Mapping critical global citizenship education in Spanish schools
Entidade financiadora | European Educational Research Association - EERA |
Investigadores principais | Renée DePalma |
Tipo | Proxecto Internacional |
Datas | Desde 01/03/2021 ata 31/12/2021 |
Departamento | Pedagoxía e Didáctica |
Área | Didáctica e organización escolar |
Investigación | Grupo de investigación Educación para Cidadanía Global (Coordinadora) |
Liñas de investigación | Etnografía da educación, Análise de discurso crítica, Pedagoxía crítica |
Palabras chave | pedagoxía, crítica |
Avaliación de méritos docentes | 3 quinquenio(s) |
Avaliación de méritos de investigación | 3 sexenio(s) |
Contacto | Directorio da UDC |
Orcid id0000-0001-7927-321X ResearcherIDC-2877-2015 Scopus15131320000 |
Neste apartado móstrase a docencia impartida en graos, másteres e resto de titulacións oficiais ata os últimos 6 anos.
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Educación Inclusiva e Multicultural
Grao en Educación Infantil
|
Formación básica | 0 | 84 |
Integración e Convivencia Intercultural
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
|
Optativo | 0 | 31,5 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
|
Obrigatorio | 0 | 34 |
Traballo Fin de Máster (TFM)
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
|
Obrigatorio | 0 | 17,5 |
Xénero e Sexualidade. Desafíos e Respostas
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
|
Optativo | 12 | 33 |
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Educación Inclusiva e Multicultural | Formación básica | 0 | 73,5 |
Integración e Convivencia Intercultural | Optativo | 0 | 31,5 |
Traballo Fin de Grao | Obrigatorio | 0 | 30 |
Xénero e Sexualidade. Desafíos e Respostas | Optativo | 0 | 21 |
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Educación Inclusiva e Multicultural
Grao en Educación Infantil
|
Formación básica | 0 | 84 |
Integración e Convivencia Intercultural
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
|
Optativo | 0 | 31,5 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
|
Obrigatorio | 0 | 30 |
Traballo Fin de Máster (TFM)
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
|
Obrigatorio | 0 | 16 |
Xénero e Sexualidade. Desafíos e Respostas
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
|
Optativo | 12 | 33 |
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Educación Inclusiva e Multicultural
Grao en Educación Infantil
|
Formación básica | 0 | 84 |
Integración e Convivencia Intercultural
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
|
Optativo | 18 | 49,5 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
|
Obrigatorio | 0 | 24 |
Traballo Fin de Máster (TFM)
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
|
Obrigatorio | 0 | 24 |
Xénero e Sexualidade. Desafíos e Respostas
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
|
Optativo | 12 | 33 |
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Educación Inclusiva e Multicultural
Grao en Educación Infantil
|
Formación básica | 0 | 84 |
Integración e Convivencia Intercultural
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
|
Optativo | 0 | 31,5 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
|
Obrigatorio | 0 | 15 |
Traballo Fin de Máster (TFM)
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
|
Obrigatorio | 0 | 8 |
Xénero e Sexualidade. Desafíos e Respostas
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
|
Optativo | 0 | 21 |
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Educación Inclusiva e Multicultural
Grao en Educación Infantil
|
Formación básica | 0 | 84 |
Integración e Convivencia Intercultural
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
|
Optativo | 0 | 31,5 |
Investigación-Acción Participativa, Acción Comunitaria e Xestión das Organizacións Sociais
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
|
Obrigatorio | 0 | 21 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
|
Obrigatorio | 0 | 18 |
Xénero e Sexualidade. Desafíos e Respostas
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
|
Optativo | 0 | 21 |
Titorías definidas polo/a docente para o curso académico 2022/2023.
Cuadrimestre | Día | Lugar |
---|---|---|
Primeiro cuadrimestre |
luns
12:00 a 15:00 |
Presencial despacho, con cita previa |
Primeiro cuadrimestre |
mércores
12:00 a 15:00 |
videoconferencia Teams, con cita previa |
Segundo cuadrimestre |
luns
12:00 a 15:00 |
videoconferencia Teams, con cita previa |
Segundo cuadrimestre |
mércores
12:00 a 15:00 |
videoconferencia Teams, con cita previa |
Dirixidos ou codirixidos polo/a docente desde o ano 2013.
As personas maiores LGTBI nos centros residenciais: un protocolo de actuación en caso de ingreso nunha residencia ordinaria |
As personas maiores LGTBI nos centros residenciais: un protocolo de actuación en caso de ingreso nunha residencia ordinaria |
A educación afectivo sexual dende unha perspectiva homoparental |
A heteronormatividade en Educación Infantil: Proposta didáctica |
Falemos de diversidade cultural: Análise sobre a abordaxe á diversidade cultural ante a súa presenza ou ausencia nas aulas de educación infantil. |
Medidas do Goberno de España ante a chegada masiva de persoas desprazadas procedentes de Ucraína. Un estudo de caso dende o Sistema de Acollida |
O desenvolvemento do concepto da identidade de xénero en Educación Infantil: proposta didáctica |
Deseño e posta en marcha dun obradoiro de análise crítica de igualdade de xénero para familias e profesorado |
Diversidade familiar na aula de Educación Infantil a través da literatura. |
Explorar e cuestionar os estereotipos de xénero a través da literatura infantil: un proxecto IAP |
o galego e a infancia: o papel da educación infantil |
Visibilización da diversidade familiar en educación infantil: Dende o coñecido ao descoñecido |
Acaso non son muller? análise da violencia obstétrica dende a intersecionalidade |
Achegamento da cultura popular á aula. Peppa Pig como recurso didáctico. |
BDSMK e Educación Afectivo Sexual: aliados inesperados para educar no consenso |
Identidade e roles de xénero en aulas de educación infantil. |
O galego como lingua vehicular nas escolas infantís |
Proposta didáctica antisexista para educar en igualdade |
Proposta didáctica baseada nos videoxogos para Educación Infantil |
As familias homoparentais na escola |
Educación intercultural na educación infantil, especialmente con alumnado de orixe latinoamericano |
Estereotipos de xénero e cultura popular infantil |
Evolución da identidade de xénero en educación infantil e axentes que influén no proceso. |
Todos somos Humanos ata...: A percepción dos nenos e das nenas do racismo e da cultura |
A cultura xitana: políticas, prácticas e actitudes en ámbitos escolares. |
O debate sobre o velo islámico. Incluíndo as voces de mulleres musulmanas |
O sexismo nas películas de Disney: Análise e respostas educativas |
Todos coa diversidade: unha visión a prol da participación e colaboración da comunidade educativa |
Unha aproximación á organización do espazo e ás interaccións desenvoltas en centros infantis |
Percepción social cara as persoas inmigrantes. Estratexias de intervención dende a Educación Social |
Revisión das campañas a prol da normalización lingüistica do galego desenvolvidas en Galicia, dende 1984 |
Pode consultar os méritos de investigación seleccionando un tipo de mérito e o ano.
Mapping critical global citizenship education in Spanish schools
Entidade financiadora | European Educational Research Association - EERA |
Investigadores principais | Renée DePalma |
Tipo | Proxecto Internacional |
Datas | Desde 01/03/2021 ata 31/12/2021 |
Investigando no territorio para coñecer e recoñecer experiencias de Educación para a Cidadanía Global desenvolvidas no ensino regrado de Galicia (Fase III)
Entidade financiadora | Dirección Xeral de Relacións Exteriores e coa Unión Europea - Xunta de Galiia |
Investigadores principais | Laura Cruz López |
Tipo | Proxecto Programas Autonomicos |
Datas | Desde 01/07/2021 ata 30/11/2022 |
Integración y retorno de la "nueva emigración española": un análisis comparado de las comunidades de españoles en el Reino Unido y Francia
Entidade financiadora | Ministerio de Economía y Competitividad (MINECO) |
Investigadores principais | Fernández Suárez, Mónica Belén |
Tipo | Proxecto Programas Nacionales |
Datas | Desde 01/06/2020 ata 31/12/2023 |
Integración y retorno de la "nueva emigración española": un análisis comparado del las comunidades de españoles en el Reino Unido y Francia
Entidade financiadora | Ministerio de Ciencia e Innovación |
Investigadores principais | Fernández Suárez, Mónica Belén |
Tipo | Proxecto Programas Nacionales |
Datas | Desde 01/06/2020 ata 31/05/2023 |
Bullying, heteronormatividad y etnocentrismo: el rol del profesorado de educacion secundaria
Entidade financiadora | Ministerio de Ciencia e Innovación |
Investigadores principais | María Victoria Carrera Fernández |
Tipo | Proxecto Programas Nacionales |
Datas | Desde 01/06/2020 ata 31/05/2023 |
Mediación lingüística para la cooperación al desarrollo (Melinco)
Entidade financiadora | Xunta de Galicia, Dirección General de Relaciones Exteriores y con la Unión Europea |
Investigadores principais | María Isabel del Pozo Triviño |
Tipo | Proxecto Programas Autonomicos |
Datas | Desde 02/09/2019 ata 31/12/2020 |
Investigando no territorio para coñecer e recoñecer os centros educativos que traballan educación para o desenvolvemento e cidadanía global en Galicia (Fase II)
Entidade financiadora | Xunta de Galicia (Dirección Xeral de Relacións Exteriores e coa Unión Europea) |
Investigadores principais | Rosa María Méndez García e Alba Patricia Digón Regueiro |
Tipo | Proxecto Programas Autonomicos |
Datas | Desde 01/07/2019 ata 30/11/2020 |
Investigando no Territorio para Coñecer e Recoñecer os Centros Educativos que Traballan Educación para o Desenvolvemento e Cidadanía Global en Galicia
Entidade financiadora | Xunta de Galicia (Dirección Xeral de Relacións Exteriores con la Unión Europea) |
Investigadores principais | Rosa María Méndez García e Patricia Digón Regueiro |
Tipo | Proxecto Programas Autonomicos |
Datas | Desde 01/07/2018 ata 30/11/2019 |
Monolingual Schools in Multilingual Societies: An Exploration of Language and Education in Cape Verde
Entidade financiadora | ODA Research Seed Fund (UK) |
Investigadores principais | Nicola Bermingham |
Tipo | Proxecto Internacional |
Datas | Desde 01/08/2018 ata 31/07/2019 |
Investigando a dimensión global da educación para o desenvolvemento na educación secundaria obrigatoria e no ensino superior universitario de Galicia
Entidade financiadora | Xunta de Galicia |
Investigadores principais | Araceli Serantes Pazos |
Tipo | Proxecto Programas Autonomicos |
Datas | Desde 01/01/2017 ata 31/12/2018 |
Diversidade infantil, sociedade e emigración maternal en Nicaragua: artellando redes
Entidade financiadora | Vicepresidencia e Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza |
Tipo | Proxecto Programas Autonomicos |
Datas | Desde 01/10/2017 ata 30/09/2018 |
Investigando na Dimensión Global da EpD. Un proxecto piloto de investigación-acción colaborativa nun centro educativo de Galicia (Fase II)
Entidade financiadora | Xunta de Galicia (Dirección Xeral de Relacións Exteriores e coa Unión Europea) |
Investigadores principais | Renée DePalma Ungaro |
Tipo | Proxecto Programas Autonomicos |
Datas | Desde 01/08/2016 ata 30/11/2017 |
Superdiversidad lingu¿ística en áreas periurbanas. Análisis escalar de procesos sociolingu¿ísticos y desarrollo de la conciencia metalingu¿ística en aulas multilingu¿es
Entidade financiadora | AGENCIA ESTATAL CONSEJO SUPERIOR DE INVESTIGACIONES CIENTIFICAS (CSIC) |
Investigadores principais | Prego Vázquez, Gabriela |
Tipo | Proxecto Programas Nacionales |
Datas | Desde 30/12/2016 ata 29/12/2019 |
Investigando a dimensión global da educación para o desenvolvemento. Un proxecto piloto de investigación-acción colaborativa nun centro educativo de Galicia. Fase I
Entidade financiadora | Dirección Xeral de Relacións Exteriores (Xunta de Galicia) |
Investigadores principais | Renée DePalma Ungaro |
Tipo | Proxecto Programas Autonomicos |
Datas | Desde 01/01/2015 ata 31/12/2016 |
Axudas para proxectos de investigación desenvolvidos por investigadores emerxentes (Mantemento Lingüístico e Cultural de Orixe nas Comunidades Inmigrantes: Novas Perspectivas para a Integración
Entidade financiadora | Xunta de Galicia |
Investigadores principais | Renée Depalma Ungaro |
Tipo | Proxecto Programas Autonomicos |
Datas | Desde 14/05/2014 ata 14/05/2017 |
Explorando as posibilidades de extender a dimensión global da EpD en educación secundaria obligatoria. Unha investigación diagnóstica en centros educativos de Galicia
Entidade financiadora | Dirección General de Relaciones Exteriores coa Unión Europea e Xunta de Galicia |
Investigadores principais | Araceli Serantes Pazos |
Tipo | Proxecto Programas Autonomicos |
Datas | Desde 01/09/2014 ata 30/11/2015 |
Critical consciousness on sexual and gender diversity for educators and service providers
Entidade financiadora | National Research Foundation (South Africa) |
Investigadores principais | Dennis Francis |
Tipo | Proxecto Internacional |
Datas | Desde 09/01/2014 ata 30/06/2016 |
Valoración del alumnado y del profesorado de las tareas escolares y recursos didácticos que se utilizan en Galicia en las aulas de la ESO
Entidade financiadora | Ministerio de Economía y Competitividad (MINECO) |
Investigadores principais | Jurjo Torres Santomé |
Tipo | Proxecto Programas Nacionales |
Datas | Desde 01/01/2013 ata 31/12/2015 |
Bullying, Poder e Identidad: Una Perspectiva Integradora desde el Género y la Etnia Internacional
Entidade financiadora | PLAN NACIONAL-2012 (PGE) |
Investigadores principais | María Lameiras Fernández |
Tipo | Proxecto Programas Nacionales |
Datas | Desde 01/01/2013 ata 31/12/2014 |
No Outsiders: Researching Approaches to Sexualities Equality in Primary Schools
Entidade financiadora | ECONOMIC AND SOCIAL RESEARCH COUNCIL (ESRC) |
Investigadores principais | Renée DePalma e Elizabeth Atkinson |
Tipo | Proxecto Internacional |
Datas | Desde 01/09/2006 ata 31/12/2008 |
Invisible Boundaries: Addressing Sexualities Equality in Children¿s Worlds
Entidade financiadora | ECONOMIC AND SOCIAL RESEARCH COUNCIL (ESRC) |
Investigadores principais | Elizabeth Atkinson |
Tipo | Proxecto Internacional |
Datas | Desde 01/12/2005 ata 31/05/2007 |
Diversity Discussion Project
Entidade financiadora | Nuffield Foundation (UK) |
Investigadores principais | Elizabeth Atkinson |
Tipo | Proxecto Internacional |
Datas | Desde 01/10/2004 ata 31/03/2005 |
Doing family: Nicaraguan transnational families' narratives on motherhood
Autores | Renee Depalma Ungaro, Antía Pérez Caramés, Verónica Verdía Varela |
Revista | Global Networks: A Journal of Transnational Affairs Vol. 22 Núm. 2 (páxs. 308 ata 324) |
DOI | https://doi.org/10.1111/glob.12346 |
Homophobia and Transphobia Among Spanish Practicing and Future Teachers
Autores | Ana M. Amigo-Ventureira, Renée DePalma, Montserrat Durán-Bouza |
Revista | American Journal of Sexuality Education (páxs. 1 ata 27) |
DOI | https://doi.org/10.1080/15546128.2022.2035290 |
The "access paradox": ideologies around bilingual education in Cabo Verde
Autores | Nicola Bermingham, Renee Depalma Ungaro, Luzia Oca |
Revista | Modern Languages Open Vol. 1 Núm. 16 (páxs. 1 ata 15) |
De jure but not de facto: pluricentric Portuguese in post-colonial Cabo Verde
Autores | Nicola Bermingham, Renee Depalma Ungaro, Luzia Oca |
Revista | Sociolinguistica Vol. 35 Núm. 1 (páxs. 91 ata 111) |
Por una educación para la ciudadanía global ¿desde un enfoque STEM?
Autores | Araceli Serantes Pazos, Alba Patricia Digón Regueiro, Laura Cruz Lopez, Renee Depalma Ungaro, Rosa Mª Mendez Garcia, María Barba Núñez |
Revista | Didacticae: Revista De Investigación En Didácticas Específicas Vol. 10 (páxs. 1 ata 3) |
What is Integration? A Comparative View from Immigrants and Municipal Policy
Autores | Verónica Verdía Varela, Belén Fernández Suárez, Renee Depalma Ungaro |
Revista | Internacional Migration Vol. 58 Núm. 5 (páxs. 128 ata 143) |
Intercultural priorities among immigrant organizations in Galicia (Spain): Beyond the offensive and defensive binary
Autores | Belén Fernández Suárez, Verónica Verdía Varela, Renee Depalma Ungaro |
Revista | INTERNATIONAL JOURNAL OF INTERCULTURAL RELATIONS Vol. 79 (páxs. 135 ata 144) |
Defining desire: (Re)storying a ``fraudulent¿¿ marriage in 1901 Spain
Autores | Narciso de Gabriel Fernández, Francisco Vázquez García, Renee Depalma Ungaro |
Revista | Sexualities: Studies in Culture and Society Vol. 23 Núm. 2 (páxs. 287 ata 306) |
Feminism will be trans-inclusive or it will not be: Why do two cis-hetero woman educators support Transfeminism?
Autores | María Victoria Carrera Fernández, Renee Depalma Ungaro |
Revista | SOCIOLOGICAL REVIEW Vol. 68 Núm. 4 (páxs. 745 ata 762) |
Future teachers as agents of language revitalisation: The case of Galician Early Childhood Education
Autores | Renée DePalma, Maria Helena Zapico Barbeito, Iria Sobrino-Freire |
Revista | Language, Culture and Curriculum (páxs. 303 ata 317) |
DOI | https://doi.org/10.1080/07908318.2018.1504402 |
Asociacionismo inmigrante en Galicia. Demandas desde la precariedad
Autores | Belén Fernández Suárez, Verónica Verdía Varela, Renee Depalma Ungaro |
Revista | PAPERS Vol. 103 Núm. 4 (páxs. 661 ata 683) |
DOI | https://doi.org/10.5565/rev/papers.2563 |
La disidencia sexual y la educación como activismo
Autores | Renée DePalma, Inés Cebreiro López |
Revista | REVISTA INTERUNIVERSITARIA, HISTORIA DE LA EDUCACIÓN Vol. 37 |
A place for development education in the current Spanish and English curricula: Finding possibilities for practice
Autores | Alba Patricia Digón Regueiro, Rosa Mª Mendez Garcia, Renee Depalma Ungaro, Silvana Longueira Matos |
Revista | International Journal of Development Education and Global Learning Vol. 9 Núm. 2 (páxs. 97 ata 114) |
DOI | https://doi.org/10.18546/ijdegl.09.2.04 |
Foreword: queer teaching ¿ teaching queer
Autores | Renee Depalma Ungaro |
Revista | Irish Educational Studies Vol. 36 Núm. 1 (páxs. 3 ata 8) |
DOI | https://doi.org/10.1080/03323315.2017.1289699 |
Language-learning holidays: what motivates people to learn a minority language?
Autores | O`Rouke, B, Renee Depalma Ungaro |
Revista | International Journal of Multilingualism Vol. 14 Núm. 4 (páxs. 332 ata 349) |
DOI | https://doi.org/10.1080/14790718.2016.1184667 |
Gay penguins, sissy ducklings ... and beyond?Exploring gender and sexuality diversity throughchildren's literature
Autores | Renee Depalma Ungaro |
Revista | Discourse: Studies in the Cultural Politics of Education Vol. 37 Núm. 6 (páxs. 828 ata 845) |
DOI | https://doi.org/10.1080/01596306.2014.936712 |
La Educación Global en la Educación Secundaria Obligatoria: una investigación diagnóstica en centros educativos de Galicia
Autores | Araceli Serantes Pazos, Renée DePalma, Mª Dolores Cotelo Guerra, José Luis Iglesias Salvado, Alba Patricia Digón Regueiro, Begoña Rivera, Carmen Becerra, María Caride, Ana Lampón |
Revista | REVISTA DE ESTUDIOS E INVESTIGACIÓN EN PSICOLOGÍA Y EDUCACIÓN Núm. 8 (páxs. 100 ata 105) |
DOI | https://doi.org/10.17979/reipe.2015.0.08.561 |
'You need to have some guts to teach': Teacher preparation and characteristics for the teaching of sexuality and HIV/AIDS education in South African schools.
Autores | Francis DA, Renee Depalma Ungaro |
Revista | SAHARA-J: Journal of Social Vol. 12 Núm. 1 (páxs. 30 ata 38) |
DOI | https://doi.org/10.1080/17290376.2015.1085892. |
The Hijab and the integration of the Muslim Other in Spanish schools
Autores | Renee Depalma Ungaro, Laura Cruz Lopez |
Revista | Policy Futures in Education Vol. 14 Núm. 1 (páxs. 163 ata 174) |
DOI | https://doi.org/10.2304/pfie.2014.12.1.163 |
Silence, nostalgia, violence, poverty...What does ¿culture¿ mean for South African sexuality educators?
Autores | Renee Depalma Ungaro, Francis, D |
Revista | Culture, Health & Sexuality Vol. 16 Núm. 5 (páxs. 547 ata 561) |
DOI | https://doi.org/10.1080/13691058.2014.891050 |
Teacher perspectives on abstinence and safe sex education in South Africa
Autores | Renee Depalma Ungaro, Francis D |
Revista | SEX EDUCATION Vol. 14 Núm. 1 (páxs. 81 ata 94) |
DOI | https://doi.org/10.1080/14681811.2013.833091 |
South African Life Orientation teachers: (Not) teaching about sexuality diversity
Autores | Renee Depalma Ungaro |
Revista | JOURNAL OF HOMOSEXUALITY Vol. 61 Núm. 12 (páxs. 1687 ata 1711) |
DOI | https://doi.org/10.1080/00918369.2014.951256 |
Gay penguins, sissy ducklings ¿ and beyond? Exploring gender and sexuality diversity through children's literature
Autores | Renee Depalma Ungaro |
Revista | Discourse: Studies in the Cultural Politics of Education |
DOI | https://doi.org/10.1080/01596306.2014.936712 |
The gendered nature of South African teachers discourse on sex education
Autores | Renee Depalma Ungaro, Francis DA |
Revista | HEALTH EDUCATION RESEARCH Vol. 29 Núm. 4 (páxs. 624 ata 632) |
DOI | https://doi.org/10.1093/her/cyt117 |
Learning a minoritized language in a majority language context: student agency and the creation of micro-immersion contexts
Autores | Renee Depalma Ungaro |
Revista | International Journal of Bilingual Education and Bilingualism |
DOI | https://doi.org/10.1080/13670050.2014.916653 |
Review of the book Fragile Majorities and Education
Autores | Renee Depalma Ungaro |
Revista | European Education Vol. 46 Núm. 1 (páxs. 95 ata 98) |
DOI | https://doi.org/10.2753/eue1056-4934460105 |
Choosing to lose our gender expertise: Queering sex/gender in school settings
Autores | Renee Depalma Ungaro |
Revista | SEX EDUCATION Vol. 13 Núm. 1 (páxs. 1 ata 15) |
DOI | https://doi.org/10.1080/14681811.2011.634145 |
Pathologizing gender identity: an analysis of Spanish law and the regulation of gender
Autores | Maria Victoria Carrera, Maria Lameiras, Renee Depalma Ungaro |
Revista | JOURNAL OF GENDER STUDIES Vol. 22 Núm. 2 (páxs. 206 ata 220) |
DOI | https://doi.org/10.1080/09589236.2012.708827 |
A view of rural schooling through the eyes of former students
Autores | Mercedes Suárez Pazos, Renee Depalma Ungaro, Pedro Membiela |
Revista | TEACHING AND TEACHER EDUCATION Vol. 28 (páxs. 1018 ata 1026) |
DOI | https://doi.org/10.1016/j.tate.2012.05.008 |
Postcolonial perspective, social integration and cultural diversity vis-à-vis neoliberal policies and practices in Galizan schooling
Autores | Cathryn Teasley Severino, Concepción Sánchez Blanco, Renee Depalma Ungaro |
Revista | Power and Education Vol. 4 Núm. 3 (páxs. 303 ata 314) |
Sex/gender identity: Moving beyond fixed and "natural" categories
Autores | Maria Victoria Carrera, Renee Depalma Ungaro, Maria Lameiras |
Revista | Sexualities: Studies in Culture and Society Vol. 15 Núm. 8 (páxs. 995 ata 1016) |
DOI | https://doi.org/10.1177/1363460712459158 |
Teachers¿ memories of disciplinary control strategies from their own school days
Autores | Renee Depalma Ungaro, Pedro Membiela, Mercedes Suarez Pazos |
Revista | BRITISH JOURNAL OF SOCIOLOGY OF EDUCATION Vol. 32 Núm. 1 (páxs. 75 ata 91) |
The Ashgate research companion to queer theory
Autores | Renee Depalma Ungaro, Fin Cullen |
Revista | GENDER AND EDUCATION Vol. 23 Núm. 2 (páxs. 220 ata 222) |
Toward a More Comprehensive Understanding of Bullying in School Settings
Autores | Maria Victoria Carrera, Renee Depalma Ungaro, Maria Lameiras |
Revista | EDUCATIONAL PSYCHOLOGY REVIEW Vol. 23 Núm. 4 (páxs. 479 ata 499) |
The No Outsiders project: In search of queer primary pedagogies
Autores | Renee Depalma Ungaro |
Revista | Transformations: The Journal of Inclusive Scholarship and Pedagogy Vol. 21 Núm. 2 (páxs. 47 ata 58) |
A sense of place in the science classroom
Autores | Pedro Membiela, Renee Depalma Ungaro, Pedro Membiela |
Revista | EDUCATIONAL STUDIES Vol. 37 Núm. 3 (páxs. 361 ata 364) |
DOI | https://doi.org/10.1080/03055698.2010.506340 |
Socially just research for social justice: negotiating consent and safety in a participatory action research project
Autores | Renee Depalma Ungaro |
Revista | INTERNATIONAL JOURNAL OF RESEARCH AND METHOD IN EDUCATION Vol. 33 Núm. 3 (páxs. 215 ata 227) |
Toward a practice of polyphonic dialogue in multicultural teacher education
Autores | Renee Depalma Ungaro |
Revista | CURRICULUM INQUIRY Vol. 40 Núm. 3 (páxs. 436 ata 453) |
Homophobia, transphobia and culture: Deconstructing heteronormativity in English primary schools
Autores | Renee Depalma Ungaro, Mark Jennett |
Revista | INTERCULTURAL EDUCATION Vol. 2 Núm. 1 (páxs. 15 ata 26) |
The creation and maintenance of a "learning-loving minority" in conventional high schools: a research-based response to John Ogbu
Autores | Renee Depalma Ungaro, Eugene Matusov, Mark Philip Smith |
Revista | OXFORD REVIEW OF EDUCATION Vol. 36 Núm. 4 (páxs. 463 ata 480) |
The nature of institutional heteronormativity in primary schools and practice-based responses
Autores | Renee Depalma Ungaro, Elizabeth Atkinson |
Revista | TEACHING AND TEACHER EDUCATION Vol. 26 (páxs. 1669 ata 1676) |
Leaving Alinsu: Towards a transformative community of practice
Autores | Renee Depalma Ungaro |
Revista | MIND, CULTURE, AND ACTIVITY. AN INTERNATIONAL JOURNAL Vol. 16 Núm. 4 (páxs. 353 ata 370) |
"Permission to talk about it": Narratives of sexualities equality in the primary classroom
Autores | Renee Depalma Ungaro, Elizabeth Atkinson |
Revista | QUALITATIVE INQUIRY Vol. 15 Núm. 7 (páxs. 876 ata 892) |
Smuggling authentic learning into the school context: Transitioning from an innovative elementary to a conventional high school
Autores | Renee Depalma Ungaro, Eugene Matusov, Mark Smith |
Revista | TEACHERS COLLEGE RECORD Vol. 111 Núm. 4 (páxs. 934 ata 972) |
Unbelieving the matrix: Queering consensual heteronormativity
Autores | Renee Depalma Ungaro, Elizabeth Atkinson |
Revista | GENDER AND EDUCATION Vol. 21 Núm. 1 (páxs. 17 ata 29) |
No Outsiders: Moving beyond a discourse of tolerance to challenge heteronormativity in primary schools
Autores | Renee Depalma Ungaro |
Revista | BRITISH EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL Vol. 35 Núm. 6 (páxs. 837 ata 855) |
"The voice of every Black person"? Bringing authentic minority voices into the multicultural dialogue
Autores | Renee Depalma Ungaro |
Revista | TEACHING AND TEACHER EDUCATION Vol. 24 Núm. 3 (páxs. 767 ata 778) |
When success makes me fail: (De)constructing failure and success in a conventional American classroom
Autores | Renee Depalma Ungaro |
Revista | MIND, CULTURE, AND ACTIVITY. AN INTERNATIONAL JOURNAL Vol. 15 Núm. 2 (páxs. 141 ata 164) |
A democratic community of practice: Unpicking all those words
Autores | Renee Depalma Ungaro, Laura Teague |
Revista | EDUCATIONAL ACTION RESEARCH Vol. 16 Núm. 4 (páxs. 441 ata 446) |
Dangerous spaces: constructing and contesting sexual identities in an online discussion forum
Autores | Renee Depalma Ungaro, Elizabeth Atkinson |
Revista | GENDER AND EDUCATION Vol. 20 Núm. 2 (páxs. 183 ata 194) |
Speaking the unspeakable in forbidden places: addressing lesbian, gay, bisexual and transgender equality in the primary school
Autores | Renee Depalma Ungaro, Alexandra Allan, Elizabeth Atkinson, Elizabeth Brace, Judy Hemingway |
Revista | SEX EDUCATION Vol. 8 Núm. 3 (páxs. 315 ata 328) |
Imagining the homonormative: performative subversion in education for social justice
Autores | Renee Depalma Ungaro, Elizabeth Atkinson |
Revista | BRITISH JOURNAL OF SOCIOLOGY OF EDUCATION Vol. 29 Núm. 1 (páxs. 25 ata 35) |
La educación para el desarrollo y la ciudadanía global.Una experiencia de investigación-acción participativa
Autores | Araceli Serantes Pazos, Rosa Mª Mendez Garcia, Alba Patricia Digón Regueiro, Anxela Bugallo, María Cristina Naya Riveiro, Renee Depalma Ungaro, José Luis Iglesias Salvado, Maria Helena Zapico Barbeito, Cristina Pérez Crego, Vanessa Pazos Leis, Iria Sobrino, Bas López, Begoña, Mª Dolores Cotelo Guerra, Patricia Carballal Miñan, María Caride, María Paz, Ana Lampón, Mª Beatriz Páramo |
Editores | Renee Depalma Ungaro |
Editorial | GRAÓ, Barcelona (España) |
ISBN | 9788499809519 |
Galician Migrations: A Case Study of Emerging Super-Diversity
Editores | Antía Pérez Caramés, Renee Depalma Ungaro |
Editorial | Spriger, (España) |
ISBN | 978-3-319-66304-3 |
La integración sociocultural en Galicia. Políticas y prácticas sobre inmigración.
Autores | Renée DePalma, Belén Fernández Suárez, Ana Sánchez Bello, Verónica Verdía Varela |
Editorial | Los Libros de la Catarata, Madrid (España) |
ISBN | 978-84-9097-545-9 |
Revitalizing Minority Voices. Language Issues in the New Millennium
Editores | Renee Depalma Ungaro, Napier, Diane Brook, Dze-Ngwa, Willibroad |
Editorial | SensePublishers, (España) |
ISBN | 978-94-6300-187-8 |
Language use in the two-way classroom: Lessons from a Spanish-English bilingual Kindergarten
Autores | Renee Depalma Ungaro |
Editorial | Multilingual Matters, Bristol (Reino Unido) |
ISBN | 978-1-84769-300-6 |
Undoing homophobia in primary schools
ISBN | 978-1-85856-440-1 |
Undoing homophobia in primary schools
Editores | Elizabeth Atkinson, Renee Depalma Ungaro |
Editorial | Trentham Books, () |
ISBN | 1858564409 |
Interrogating heteronormativity in primary schools: The work of the No Outsiders Project
Editorial | Trentham Books, Stoke on Trent (Reino Unido) |
ISBN | 978-1-85856-458-6 |
Invisible Boundaries: Addressing Sexuality equalities in children¿s worlds
Editores | Renee Depalma Ungaro, Elizabeth Atkinson |
Editorial | Trentham Books, () |
ISBN | 1858564301 |
Marginality and Difference in Education and Beyond
Editores | Michael Reiss, Elizabeth Atkinson, Renée DePalma |
Editorial | Trentham Books, () |
ISBN | 1858564123 |
Early Years Education end the Reversal of Language Shift
Autores | Renee Depalma Ungaro. Iria Sobrino Freire |
Libro |
Handbook of Early Language Education Edita Springer. ISBN: 978-3-030-47073-9 |
Páxinas | Desde a 261 ata a 285 |
La superdiversidad: antecedentes, relevancia y debates
Autores | Renee Depalma Ungaro |
Libro |
Superdiversidad lingüística en los nuevos contextos multilingües. Una mirada etnográfica y multidisciplinar Edita Iberoamericana - Vervuert. ISBN: 978-84-9192-325-1 |
Páxinas | Desde a 19 ata a 30 |
Silences in Spanish Early Childhood Education and strategies for inclusion of marginalised voices
Autores | Renee Depalma Ungaro |
Libro |
Sexuality in education: representations, constructions, negotiations: Cross-cultural perspectives Edita Palgrave Macmillan. ISBN: 978-3-030-64030-9 |
Páxinas | Desde a 121 ata a 150 |
Education as activism: Sexual dissidence and schooling in Spain
Autores | Renée DePalma |
Libro |
Queer Social Movements and Outreach Work in Schools: A Global Perspective Edita Palgrave-Mcmillan. ISBN: 978-3-030-41610-2 |
Páxinas | Desde a 117 ata a 136 |
Queer Pedagogy as an Impossible Profession
Autores | Renee Depalma Ungaro |
Libro |
The Oxford Research Encyclopedia of Education Edita Oxford University Press. ISBN: 9780190264093 |
Páxinas | Desde a 1 ata a 18 |
Curriculum escolar y dimensión global d ela educación para el desarrollo: presencia y posibilidades de integración
Autores | Araceli Serantes Pazos. Maria Helena Zapico Barbeito. Renee Depalma Ungaro |
Libro |
La educación para el desarrollo y la ciudadanía global.Una experiencia de investigación-acción participativa Edita GRAÓ. ISBN: 9788499809519 |
Páxinas | Desde a 123 ata a 145 |
El proyecto investigación-acción participativa. Producir conocimiento de forma colaborativa, práctica y reflexiva
Autores | Renee Depalma Ungaro |
Libro |
La educación para el desarrollo y la ciudadanía global.Una experiencia de investigación-acción participativa Edita GRAÓ. ISBN: 9788499809519 |
Páxinas | Desde a 147 ata a 161 |
Sexual diversity at the early childhood education level: What can we learn from sexology?
Autores | Renee Depalma Ungaro. Penélope Alonso Vázquez. Vanessa Pazos Leis |
Libro |
Schools as Queer Transformative Spaces: Global Narratives on Sexualities and Gender Edita Routledge. Taylor & Francis Group. ISBN: 9781032088396 |
Páxinas | Desde a 85 ata a 99 |
The Role of Early Childhood Education in Revitalizing a Minoritized Language in an Unsupportive Policy Context: The Galician Case
Autores | Renee Depalma Ungaro. Maria Helena Zapico Barbeito |
Libro |
Preschool Bilingual Education. Multilingual Education Edita Spriger. ISBN: 978-3-319-77227-1 |
Páxinas | Desde a 191 ata a 218 |
As mulleres magrebís en Galicia: Imaxinario social e realidade
Autores | Verónica Verdía Varela. Ana Sánchez Bello. Renee Depalma Ungaro |
Libro |
Muller inmigrante, lingua e sociedade Edita Editorial Galaxia. ISBN: 978-84-9151-056-7 |
Páxinas | Desde a 213 ata a 241 |
What we can learn from trans(gressive) bodies
Autores | Renee Depalma Ungaro |
Libro |
Queering MINT Impulse für eine dekonstruktive Lehrer_innenbildung Edita Barbara Budrich Publishers. ISBN: 978-3-8474-0766-9 |
Páxinas | Desde a 297 ata a 310 |
Front Matter Pages i-ix PDF Linguistic Dominance and the Challenges Worldwide for Minority Languages and Voices
Autores | Renee Depalma Ungaro. Diane Brook Napier. Willibroad Dze-Ngwa |
Libro |
Revitalizing Minority Voices. Language Issues in the New Millennium Edita SensePublishers. ISBN: 978-94-6300-187-8 |
Páxinas | Desde a 1 ata a 16 |
Adapting to a New European Philosophy of (University) Education: Conscious Cooking (with Science) and Transversal Competences for Chemistry Majors
Autores | Carlos Estevez Valcárcel. Renee Depalma Ungaro. Maria Helena Zapico Barbeito |
Libro |
Educational Internationalisation. Academic Voices and Public Policy Edita Sense Publishers. ISBN: 978-94-6300-332-2 |
Páxinas | Desde a 77 ata a 93 |
Linguistic dominance and the challenges worldwide for minority languages and voices
Autores | Renee Depalma Ungaro. Diane Brook Napier. Dze-Ngwa, Willibroad |
Libro |
Revitalizing Minority Voices. Language Issues in the New Millennium Edita SensePublishers. ISBN: 978-94-6300-187-8 |
Páxinas | Desde a 1 ata a 16 |
Letting our commitments rest on the shelf: Teaching about sexual diversity in South African schools
Autores | Renee Depalma Ungaro |
Libro |
Sexuality, Society & Pedagogy Edita Sun Press. ISBN: 9781920382445 |
Páxinas | Desde a 47 ata a 55 |
Dismantling folk theories and claiming a space within a social justice agenda
Autores | Renee Depalma Ungaro |
Libro |
The Gay Agenda: Creating Space, Identity, and Justice Edita Peter Lang Publishing. ISBN: 978-1-4331-1836-4 pb |
Páxinas | Desde a 257 ata a 272 |
Constructing Spanish: Discourses of language hegemony in Spain
Autores | Renee Depalma Ungaro. Cathryn Teasley Severino |
Libro |
Education, Dominance and Identity Edita Sense. ISBN: 9789462091238 |
Páxinas | Desde a 101 ata a 120 |
Foreword
Autores | Renee Depalma Ungaro |
Libro |
From the Dress-up corner to the junior prom: Navigating gender and sexual diversity in preK-12 schools Edita Rowman & LIttlefield. ISBN: ISBN-978-1-6070-9978-9 |
Páxinas | Desde a 11 ata a 13 |
Sexualities equality in all primary schools: a case for not waiting for ideal conditions
Autores | Renee Depalma Ungaro |
Libro |
Sexuality matters: Paradigms and policies for educational leaders Vol. - Edita Rowman & LIttlefield. ISBN: 978-1.60709-417-3 |
Páxinas | Desde a 3 ata a 23 |
Putting queer into practice: problems and possibilities
Autores | Renee Depalma Ungaro. Elizabeth Atkinson |
Libro |
Interrogating heteronormativity in primary schools: The work of the No Outsiders Project Vol. - Edita Trentham Books. ISBN: 978-1-85856-458-6 |
Páxinas | Desde a 1 ata a 16 |
Exploring gender identity, queering heteronormativity
Autores | Renee Depalma Ungaro. Elizabeth Atkinson |
Libro |
Interrogating heteronormativity in primary schools: The work of the No Outsiders Project Vol. - Edita Trentham Books. ISBN: 978-1-85856-458-6 |
Páxinas | Desde a 121 ata a 138 |
Deconstructing heteronormativity in primary schools in England: cultural approaches to a cultural phenomenon
Autores | DePalma, Renée. Jennett, Mark |
Libro |
Challenging Homophobia: teaching about sexual diversity Edita Trentham Books. ISBN: 1858564131 |
Páxinas | Desde a 19 ata a 32 |
Building a creole educational community as the goal of multicultural education for preservice teachers
Autores | Matusov, Eugene. St. Julien, John. Hayes (DePalma), Renée |
Libro |
Contemporary teaching and teacher issues Edita Nova Science Publishers. ISBN: 159454221X |
Páxinas | Desde a 1 ata a 38 |
Building a community of educators versus effecting conceptual change in individual students: Multicultural education for preservice teachers
Autores | Eugene matusov. Renée Hayes (DePalma) |
Libro |
Learning for Life in the 21st Century: Sociocultural Perspectives on the Future of Education Edita WILEY-BLACKWELL. ISBN: 9780631223306 |
Páxinas | Desde a 239 ata a 251 |
Comunidades de orixe inmigrada en Galicia: procesos de integración e estratexias de mantemento lingüístico e cultural
Autor | Verónica Verdía Varela |
Director/es | Renée DePalma Ungaro; Mónica Belén Fernández Suárez |
Ámbito | Facultad de Sociología |
Cualificación | Sobresaliente Cum laude |
Cisgenerismo, homofobia y transfobia: el papel de la escuela como espacio de reproducción de discursos discriminatorios
Autor | Ana María Amigo Ventureira |
Director/es | Renee Depalma Úngaro; Montserrat Durán Bouza |
Ámbito | Facultad de Ciencias de la Educación |
Cualificación | Sobresaliente Cum laude |
Lingua, poder e adolescencia no proceso de substitución lingüística. Análise crítica do discurso nun centro de ensino secundario dunha vila galega
Autor | Miguel Rodriguez Carnota |
Director/es | Renee Depalma Úngaro |
Ámbito | Facultad de Ciencias de la Educación |
Cualificación | Sobresaliente Cum laude |
Can queer theory be used to further the understanding of (trans)genders and sexualities for English secondary school students?
Autor | Emily Williams |
Director/es | Local director - Iain Biggs External Reader - Renée DePalma |
Ámbito | University of the West of England |
Cualificación | Sobresaliente Cum laude |
The successes and challenges of dialogic pedagogy in critical multicultural education for pre-service teachers
Autor | Nermine Abd Elkader |
Director/es | Eugene Matusov - director Shuaib Meecham - internal committee member Renée DePalma - external committee member |
Ámbito | University of Delaware |
Cualificación | Sobresaliente Cum laude |
Identidade de gênero no espaço escolar: possibilidades discursivas para superação da heteronormatividade
Autor | Carolina Gonçalves Gonzalez |
Director/es | Directora interna - Viviane Cristina Vieira Directora externa - Renée DePalma |
Ámbito | Universidade de Brasilia |
Cualificación | Sobresaliente Cum laude |
School protocols for gender diversity: Potential and limitations
Gender and Education Association (GEA)
Internacional
Autores | Renée DePalma |
Lugar | virtual seminar - 25th Anniversary (Estados Unidos) |
Mapping Critical Global Citizenship Education in Spanish
Showcasing Global Educational Research
Internacional
Autores | Renee Depalma Ungaro |
Organizador | European Educational Research Association (EERA) |
Lugar | virtual event (Irlanda) |
Curricular Approaches to Critical Global Citizenship Education
ECER European Conference on Educational Research
Internacional
Autores | Mª José Caride Delgado, Laura Cruz Lopez, Renee Depalma Ungaro, Alba Patricia Digón Regueiro, Rosa Mª Mendez Garcia |
Organizador | European Educational Research Association (EERA) |
Lugar | Yerevan (online) (Armenia) |
Exploring the Potential of School-University-NGO Partnerships for Critical Global Citizenship Education
ECER European Conference on Educational Research
Internacional
Autores | María Barba Núñez, Renee Depalma Ungaro, Ana Lampón, Araceli Serantes Pazos, Verónica Verdía Varela |
Organizador | European Educational Research Association (EERA) |
Lugar | Yerevan (online) (Armenia) |
A vueltas con «lo queer»: debates actuales y aportaciones en el ámbito educativo
XXII Encuentros Estatales LGTBI
Nacional
Autores | Universidad Complutense de Madrid |
Organizador | Federación Estatal LGTBI+/Alas Coruña |
Lugar | Coruña, A (España) |
O futuro profesorado de Educación Infantil como modelo de lingua: análise de producións orais e percepcións da competencia lingüística en galego
XIII Congreso Internacional de Lingüística Xeral
Internacional
Autores | Iria Sobrino-Freire, Renée DePalma, Maria Helena Zapico Barbeito |
Organizador | Universidade de Vigo |
Lugar | Vigo (España) |
How teachers draw upon authoritative discourses to explain their approach to teaching (or not) about sexual diversity
Annual congress of the American Educational Research Association (AERA)
Internacional
Autores | Renee Depalma Ungaro |
Organizador | American Educational Research Association (AERA) |
Lugar | Philadelphia (Estados Unidos) |
Market-based education reform in Spain and its implications for inclusion
Annual European Conference on Educational Research (ECER)
Internacional
Autores | Renee Depalma Ungaro, Laura Cruz Lopez |
Organizador | European Educational Research Association (EERA) |
Lugar | Porto (Portugal) |
South African Life Orientation teachers draw upon religion, science, policy and the Constitution to construct approaches to sexuality education
Annual Conference, British Educational Research Association (BERA)
Internacional
Autores | Renee Depalma Ungaro |
Organizador | British Educational Research Association (BERA) |
Lugar | Sussex (Reino Unido) |
to a new European philosophy of (European) education: Science in the Kitchen and transversal competences for Chemistry majors
Comparative Education World Congress
Internacional
Autores | Maria Helena Zapico Barbeito, Renee Depalma Ungaro |
Organizador | World Council of Comparative Education Societies |
Lugar | Buenos Aires (Argentina) |
South African teacher positions on abstinence-only and comprehensive sexuality education: Irreconcilable differences?
Comparative Education World Congress
Internacional
Autores | Renee Depalma Ungaro |
Organizador | World Council of Comparative Education Societies |
Lugar | Buenos Aires (Argentina) |
Claiming a Space for LGBT within a social justice agenda
New Foundations: School Ethos and LGBT Studies
Internacional
Autores | Renee Depalma Ungaro |
Organizador | Irish Research Council |
Lugar | Limerick (Irlanda) |
The gendered nature of heternormativity: Contesting the sex/gender/sexuality status quo
Annual Meeting of the British Educational Research Association (BERA)
Internacional
Autores | Renee Depalma Ungaro |
Organizador | American Educational Research Association (AERA) |
Lugar | Manchester (Reino Unido) |
From ¿social transformation¿ to ¿social progress¿: Policy and structural shifts in Spanish universities
Annual Discourse, Power, Resistance Conference
Internacional
Autores | Renee Depalma Ungaro, Maria Helena Zapico Barbeito |
Organizador | DPR |
Lugar | Plymouth (Reino Unido) |
School, neoliberalism, postcolonialism, and cultural diversity in NW Spain
Annual Conference, British Educational Research Association (BERA)
Internacional
Autores | Concepción Sánchez Blanco, Renee Depalma Ungaro |
Organizador | British Educational Research Association (BERA) |
Lugar | London (Reino Unido) |
Postcolonial Perspectives in the inclusion of immigrant students in Galiza, Spain
European conference on Educational Research (ECER)
Internacional
Autores | Cathryn Teasley Severino, Concepción Sánchez Blanco, Renee Depalma Ungaro |
Organizador | EERA European Educational Research Association |
Lugar | Berlin (Alemania) |
Discourses of language hegemony: (Minoritized) language revitalization policies in three Spanish autonomous communities
Annual (2011) Discourse, Power, Resistance (DPR) Conference
Internacional
Autores | Renee Depalma Ungaro, Cathryn Teasley Severino |
Organizador | DPR |
Lugar | Plymouth (Reino Unido) |
Are we queer yet? (Not) reconciling participant perspectives in a participatory action research project
Education and Social Research Institute (ESRI), Methodological Issues in Research
Internacional
Autores | Renee Depalma Ungaro |
Organizador | Manchester Metropolitan University |
Lugar | Manchester (Reino Unido) |
Constructing Spanish: Discourses of language hegemony in Spain and the US
2010 Congress of the World Council of Comparative Education Societies
Internacional
Autores | Renee Depalma Ungaro, Cathryn Teasley Severino |
Organizador | WCCES |
Lugar | Istanbul (Turquía) |
Negotiating consent and safety in a participatory action research project
Annual Discourse Power Resistance conference
Internacional
Autores | Renee Depalma Ungaro |
Organizador | DPR |
Lugar | Greenwich (Reino Unido) |
The legal regulation of gender identity: Moving beyond fixed and ¿natural¿ categories
Socio-Legal Studies Association Annual Conference
Internacional
Autores | Maria Victoria Carrera, Renee Depalma Ungaro |
Organizador | Socio-Legal Studies Association |
Lugar | Bristol (Reino Unido) |
Dangerous and Endangered Messengers
Annual Discourse Power Resistance conference
Internacional
Autores | Renee Depalma Ungaro |
Organizador | DPR |
Lugar | Greenwich (Reino Unido) |
La educación intercultural en espacios informales: El caso del programa La Red Mágica en Delaware, EE.UU.
I Congreso de Docencia Universitaria
Internacional
Autores | Renee Depalma Ungaro |
Lugar | Vigo (España) |
Cargos académicos ou de xestión para o/a docente.