to Store Brand Equity?: An approach to Spanish Large Retailing in a Downturn context

Autores Cristina Calvo-Porral, Valentín Martínez Fernández, Oscar Juanatey Boga, Jean Pierre Lévy Mangin
Revista INVESTIGACIONES EUROPEAS DE DIRECCIÓN Y ECONOMÍA DE LA EMPRESA Vol. 19 Núm. 3 (páxs. 136 ata 146)

Domestic or Imported Beer Brands?: Analysis and Assessment of Brand Equity in the Spanish Market

Autores Cristina Calvo-Porral, Jean Pierre Lévy Mangin, Normand Bourgault
Revista Journal of International Food & Agribusiness Marketing Vol. 25 Núm. 4 (páxs. 324 ata 347)

Estudio exploratorio de los factores de atracción de centros comerciales: una aproximación al consumidor español

Autores Cristina Calvo-Porral, Domingo Javier Calvo Dopico
Revista CIENCIA, ERGO SUM Vol. 20 Núm. 2 (páxs. 107 ata 120)

Brewing the Recipe for Beer Brand Equity

Autores Cristina Calvo-Porral, Normand Bourgault, Domingo Javier Calvo Dopico
Revista European Research Studies Journal Vol. 16 Núm. 2 (páxs. 82 ata 97)

Drivers of Value in the Beer Market: Comparing and imported and a national brand

Autores Cristina Calvo-Porral, Paulino Montes-Solla
Revista European Research Studies Journal Vol. 16 Núm. 3 (páxs. 19 ata 46)

Sources of Equity in Fashion Markets

Autores Domingo Javier Calvo Dopico, Cristina Calvo-Porral
Revista Journal of Product and Brand Management Vol. 21 Núm. 6 (páxs. 391 ata 403)

Análisis de las actitudes de los jóvenes universitarios hacia la discapacidad: un enfoque desde la teoría de la acción razonada

Autores Novo-Corti, Isabel, Muñoz-Cantero, Jesús-Miguel, Calvo-Porral, Cristina
Revista REVISTA ELECTRÓNICA DE INVESTIGACIÓN Y EVALUACIÓN EDUCATIVA Vol. 17 Núm. 2 (páxs. 1 ata 261)

Carolina Herrera Internationalization Strategy: Democratic Luxury or Maximum Exclusiveness?

Autores Cristina Calvo-Porral, Domingo Javier Calvo Dopico
Revista European Research Studies Journal Vol. 14 Núm. 2 (páxs. 3 ata 26)

Analysis of Value Chain and Sources of Differentiation in International Fashion Markets

Autores Domingo Javier Calvo Dopico, Cristina Calvo Porral
Revista European Research Studies Journal Vol. XIV Núm. I (páxs. 15 ata 28)

Analysis of attitudes towards disability among university students: a focus on the theory of reasoned action

Autores Cristina Calvo Porral, Jesús Miguel Muñoz Cantero, María Isabel Novo Corti
Revista Revista Electrónica de Investigación y Evaluación Educativa Vol. 17 Núm. 2 (páxs. 1 ata 26)

Analisis de la invarianza factorial y causal con AMOS

Autores Cristina Calvo-Porral
Editores Jean-Pierre Lévy Mangin, Beatriz Larraz Iribas
Editorial ADD Editorial (Alfa Delta Digital Editorial), Valencia (España)
ISBN 987-84-9075-962-2

Principles of Marketing

Autores Cristina Calvo-Porral, John Leighton Stanton
Editores ESIC Editorial
Editorial ESIC EDITORIAL, Pozuelo de Alarcón (España)
ISBN 978-84-1702-435-2

Is the Economic Crisis Changing Marketing Strategies?: From Offering What Customers Need to Offering What Customers can Afford

Autores Cristina Calvo-Porral
Libro Economic Crises: Risk Factors, Management Practices and Social Impacts
Edita Nova Science Publishers .
ISBN: 978-1-53610-339-7
Páxinas Desde a 1 ata a 28

From Chestnuts to Luxurious Marrón Glacé: A Successful Marketing and Positioning Experience

Autores Calvo-Porral, Cristina. Normand Bourgault
Libro The Meaning of Local Foods: A Food Marketing Management Perspective
Vol. 5 Edita Institute of Food Products Marketing.
ISBN: 1540-4102
Páxinas Desde a 1 ata a 110

Food for Thought: The Food Waste Global Issue

Autores Calvo-Porral, Cristina. Valentín Martínez Fernández. Magdalena Rodríguez Fernández
Libro Experiencias en la modelización de la toma de decisiones en la salud humana, medio ambiente y desarrollo humano
Vol. 1 Edita Universidad de Granada.
ISBN: 978-84-606-5638-8
Páxinas Desde a 1 ata a 15

What's up in Neuroscience?: Review and update of relationships among Neuroscience, Marketing and Economics

Autores Valentín-Alejandro Martínez-Fernández. Óscar Juanatey-Boga. Cristina Calvo-Porral
Libro Social Neurocommunication: Applying the findings from Neursciences and Network Theory to the Science and Communication Industr
Vol. 1 Edita Media XXI. Formalpress LDA.
ISBN: 978-989-729-134-0
Páxinas Desde a 1 ata a 16

La mujer rural en Galicia: La importancia de la mujer rural en el sector textil-confección gallego

Autores Calvo-Porral, Cristina. Domingo Javier Calvo Dopico
Libro Muller rural galega. Tecendo redes para o novo milenio
Vol. 1 Edita GESBIBLO.
ISBN: 978-84-96667983
Páxinas Desde a 58 ata a 77

Technology Behavior of Millennials: An approach through the Uses and Gratifications Theory

Autor Rogelio Pesqueira Sánchez
Director/es Cristina Calvo Porral; José Andrés Faíña Medín
Ámbito Facultad de Economía y Empresa
Cualificación Sobresaliente Cum Laude

El comportamiento de los consumidores ante los cambios en las industrias de red: el caso de las telecomunicaciones y servicios móviles

Autor Manuel Vicente Nieto Mengotti
Director/es Cristina Calvo Porral Andrés Faíña Medín
Ámbito Facultad Economia y Empresa
Cualificación Sobresaliente Cum Laude

Food consumption elicited emotions: Does involvement play a moderating role?
XXVIII Jornadas Luso Españolas de Gestión Científica
Internacional

Autores Cristina Calvo-Porral, Agustin Ruiz Vega, Jean-Pierre Lévy Mangin
Organizador Instituto Politécnico da Guarda
Lugar Guarda (Portugal)

Profiling beer consumer segments: An approach through a clustered-based analysis
XXVIII Jornadas Luso Españolas de Gestión Científica
Internacional

Autores Cristina Calvo-Porral, Javier Orosa González
Organizador Instituto Politécnico da Guarda
Lugar Guarda (Portugal)

A clustered-based segmentation of specialty food retail customers: From "cherry-pickers" to "foodies"
XXX Congreso Internacional de Marketing-AEMARK
Internacional

Autores Cristina Calvo Porral, Jean-Pierre Lévy Mangin
Organizador UNIVERSIDAD AUTÓNOMA DE BARCELONA
Lugar Barcelona (España)

The role of generational cohort in technology behavior: Comparing Millennials and Generation X
XXX Congreso Internacional de Marketing-AEMARK
Internacional

Autores Cristina Calvo-Porral, Rogelio Pesqueira Sanchez
Organizador UNIVERSIDAD AUTÓNOMA DE BARCELONA
Lugar Barcelona (España)

The Role of Perceived Quality in Private Label Brands' Purchase Intention
XXVII Jornadas Hispano Lusas de Gestión Científica
Internacional

Autores Calvo-Porral, Cristina, Jean-Pierre Lévy Mangin
Lugar Benidorm (España)

What factors attract customers to the mall?: Examining the Pull Factors of Shopping Malls
XXVII Jornadas Hispano Lusas de Gestión Científica
Internacional

Autores Jean-Pierre Lévy Mangin, Calvo-Porral, Cristina
Lugar Benidorm (España)

Examining the role of product involvement in consumption elicited emotions
XXIX Congreso Internacional de Marketing (AEMARK)
Internacional

Autores Cristina Calvo-Porral, Agustin Ruiz Vega, Jean-Pierre Lévy Mangin
Organizador UNIVERSIDAD DE SEVILLA
Lugar Sevilla (España)

A typlogy categorization of millennials in their technology behavior
XXIX Congreso Internacional de Marketing (AEMARK)
Internacional

Autores Cristina Calvo-Porral, Rogelio Pesqueira Sanchez, José Andrés Faiña Medín
Organizador UNIVERSIDAD DE SEVILLA
Lugar Sevilla (España)

Would you trust de "DIA" tomato sauce?: The role of consumer trust on purchasing food store brands
XXVIII Congreso Nacional de Marketing AEMARK
Nacional

Autores Cristina Calvo-Porral, Jean-Pierre Lévy Mangin
Lugar León (España)

Specialty Retailing: Examining the influence of Shopping Frequency
XXVIII Congreso Nacional de Marketing AEMARK
Nacional

Autores Cristina Calvo-Porral, Jean-Pierre Lévy Mangin
Lugar León (España)

Interaction between involvement and product consumption emotions in the spanish wine market
XXVI Congreso ACEDE
Internacional

Autores Agustin Ruiz Vega, Cristina Calvo-Porral, Jean-Pierre Lévy Mangin
Organizador Asociación Científica de Economía y Dirección de la Empresa
Lugar Vigo (España)

¿Qué hace creíbles a los medios de comunicación?: Análisis desde su valor de marca
XXV Jornadas Hispano-lusas de Gestión Científica
Internacional

Autores Cristina Calvo-Porral, Valentín Martínez Fernández, Oscar Juanatey Boga
Organizador Universidad de Vigo (UV)
Lugar Ourense (España)

What's up in smartphone services?: Analysis of switching costs, customer satisfaction and loyalty in the Spanish market
XXVI Congreso Nacional de Marketing- AEMARK
Nacional

Autores Cristina Calvo-Porral, Jean-Pierre Lévy Mangin
Organizador Universidad Miguel Hernández de Elche (UMH)
Lugar Elche/Elx (España)

Private Label Brands: Measuring the role of image, loyalty and manufacturer identification
XXVI Congreso Nacional de Marketing- AEMARK
Nacional

Autores Cristina Calvo-Porral, Mark Lang
Organizador Universidad Miguel Hernández de Elche (UMH)
Lugar Elche/Elx (España)

Customer Satisfaction and Switching intention in Mobile Services: Does the type of subscription contract matter?
XXVII Congreso Nacional de Marketing AEMARK
Nacional

Autores Calvo-Porral, Cristina, J. Andrés Faíña Medín, Manuel Nieto Mengotti
Organizador UNIVERSIDAD PÚBLICA DE NAVARRA
Lugar Pamplona/Iruña (España)

Is the European Economic Downturn leading to Food Price Reduction?
XXVII Congreso Nacional de Marketing AEMARK
Nacional

Autores Calvo-Porral, Cristina, John Leighton Stanton, Jean-Pierre Lévy Mangin
Organizador UNIVERSIDAD PÚBLICA DE NAVARRA
Lugar Pamplona/Iruña (España)

¿Moda democrática o exclusiva?: Análisis del valor de las marcas Zara y Carolina Herrera en el mercado español.
XXV Jornadas Hispano-lusas de Gestión Científica
Internacional

Autores Calvo-Porral, Cristina, Jean-Pierre Lévy Mangin
Organizador Universidad de Vigo (UV)
Lugar Ourense (España)

Costes de cambio, satisfacción y lealtad en el sector servicios: una aproximación al sector de la comunicación móvil
XXIV Jornadas hispanolusas de gestión cientifica
Internacional

Autores Cristina Calvo-Porral, Jean-Pierre Lévy Mangin
Organizador Escuela Superior de Tecnología y Gestión, del Instituto Politécnico de Leiría
Lugar Ourense (España)

Relational, Functional benefits and Customer Value in Large Retailing: A Cross-Format comparative analysis
International Food Marketing Research Symposium
Internacional

Autores Cristina Calvo-Porral, José Andrés Faiña Medín, Paulino Montes-Solla
Organizador St Joseph University (Philadelphia, USA) y Aarhus Uninversity
Lugar Aarhus (Dinamarca)

Local Brands and Local Heroes: Evidence from consumers' evaluations in the Spanish Beer Market
XXV Congreso Nacional de Marketing- AEMARK
Nacional

Autores Cristina Calvo-Porral, Jean-Pierre Lévy Mangin
Organizador UNIVERSIDAD DE BARCELONA
Lugar Barcelona (España)

Aproach to the Brand Equity in the beer market: Analysis of a domestic and an imported brand
International Conference on Applied Business & Economics (ICABE 2012)
Internacional

Autores Cristina Calvo-Porral, Paulino Montes-Solla
Organizador University of Cyprus
Lugar Nicosia (Chipre)

Dimensions of Brand Equity in the Beverage Sector: an approach to the beer market
International Conference on Applied Business & Economics (ICABE 2012)
Internacional

Autores Cristina Calvo-Porral, Isabel Novo-Corti
Organizador International Conference on Applied Business & Economics
Lugar Nicosia (Chipre)

Análisis de los valores y actitudes de los jóvenes universitarios hacia la discapacidad
XXII Jornadas Luso-Espanholas de Gestao Científica
Internacional

Autores Isabel Novo-Corti, Jesús Miguel Muñoz Cantero, Cristina Calvo Porral
Organizador UNIVERSIDADE DE TRÁS-OS-MONTES E ALTO DOURO (UTAD)
Lugar Vila Real (Portugal)

Estrategia de Internacionalización de la marca de moda Carolina Herrera: ¿Lujo democrático o máxima exclusividad?
XXII Jornadas Luso Espanholas de Gestao Científica
Internacional

Autores Cristina Calvo-Porral, Domingo Javier Calvo Dopico
Organizador UNIVERSIDADE DE TRÁS-OS-MONTES E ALTO DOURO (UTAD)
Lugar Vila Real (Portugal)

Design and Brand Image as sources of Equity in International Fashion Markets
XXIII Congreso Nacional de Marketing- AEMARK
Nacional

Autores Domingo Javier Calvo Dopico, Cristina Calvo-Porral
Organizador Universidad Jaume I
Lugar Castellón de la Plana/Castelló de la Plana (España)

Inclusión de los estudiantes universitarios con discapacidad en entornos normalizados: la importancia de las actitudes de los compañeros
VIII Jornadas Científicas Internacionales de Investigación sobre Discapacidad
Internacional

Autores Novo-Corti, Isabel, Barreiro-Gen, María, Ramil Díaz, María, Calvo Porral, Cristina, Varela Candamio, Laura, Muñoz Cantero, Jesús Miguel, Vieites Ponte, Carlos
Lugar Salamanca (España)

Deseos de participación en organismos de apoyo a la discapacidad entre los estudiantes universitarios de ciencias de la educación: el caso de la Universidad de A Coruña
ICSD - International Congress on Social Diversity
Internacional

Autores Isabel Novo-Corti, Cristina Calvo-Porral, Miguel Muñoz -Cantero
Lugar Santiago de Compostela (España)

Fashion Brand Carolina Herrera Internationalization Strategy: A Democratic Luxury?
International Conference on Applied Business & Economics . ICABE 2011
Internacional

Autores Cristina Calvo-Porral
Organizador University of Piraeus
Lugar Atenas (Grecia)

Fashion and Textile Sector Internationalization: Production and Subcontracting Strategies in a World Liberalization basis
International Conference on Applied Business & Economics . ICABE 2011
Internacional

Autores Cristina Calvo-Porral
Organizador University of Piraeus
Lugar Atenas (Grecia)

Design and Brand as sources of Diferentiation in International Textile-Clothing and Fashion Markets
7th Global Brand Conference of the Academy of Marketing
Internacional

Autores Domingo Javier Calvo Dopico, Cristina Calvo-Porral
Organizador Said Business School (Universidad de Oxford)
Lugar Oxford (Reino Unido)

Fashion Brand Carolina Herrera Internationalization strategy: Democratic Luxury o Maximum Exclusiveness?
International Conference on Applied Business & Economics - ICABE 2011
Internacional

Autores Cristina Calvo Porral, Domingo Javier Calvo Dopico
Lugar Piraeus (Grecia)

Análisis de la cadena de valor del sector textil-confección y fuentes de diferenciación en los mercados internacionales de Moda
XXII Congreso Nacional de Marketing - AEMARK
Nacional

Autores Domingo Javier Calvo Dopico, Cristina Calvo Porral
Lugar Oviedo (España)

Design and Brand Image: Sources of Equity and Differentiation in International Fashion Markets
International Conference on Applied Business & Economics (ICABE-2010)
Internacional

Autores Cristina Calvo-Porral, Domingo Javier Calvo Dopico
Lugar Coruña, A (España)

Competitive Strategy and Branding in International Fashion Markets: Analysis of the Galician Textile-clothing SMEs
International Conference on Applied Business & Economics (ICABE-2010)
Internacional

Autores Domingo Javier Calvo Dopico, Cristina Calvo-Porral
Lugar Coruña, A (España)

Branding, positioning and competitive strategy in international Fashion Markets: the role of Intangible assets
6th International Conference of the Academy of Marketing
Internacional

Autores Cristina Calvo-Porral, Domingo Javier Calvo Dopico
Organizador Universidad Ramon Llull
Lugar Barcelona (España)

Estrategias de Internacionalización de la Producción y localización en el sector Textil y de la Confección en el contexto de la UE: análisis del caso gallego.
XX Jornadas hispano-lusas de gestión Cientifica
Internacional

Autores Cristina Calvo-Porral, Domingo Javier Calvo Dopico
Organizador Instituto politecnico de Setúbal
Lugar Setubal (Portugal)

Estrategias de internacionalización de producción en el sector textil y de la confección en el contexto de la UE: Análisis del caso Gallego
XIX Congreso Hispano-Luso de Gestión Científica
Internacional

Autores Domingo Javier Calvo Dopico, Cristina Calvo Porral
Lugar Sevilla (España)

Capacidad de producción y marcas. Importancia en la comercialización de vinos de calidad
XVIII Luso-Spanish Conference on Management
Internacional

Autores Domingo Javier Calvo Dopico, Felix Blazquez Lozano, Cristina Calvo Porral
Lugar Porto (Portugal)

El sector textil confección gallego ante la liberalización del mercado: Análisis Estrátegico y perspectivas futuras
XVIII Luso-Spanish Conference on Management
Internacional

Autores Domingo Javier Calvo Dopico, Cristina Calvo Porral
Lugar Porto (Portugal)

Estrategias en la producción y distribución de las PYMES del sector textil confección gallego ante la liberación del mercado
XXII Reunión Anual de la Asociación Española de Economía Aplicada (ASEPELT)
Nacional

Autores Domingo Javier Calvo Dopico, Cristina Calvo Porral
Organizador Universidad de Barcelona
Lugar Barcelona (España)

El sector textil-confección gallego ante la liberalización del mercado: Análisis estratégico y perspectivas futuras
XXI Reunión Anual ASEPELT 2007
Nacional

Autores Domingo Javier Calvo Dopico, Cristina Calvo Porral, Felix Blazquez Lozano, Laurentino Bello Acebrón
Lugar Valladolid (España)

Importancia de la notoriedad, calidad percibida e imagen en el mercado vitivinicola
XXI Reunión Anual ASEPELT 2007
Nacional

Autores Domingo Javier Calvo Dopico, Felix Blazquez Lozano, Cristina Calvo Porral
Lugar Valladolid (España)