Red Internacional de Investigación de la Gestión de la Comunicación XESCOM
Entidade financiadora | Xunta de Galicia |
Tipo | Proxecto Programas Autonomicos |
Datas | Desde 01/01/2014 ata 31/12/2014 |
Departamento | Empresa |
Área | Comercialización e investigación de mercados |
Investigación | Grupo de investigación Investigación en Marketing Aplicado (Coordinador) |
Liñas de investigación | Análisis del Valor de marca y factores de calidad en sectores agroalimentarios. Estudios de comunicación aplicando nuevas tecnologías en centros de educación superior. Análisis de sostenibilidad y marketing |
Palabras chave | Marca, Valor de marca, Comunicación, Estudios sectoriales, Educación, TIC |
Avaliación de méritos docentes | 4 quinquenio(s) |
Avaliación de méritos de investigación | 1 sexenio(s) |
Contacto | Directorio da UDC |
Orcid id0000-0003-1371-1453 ResearcherIDR-8684-2017 Scopus57188548670 |
Neste apartado móstrase a docencia impartida en graos, másteres e resto de titulacións oficiais ata os últimos 6 anos.
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Dirección Comercial | Obrigatorio | 0 | 25 |
Dirección Xeral | Obrigatorio | 0 | 18 |
Emprendemento. Creatividade e Deseño | Obrigatorio | 0 | 21 |
Política de Produto e Estratexia de Marca | Optativo | 0 | 12 |
Talleres de Directivos | Obrigatorio | 0 | 18 |
Traballo Fin de Grao | Obrigatorio | 0 | 3,5 |
Traballo Fin de Grao | Obrigatorio | 0 | 44,5 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Ciencias Empresariais. Curso Ponte
Programa de simultaneidade do Grao en Arquitectura Técnica e o Grao en Ciencias Empresariais
|
Obrigatorio | 0 | 2 |
Traballo Fin de Máster | Obrigatorio | 0 | 2,5 |
Traballo Fin de Máster | Obrigatorio | 0 | 6 |
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Dirección Comercial
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
|
Obrigatorio | 0 | 66 |
Dirección Xeral
Máster Universitario en Dirección e Administración de Empresas
|
Obrigatorio | 0 | 18 |
Emprendemento, Creatividade e Deseño
Máster Universitario en Enxeñaría en Deseño Industrial
|
Obrigatorio | 0 | 6 |
Marketing Financeiro
Máster Universitario en Banca e Finanzas
|
Obrigatorio | 0 | 4 |
Talleres de Directivos
Máster Universitario en Dirección e Administración de Empresas
|
Obrigatorio | 0 | 18 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Economía
|
Obrigatorio | 0 | 6,5 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
|
Obrigatorio | 0 | 17 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Ciencias Empresariais
Grao en Ciencias Empresariais. Curso Ponte
Programa de simultaneidade do Grao en Arquitectura Técnica e o Grao en Ciencias Empresariais
Programa de simultaneidade do Grao en Turismo e o Grao en Ciencias Empresariais
|
Obrigatorio | 0 | 5,5 |
Traballo Fin de Máster
Máster Universitario en Banca e Finanzas
|
Obrigatorio | 0 | 1,5 |
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Dirección Comercial
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
|
Obrigatorio | 0 | 46 |
Emprendemento, Creatividade e Deseño
Máster Universitario en Enxeñaría en Deseño Industrial
|
Obrigatorio | 0 | 6 |
Marketing Financeiro
Máster Universitario en Banca e Finanzas
|
Obrigatorio | 0 | 4 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
|
Obrigatorio | 0 | 32 |
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Dirección Comercial
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
|
Obrigatorio | 0 | 75 |
Marketing Financeiro
Máster Universitario en Banca e Finanzas
|
Obrigatorio | 0 | 4 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
|
Obrigatorio | 0 | 24 |
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Comportamento do Consumidor. Produtos e Marcas
Grao en Administración e Dirección de Empresas
|
Optativo | 0 | 42 |
Dirección Comercial
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
|
Obrigatorio | 0 | 75 |
Márketing Estratéxico de Videoxogos
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
|
Obrigatorio | 0 | 0 |
Marketing Financeiro
Máster Universitario en Banca e Finanzas
|
Obrigatorio | 0 | 4 |
Márketing Operativo de Videoxogos
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
|
Obrigatorio | 0 | 1 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
|
Obrigatorio | 0 | 8 |
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Comportamento do Consumidor. Produtos e Marcas
Grao en Administración e Dirección de Empresas
|
Optativo | 0 | 33 |
Desenvolvemento de Produtos e Marcas de Videoxogos
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
|
Obrigatorio | 0 | 1 |
Dirección Comercial
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
|
Obrigatorio | 0 | 75 |
Márketing Estratéxico de Videoxogos
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
|
Obrigatorio | 0 | 1 |
Marketing Financeiro
Máster Universitario en Banca e Finanzas
|
Obrigatorio | 0 | 4 |
Márketing Operativo de Videoxogos
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
|
Obrigatorio | 0 | 1 |
Prácticas en Empresas
Grao en Economía
|
Optativo | 0 | 9 |
Prácticas en Empresas
Grao en Administración e Dirección de Empresas
|
Optativo | 0 | 3 |
Prácticas Externas
Grao en Ciencias Empresariais
Programa de simultaneidade do Grao en Arquitectura Técnica e o Grao en Ciencias Empresariais
|
Optativo | 0 | 6 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
|
Obrigatorio | 0 | 8 |
Titorías definidas polo/a docente para o curso académico 2024/2025.
Cuadrimestre | Día | Lugar |
---|---|---|
Primeiro cuadrimestre |
martes
09:00 a 12:00 |
MS Teams previa cita solicitada por email |
Primeiro cuadrimestre |
xoves
09:00 a 12:00 |
MS Teams previa cita solicitada por email |
Segundo cuadrimestre |
martes
09:00 a 12:00 |
MS Teams previa cita solicitada por email |
Segundo cuadrimestre |
xoves
09:00 a 12:00 |
MS Teams previa cita solicitada por email |
Segunda oportunidade |
martes
09:00 a 12:00 |
MS Teams previa cita solicitada por email |
Segunda oportunidade |
xoves
09:00 a 12:00 |
MS Teams previa cita solicitada por email |
Dirixidos ou codirixidos polo/a docente desde o ano 2013.
Análise do sector téxtil-moda desde a perspectiva do marketing estratéxico. Novas tendencias |
Análise do sector vinícola dende unha perspectiva do márketing |
Análise do sector vinícola dende unha perspectiva do márketing |
Influencia do márketing dixital nos consumidores |
Plan de marketing estratéxico no sector da moda online. Caso de estudo:Creación dunha tenda online |
Plan de Marketing Estratéxico para o sector da Moda Sostible |
Análise de marketing estratéxico do sector da moda |
Análise do Sector Lácteo dende un enfoque de marketing estratéxico |
Marketing estratéxico do sector vitivinícola. Estudo do caso: Martín Codax |
Plan de Marketing do fútbol |
Plan de Marketing do fútbol |
Deseño e validación dunha idea de negocio ea súa aplicación sectorial. Hotel ecolóxico. Análise de proxecto a partir dun enfoque sectorial |
Plan de marketing de una empresa de aceite de oliva |
Deseño e validación de unha idea de negocio e da súa aplicación sectorial. Unha axencia de turismo idomático. |
Deseño e validación dunha idea de negocio e a sua aplicación sectorial |
Deseño e validación dunha idea de negocio e a súa aplicación sectorial : Movete as Renovables |
Deseño e valoración dunha idea de negocio e a súa aplicación sectorial. Organización de eventos para estudantes |
O comercio electrónico: Comportamento do consumidor no sector da moda |
Validazon dunha idea de negocio |
Marketing estratéxico na industria dos videoxogos |
Unha terra única, un produto único. Desenvolvemento das estratexias de marketing para o sector pesqueiro en Galiza |
Deseño e implementación dun portal web para o mercado da restauración |
Mercadotecnia estratéxica no sector da moda: Ámbito, consumo e competencia |
Plan de marketing estratéxico do sector cerveceiro. Caso Estrella Galicia |
Pode consultar os méritos de investigación seleccionando un tipo de mérito e o ano.
Red Internacional de Investigación de la Gestión de la Comunicación XESCOM
Entidade financiadora | Xunta de Galicia |
Tipo | Proxecto Programas Autonomicos |
Datas | Desde 01/01/2014 ata 31/12/2014 |
Análisis del valor de marca en el sector vitivinícola
Entidade financiadora | Universidade da Coruña (UDC) |
Tipo | Proxecto Outros Programas |
Datas | Desde 01/01/2007 ata 31/12/2007 |
Análisis del valor de marca e investigación y dedarrollo de nuevos productos en el sector lácteo
Entidade financiadora | Universidade da Coruña (UDC) |
Tipo | Proxecto Outros Programas |
Datas | Desde 01/01/2006 ata 31/12/2006 |
Estructura de la propiedad e internacionalización de la empresa
Entidade financiadora | Universidade da Coruña (UDC) |
Tipo | Proxecto Outros Programas |
Datas | Desde 01/01/2005 ata 31/12/2006 |
CONVENIO ENTRE A COMPAÑÍA DE RADIO-TELEVISIÓN DE GALICIA (CRTVG) E A UDC PARA REALIZACIÓN DO PROXECTO DE INVESTIGACIÓN "COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR DE PRODUCTOS AUDIOVISUAIS EMITIDOS POR TELEVISIÓN"
Entidade financiadora | COMPAÑÍA DE RADIO-TELEVISIÓN DE GALICIA (RTVG) Y SUS SOCIEDADES TVG Y RTG |
Tipo | Contrato |
Datas | Desde 09/04/2003 ata 09/04/2005 |
Plan de comunicación de EMALCSA
Entidade financiadora | EMALCSA |
Tipo | Contrato |
Datas | Desde 01/01/2003 ata 31/12/2003 |
Impacto de la marca y las denominaciones geográficas en los modos de gestión y comunicación ante situaciones de crisis alimentaria
Entidade financiadora | Secretaria Xeral de Investigación e Desenvolvemento Tecnolóxico |
Tipo | Proxecto Outros Programas |
Datas | Desde 19/10/2002 ata 19/10/2005 |
CONTRATO ART. 11 L.R.U. ENTRE LA EMPRESA CENTROS EUROPEOS DE EMPRESAS E INNOVACIÓN DE CASTILLA Y LEÓN (CEEIS CASTILLA Y LEÓN), D. LAURENTINO BELLO Y LA FUNDACIÓN UDC
Entidade financiadora | CEEIS CASTILLA Y LEÓN- CENTROS EUROPEOS DE EMPRESAS E INNOVACIÓN DE CASTILLA Y LEÓN |
Tipo | Contrato |
Datas | Desde 16/05/2001 ata 30/06/2002 |
Evaluación del mercado lácteo en Galicia y valoración de las marcas de leche desde la perspectiva del consumidor
Entidade financiadora | Secretaria Xeral de Investigación e Desenvolvemento Tecnolóxico |
Tipo | Proxecto Outros Programas |
Datas | Desde 26/08/2000 ata 26/08/2001 |
Interreg III A Campus REDE España-Portugal
Entidade financiadora | Union Europea |
Tipo | Proxecto UE |
Datas | Desde 01/01/2000 ata 31/12/2006 |
A influencia das denominacións de orixe na calidade percibida e na compra de productos agroalimentarios:unha aplicación os viños con denominacion de orixe.
Entidade financiadora | Secretaria Xeral de Investigación e Desenvolvemento Tecnolóxico |
Tipo | Proxecto Outros Programas |
Datas | Desde 26/08/1999 ata 26/08/2000 |
Marcas y señales de calidad en productos agroalimenticios perecederos. El caso del mejillón de Galicia
Entidade financiadora | Dirección Xeral de Universidades |
Tipo | Proxecto Outros Programas |
Datas | Desde 10/07/1997 ata 10/07/1998 |
La actitud y la percepción del medio ambiente: un marco teórico y una investigación exploratoria desde la perspectiva del comportamiento del usuario de los servicios públicos.
Entidade financiadora | AYUNTAMIENTO DE A CORUÑA |
Tipo | Proxecto Outros Programas |
Datas | Desde 01/01/1997 ata 31/12/1997 |
Influencia de la credibilidad de la comunicación y de la calidad en el riesgo percibido.
Tipo | Proxecto Outros Programas |
A new era of communication in Higher Education. Facebook as a marketing tool
Autores | Blázquez-Lozano, Félix, Rodríguez-Vázquez, Clide, Teijeiro-Alvarez, Mercedes |
Revista | Revista Espacios. Revista arbitrada de gestión tecnológica Vol. 41 Núm. 6 (páxs. 23 ata 34) |
The Inefficiency of the Neoclassical Paradigm in the Promotion of Subjective Well-Being and Socioeconomic, and Environmental Sustainability: An Empirical Test for the Spanish Case
Autores | MEMBIELA-POLLÁN, MATÍAS, Alló, Maria, Pateiro-Rodríguez, Carlos, Blázquez-Lozano, Félix |
Revista | Sustainability Vol. 11 Núm. 24 (páxs. 7102 ata 7116) |
DOI | https://doi.org/10.3390/su11247102 |
A clustered-based segmentation of beer consumers: from "beer lovers" to "beer to fuddle"
Autores | Cristina Calvo-Porral, Jose Javier Orosa Gonzalez, Félix Blázquez-Lozano |
Revista | BRITISH FOOD JOURNAL Vol. 120 Núm. 6 (páxs. 110 ata 124) |
DOI | https://doi.org/10.1108/bfj-11-2017-0628 |
The use of ICT in Spanish Financial Sector: the case of Facebook
Autores | Miguel Angel Peñarreta-Quezada, Teijeiro-Alvarez, Mercedes, Clide Rodríguez Vázquez, Félix Blázquez-Lozano |
Revista | Revista Espacios. Revista arbitrada de gestión tecnológica Vol. 39 Núm. 16 |
EVALUATION OF THE FANPAGES OF THE SPANISH UNIVERSITIES: PUBLIC VS. PRIVATE INSTITUTIONS
Autores | Rodriguez-Vazquez, C, Teijeiro-Alvarez, M, Blazquez-Lozano, F |
Revista | Universal Access in the Information Society. International Journal (páxs. 1 ata 9) |
DOI | https://doi.org/10.1007/s10209-017-0530-3 |
Efectos de la corrupción en la imagen percibida de las empresas
Autores | Valentín Martínez Fernández, Oscar Juanatey Boga, Félix Blázquez-Lozano |
Revista | ZER: REVISTA DE ESTUDIOS DE COMUNICACIÓN Núm. 17 (páxs. 45 ata 66) |
Sostenibilidad en destinos turísticos: el rol de la comunicación
Autores | Clide Rodríguez-Vázquez. Félix Blázquez-Lozano |
Libro |
MÁS ALLÁ DE LA INNOVACIÓN. EL ECOSISTEMA DE LA COMUNICACIÓN DESDE LA INICIATIVA PRIVADA Y EL SERVICIO AUDIOVISUAL PÚBLICO Edita Media XXI. ISBN: 978-989-729-204-0 |
Páxinas | Desde a 295 ata a 303 |
The Importance of Social Capital in Higher Education. A Study of the Facebook Fan Pages
Autores | Mercedes Teijeiro Álvarez. Clide Rodríguez-Vázquez. Félix Blázquez-Lozano |
Libro |
New Advances in Information Systems and Technologies Vol. 2 Edita Springer International Publishing . ISBN: 978-3-319-31307-8 |
Páxinas | Desde a 461 ata a 469 |
Estrategia empresarial: caso Trameve
Autores | María Mercedes Teijeiro Álvarez. Félix Blázquez-Lozano |
Libro |
Economía Social y Creación de Valor: Casos Prácticos de Empresas Edita Galega de Economía Social, S.L.. ISBN: 978-84-608-5447-0 |
Páxinas | Desde a 83 ata a 110 |
Credibility of collective brand as a source of equity: An empirical application for Spanish Wine market
Autores | D. Calvo Dopico. Félix Blázquez-Lozano. Alina Tudoran |
Libro |
A resilient European Food Industry in a challenging world Edita Nova Science Publisher, Inc.. ISBN: 978-1-61122-380-4 |
Páxinas | Desde a 103 ata a 124 |
Marketing del Vino
Autores | D. Calvo Dopico. Félix Blázquez-Lozano |
Libro |
Marketing Sectorial Vol. - Edita ESIC EDITORIAL. ISBN: 978-84-7356-566-0 |
Páxinas | Desde a 223 ata a 254 |
El Turismo Cultural en el Social media, el paradigma del Camino de Santiago Francés
15th Iberian Conference on Information Systems and Technologies (CISTI)
Internacional
Autores | Rodríguez-Vázquez, Clide, Dr. Félix Blázquez-Lozano, MEMBIELA-POLLÁN, MATÍAS |
Organizador | Associação Iberica de Sistemas e Tecnologias de Informação |
Lugar | Sevilla (España) |
La comunicación como herramienta de posicionamiento de destinos turísticos sostenibles
III simposio internacional sobre gestión de la comunicación. La innovación de la innovación. Del medio al contenido predictivo
Internacional
Autores | Rodríguez-Vázquez, Clide, Blázquez-Lozano, Félix |
Organizador | Facultad de Economía y Empresa |
Lugar | Coruña, A (España) |
The Importance of Social Capital in Higher Education. A Study of the Facebook Fan Pages
The 4th Word Conference on Information Systems and Thecnologies
Internacional
Autores | Mercedes Teijeiro-Álvarez, Clide Rodríguez-Vázquez, Félix Blázquez-Lozano |
Organizador | Associação Ibérica de Sistemas e Tecnologias de Informação (AISTI) |
Lugar | Pernanbuco (Brasil) |
El uso de facebook en las bibliotecas universitarias
II Simposio Internacional de Investigación de Gestión de la Comunicación
Internacional
Autores | Teijeiro-Alvarez, M, Rodriguez-Vazquez, C, Blazquez-Lozano, F |
Lugar | Quito (Ecuador) |
The Higher Education in Spain and Social Networks: public versus private institutions
11th Iberian Conference on Information Systems and Technologies (CISTI 2016)
Internacional
Autores | Rodriguez-Vazquez, C, Teijeiro-Alvarez, M, Blazquez-Lozano, F |
Lugar | Palmas de Gran Canaria, Las (España) |
Investigación y estudio sobre competencias profesionales: el caso de la Universidad de A Coruña
XX Jornadas de la Asociación de la Economía de la Educación
Internacional
Autores | Mª Jesús Luisa Freire Seoane, María Mercedes Teijeiro Álvarez, Félix Blázquez-Lozano |
Organizador | Asociación de Economía de la Educación (AEDE) |
Lugar | Málaga (España) |
Importancia de la marca de origen en la evaluación de la calidad y el riesgo percibido en los vinos de calidad
VII Congreso de Economía Agraria
Internacional
Autores | D. Calvo Dopico, Félix Blázquez-Lozano |
Organizador | Universidad de Almería (UAL) |
Lugar | Almería (España) |
Capacidad de producción y marcas. Importancia en la comercialización de vinos de calidad
XVIII Luso-Spanish Conference on Management
Internacional
Autores | D. Calvo Dopico, Félix Blázquez-Lozano, Cristina Calvo Porral |
Lugar | Porto (Portugal) |
El sector textil-confección gallego ante la liberalización del mercado: análisis estratégico y perspectivas futuras
XVIII JORNADAS LUSO-ESPANHOLAS DE GESTAO
Internacional
Autores | Calvo-Porral, Cristina, D. Calvo Dopico, Blázquez-Lozano, Félix |
Lugar | Porto (Portugal) |
Calidad e Imagen del territorio como fuentes del valor de marca en el mercado vitivinícola
CONCLIVIT: CLIMA Y VITICULTRURA
Internacional
Autores | D. Calvo Dopico, Félix Blázquez-Lozano |
Lugar | Zaragoza (España) |
Análisis del Valor de marca en el sector vitivinícola
VI CONGRESO DE ECONOMÌA AGRARIA
Nacional
Autores | D. Calvo Dopico, Félix Blázquez-Lozano |
Lugar | Albacete (España) |
El sector textil-confección gallego ante la liberalización del mercado: Análisis estratégico y perspectivas futuras
XXI Reunión Anual ASEPELT 2007
Nacional
Autores | D. Calvo Dopico, Cristina Calvo Porral, Félix Blázquez-Lozano, Laurentino Bello Acebrón |
Lugar | Valladolid (España) |
Importancia de la notoriedad, calidad percibida e imagen en el mercado vitivinicola
XXI Reunión Anual ASEPELT 2007
Nacional
Autores | D. Calvo Dopico, Félix Blázquez-Lozano, Cristina Calvo Porral |
Lugar | Valladolid (España) |
Análisis del valor proporcionado por la marca de origen en los vinos de calidad
XXI CONGRESO ANUAL AEDEM
Nacional
Autores | D. Calvo Dopico, Félix Blázquez-Lozano |
Lugar | Madrid (España) |
Valor de marca en el sector vitivinícola
III Foro hispano-mexicano de Análisis Económico
Internacional
Autores | Blázquez-Lozano, Félix |
Lugar | Coruña, A (España) |
DETERMINANTES DEL VALOR DE MARCA EN EL MERCADO VITINICOLA
5 FORO MUNDIAL DEL VINO
Internacional
Autores | D. Calvo Dopico, Félix Blázquez-Lozano |
Lugar | Logroño (España) |
IMPORTANCIA DE LA MARCA DE ORIGEN EN EL MERCADO VITIVINICOLA
XVI JORNADAS LUSO-ESPANHOLAS GESTAO CIENTIFICA
Internacional
Autores | Félix Blázquez-Lozano, D. Calvo Dopico |
Lugar | Evora (Portugal) |
ANALISIS DE LAS FUENTES DEL VALOR DE MARCA EN EL SECTOR VITIVINICOLA
XXIX CONGRESO MUNIDAL DE LA VIÑA Y EL VINO
Internacional
Autores | Félix Blázquez-Lozano, D. Calvo Dopico |
Lugar | Logroño (España) |
IMPORTANCIA DE LA MARCA DE ORIGEN EN EL MERCADO VITIVINICOLA (BIS)
XVIII Encuentro de profesores universitarios de marketing
Nacional
Autores | D. Calvo Dopico, Félix Blázquez-Lozano |
Lugar | Almería (España) |
Señalización de calidad y valor de marca: importancia de la marca de origen en el mercado vitivinícola
XVIII Encuentro de profesores universitarios de marketing
Nacional
Autores | Félix Blázquez-Lozano |
Lugar | Almería (España) |
CONDICIONANTES E IMPLICACIONES EN LA APARICION DE UN NUEVO AGENTE EN LA COMERCIALIZACION DE VINOS DE CALIDAD
XV Jornadas hispano-lusas de gestión científica
Internacional
Autores | Félix Blázquez-Lozano, D. Calvo Dopico |
Lugar | Sevilla (España) |
La importancia de la marca y la denominación de origen en la comercialización de vinos de calidad
V Congreso de Economía Agraria
Nacional
Autores | D. Calvo Dopico, Félix Blázquez-Lozano |
Lugar | Santiago de Compostela (España) |
Tipología y evolución de las promociones de ventas en el sector de la prensa diaria: Análisis del mercado gallego
XVIII congreso anual AEDEM XIV congreso hispano-francés.La empresa y su entorno
Internacional
Autores | Valentín Martínez Fernández, Oscar Juanatey Boga, Félix Blázquez-Lozano |
Lugar | Ourense (España) |
Análisis de la evolución de las promociones de ventas y su efecto en la difusión en el sector de la prensa diaria en Galicia
XVIII Reunión Anual de la Asociación de Economía Aplicada (ASEPELT)
Nacional
Autores | Oscar Juanatey Boga, Valentín Martínez Fernández, Félix Blázquez-Lozano |
Lugar | León (España) |
Estrategias de marca en vinos con denominación de origen
XVIII Reunión Anual de la Asociación de Economía Aplicada (ASEPELT)
Nacional
Autores | D. Calvo Dopico, Félix Blázquez-Lozano, Laurentino Bello Acebrón |
Lugar | León (España) |
Influencia de la percepción de la imagen de una empresa de servicios en la imagen de la ciudad
XVIII Reunión Anual de la Asociación de Economía Aplicada (ASEPELT)
Nacional
Autores | Oscar Juanatey Boga, Valentín Martínez Fernández, Félix Blázquez-Lozano |
Lugar | León (España) |
Comercialización de vinos de calidad: Marca de fabricante vs marca de distribuidor
XXXVI Jornadas ITEA. De la viña a la copa.
Nacional
Autores | D. Calvo Dopico, Félix Blázquez-Lozano |
Lugar | Zaragoza (España) |
The impact of sales promotion on difusion and market share of daily press in Galicia
International Conference on Computer Communication and Control Technologies (CCCT 2003)
Internacional
Autores | Valentín Martínez Fernández, Oscar Juanatey Boga, Félix Blázquez-Lozano |
Lugar | Orlando (Estados Unidos) |
Análisis de la evolución de las marcas de leche de consumo en la economía gallega en los últimos cinco años. Estudio metodológico de la elección de marca.
II Congreso de Economía de Galicia
Internacional
Autores | Félix Blázquez-Lozano |
Lugar | Santiago de Compostela (España) |
Cargos académicos ou de xestión para o/a docente.