Dra. Sandra Martínez Costa  

Profesora contratada doutora (PC-DR)

Departamento Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Área Comunicación audiovisual e publicidade
Investigación  Grupo de investigación Cultura e Comunicación Interactiva
Liñas de investigación Aínda non figuran no xestor curricular da UDC (SUXI).
Contacto Directorio da UDC
Orcid id0000-0002-3052-736X Scopus57192692238

Docencia

Docencia impartida

Neste apartado móstrase a docencia impartida en graos, másteres e resto de titulacións oficiais ata os últimos 6 anos.

Materia e estudos en que se imparte Horas a distancia Horas totais
Traballo Fin de Grao
Grao en Comunicación Audiovisual
0 183
Materia e estudos en que se imparte Horas a distancia Horas totais
Dirección de Fotografía: Cámara e Iluminación 0 96
Traballo Fin de Grao 0 130
Materia e estudos en que se imparte Horas a distancia Horas totais
Dirección de Fotografía: Cámara e Iluminación
Grao en Comunicación Audiovisual
0 83
Traballo Fin de Grao
Grao en Comunicación Audiovisual
0 125
Materia e estudos en que se imparte Horas a distancia Horas totais
Deseño de Produción e Dirección Artística
Grao en Comunicación Audiovisual
0 1
Dirección de Fotografía: Cámara e Iluminación
Grao en Comunicación Audiovisual
0 96
Ficción Audiovisual
Grao en Comunicación Audiovisual
0 26
Técnicas de Comunicación e de Promoción Turísticas
Grao aberto en Ciencias Sociais e Xurídicas
Grao en Turismo
Grao en Turismo. Curso Ponte
Programa de simultaneidade do Grao en Turismo e o Grao en Ciencias Empresariais
0 6
Traballo Fin de Grao
Grao en Comunicación Audiovisual
0 75
Materia e estudos en que se imparte Horas a distancia Horas totais
Dirección de Fotografía: Cámara e Iluminación
Grao en Comunicación Audiovisual
0 112
Traballo Fin de Grao
Grao en Comunicación Audiovisual
0 85
Materia e estudos en que se imparte Horas a distancia Horas totais
Dirección de Fotografía: Cámara e Iluminación
Grao en Comunicación Audiovisual
0 112
Ficción Audiovisual
Grao en Comunicación Audiovisual
0 40
Traballo Fin de Grao
Grao en Comunicación Audiovisual
0 55

Titorías definidas polo/a docente para o curso académico 2023/2024.

Facultade de Ciencias da Comunicación

Cuadrimestre Día Lugar
Primeiro cuadrimestre martes
16:00 a 20:00
Virtual ou presencial, cita previa por email
Primeiro cuadrimestre xoves
16:00 a 20:00
Virtual ou presencial, cita previa por email
Segundo cuadrimestre luns
16:00 a 20:00
Virtual ou presencial, cita previa por email
Segundo cuadrimestre xoves
16:00 a 20:00
Virtual ou presencial, cita previa por email
Segunda oportunidade luns
16:00 a 20:00
Virtual ou presencial, cita previa por email
Segunda oportunidade martes
16:00 a 21:00
Presencial ou virtual por Teams. Previa cita por correo electrónico

Traballos fin de grao e máster

Dirixidos ou codirixidos polo/a docente desde o ano 2013.

Candy´s freckles
Comezar de Cero
Comezar de cero
Comezar de cero
Comezar de cero
Comezar de cero
Comezar de cero
Ctrl+Z
Ctrl+Z
Pavlo Sampayo
Sirius
Sirius
Sirius
Sirius
Teide
Teide
Toxos
Toxos
Toxos
Xa é mañá
Broken tears and other hearts
Cadáveres en la tierra
E agora... que facemos?
E agora... que facemos?
E agora...que facemos?
J. Brace & LAW Records
Sinais
Apollo Pioneer (O videoxogo)
Apollo Pioneer (O videoxogo)
Apollo Pioneer (O videoxogo)
Babushka
Convivindo sen internet
Convivindo sen internet
Convivindo sen internet
Convivindo sen internet
Hollyfood: The cookbook
ISS: Deseño, spot e campaña
ISS: Deseño, spot e campaña
Magacín Deportivo Placaxe
Magacín Deportivo Placaxe
O derradeiro dos Kappa
Orfanato atroz
Palomiteros
Superpoderes para xente corrente
Vidas invisibles
A gravata audiovisual
Cubic
Galiñas Asasinas
Galiñas Asasinas
Machinamentum
Machinamentum
Machinamentum
Machinamentum
Néboa
Néboa
Néboa
O derradeiro dos Kappa
O derradeiro dos Kappa
O derradeiro dos Kappa
O derradeiro dos Kappa
O derradeiro dos Kappa
O derradeiro dos Kappa
Palomiteros
Vive a ciencia
Vive a ciencia
Vive a ciencia
Vive a ciencia
Vive a ciencia
Vive a ciencia

Resultados da investigación

Pode consultar os méritos de investigación seleccionando un tipo de mérito e o ano.

ASESORAMIENTO EN DISEÑO Y PRUEBAS DE USABILIDAD DE APLICACIÓN PARA MÓVIL EN EL SECTOR DE INSURTECH (RENOVACION)

Entidade financiadora RODAMEN, Desarrollos Informáticos, Sociedad Limitada
Investigadores principais Antonio Sanjuán Pérez / Sandra Martínez Costa
Tipo Contrato
Datas Desde 15/05/2019 ata 15/11/2019

ASESORAMIENTO EN DISEÑO Y PRUEBAS DE USABILIDAD DE APLICACIÓN PARA MÓVIL EN EL SECTOR DE INSURTECH

Entidade financiadora RODAMEN, Desarrollos Informáticos, Sociedad Limitada
Investigadores principais Antonio Sanjuán Pérez/ Sandra Martínez Costa
Tipo Contrato
Datas Desde 15/11/2018 ata 15/05/2019

LA CASA SEÑORIAL EN GALICIA (SIGLOS XIII-XVI). MATERIALES PARA SU ESTUDIO

Entidade financiadora Ministerio de Economía y Competitividad (MINECO)
Investigadores principais Pablo Santiago Otero Piñeyro Maseda
Tipo Proxecto Programas Nacionales
Datas Desde 01/01/2018 ata 31/12/2021

Guías Electrónicas de Programación de Televisión

Entidade financiadora CINFO CONTENIDOS INFORMATICIVOS PERSONALIZADOS S.L
Investigadores principais Antonio Sanjuán Pérez
Tipo Contrato
Datas Desde 15/07/2013 ata 30/12/2013

Novas ferramentas educativas: realidade aumentada e mobilidade

Entidade financiadora Xunta de Galicia, Consellería de Innovación,Industria e Comercio
Investigadores principais José Juan Videla Rodríguez
Tipo Proxecto Programas Autonomicos
Datas Desde 15/12/2010 ata 15/12/2013

Estrategia de posicionamiento digital en las redes sociales de la denominación Costa da Morte 2.0

Entidade financiadora GESBIBLO
Investigadores principais Antonio Sanjuán Pérez
Tipo Contrato
Datas Desde 01/03/2010 ata 31/12/2010

Laboratorio de Creación e Investigación en Contenidos Digitales (LABCICOD)

Entidade financiadora Ministerio de Industria, Turismo y Comercio
Investigadores principais Jose Juan Videla Rodríguez
Tipo Proxecto Programas Nacionales
Datas Desde 01/08/2010 ata 04/06/2015

Red Amiga de la UDC-Consello Social

Entidade financiadora Fundación Universidade da Coruña (FUAC)
Investigadores principais Antonio Sanjuán Pérez
Tipo Contrato
Datas Desde 01/09/2009 ata 31/12/2009

Elaboración de propuestas operativas para SUTEGA

Entidade financiadora SUTEGA, S.L.
Investigadores principais Antonio Sanjuán Pérez
Tipo Contrato
Datas Desde 01/09/2009 ata 02/06/2015

Análise de contidos en videoxogos. Product placement

Entidade financiadora UDC
Investigadores principais Sandra Martínez Costa
Tipo Proxecto Outros Programas
Datas Desde 26/05/2009 ata 26/06/2010

Observatorio de la Televisión Digital Interactiva

Entidade financiadora FUNDACIÓN UNIVERSIDADE DA CORUÑA
Investigadores principais Antonio Sanjuán Pérez
Tipo Contrato
Datas Desde 01/06/2006 ata 30/12/2006

Television, Brands, and the Pandemic: How Spanish TV Channels Treated the Brands Most Valued for Their CSR During the COVID-19 Lockdown

Autores Antonio Sanjuán Pérez, Videla Rodríguez, José Juan, Teresa Nozal Cantarero, Martínez Costa, Sandra
Revista Journal of Communication Inquiry (páxs. 1 ata 19)
DOI https://doi.org/10.1177/01968599221107570

Television Coverage of Gender-Based Violence in Spain During Lockdown

Autores Teresa Nozal Cantarero, Sanjuán Pérez, Antonio, Martínez Costa, Sandra, Videla Rodríguez, José Juan
Revista VIOLENCE AND GENDER Vol. 9 Núm. 3 (páxs. 105 ata 114)
DOI https://doi.org/10.1089/vio.2021.0081

Approach to Spanish TV Broadcasting Dealing with Mental Health Issues Related to Pandemic Lockdown

Autores Sanjuan Perez, Antonio, Jose Juan Videla Rodríguez, Teresa Nozal Cantarero, Martínez Costa, Sandra
Revista Trípodos Núm. 52 (páxs. 35 ata 50)
DOI https://doi.org/10.51698/tripodos.2022.52p35-50

Presencia de partidos y líderes políticos en las principales cadenas de televisión en abierto durante la campaña de las elecciones generales de abril de 2019 en España.

Autores Antonio Sanjuán Pérez, Sandra Martínez Costa, Teresa Nozal Cantarero
Revista Estudios Sobre el Mensaje Periodistico Vol. 26 Núm. 3 (páxs. 1195 ata 1204)
DOI https://doi.org/10.5209/esmp.66207

Información sobre coronavirus y Covid-19 en las principales cadenas españolas de TV en el período previo al confinamiento

Autores SANJUÁN, A., Sandra Martínez Costa, Jose Juan Videla Rodríguez, Teresa Nozal Cantarero
Revista El Profesional de la Información Vol. 29 Núm. 6
DOI https://doi.org/10.3145/epi.2020.nov.11

EFECTOS Y PROCESO DE LA METODOLOGÍA DE APRENDIZAJE-SERVICIO EN COMUNICACIÓN AUDIOVISUAL

Autores Martínez Costa, Sandra, María Josefa Formoso Barro, Sanjuán Pérez, Antonio Salvador
Revista International journal of educational research and innovation Núm. 9 (páxs. 72 ata 89)

Diseño y usabilidad de interfaces para entornos educativos de realidad aumentada

Autores Jose Juan Videla Rodríguez, Antonio Sanjuán Pérez, Sandra Martínez Costa, Antonio Seoane Nolasco
Revista Digital Education Review Vol. 31 (páxs. 61 ata 79)

La ficción nacional y los nuevos modelos narrativos en la autopromoción de Atresmedia

Autores María Josefa Formoso Barro, Sandra Martínez Costa, Sanjuán Pérez, Antonio
Revista Icono 14 Vol. 14 Núm. 1 (páxs. 211 ata 232)

Percepción de la publicidad destinada a crear imagen cultural de marca. Los casos de las marcas abanca y gas natural fenosa

Autores Antonio Sanjuán Pérez, Jose Juan Videla Rodríguez, Sandra Martínez Costa
Revista Observatorio (OBS*) Vol. 10 Núm. 4 (páxs. 22 ata 34)
DOI https://doi.org/10.7458/obs1042016866

Branded content versus product placement. Visibilidad, recuerdo y percepción del consumidor

Autores MARTÍNEZ, S., FORMOSO, M.J., SANJUÁN, A.
Revista PENSAR LA PUBLICIDAD. REVISTA INTERNACIONAL DE INVESTIGACIONES PUBLICITARIAS (páxs. 13 ata 25)

Visibilidad y recuerdo del product placement en videojuegos

Autores Sanjuán Pérez, Antonio, Antonio Seoane Nolasco, Martínez Costa, Sandra
Revista AdComunica Vol. 9 (páxs. 63 ata 75)

Bikes and movies: a brief history of motorcycle in Cinema

Autores Antonio Sanjuán Pérez, Martínez Costa, Sandra
Revista CINEMA JOURNAL Vol. 3 Núm. 2 (páxs. 140 ata 164)

Percepción de la publicidad en tabletas digitales. Estudio experimental comparado de las ediciones en iPad y en papel de un diario

Autores Antonio Sanjuán Pérez, Natalia Quintas-Froufe, Sandra Martínez Costa
Revista AdComunica Núm. 5 (páxs. 198 ata 209)

Menores y alfabetización digital. Teleclip TV: cuatro años de producción infantil y televisión por Internet.

Autores Jose Juan Videla Rodríguez, Antonio Sanjuán Pérez, Sandra Martínez Costa, Loreto Corredoira, Rodrigo Cetina
Revista Chasqui. Revista Latinoamericana de Comunicación (páxs. 20 ata 24)

Tabvertising: nuevas fórmulas publicitarias en las tabletas digitales

Autores Sandra Martínez Costa, Natalia Quintas-Froufe, Antonio Sanjuán Pérez
Revista PENSAR LA PUBLICIDAD. REVISTA INTERNACIONAL DE INVESTIGACIONES PUBLICITARIAS Vol. 6 Núm. 2 (páxs. 199 ata 213)

La presencia de productos comerciales en los medios de comunicación y su evolución de ventas: el caso de la motocicleta en España (2001-2010)

Autores Antonio Sanjuán Pérez, Teresa Nozal Cantarero, Martínez Costa, Sandra
Revista Vivat Academia (páxs. 919 ata 931)

La percepción del product placement de marcas locales en las series de ficción regionales

Autores Sanjuán Pérez, Antonio, Sandra Martínez Costa
Revista Miguel Hernández Communication Journal (páxs. 197 ata 212)

La técnica del product placement en las series de ficción gallegas

Autores Sandra Martínez Costa
Revista Redmarka, Revista Académica de Marketing Aplicado (páxs. 77 ata 93)

Easy Rider (Buscando mi destino), Dennis Hopper (1969)

Autores Antonio Sanjuán Pérez, Sandra Martínez Costa
Editorial Nau Libres, (España)
ISBN 978-84-18047-17-6

Comunicación Corporativa audiovisual y online. Innovación y tendencias

Editores Carmen Costa Sanchez, Martínez Costa, Sandra
Editorial UOC, Barcelona (España)
ISBN 978-84-9180-187-0

Series de ficción de producción propia en Galicia. Inserción publicitaria e audiencias.

Editores Sandra Martínez Costa
Editorial Universidade de Vigo,Servizo de Publicacións, (España)
ISBN 978-84-8158-673-2

Tabvertising. Formatos y estrategias publicitarias en tabletas

Autores Antonio Sanjuán Pérez, Natalia Quintas-Froufe, Sandra Martínez Costa
Editorial UOC, (España)
ISBN 978-84-9029-396-6

O cine na publicidade. Modalidades e técnicas na creación publicitaria.

Autores Anna Amorós, Martínez Costa, Sandra
Editorial Tórculo Ediciones, (España)
ISBN 84-8408-15-4

Elaboración de informativos de televisión como método docente

Autores Antonio Sanjuán Pérez. Jose Juan Videla Rodríguez. Sandra Martínez Costa
Libro Contextos universitarios transformadores: boas prácticas no marco dos GID. IV Xornadas de Innovación Docente
Edita Universidade da Coruña.
ISBN: 978-84-9749-775-6
Páxinas Desde a 239 ata a 250

Práctica de materias coordinadas en aprendizaje y servicio: la destreza profesional al servicio de la sociedad próxima

Autores Sandra Martínez Costa. Teresa Nozal Cantarero
Libro Contextos universitarios transformadores: boas prácticas no marco dos GID. IV Xornadas de Innovación Docente
Edita Universidade da Coruña.
ISBN: 978-84-9749-775-6
Páxinas Desde a 345 ata a 358

Somos parte. Acoes: O camiño dun soño.

Autores Sandra Martínez Costa
Libro Guía de Boas prácticas de APS na Universidade da Coruña
Edita Servizo de Publicacións. Universidade da Coruña.
ISBN: 978-84-9749-722-0
Páxinas Desde a 08 ata a 11

Luciérnagas

Autores Sandra Martínez Costa
Libro Guía de Boas prácticas de APS na Universidade da Coruña
Edita Servizo de Publicacións. Universidade da Coruña.
ISBN: 978-84-9749-722-0
Páxinas Desde a 76 ata a 80

Superpoderes para xente corrente

Autores Sandra Martínez Costa
Libro Guía de Boas prácticas de APS na Universidade da Coruña
Edita Servizo de Publicacións. Universidade da Coruña.
ISBN: 978-84-9749-722-0
Páxinas Desde a 173 ata a 176

A túa acción únenos

Autores Sandra Martínez Costa
Libro Guía de Boas prácticas de APS na Universidade da Coruña
Edita Servizo de Publicacións. Universidade da Coruña.
ISBN: 978-84-9749-722-0
Páxinas Desde a 177 ata a 181

Publicidad y marketing móvil. El auge de las compras on line.

Autores Antonio Sanjuán Pérez. Sandra Martínez Costa
Libro Comunicación móvil
Edita UOC.
ISBN: 978-84-9180-569-4
Páxinas Desde a 199 ata a 219

Publicidad y marketing móvil: el auge de las compras online

Autores Sandra Martínez Costa. Sanjuán Pérez, Antonio
Libro Comunicación móvil
Edita UOC.
ISBN: 978-84-9180-569-4
Páxinas Desde a 199 ata a 218

Formatos publicitarios para dispositivos móviles

Autores Sandra Martínez Costa
Libro Comunicación Corporativa audiovisual y online. Innovación y tendencias
Edita UOC.
ISBN: 978-84-9180-187-0
Páxinas Desde a 169 ata a 188

Marketing y comunicación en red

Autores Sanjuán Pérez, Antonio
Libro Comunicación Corporativa. Claves y escenarios.
Edita UOC.
ISBN: 978-84-9064-366-2
Páxinas Desde a 143 ata a 159

A televisión en Galicia 2010-2012

Autores Sanjuán Pérez, Antonio. Martínez Costa, Sandra. Díaz-González María-Jesús
Libro A Comunicación en Galicia 2013
Edita Consello da Cultura Galega.
ISBN: 978-84-92923-47-2
Páxinas Desde a 100 ata a 118

O sector dos contidos multimedia en Galicia

Autores Antonio Sanjuán Pérez
Libro A Comunicación en Galicia 2010
Edita Consello da Cultura Galega.
ISBN: 978-92923-00-7
Páxinas Desde a 133 ata a 147

La televisión interactiva

Autores Antonio Sanjuán Pérez. Sandra Martínez Costa
Libro Emitiendo en digital.Diseños de futuro en radio y televisión
Vol. - Edita Consello asesor CRTVG RTVE-G / Xunta de Galicia.
ISBN: 978-84-612-4803-2
Páxinas Desde a 49 ata a 66

A televisión Interactiva

Autores Antonio Sanjuán Pérez
Libro Emitindo en dixital. Deseños de futuro en radio e televisión
Edita Consello asesor CRTVG RTVE-G / Xunta de Galicia.
ISBN: 978-84-612-4802-5
Páxinas Desde a 47 ata a 65

As inquedanzas da xuventude urbana a través do musical

Autores Sandra Martínez Costa. Olga Fontán Maquieira
Libro Xéneros cinematográfico? Aproximacións e reflexións
Vol. - Edita Universidade de Santiago de Compostela.
ISBN: 84-9750-634-0
Páxinas Desde a 213 ata a 224

O cine na publicidade¿

Autores
Libro Técnicas de escrita de guións audiovisuais
Edita Tórculo Ediciones.
ISBN: 84-8408-212-1
Páxinas Desde a 89 ata a 91

Práctica de materias coordinadas en aprendizaxe e servizo: a destreza profesional ao servizo da sociedade próxima
IV Xornadas de Innovación Docente da UDC
Nacional

Autores Teresa Nozal Cantarero, Sandra Martínez Costa
Organizador Universidade da Coruña
Lugar Coruña, A (España)
DOI https://doi.org/10.17979/spudc.9788497497756.345

Elaboración de informativos de TV como método docente
IV Xornadas de Innovación Docente da UDC
Nacional

Autores Sanjuán Pérez, Antonio, Videla Rodríguez, José Juan
Organizador Universidade da Coruña
Lugar Coruña, A (España)

Tu acción nos une. Un ejemplo de Aprendizaje-Servicio en Comunicación Audiovisual
VII Congreso Nacional y II Internacional de Aprendizaje-Servicio Universitario
Internacional

Autores Sandra Martínez Costa, Sanjuan Perez, Antonio, Antonio Jose Seoane Nolasco
Lugar Santiago de Compostela (España)

A Brief History of Bikes in Cinema
3rd International Journal of Motorcycle Studies Conference
Internacional

Autores Antonio Sanjuán Pérez, Sandra Martínez Costa
Lugar Londres (Reino Unido)

Una experiencia de innovación docente en el grado de Comunicación Audiovisual: la creación de un documental como una práctica compartida
IX FORO INTERNACIONAL SOBRE EVALUACIÓN DE LA CALIDAD DE LA INVESTIGACIÓN Y LA EDUCACIÓN SUPERIOR (FECIES)
Internacional

Autores Natalia Quintas Froufe, Sandra Martínez Costa, Maria Victoria de Leon Sanjuan
Organizador Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria
Lugar Coruña, A (España)

La publicidad se adapta al nuevo soporte
V Jornadas da Publicidade
Internacional

Autores Natalia Quintas Froufe, Sandra Martínez Costa, Sanjuán Pérez, Antonio
Organizador UNIVERSIDADE CATÓLICA PORTUGUESA
Lugar Braga (Portugal)

La presencia de productos comerciales en los medios de comunicación y su evolución de ventas: el caso de la motocicleta en España (2001-2010)
Congreso Universitario Internacional sobre la comunicación en la profesión y en la universidad hoy: contenidos, investigación, innovación y docencia
Internacional

Autores Sandra Martínez Costa, Antonio Sanjuán Pérez, Teresa Nozal Cantarero
Lugar Madrid (España)

Estrategias de posicionamiento digital organizacional en la Red
II Congreso Internacional de la Asociación Española de Investigadores de la Comunicación (AE-IC): "Comunicación y desarrollo en la era digital"
Internacional

Autores Sanjuán Pérez, Antonio, Jose Juan Videla Rodríguez, Sandra Martínez Costa
Lugar Málaga (España)

Modelo de desarrollo de una plataforma de IPTV de producción infantil.
Investigar la Comunicación. Congreso Internacional Fundacional de la Asociación Española de Investigación de la Comunicación (AE-IC)
Internacional

Autores Jose Juan Videla Rodríguez, Antonio Sanjuán Pérez, Sandra Martínez Costa
Organizador AE-IC
Lugar Santiago de Compostela (España)

Metodología de análisis de las Guías de Programación Electrónica para televisión
I+C Investigar a Comunicación
Nacional

Autores Teresa Nozal Cantarero, Sanjuán Pérez, Antonio, Sandra Martínez Costa
Lugar Santiago de Compostela (España)

La publicidad de emplazamiento en la ficción televisiva. El caso de las series gallegas
III Jornadas de Publicidade e Comunicação. ¿A publicidade para o consumidor do Séc. XXI¿
Internacional

Autores Sandra Martínez Costa
Lugar Porto (Portugal)

Coordinación de asignaturas para la elaboración de una práctica común
II Jornadas Nacionales de Metodologías ECTS
Nacional

Autores Teresa Nozal Cantarero, Sandra Martínez Costa, Maria Victoria de Leon Sanjuan
Lugar Badajoz (España)

Los videojuegos y su convergencia con la comunicación audiovisual
IV Coloquio España-Brasil de la Comunicación
Internacional

Autores Sandra Martínez Costa, Antonio Sanjuán Pérez, Jose Juan Videla Rodríguez, Olga Osorio Iglesias, Teresa Nozal Cantarero
Organizador Universidad de Málaga
Lugar Málaga (España)

Publicidad móvil. El marketing de los nuevos medios
IX Congreso Internacional Ibercom "El espacio iberoamericano de comunicación en la era digita"
Internacional

Autores Sandra Martínez Costa
Organizador Universidad de Sevilla
Lugar Sevilla (España)

Los Videojuegos y su convergencia con la Comunicación Audiovisual
IV Coloquio España-Brasil de Ciencias de la Comunicación
Internacional

Autores María José Arrojo Baliña, Teresa Nozal Cantarero, Sanjuán Pérez, Antonio, Olga Osorio Iglesias, Sandra Martínez Costa
Organizador Sociedad Brasileña Estudios Interdisciplinarios de Comunicación (Intercom) y Universidad de Málaga
Lugar Málaga (España)

La estética del cine en la imagen publicitaria
Desafíos culturales en la comunicación intercultural
Nacional

Autores Sandra Martínez Costa
Lugar Salamanca (España)

A imaxe cinematográfica no spot
V Xuntanza de Xoves Investigadores
Autonómico

Autores Martínez Costa, Sandra
Organizador Secretaría General de I+D de la Xunta de Galicia
Lugar Sada (España)

As relacións entre cine e publicidade e A utilización dos recursos cinematográficos na creación do spot
Publicidade, cine, televisión
Local

Autores Sandra Martínez Costa
Lugar Pontevedra (España)

Cargos

Cargos académicos ou de xestión para o/a docente.

Departamento de Socioloxía e Ciencias da Comunicación

Secretaria

Desde 19/02/2024.

Claustro

Profesorado doutor con vinculación permanente

Desde 15/03/2023.

Xunta da Facultade de Ciencias da Comunicación

PDI (Membros Natos)

Desde 15/03/2023.

Consello do Departamento Socioloxía e Ciencias da Comunicación

PDI (Membros Natos)

Desde 15/03/2023.

Xunta da Facultade de Ciencias da Comunicación

PDI (Membros Natos)

Desde 10/03/2021 ata 14/03/2023.

Consello do Departamento Socioloxía e Ciencias da Comunicación

PDI (Membros Natos)

Desde 10/03/2021 ata 14/03/2023.

Claustro

Profesorado doutor con vinculación permanente

Desde 06/03/2019 ata 14/03/2023.

Profesorado responsable titulacións Facultade de Ciencias da Comunicación

Grao en Comunicación Audiovisual
Profesora responsable de titulación

Desde 01/10/2015 ata 01/05/2017.

Comisión Académica da Facultade de Ciencias da Comunicación

Vogal PDI

Desde 12/04/2013 ata 01/05/2017.

Comisión de Calidade da Facultade de Ciencias da Comunicación

Vogal PDI

Desde 12/04/2013 ata 01/05/2017.

Facultade de Ciencias da Comunicación

Secretaria de Facultade

Desde 04/12/2010 ata 25/03/2011.

Profesorado responsable titulacións Facultade de Ciencias da Comunicación

Licenciatura e Grao en Comunicación Audiovisual
Profesora responsable de titulación