Noelia Salido Andrés  

Profesor contratado interino de sustitución (INT-SU)

Departamento Empresa
Área Comercialización e investigación de mercados
Investigación  Grupo de investigación Grupo Jean Monnet de Competitividade e Desenvolvemento
Liñas de investigación Innovación social y Tercer Sector Innovación tecnológica y financiación colectiva: Crowdfunding solidario
Palabras chave Innovación social, Marketing Social, TICs, Organizaciones no lucrativas, plataformas digitales, Crowdfunding, Campañas benéficas
Contacto Directorio da UDC

Docencia

Docencia impartida

Neste apartado móstrase a docencia impartida en graos, mestrados e resto de titulacións oficiais ata os últimos 6 anos.

Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Comportamento do Consumidor. Produtos e Marcas
Grao en Administración e Dirección de Empresas
38
Distribución Comercial
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
138
Produto e Mercado
Máster Universitario en Enxeñaría en Deseño Industrial
36
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Comportamento do Consumidor. Produtos e Marcas
Grao en Administración e Dirección de Empresas
38
Distribución Comercial
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
148
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Comportamento do Consumidor. Produtos e Marcas
Grao en Administración e Dirección de Empresas
42
Distribución Comercial
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
25
Introdución ao Marketing
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
183
Marketing
Grao en Enxeñaría de Deseño Industrial e Desenvolvemento do Produto
80
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Comportamento do Consumidor. Produtos e Marcas 42
Distribución Comercial 25
Marketing 42

Titorías definidas polo/a docente para o curso académico 2015/2016.

Facultade de Economía e Empresa

Cuadrimestre Día Lugar
Segundo cuadrimestre martes
11:00 a 14:00
Tutorías Noelia Salido Andrés_Sala de Traballos Área de Comercialización e Investigación de Mercados_2º andar
Segundo cuadrimestre venres
11:00 a 14:00
Tutorías Noelia Salido Andrés_Sala de Traballos Área de Comercialización e Investigación de Mercados_2º andar

Traballos fin de grao e mestrado

Non figuran proxectos fin de grao ou mestrado dirixidos polo/a docente desde o ano 2013

Resultados da investigación

Pode consultar os méritos de investigación seleccionando un tipo de mérito e o ano.

Marketing e innovación social. Consecuencias de los acuerdos de cooperación empresa-organización no lucrativa sobre el bienestar de la sociedad

Entidade financiadora Ministerio de Economía y Competitividad (MINECO)
Investigadores principais Luis Ignacio Álvarez González y María José Sanzo Pérez (Universidad de Oviedo)
Tipo Contrato
Datas Desde 01/03/2015 ata 31/05/2015

Axuda para a creación, recoñecemento e estruturacións de agrupacións estratéxicas do Sistema Universitario de Galicia

Entidade financiadora Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria de la Xunta de Galicia
Investigadores principais Jaime Rodríguez González
Tipo Proxecto Programas Autonomicos
Datas Desde 01/01/2015 ata 31/12/2017

Social Innovation and Civic Engagement (ITSSOIN)

Entidade financiadora Union Europea
Investigadores principais Marta Rey García
Tipo Proxecto UE
Datas Desde 01/03/2014 ata 28/02/2017

¿Qué esperan los estudiantes de las universidades socialmente responsables? Propuesta de un cuadro de mando orientado a sus expectativas

Autores Marta Rey García, Ana Felgueiras, Noelia Salido Andrés
Editorial Fundación Conocimiento y Desarrollo (CYD), (España)
ISBN 000-00-000-0000-0

SMS: De les promeses a les reallitats

Autores Noelia Salido
Libro MEDI@TIC. Análisi de casos de Tecnologia i Mitjans
Edita UOC.
ISBN: 978-84-9788-448-8
Páxinas Desde a 171 ata a 195

Social marketing, Web 2.0 and donation-based crowdfunding in Spain: "Microdonaciones" and "Haces Falta" digital platforms as a case study
VI Congresso Internacional de Casos Docentes Em Marketing Público e Náo Lucrativo
Internacional

Autores Noelia Salido Andrés, Marta Rey García
Lugar Coimbra (Portugal)

Innovación docente en el marco de la colaboración empresa-universidad: la Cátedra Inditex de Responsabilidad Social de la Universidad de A Coruña
VI Workshop de la Sección de Estrategia Empresarial de ACEDE
Internacional

Autores Noelia Salido Andrés, Ana Felgueiras, Marta Rey García
Organizador Asociación Científica de Economía y Dirección de la Empresa
Lugar Oviedo (España)

Cargos

Cargos académicos ou de xestión para o/a docente.

Facultade de Economía e Empresa

Estudantes, Extensión e Comunicación
Vicedecano/a