EMERGE ("Empowering the Margins of Europe through Regional and Global Engagement"),
Entidade financiadora | European Commission |
Investigadores principais | University of Limerick |
Tipo | Proxecto UE |
Datas | Desde 01/01/2025 ata 01/01/2030 |
Departamento | Letras |
Área | Filoloxía inglesa |
Investigación | Grupo de investigación Research Group for Multidimensional Corpus-Based Studies in English |
Liñas de investigación | Lingüística de Corpus Lingüística histórica Inglés para o turismo (Inglés con fines específicos) |
Palabras chave | sociolingüística histórica, lingüística de corpus, análisis do discurso, morfoloxía, registro científico, inglés para o turismo |
Avaliación de méritos docentes | 2 quinquenio(s) |
Contacto | Directorio da UDC |
Orcid id0000-0001-7986-4116 Scopus57205744590 |
Neste apartado móstrase a docencia impartida en graos, másteres e resto de titulacións oficiais ata os últimos 6 anos.
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Traballo Fin de Grao
Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios
Programa de simultaneidade do Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios e o Grao en Español: Estudos Lingüísticos e Literarios
Programa de simultaneidade do Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios e o Grao en Galego e Portugués: Estudos Lingüísticos e Literarios
|
Obrigatorio | 0 | 6,5 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Turismo
Grao en Turismo. Curso Ponte
Programa de simultaneidade do Grao en Turismo e o Grao en Ciencias Empresariais
|
Obrigatorio | 0 | 14 |
Traballo Fin de Máster
Máster Universitario en Estudos Ingleses Avanzados e as súas Aplicacións
|
Obrigatorio | 0 | 3 |
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Idioma Moderno: Inglés | Formación básica | 0 | 70 |
Métodos e Recursos de Investigación Lingüística e a súa Aplicación á Lingua Inglesa | Optativo | 0 | 21 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Turismo. Curso Ponte
|
Obrigatorio | 0 | 15,5 |
Traballo Fin de Máster | Obrigatorio | 0 | 5,5 |
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Idioma Moderno: Inglés
Grao aberto en Ciencias Sociais e Xurídicas
Grao en Turismo
Programa de simultaneidade do Grao en Turismo e o Grao en Ciencias Empresariais
|
Formación básica | 24 | 108 |
Lingua Inglesa 2
Grao en Español: Estudos Lingüísticos e Literarios
Grao en Galego e Portugués: Estudos Lingüísticos e Literarios
Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios
Programa de simultaneidade do Grao en Español: Estudos Lingüísticos e Literarios e o Grao en Galego e Portugués: Estudos Lingüísticos e Literarios
Programa de simultaneidade do Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios e o Grao en Español: Estudos Lingüísticos e Literarios
Programa de simultaneidade do Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios e o Grao en Galego e Portugués: Estudos Lingüísticos e Literarios
|
Formación básica | 0 | 4 |
Lingua Inglesa 4
Grao en Español: Estudos Lingüísticos e Literarios
Grao en Galego e Portugués: Estudos Lingüísticos e Literarios
Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios
Programa de simultaneidade do Grao en Español: Estudos Lingüísticos e Literarios e o Grao en Galego e Portugués: Estudos Lingüísticos e Literarios
Programa de simultaneidade do Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios e o Grao en Español: Estudos Lingüísticos e Literarios
Programa de simultaneidade do Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios e o Grao en Galego e Portugués: Estudos Lingüísticos e Literarios
|
Obrigatorio | 0 | 60 |
Métodos e Recursos de Investigación Lingüística e a súa Aplicación á Lingua Inglesa
Máster Universitario en Estudos Ingleses Avanzados e as súas Aplicacións
|
Optativo | 0 | 21 |
Primeiro Idioma Moderno I: Inglés
Grao en Turismo
Programa de simultaneidade do Grao en Turismo e o Grao en Ciencias Empresariais
|
Obrigatorio | 12 | 12 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Turismo
Grao en Turismo. Curso Ponte
Programa de simultaneidade do Grao en Turismo e o Grao en Ciencias Empresariais
|
Obrigatorio | 0 | 14 |
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Idioma Moderno: Inglés
Grao aberto en Ciencias Sociais e Xurídicas
Grao en Turismo
Programa de simultaneidade do Grao en Turismo e o Grao en Ciencias Empresariais
|
Formación básica | 24 | 108 |
Lingua Inglesa 4
Grao en Español: Estudos Lingüísticos e Literarios
Grao en Galego e Portugués: Estudos Lingüísticos e Literarios
Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios
Programa de simultaneidade do Grao en Español: Estudos Lingüísticos e Literarios e o Grao en Galego e Portugués: Estudos Lingüísticos e Literarios
Programa de simultaneidade do Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios e o Grao en Español: Estudos Lingüísticos e Literarios
Programa de simultaneidade do Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios e o Grao en Galego e Portugués: Estudos Lingüísticos e Literarios
|
Obrigatorio | 0 | 60 |
Métodos e Recursos de Investigación Lingüística e a súa Aplicación á Lingua Inglesa
Máster Universitario en Estudos Ingleses Avanzados e as súas Aplicacións
|
Optativo | 0 | 21 |
Primeiro Idioma Moderno I: Inglés
Grao en Turismo
Programa de simultaneidade do Grao en Turismo e o Grao en Ciencias Empresariais
|
Obrigatorio | 12 | 12 |
Primeiro Idioma Moderno II: Inglés
Grao en Turismo
Programa de simultaneidade do Grao en Turismo e o Grao en Ciencias Empresariais
|
Obrigatorio | 12 | 12 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Turismo
Grao en Turismo. Curso Ponte
Programa de simultaneidade do Grao en Turismo e o Grao en Ciencias Empresariais
|
Obrigatorio | 0 | 12 |
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Idioma Moderno: Inglés
Grao aberto en Ciencias Sociais e Xurídicas
Grao en Turismo
Programa de simultaneidade do Grao en Turismo e o Grao en Ciencias Empresariais
|
Formación básica | 0 | 84 |
Lingua Inglesa 4
Grao en Español: Estudos Lingüísticos e Literarios
Grao en Galego e Portugués: Estudos Lingüísticos e Literarios
Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios
Programa de simultaneidade do Grao en Español: Estudos Lingüísticos e Literarios e o Grao en Galego e Portugués: Estudos Lingüísticos e Literarios
Programa de simultaneidade do Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios e o Grao en Español: Estudos Lingüísticos e Literarios
Programa de simultaneidade do Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios e o Grao en Galego e Portugués: Estudos Lingüísticos e Literarios
|
Obrigatorio | 0 | 42 |
Literatura Inglesa 1
Grao en Español: Estudos Lingüísticos e Literarios
Grao en Galego e Portugués: Estudos Lingüísticos e Literarios
Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios
Programa de simultaneidade do Grao en Español: Estudos Lingüísticos e Literarios e o Grao en Galego e Portugués: Estudos Lingüísticos e Literarios
Programa de simultaneidade do Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios e o Grao en Español: Estudos Lingüísticos e Literarios
Programa de simultaneidade do Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios e o Grao en Galego e Portugués: Estudos Lingüísticos e Literarios
|
Formación básica | 0 | 73 |
Primeiro Idioma Moderno I: Inglés
Grao en Turismo
Programa de simultaneidade do Grao en Turismo e o Grao en Ciencias Empresariais
|
Obrigatorio | 24 | 24 |
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Cuestións de Lingua Inglesa
Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios
Programa de simultaneidade do Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios e o Grao en Español: Estudos Lingüísticos e Literarios
Programa de simultaneidade do Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios e o Grao en Galego e Portugués: Estudos Lingüísticos e Literarios
|
Optativo | 0 | 23 |
Fonética da Lingua Inglesa
Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios
Programa de simultaneidade do Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios e o Grao en Español: Estudos Lingüísticos e Literarios
Programa de simultaneidade do Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios e o Grao en Galego e Portugués: Estudos Lingüísticos e Literarios
|
Obrigatorio | 0 | 11 |
Idioma Moderno: Inglés
Grao en Turismo
Programa de simultaneidade do Grao en Turismo e o Grao en Ciencias Empresariais
|
Formación básica | 0 | 84 |
Métodos e Recursos de Investigación Lingüística e a súa Aplicación á Lingua Inglesa
Máster Universitario en Estudos Ingleses Avanzados e as súas Aplicacións
|
Optativo | 0 | 21 |
Titorías definidas polo/a docente para o curso académico 2024/2025.
Cuadrimestre | Día | Lugar |
---|---|---|
Primeiro cuadrimestre |
luns
10:30 a 13:30 |
Despacho 504 |
Primeiro cuadrimestre |
venres
10:00 a 11:00 |
Despacho 504 |
Segundo cuadrimestre |
luns
15:30 a 16:30 |
Despacho 504 |
Segundo cuadrimestre |
luns
09:30 a 12:30 |
Despacho 504 |
Segundo cuadrimestre |
martes
09:30 a 11:30 |
Despacho 504 |
Dirixidos ou codirixidos polo/a docente desde o ano 2013.
Competencia Lingüística dos Guías de Free Tours en Santiago de Compostela |
Análise do impacto do turismo de cruceiros na Coruña |
As linguas estranxeiras no sector hoteleiro: o caso do Grand Palladium Palace Ibiza Resort & Spa |
Axencias de programas educativos no extranxeiro da cidade da Coruña: Análise da situación actual tras o impacto da pandemia de Covid-19 |
Turismo post- covid en Cuba desde a percepción das axencias de viaxes de Galicia pertencentes a AGAVI (Asociación Galega de Axencias de Viaxes) |
Análise da presenza da lingua inglesa no sector hoteleiro. Caso de estudo: A Coruña |
Barreiras lingüísticas entre España e Portugal no ámbito da intermediación turística |
Pode consultar os méritos de investigación seleccionando un tipo de mérito e o ano.
EMERGE ("Empowering the Margins of Europe through Regional and Global Engagement"),
Entidade financiadora | European Commission |
Investigadores principais | University of Limerick |
Tipo | Proxecto UE |
Datas | Desde 01/01/2025 ata 01/01/2030 |
Etiquetado electrónico de textos científico-técnicos en lengua inglesa entre los siglos XVII y XX (6): Coruña Corpus
Entidade financiadora | Ministerio de Ciencia e Innovación |
Investigadores principais | MOSKOWICH-SPIEGEL FANDIÑO ISABEL |
Tipo | Proxecto Programas Nacionales |
Datas | Desde 01/09/2023 ata 31/08/2026 |
Oficinas Técnicas de Turismo como modelo de aplicación del proyecto de reactivación turística provincia de Santa Elena
Entidade financiadora | Facultad de Ciencias Administrativas (Carrera de Turismo) Universidad Estatal Península de Santa Elena |
Investigadores principais | Andrés Isidro Padilla Gallegos |
Tipo | Proxecto Internacional |
Datas | Desde 06/01/2022 ata 06/01/2027 |
Heritage Efficient management through Relevant IT use (HERIT)
Entidade financiadora | Agence francophone pour l'éducation et la formation tout au long de la vie (AEF-Europe) |
Tipo | Proxecto UE |
Datas | Desde 01/06/2021 ata 31/05/2023 |
Etiquetado electrónico de textos científico-técnicos en lengua inglesa entre los siglos XVII y XX (2): Coruña Corpus
Entidade financiadora | Ministerio de Ciencia y Tecnología |
Investigadores principais | Isabel Moskowich |
Tipo | Proxecto Programas Nacionales |
Datas | Desde 01/01/2009 ata 31/12/2011 |
Rede de lingua e literatura inglesa e identidade (Como integrante del grupo de investigación "Research Group for Multidimensional Corpus-based Studies in English")
Entidade financiadora | Consellería de Educación e Ordenación Universitaria |
Investigadores principais | María Jesús Lorenzo Modia |
Tipo | Proxecto Programas Autonomicos |
Datas | Desde 01/10/2007 ata 30/09/2010 |
A semantic approach for the analysis of verbs in life sciences texts
Autores | Ana-Montoya-Reyes, Anabella Barsaglini-Castro |
Revista | STUDIA NEOPHILOLOGICA (páxs. 1 ata 24) |
DOI | https://doi.org/10.1080/00393274.2024.2356107 |
Efectiveness of project-based learning model with English language in higher education: A practical case in the Degree of Tourism
Autores | Ana-Montoya-Reyes |
Revista | Language Value Vol. 17 (páxs. 1 ata 26) |
DOI | https://doi.org/10.6035/languagev.7938 |
Marketing metrics in generalist social networks in travel agencies. The case of Spain
Autores | Ángel Rodríguez Pallas, Ana-Montoya-Reyes |
Revista | Revista Interamericana de Ambiente y Turismo (RIAT) Vol. 19 Núm. 1 |
COVID-19's effect on Spanish retail travel agency management. The case of A Coruña
Autores | Ángel Rodríguez Pallas, Ana-Montoya-Reyes, Carlota Lorenzo Pérez |
Revista | Revista Interamericana de Ambiente y Turismo (RIAT) Vol. 19 Núm. 2 (páxs. 100 ata 111) |
DOI | https://doi.org/10.4067/s0718-235x20230002000100 |
An Information System to Manage Organizational Internal Communications.
Autores | García Abad, Lito, Vázquez-Sande, Pablo, Ana-Montoya-Reyes |
Revista | ADVANCES IN INTELLIGENT SYSTEMS AND COMPUTING Vol. 918 (páxs. 901 ata 908) |
Una perspectiva institucional de la responsabilidad social corporativa
Autores | Yousef Eiadat, Alejandro M. Fernández Castro, Ana-Montoya-Reyes |
Revista | Estudios Turísticos Núm. 211-212 (páxs. 71 ata 85) |
Scientific Writing: following Robert Boyle's Principles in Experimental Essays-1704 and 1998
Autores | Inés Lareo Martín, Ana Montoya Reyes |
Revista | REVISTA ALICANTINA DE ESTUDIOS INGLESES Vol. 20 (páxs. 119 ata 137) |
Thirteen Paston Letters in Search of a Standard
Autores | Isabel Moskowich-Spiegel Fandiño, Ana-Montoya-Reyes |
Revista | Revista Canaria de Estudios Ingleses Vol. 46 (páxs. 13 ata 33) |
A Multidisciplinary Approach to Apllied Linguistics and Education. Building Knowledge in Foreign Language Teasching, Translation, Critical Discourse Analysis and Posthumanism
Editores | Ana-Montoya-Reyes, Anabella Barsaglini-Castro, Estefania Sánchez Barreiro |
Editorial | Peter Lang Publishing, (España) |
ISBN | 978-3-631-90315-5 |
Text structure, language and projected image on the travel guides of the English way
Autores | Ana-Montoya-Reyes. Ángel Rodríguez Pallas |
Libro |
Las fronteras del conocimiento: perspectivas y aplicaciones en la Era Digital Edita Dykinson S.L.. ISBN: 978-84-1170-934-7 |
Páxinas | Desde a 1 ata a 16 |
Primer STEMbach de la Facultad de Turismo de la Universidad de A Coruña. Intermediación turística: las redes sociales en el proceso de toma de decisiones en el ciclo del viaje
Autores | Ángel Rodríguez Pallas. Ana-Montoya-Reyes |
Libro |
Ingeniería, Economía y STEM: Innovación Educativa para el futuro Edita Dykinson S.L.. ISBN: 978-84-1170-150-1 |
Páxinas | Desde a 1 ata a 1 |
Valoración de la primera experiencia STEMbach de la Facultad de Turismo de la Universidad de La Coruña
Autores | Ángel Rodríguez Pallas. Ana-Montoya-Reyes |
Libro |
Propuestas educativas y docentes desde la innovación y la transferencia de conocimiento a la sociedad Edita Ediciones Egregius. ISBN: 9788411770071 |
Páxinas | Desde a 1 ata a 1 |
Montoya, A.; Moss, S.; Riestra, B. (2019): Kahoot! y Challenge, recursos online para las asignaturas de ¿Lengua española¿ y ¿Lengua inglesa¿ en los grados de Traducción y Comunicación Intercultural, Publicidad y Relaciones Públicas y Turismo
Autores | Ana-Montoya-Reyes. Sarah Moss. Blanca Riestra |
Libro |
Contextos universitarios transformadores: construíndo espazos de aprendizaxe. III Xornadas de Innovación Docente Vol. 2 Edita Universidade da Coruña. ISBN: 978-84-9749-712-1 |
Páxinas | Desde a 57 ata a 70 |
Relevancia sociocultural de la carta en la Inglaterra de finales de la Edad Media
Autores | Ana-Montoya-Reyes |
Libro |
Aspects of culture Edita Tórtulo/UDC. ISBN: 84-9749-017-7 |
Páxinas | Desde a 187 ata a 200 |
Creación de un viaje combinado: una experiencia de Aprendizaje Basado en Proyectos en lengua inglesa
V Congreso Internacional de formación permanente Nodos del Conocimiento. Paradigmas Emergentes, Polarización Social y Revisionismo Educativo: abordando los nuevos desafíos del conocimiento
Internacional
Autores | Ángel Rodríguez Pallas, Ana-Montoya-Reyes |
Lugar | Sevilla (España) |
La movilidad virtual como herramienta de innovación docente en la enseñanza de lenguas: Colaboración intercultural en el aprendizaje de lengua inglesa y española
II Xornada Interuniversitaria Galega de Innovación Docente (XIGAID)
Autonómico
Autores | Ana-Montoya-Reyes |
Organizador | Universidade de Santiago de Compostela, Universidade da Coruña, Universidade de Vigo |
Lugar | Santiago de Compostela (España) |
Valoración de la primera experiencia STEMbach de la Facultad de Turismo de la Universidad de La Coruña
II CONGRESO INTERNACIONAL Innovación Docente, Educación y Transferencia del Conocimiento - CIINECO
Internacional
Autores | Ángel Rodríguez Pallas, Ana-Montoya-Reyes |
Organizador | Universidad Rey Juan Carlos |
Lugar | Madrid (España) |
Aprender y enseñar lengua inglesa con la metodología COIL: un ejemplo de internacionalización en la UDC entre España y Polonia en el Grado de Turismo (Learning and teaching English language with COIL methodology: An example of internationalization in the UDC between Spain and Poland)
I Xornada Interuniversitaria Galega de Innovación Docente (XIGAID)
Autonómico
Autores | Ana-Montoya-Reyes |
Organizador | Universidade da Coruña, Universidade de Santiago de Compostela e Universidade de Vigo |
Lugar | Coruña, A (España) |
La estructura textual de las guías del Camino Inglés
IV Congreso Internacional de formación permanente Nodos del Conocimiento. Innovación, investigación y transferencias ante la era de las Inteligencias Artificiales
Internacional
Autores | Ana-Montoya-Reyes, Ángel Rodríguez Pallas |
Lugar | Sevilla (España) |
Metrics of generalistic social media marketing in travel agencies operating in Spain
IV Congreso Iberoamericano de Turismo y Responsabilidad Social - CITURS 2022
Internacional
Autores | Ángel Rodríguez Pallas, Ana-Montoya-Reyes |
Lugar | Toluca de Lerdo (México) |
Un recorrido del Camino Inglés a través de la imagen proyectada en las guías turísticas
I Congreso Internacional El Viaje a través de la Palabra
Internacional
Autores | Ana-Montoya-Reyes, Iria Caamaño Franco, Ángel Rodríguez Pallas |
Organizador | Universidade da Coruña |
Lugar | Coruña, A (España) |
Kahoot y Challenge, recursos online para las asignaturas de "Lengua española" y "Lengua inglesa" en los grados de Traducción y Comunicación Intercultural, Publicidad y Relaciones Públicas y Turismo
CONTEXTOS UNIVERSITARIOS TRANFORMADORES:
CONSTRUÍNDO ESPAZOS DE APRENDIZAXE
III Xornadas de Innovación Docente
Local
Autores | Ana-Montoya-Reyes, Sarah Moss, Blanca Riestra |
Organizador | Universidade da Coruña |
Lugar | Coruña, A (España) |
Una aproximación al préstamo en los comienzos del inglés-estándar: términos franceses y latinos en las cartas de los hombres de la familia Paston
Studies in Contrastive Linguistics
Internacional
Autores | Ana-Montoya-Reyes |
Lugar | Santiago de Compostela (España) |
Cargos académicos ou de xestión para o/a docente.