Dr. José Ángel Fernández Holgado  

Profesor axudante doutor (AXU-DR)

Departamento Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Área Comunicación audiovisual e publicidade
Investigación  Grupo de investigación Cultura e Comunicación Interactiva
Liñas de investigación Aínda non figuran no xestor curricular da UDC (SUXI).
Contacto Directorio da UDC
Orcid id0000-0003-0625-0177 Scopus57205608298

Docencia

Docencia impartida

Neste apartado móstrase a docencia impartida en graos, másteres e resto de titulacións oficiais ata os últimos 6 anos.

Materia e estudos en que se imparte Horas a distancia Horas totais
Deseño Narrativo e de Interfaces 0 38
Linguaxe e Narrativa Gráficas e Audiovisuais 0 71
Teoría e Práctica da Edición e a Montaxe 0 60
Traballo Fin de Grao 0 22,5
Traballo Fin de Grao 0 11
Traballo Fin de Máster 0 1,5
Materia e estudos en que se imparte Horas a distancia Horas totais
Deseño de Produción para Animación e Videoxogos
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos
0 80
Deseño Narrativo e de Interfaces
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos
0 38
Linguaxe e Narrativa Gráficas e Audiovisuais
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos
0 101
Proxecto de Videoxogo
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos
0 1
Teoría e Práctica da Edición e a Montaxe
Grao en Comunicación Audiovisual
0 57
Traballo Fin de Grao
Grao en Comunicación Audiovisual
0 7
Traballo Fin de Máster
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
0 2
Materia e estudos en que se imparte Horas a distancia Horas totais
Deseño de Personaxes
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
0 18
Deseño Narrativo e de Interfaces
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos
0 38
Dirección e Realización
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos
0 1
Guión
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos
0 1
Linguaxe e Narrativa Gráficas e Audiovisuais
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos
0 101
Proxecto de Videoxogo
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos
0 25,3
Teoría e Práctica da Edición e a Montaxe
Grao en Comunicación Audiovisual
0 65
Materia e estudos en que se imparte Horas a distancia Horas totais
Deseño de Contornas
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
0 9
Deseño de Interfaces
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
0 18
Deseño de Personaxes
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
0 18
Deseño de Produción para Animación e Videoxogos
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos
0 101
Deseño Narrativo e de Interfaces
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos
0 42
Linguaxe e Narrativa Gráficas e Audiovisuais
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos
0 101
Teoría e Práctica da Edición e a Montaxe
Grao en Comunicación Audiovisual
0 32
Materia e estudos en que se imparte Horas a distancia Horas totais
Deseño de Produción para Animación e Videoxogos
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos
0 80
Guión
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos
0 15
Linguaxe e Narrativa Gráficas e Audiovisuais
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos
0 101
Realización Audiovisual
Grao en Comunicación Audiovisual
0 104
Materia e estudos en que se imparte Horas a distancia Horas totais
Deseño de Personaxes
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
0 17
Linguaxe e Narrativa Gráficas e Audiovisuais
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos
0 101
Semiótica e Psicoloxía da Percepción
Grao en Enxeñaría de Deseño Industrial e Desenvolvemento do Produto
Grao en Enxeñaría de Deseño Industrial e Desenvolvemento do Produto. Curso Ponte
0 42
Tecnoloxías da Información e a Comunicación II
Grao en Enxeñaría de Deseño Industrial e Desenvolvemento do Produto
Grao en Enxeñaría de Deseño Industrial e Desenvolvemento do Produto. Curso Ponte
0 40

Titorías definidas polo/a docente para o curso académico 2024/2025.

Facultade de Ciencias da Comunicación

Cuadrimestre Día Lugar
Primeiro cuadrimestre venres
10:00 a 12:30
Cita previa vía e-mail ou Teams
Segundo cuadrimestre mércores
12:30 a 15:00
cita previa vía e-mail ou Teams

Resultados da investigación

Pode consultar os méritos de investigación seleccionando un tipo de mérito e o ano.

Relaciones Públicas, Comunicación Política y narrativa audiovisual: Spot electoral del Partido Popular en las elecciones a la Asamblea de Madrid de 2021

Autores José Ángel Fernández-Holgado, Iván Puentes-Rivera, Julia Fontenla-Pedreira
Revista Revista de Ciencias de la Comunicación e Información Vol. 27 (páxs. 93 ata 108)
DOI https://doi.org/10.35742/rcci.2022.

El uso de los géneros periodísticos. Estudio de caso: El comercio de Ecuador

Autores Bryan Patricio Moreno Gudiño, Carmelo Márquez-Domínguez, Diana Caridad Ruiz Onofre, Gabriela Patricia Aguirre Hernández, Jose Ángel Fernández-Holgado
Revista 13th Iberian Conference on Information Systems and Technologies (CISTI) Vol. E18 (páxs. 683 ata 695)

La regulación de los debates electorales en el servicio audiovisual público

Autores Jose Rúas-Araujo, Jose Ángel Fernández-Holgado, José Ángel Alén-Amil
Revista 13th Iberian Conference on Information Systems and Technologies (CISTI) Vol. E16 (páxs. 158 ata 170)

La distopía como tema emergente en la narrativa del siglo XXI. Estudio de caso: El cuento de la criada.

Autores Verónica Crespo Pereira, Jose Ángel Fernández-Holgado,, Carmelo Márquez-Domínguez
Revista REVISTA IBÉRICA DE SISTEMAS Y TECNOLOGÍAS DE INFORMACIÓN Vol. E16 (páxs. 108 ata 121)

Los arquetipos de la narrativa heroica en los videojuegos. Estudio de caso: The ghost of Tsushima

Autores Jose Ángel Fernández-Holgado
Libro Los videojuegos en la sociedad de la información: una visión holística
Edita Mc-Graw Hill.
ISBN: 84-486-3651-1
Páxinas Desde a 377 ata a 392

Preparando al alumnado para la radio del futuro. Una propuesta formativa destinada a los grados de Comunicación

Autores Jose Ángel Fernández-Holgado. Lorena Arévalo Iglesias
Libro Nuevas tendencias en la comunicación y en la investigación: Su reflejo profesional y académico
Edita Gedisa.
ISBN: 978-84-18914-54-6
Páxinas Desde a 165 ata a 178

Estrategia y técnicas de promoción en los debates den televisión

Autores Iván Puentes-Rivera. Montse Vázquez-Gestal. Jose Ángel Fernández-Holgado
Libro Debates electorales en televisión y redes sociales en España
Edita Comunicación Social. Ediciones y publicaciones..
ISBN: 978-84-17600-41-9
Páxinas Desde a 163 ata a 183

Redes sociales y gestión de marca en el sector turístico

Autores Julia Fontenla-Pedreira. José Ángel Fernández-Holgado
Libro Viajar entre lo virtual y lo real. Turismo, marketing digital, tecnología y comunicación
Edita Media XXI.
ISBN: 978-989-729-227-9
Páxinas Desde a 128 ata a 145

Transformation of Andean Cinema in Latin America: Identity and Postdrama

Autores Miguel Ángel Orosa. Santiago F. Romero-Espinosa. José Ángel Fernández-Holgado
Libro Advances in Intelligent Systems and Computing
Vol. 918 Edita Springer Nature Switzerland .
ISBN: 978-3-030-11889-1
Páxinas Desde a 944 ata a 953

La regulación de los debates electorales en el servicio audiovisual público

Autores
Libro Debates sobre valores e indicadores del servicio audiovisual público en Europa
Edita Cuadernos Artesanos de Comunicación.
ISBN: 978-84-17314-01-9
Páxinas Desde a 79 ata a 96

Integración del Podcast en el sistema educativo universitario como práctica multimedia para el alumnado
Conferencia Internacional de comunicación y tecnologías aplicadas (ICOMTA 2022)
Internacional

Autores Conde-Vázquez, Erika, Mónica López-Golán, José Ángel Fernández-Holgado
Lugar Cuenca (Ecuador)

La hibridación en la narrativa mítica de The Ghost of Tsushima
Conferencia Internacional de comunicación y tecnologías aplicadas (ICOMTA 2022)
Internacional

Autores José Ángel Fernández-Holgado
Lugar Cuenca (Ecuador)

Programación de la asignatura de Diseño de personajes en el ámbito videolúdico
Conferencia Internacional de Comunicación y Tecnologías Aplicadas del 2022 (ICOMTA'22)
Internacional

Autores José Ángel Fernández-Holgado
Lugar Cuenca (Ecuador)

VÍDEO-COMUNICACIÓN: Gamejam como ferramenta para o desenvolvemento das competencias do alumnado en desenvolvemento de videoxogos e achegamento á industria
VI Xornadas de Innovación Docente na UDC
Local

Autores Antonio Seoane, Jose Ángel Fernández-Holgado
Lugar Coruña, A (España)

VÍDEO-COMUNICACIÓN: Estratexias de personalización na avaliación do alumnado en materias de deseño de videoxogos.
VI Xornadas de Innovación Docente na UDC
Local

Autores Jose Ángel Fernández-Holgado, Antonio Seane
Lugar Coruña, A (España)

El spot como herramienta de construcción de imagen del candidato electoral
16th Iberian Conference on Information Systems and Technologies (CISTI)
Internacional

Autores José Ángel Fernández-Holgado, Iván Puentes-Rivera, Julia Fontenla-Pedreira
Lugar Chaves (Portugal)

Contexto Económico Empresarial de los Debates Electorales en Televisión
15th Iberian Conference on Information Systems and Technologies (CISTI)
Internacional

Autores Iván Puentes-Rivera, José Ángel Fernández-Holgado, Paulo Carlos López-López
Organizador Associação Iberica de Sistemas e Tecnologias de Informação
Lugar Sevilla (España)

Cargos

Cargos académicos ou de xestión para o/a docente.

Consello do Departamento Socioloxía e Ciencias da Comunicación

PDI (Membros Natos)

Desde 15/03/2023.

Consello do Departamento Socioloxía e Ciencias da Comunicación

PDI (Membros Natos)