Dra. María José Andrade Suárez  

Profesor axudante doutor (AXU-DR)

Departamento Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Área Socioloxía
Investigación  Grupo de investigación Grupo de Estudos Territoriais
Liñas de investigación Aínda non figuran no xestor curricular da UDC (SUXI).
Contacto Directorio da UDC

Docencia

Docencia impartida

Neste apartado móstrase a docencia impartida en graos, mestrados e resto de titulacións oficiais ata os últimos 6 anos.

Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Cambio social, tendencias do consumo turístico e comportamento do consumidor
Máster Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos
1
Planificación e xestión de destinos e produtos turísticos gastronómicos e enolóxicos
Máster Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos
1
Prácticas Externas
Máster Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos
18
Socioloxía do Traballo
Grao en Socioloxía
50
Traballo Fin de Grao
Grao en Socioloxía
8
Traballo fin de máster
Máster Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos
50
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Planificación e xestión de destinos e produtos turísticos gastronómicos e enolóxicos 1
Prácticas Externas 0
Socioloxía do Traballo 27
Traballo Fin de Grao 8
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Cambio social, tendencias do consumo turístico e comportamento do consumidor
Máster Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos
11
Planificación e xestión de destinos e produtos turísticos gastronómicos e enolóxicos
Máster Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos
21
Prácticas Externas
Máster Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos
28,5
Socioloxía do Traballo
Grao en Socioloxía
150
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Cambio social, tendencias do consumo turístico e comportamento do consumidor
Máster Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos
17
Planificación e xestión de destinos e produtos turísticos gastronómicos e enolóxicos
Máster Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos
33
Prácticas
Máster Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Novos Produtos Turísticos
21
Socioloxía da Educación
Grao en Educación Primaria
21
Socioloxía do Traballo
Grao en Socioloxía
100
Traballo Fin de Grao
Grao en Socioloxía
12
Traballo fin de máster
Máster Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Novos Produtos Turísticos
36
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Cambio social, as tendencias do consumo turístico e comportamento do consumidor
Máster Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Novos Produtos Turísticos
11
Cultura e Actividade Económica
Máster Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados
7,5
Introdución á Socioloxía
Grao en Socioloxía
63
Métodos e Técnicas de Investigación Social
Grao en Socioloxía
22
Planificación e xestión de destinos e novos produtos turísticos gastronómicos e enolóxicos
Máster Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Novos Produtos Turísticos
33
Prácticas
Máster Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Novos Produtos Turísticos
27
Socioloxía da Educación
Grao en Educación Primaria
13,5
Traballo fin de máster
Máster Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Novos Produtos Turísticos
36
Turismo e desenvolvemento sostible: A calidade dos destinos e os novos produtos turísticos
Máster Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Novos Produtos Turísticos
22
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Cambio social, as tendencias do consumo turístico e comportamento do consumidor
Máster Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Novos Produtos Turísticos
11
Introdución á Socioloxía
Grao en Socioloxía
100
Métodos e Técnicas de Investigación Social
Grao en Socioloxía
25
Planificación e xestión de destinos e novos produtos turísticos gastronómicos e enolóxicos
Máster Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Novos Produtos Turísticos
33
Prácticas
Máster Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Novos Produtos Turísticos
28,7
Socioloxía da Educación
Grao en Educación Primaria
84
Traballo fin de máster
Máster Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Novos Produtos Turísticos
20

Titorías definidas polo/a docente para o curso académico 2018/2019.

Facultade de Socioloxía

Cuadrimestre Día Lugar
Primeiro cuadrimestre luns
15:30 a 18:30
Despacho profesora (1ª planta, módulo II)
Primeiro cuadrimestre mércores
15:30 a 18:30
Despacho profesora (1ª planta, módulo II)
Segundo cuadrimestre luns
10:00 a 13:00
Despacho profesora (1ª planta, módulo II)
Segundo cuadrimestre mércores
10:00 a 13:00
Despacho profesora (1ª planta, módulo II)
Segunda oportunidade luns
10:00 a 13:00
Despacho profesora (1ª planta, módulo II)
Segunda oportunidade mércores
10:00 a 13:00
Despacho profesora (1ª planta, módulo II)

Traballos fin de grao e mestrado

Dirixidos ou codirixidos polo/a docente desde o ano 2013.

A percepción do turismo sostenible na cidade da Coruña
A segregación vertical nas axencias de viaxes na provincia de A Coruña
Análise do impacto socio-cultural dos festivais na provincia da Coruña
Desenvolvemento do turismo industrial gastronómico en Galicia baseado no queixo
Estudo sobre a Situación Actual dos Xeoparques na España: Unha Proposta de Destinos Innovadores para o Turismo Sustentable
Posta en valor e dinamización do patrimonio turístico do Concello de Nigrán (Pontevedra)
Proposta turística para o Concello de Paderne
A cultura do viño na Ribeira Sacra. Caso adegas Vilachá.
As actividades turísticas vencelladas á industria como motor complementario do desenvolvemento socioeconómico local. O caso do Concello de Arteixo (A Coruña)
Evaluación e seguimento do plan de dinamización turística Ferrol-Ortegal (2004-2009): principais repercusións na economía local
Una educación universitaria inclusiva; para alumnado con discapacidad en las universidades de Vigo y A Coruña.
A promoción do Turismo Slow nas Cittaslow españolas. Retos e oportunidades
Análise do turismo mariñeiro en A Coruña
Deseño e creación da ruta da lamprea en Galicia
Máis alá do Turismo sustentable. Fundamentos teóricos do Turismo Slow
Moda e estereotipo estético transmitido dente a marca téxtil ZARA e a súa influecia sobre a autopercepción corporal feminina.
O turismo sostenible como estratexia de desenvolvemento local dos municipios galegos do Camiño de Santiago Francés
Seguemento e evaluación dos PEDT no destino Malpica de Bergantiños
Percepción do imaxinario turístico dos cruceiristas que visitan a cidade da Coruña
Pontevedra como destino turístico: a percepción da poboación local e a imaxe proxectada
Turismo sostible nos espazos naturais do concello de Laxe (A Coruña)
A interpretación como ferramenta para a posta en valor do patrimonio cultural inmaterial na actividade turística cultural - O Caso "Museu da Língua Portuguesa"
A percepción en Alemania da imaxe de Colombia como destino turístico
A vida en palacio, unha análise do Patrimonio Nacional
Avaliación dos PEDT e estudo da colaboración público-privada no destino Ría de Arousa
Creación dun novo producto turístico: "Tulaytula Halal"
Estudo comparativo entre a gobernantía hoteleira e a unidade residencial en Galicia
Influencia das redes sociais no comportamento do consumidor turístico. A páxina Facebook do Traski Costa da Morte

Resultados da investigación

Pode consultar os méritos de investigación seleccionando un tipo de mérito e o ano.

Análisis y Prognosis de las nuevas migraciones residenciales en España

Entidade financiadora Ministerio de Economía y Competitividad (MINECO)
Investigadores principais Manuel García Docampo
Tipo Proxecto Programas Nacionales
Datas Desde 01/01/2011 ata 31/12/2013

La imagen del camino de Santiago: análisis de su representación promocional como producto turístico

Autores María José Andrade Suárez, Iria Caamaño Franco
Revista Tourism Management Studies Vol. 12 Núm. 2 (páxs. 38 ata 46)
DOI https://doi.org/10.18089/tms.2016.12205

Attributes and social imaginary produced by tourists about rural areas

Autores María José Andrade Suárez, Iria Caamaño Franco
Revista ROTUR. REVISTA DE OCIO Y TURISMO Vol. 6 (páxs. 1 ata 12)

La responsabilidad social corporativa como oportunidad para las empresas turísticas

Autores José Leira López, Antonio Álvarez Sousa, Alfonso Gomis Rodriguez, Rosa Elena Caramés Balo, María José Andrade Suárez, Gustavo Rego Veiga
Revista ROTUR. REVISTA DE OCIO Y TURISMO Vol. 1 Núm. 2 (páxs. 11 ata 43)

Il turismo residenziale:autori, benefice e pregiudizi, pianificazione, ideologia proclamata versus pratica reale

Autores Antonio Álvarez Sousa. María José Andrade Suárez
Libro Il turismo residenziale
Vol. - Edita Franco Angeli.
ISBN: 978-88-568-2573-2
Páxinas Desde a 19 ata a 26

Planificación y gestión sostenible del turismo en espacios Naturales Protegidos: Formulación de una propuesta para la laguna y el Arenal de Valdoviño (Galicia, España)

Autor Teba Felix Massa
Director/es Federico Guillermo Martín Palmero; María José Andrade Suárez
Ámbito Sociología y Ciencia Política de la Administración
Cualificación Sobresaliente Cum laude

Desarrollo local y turismo industrial: El caso de España y Portugal

Autor Iria Caamaño Franco
Director/es Antonio Álvarez Sousa; María José Andrade Suárez
Ámbito Sociología y Ciencia Política de la Administración
Cualificación Sobresaliente Cum laude

La imagen proyectada de dos destinos patrimoniales italianos. El caso de Florencia y Venecia

Autor Larissa Paola Macedo Castro Gabriel
Director/es Antonio Álvarez Sousa; María José Andrade Suárez
Ámbito Sociología y Ciencia Política de la Administración
Cualificación Sobresaliente Cum laude

Relación entre imaxe turística construída e lealdade. Análise dos estudantes internacionais en Galicia

Autor Jakson Renner Rodrigues Soares
Director/es Xosé Manuel Santos Solla; María José Andrade Suárez; Antonio Álvarez Sousa
Ámbito Sociología y Ciencia Política de la Administración
Cualificación Sobresaliente Cum laude

La imagen del camino de Santiago: análisis de su representación promocional como producto turístico
IV TMS: Management Studies International Conference
Internacional

Autores Iria Caamaño Franco, María José Andrade Suárez
Lugar Olhao (Portugal)

Cargos

Cargos académicos ou de xestión para o/a docente.

Facultade de Socioloxía

Vicedecano/a