Dr. Félix Sergio Blázquez Lozano  

Profesor contratado doutor (PC-DR)

Departamento Empresa
Área Comercialización e investigación de mercados
Investigación  Grupo de investigación Investigación en Marketing Aplicado
Liñas de investigación Análisis del Valor de marca y factores de calidad en sectores agroalimentarios. Estudios de comunicación aplicando nuevas tecnologías en centros de educación superior. Análisis de sostenibilidad y marketing
Palabras chave Marca, Valor de marca, Comunicación, Estudios sectoriales, Educación, TIC
Contacto Directorio da UDC
Orcid id0000-0003-1371-1453 ResearcherIDR-8684-2017 Scopus57188548670

Docencia

Docencia impartida

Neste apartado móstrase a docencia impartida en graos, másteres e resto de titulacións oficiais ata os últimos 6 anos.

Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Comportamento do Consumidor. Produtos e Marcas
Grao en Administración e Dirección de Empresas
42
Dirección Comercial
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
75
Márketing Estratéxico de Videoxogos
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
1
Marketing Financeiro
Máster Universitario en Banca e Finanzas
4
Márketing Operativo de Videoxogos
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
1
Traballo Fin de Grao
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
8
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Comportamento do Consumidor. Produtos e Marcas 33
Desenvolvemento de Produtos e Marcas de Videoxogos 1
Dirección Comercial 75
Márketing Estratéxico de Videoxogos 1
Marketing Financeiro 4
Márketing Operativo de Videoxogos 1
Prácticas en Empresas 9
Prácticas en Empresas 3
Prácticas Externas
Programa de simultaneidade do Grao en Arquitectura Técnica e o Grao en Ciencias Empresariais
6
Traballo Fin de Grao 8
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Comportamento do Consumidor. Produtos e Marcas
Grao en Administración e Dirección de Empresas
4
Cultura e Actividade Económica
Máster Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados
5
Desenvolvemento de Produtos e Marcas de Videoxogos
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
4
Dirección Comercial
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
50
Marketing
Grao en Enxeñaría de Deseño Industrial e Desenvolvemento do Produto
11
Marketing Financeiro
Máster Universitario en Banca e Finanzas
4
Prácticas en Empresas
Grao en Administración e Dirección de Empresas
30
Traballo Fin de Grao
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
8
Traballo Fin de Grao
Grao en Ciencias Empresariais
Grao en Ciencias Empresariais. Curso Ponte
Programa de simultaneidade do Grao en Arquitectura Técnica e o Grao en Ciencias Empresariais
Programa de simultaneidade do Grao en Turismo e o Grao en Ciencias Empresariais
2
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Comportamento do Consumidor. Produtos e Marcas
Grao en Administración e Dirección de Empresas
4
Cultura e Actividade Económica
Máster Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados
5
Dirección Comercial
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
50
Fundamentos de Mercadotecnia
Grao en Ciencias Empresariais
Programa de simultaneidade do Grao en Arquitectura Técnica e o Grao en Ciencias Empresariais
1
Marketing
Grao en Enxeñaría de Deseño Industrial e Desenvolvemento do Produto
4
Marketing Financeiro
Máster Universitario en Banca e Finanzas
4
Prácticas en Empresas
Grao en Administración e Dirección de Empresas
30
Promoción e Comercialización de Destinos e Produtos Turísticos
Máster Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos
6
Traballo Fin de Grao
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
16,6666666666667
Traballo Fin de Grao
Grao en Ciencias Empresariais
Grao en Ciencias Empresariais. Curso Ponte
Programa de simultaneidade do Grao en Arquitectura Técnica e o Grao en Ciencias Empresariais
Programa de simultaneidade do Grao en Turismo e o Grao en Ciencias Empresariais
2,66666666666667
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Comportamento do Consumidor. Produtos e Marcas
Grao en Administración e Dirección de Empresas
8
Cultura e Actividade Económica
Máster Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados
7,5
Dirección Comercial
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
183
Marketing
Grao en Enxeñaría de Deseño Industrial e Desenvolvemento do Produto
4
Marketing Financeiro
Máster Universitario en Banca e Finanzas
10
Traballo Fin de Grao
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
16
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Comportamento do Consumidor. Produtos e Marcas
Grao en Administración e Dirección de Empresas
8
Cultura e Actividade Económica
Máster Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados
7,5
Dirección Comercial
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
150
Marketing
Grao en Enxeñaría de Deseño Industrial e Desenvolvemento do Produto
42
Marketing Financeiro
Máster Universitario en Banca e Finanzas
10
Traballo Fin de Grao
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
8
Traballo Fin de Grao
Grao en Ciencias Empresariais
Grao en Ciencias Empresariais. Curso Ponte
Programa de simultaneidade do Grao en Arquitectura Técnica e o Grao en Ciencias Empresariais
12

Titorías definidas polo/a docente para o curso académico 2019/2020.

Facultade de Economía e Empresa

Cuadrimestre Día Lugar
Primeiro cuadrimestre luns
09:00 a 11:00
Despacho 218
Primeiro cuadrimestre mércores
09:00 a 11:00
Despacho 218
Primeiro cuadrimestre xoves
09:00 a 11:00
Despacho 218
Segundo cuadrimestre martes
09:00 a 11:00
Despacho 218
Segundo cuadrimestre mércores
09:00 a 13:00
Despacho 218
Segunda oportunidade martes
09:00 a 12:00
Despacho 218
Segunda oportunidade mércores
09:00 a 12:00
Despacho 218

Traballos fin de grao e máster

Dirixidos ou codirixidos polo/a docente desde o ano 2013.

Análise de marketing estratéxico do sector da moda
Marketing estratéxico do sector vitivinícola. Estudo do caso: Martín Codax
Plan de Marketing do fútbol
Deseño e validación dunha idea de negocio ea súa aplicación sectorial. Hotel ecolóxico. Análise de proxecto a partir dun enfoque sectorial
Plan de marketing de una empresa de aceite de oliva
Deseño e validación de unha idea de negocio e da súa aplicación sectorial. Unha axencia de turismo idomático.
Deseño e validación dunha idea de negocio e a sua aplicación sectorial
Deseño e validación dunha idea de negocio e a súa aplicación sectorial : Movete as Renovables
Deseño e valoración dunha idea de negocio e a súa aplicación sectorial. Organización de eventos para estudantes
O comercio electrónico: Comportamento do consumidor no sector da moda
Validazon dunha idea de negocio
Marketing estratéxico na industria dos videoxogos
Unha terra única, un produto único. Desenvolvemento das estratexias de marketing para o sector pesqueiro en Galiza
Deseño e implementación dun portal web para o mercado da restauración
Mercadotecnia estratéxica no sector da moda: Ámbito, consumo e competencia
Plan de marketing estratéxico do sector cerveceiro. Caso Estrella Galicia

Resultados da investigación

Pode consultar os méritos de investigación seleccionando un tipo de mérito e o ano.

Red Internacional de Investigación de la Gestión de la Comunicación XESCOM

Entidade financiadora Xunta de Galicia
Tipo Proxecto Programas Autonomicos
Datas Desde 01/01/2014 ata 31/12/2014

Análisis del valor de marca en el sector vitivinícola

Entidade financiadora Universidade da Coruña (UDC)
Tipo Proxecto Outros Programas
Datas Desde 01/01/2007 ata 31/12/2007

Análisis del valor de marca e investigación y dedarrollo de nuevos productos en el sector lácteo

Entidade financiadora Universidade da Coruña (UDC)
Tipo Proxecto Outros Programas
Datas Desde 01/01/2006 ata 31/12/2006

Estructura de la propiedad e internacionalización de la empresa

Entidade financiadora Universidade da Coruña (UDC)
Tipo Proxecto Outros Programas
Datas Desde 01/01/2005 ata 31/12/2006

CONVENIO ENTRE A COMPAÑÍA DE RADIO-TELEVISIÓN DE GALICIA (CRTVG) E A UDC PARA REALIZACIÓN DO PROXECTO DE INVESTIGACIÓN "COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR DE PRODUCTOS AUDIOVISUAIS EMITIDOS POR TELEVISIÓN"

Entidade financiadora COMPAÑÍA DE RADIO-TELEVISIÓN DE GALICIA (RTVG) Y SUS SOCIEDADES TVG Y RTG
Tipo Contrato
Datas Desde 09/04/2003 ata 09/04/2005

Plan de comunicación de EMALCSA

Entidade financiadora EMALCSA
Tipo Contrato
Datas Desde 01/01/2003 ata 31/12/2003

Impacto de la marca y las denominaciones geográficas en los modos de gestión y comunicación ante situaciones de crisis alimentaria

Entidade financiadora Secretaria Xeral de Investigación e Desenvolvemento Tecnolóxico
Tipo Proxecto Outros Programas
Datas Desde 19/10/2002 ata 19/10/2005

CONTRATO ART. 11 L.R.U. ENTRE LA EMPRESA CENTROS EUROPEOS DE EMPRESAS E INNOVACIÓN DE CASTILLA Y LEÓN (CEEIS CASTILLA Y LEÓN), D. LAURENTINO BELLO Y LA FUNDACIÓN UDC

Entidade financiadora CEEIS CASTILLA Y LEÓN- CENTROS EUROPEOS DE EMPRESAS E INNOVACIÓN DE CASTILLA Y LEÓN
Tipo Contrato
Datas Desde 16/05/2001 ata 30/06/2002

Evaluación del mercado lácteo en Galicia y valoración de las marcas de leche desde la perspectiva del consumidor

Entidade financiadora Secretaria Xeral de Investigación e Desenvolvemento Tecnolóxico
Tipo Proxecto Outros Programas
Datas Desde 26/08/2000 ata 26/08/2001

Interreg III A Campus REDE España-Portugal

Entidade financiadora Union Europea
Tipo Proxecto UE
Datas Desde 01/01/2000 ata 31/12/2006

A influencia das denominacións de orixe na calidade percibida e na compra de productos agroalimentarios:unha aplicación os viños con denominacion de orixe.

Entidade financiadora Secretaria Xeral de Investigación e Desenvolvemento Tecnolóxico
Tipo Proxecto Outros Programas
Datas Desde 26/08/1999 ata 26/08/2000

Marcas y señales de calidad en productos agroalimenticios perecederos. El caso del mejillón de Galicia

Entidade financiadora Dirección Xeral de Universidades
Tipo Proxecto Outros Programas
Datas Desde 10/07/1997 ata 10/07/1998

La actitud y la percepción del medio ambiente: un marco teórico y una investigación exploratoria desde la perspectiva del comportamiento del usuario de los servicios públicos.

Entidade financiadora AYUNTAMIENTO DE A CORUÑA
Tipo Proxecto Outros Programas
Datas Desde 01/01/1997 ata 31/12/1997

Influencia de la credibilidad de la comunicación y de la calidad en el riesgo percibido.

Tipo Proxecto Outros Programas

The Inefficiency of the Neoclassical Paradigm in the Promotion of Subjective Well-Being and Socioeconomic, and Environmental Sustainability: An Empirical Test for the Spanish Case

Autores MEMBIELA-POLLÁN, MATÍAS, Alló, Maria, Pateiro-Rodríguez, Carlos, Blázquez-Lozano, Félix
Revista Sustainability Vol. 11 Núm. 24 (páxs. 7102 ata 7116)
DOI https://doi.org/10.3390/su11247102

A clustered-based segmentation of beer consumers: from "beer lovers" to "beer to fuddle"

Autores Cristina Calvo-Porral, Jose Javier Orosa Gonzalez, Félix Blázquez-Lozano
Revista BRITISH FOOD JOURNAL Vol. 120 Núm. 6 (páxs. 110 ata 124)
DOI https://doi.org/10.1108/bfj-11-2017-0628

The use of ICT in Spanish Financial Sector: the case of Facebook

Autores Miguel Angel Peñarreta-Quezada, Teijeiro-Alvarez, Mercedes, Clide Rodríguez Vázquez, Félix Blázquez-Lozano
Revista Revista Espacios. Revista arbitrada de gestión tecnológica Vol. 39 Núm. 16

EVALUATION OF THE FANPAGES OF THE SPANISH UNIVERSITIES: PUBLIC VS. PRIVATE INSTITUTIONS

Autores Rodriguez-Vazquez, C, Teijeiro-Alvarez, M, Blazquez-Lozano, F
Revista Universal Access in the Information Society. International Journal (páxs. 1 ata 9)
DOI https://doi.org/10.1007/s10209-017-0530-3

Efectos de la corrupción en la imagen percibida de las empresas

Autores Valentín Martínez Fernández, Oscar Juanatey Boga, Félix Blázquez-Lozano
Revista ZER: REVISTA DE ESTUDIOS DE COMUNICACIÓN Núm. 17 (páxs. 45 ata 66)

The Importance of Social Capital in Higher Education. A Study of the Facebook Fan Pages

Autores Mercedes Teijeiro Álvarez. Clide Rodríguez-Vázquez. Félix Blázquez-Lozano
Libro New Advances in Information Systems and Technologies
Vol. 2 Edita Springer International Publishing .
ISBN: 978-3-319-31307-8
Páxinas Desde a 461 ata a 469

Estrategia empresarial: caso Trameve

Autores María Mercedes Teijeiro Álvarez. Félix Blázquez-Lozano
Libro Economía Social y Creación de Valor: Casos Prácticos de Empresas
Edita Galega de Economía Social, S.L..
ISBN: 978-84-608-5447-0
Páxinas Desde a 83 ata a 110

Credibility of collective brand as a source of equity: An empirical application for Spanish Wine market

Autores Domingo Javier Calvo Dopico. Félix Blázquez-Lozano. Alina Tudoran
Libro A resilient European Food Industry in a challenging world
Edita Nova Science Publisher, Inc..
ISBN: 978-1-61122-380-4
Páxinas Desde a 103 ata a 124

Marketing del Vino

Autores Domingo Javier Calvo Dopico. Félix Blázquez-Lozano
Libro Marketing Sectorial
Vol. - Edita ESIC EDITORIAL.
ISBN: 978-84-7356-566-0
Páxinas Desde a 223 ata a 254

La comunicación como herramienta de posicionamiento de destinos turísticos sostenibles
III simposio internacional sobre gestión de la comunicación. La innovación de la innovación. Del medio al contenido predictivo
Internacional

Autores Rodríguez-Vázquez, Clide, Blázquez-Lozano, Félix
Organizador Facultad de Economía y Empresa
Lugar Coruña, A (España)

The Importance of Social Capital in Higher Education. A Study of the Facebook Fan Pages
The 4th Word Conference on Information Systems and Thecnologies
Internacional

Autores Mercedes Teijeiro-Álvarez, Clide Rodríguez-Vázquez, Félix Blázquez-Lozano
Organizador Associação Ibérica de Sistemas e Tecnologias de Informação (AISTI)
Lugar Pernanbuco (Brasil)

El uso de facebook en las bibliotecas universitarias
II Simposio Internacional de Investigación de Gestión de la Comunicación
Internacional

Autores Teijeiro-Alvarez, M, Rodriguez-Vazquez, C, Blazquez-Lozano, F
Lugar Quito (Ecuador)

The Higher Education in Spain and Social Networks: public versus private institutions
11th Iberian Conference on Information Systems and Technologies (CISTI 2016)
Internacional

Autores Rodriguez-Vazquez, C, Teijeiro-Alvarez, M, Blazquez-Lozano, F
Lugar Palmas de Gran Canaria, Las (España)

Investigación y estudio sobre competencias profesionales: el caso de la Universidad de A Coruña
XX Jornadas de la Asociación de la Economía de la Educación
Internacional

Autores Mª Jesús Luisa Freire Seoane, María Mercedes Teijeiro Álvarez, Félix Blázquez-Lozano
Organizador Asociación de Economía de la Educación (AEDE)
Lugar Málaga (España)

Importancia de la marca de origen en la evaluación de la calidad y el riesgo percibido en los vinos de calidad
VII Congreso de Economía Agraria
Internacional

Autores Domingo Javier Calvo Dopico, Félix Blázquez-Lozano
Organizador Universidad de Almería (UAL)
Lugar Almería (España)

Capacidad de producción y marcas. Importancia en la comercialización de vinos de calidad
XVIII Luso-Spanish Conference on Management
Internacional

Autores Domingo Javier Calvo Dopico, Félix Blázquez-Lozano, Cristina Calvo Porral
Lugar Porto (Portugal)

El sector textil-confección gallego ante la liberalización del mercado: análisis estratégico y perspectivas futuras
XVIII JORNADAS LUSO-ESPANHOLAS DE GESTAO
Internacional

Autores Calvo-Porral, Cristina, Domingo Javier Calvo Dopico, Blázquez-Lozano, Félix
Lugar Porto (Portugal)

Calidad e Imagen del territorio como fuentes del valor de marca en el mercado vitivinícola
CONCLIVIT: CLIMA Y VITICULTRURA
Internacional

Autores Domingo Javier Calvo Dopico, Félix Blázquez-Lozano
Lugar Zaragoza (España)

Análisis del Valor de marca en el sector vitivinícola
VI CONGRESO DE ECONOMÌA AGRARIA
Nacional

Autores Domingo Javier Calvo Dopico, Félix Blázquez-Lozano
Lugar Albacete (España)

El sector textil-confección gallego ante la liberalización del mercado: Análisis estratégico y perspectivas futuras
XXI Reunión Anual ASEPELT 2007
Nacional

Autores Domingo Javier Calvo Dopico, Cristina Calvo Porral, Félix Blázquez-Lozano, Laurentino Bello Acebrón
Lugar Valladolid (España)

Importancia de la notoriedad, calidad percibida e imagen en el mercado vitivinicola
XXI Reunión Anual ASEPELT 2007
Nacional

Autores Domingo Javier Calvo Dopico, Félix Blázquez-Lozano, Cristina Calvo Porral
Lugar Valladolid (España)

Análisis del valor proporcionado por la marca de origen en los vinos de calidad
XXI CONGRESO ANUAL AEDEM
Nacional

Autores Domingo Javier Calvo Dopico, Félix Blázquez-Lozano
Lugar Madrid (España)

Valor de marca en el sector vitivinícola
III Foro hispano-mexicano de Análisis Económico
Internacional

Autores Blázquez-Lozano, Félix
Lugar Coruña, A (España)

DETERMINANTES DEL VALOR DE MARCA EN EL MERCADO VITINICOLA
5 FORO MUNDIAL DEL VINO
Internacional

Autores Domingo Javier Calvo Dopico, Félix Blázquez-Lozano
Lugar Logroño (España)

IMPORTANCIA DE LA MARCA DE ORIGEN EN EL MERCADO VITIVINICOLA
XVI JORNADAS LUSO-ESPANHOLAS GESTAO CIENTIFICA
Internacional

Autores Félix Blázquez-Lozano, Domingo Javier Calvo Dopico
Lugar Evora (Portugal)

ANALISIS DE LAS FUENTES DEL VALOR DE MARCA EN EL SECTOR VITIVINICOLA
XXIX CONGRESO MUNIDAL DE LA VIÑA Y EL VINO
Internacional

Autores Félix Blázquez-Lozano, Domingo Javier Calvo Dopico
Lugar Logroño (España)

IMPORTANCIA DE LA MARCA DE ORIGEN EN EL MERCADO VITIVINICOLA (BIS)
XVIII Encuentro de profesores universitarios de marketing
Nacional

Autores Domingo Javier Calvo Dopico, Félix Blázquez-Lozano
Lugar Almería (España)

Señalización de calidad y valor de marca: importancia de la marca de origen en el mercado vitivinícola
XVIII Encuentro de profesores universitarios de marketing
Nacional

Autores Félix Blázquez-Lozano
Lugar Almería (España)

CONDICIONANTES E IMPLICACIONES EN LA APARICION DE UN NUEVO AGENTE EN LA COMERCIALIZACION DE VINOS DE CALIDAD
XV Jornadas hispano-lusas de gestión científica
Internacional

Autores Félix Blázquez-Lozano, Domingo Javier Calvo Dopico
Lugar Sevilla (España)

La importancia de la marca y la denominación de origen en la comercialización de vinos de calidad
V Congreso de Economía Agraria
Nacional

Autores Domingo Javier Calvo Dopico, Félix Blázquez-Lozano
Lugar Santiago de Compostela (España)

Tipología y evolución de las promociones de ventas en el sector de la prensa diaria: Análisis del mercado gallego
XVIII congreso anual AEDEM XIV congreso hispano-francés.La empresa y su entorno
Internacional

Autores Valentín Martínez Fernández, Oscar Juanatey Boga, Félix Blázquez-Lozano
Lugar Ourense (España)

Análisis de la evolución de las promociones de ventas y su efecto en la difusión en el sector de la prensa diaria en Galicia
XVIII Reunión Anual de la Asociación de Economía Aplicada (ASEPELT)
Nacional

Autores Oscar Juanatey Boga, Valentín Martínez Fernández, Félix Blázquez-Lozano
Lugar León (España)

Estrategias de marca en vinos con denominación de origen
XVIII Reunión Anual de la Asociación de Economía Aplicada (ASEPELT)
Nacional

Autores Domingo Javier Calvo Dopico, Félix Blázquez-Lozano, Laurentino Bello Acebrón
Lugar León (España)

Influencia de la percepción de la imagen de una empresa de servicios en la imagen de la ciudad
XVIII Reunión Anual de la Asociación de Economía Aplicada (ASEPELT)
Nacional

Autores Oscar Juanatey Boga, Valentín Martínez Fernández, Félix Blázquez-Lozano
Lugar León (España)

Comercialización de vinos de calidad: Marca de fabricante vs marca de distribuidor
XXXVI Jornadas ITEA. De la viña a la copa.
Nacional

Autores Domingo Javier Calvo Dopico, Félix Blázquez-Lozano
Lugar Zaragoza (España)

The impact of sales promotion on difusion and market share of daily press in Galicia
International Conference on Computer Communication and Control Technologies (CCCT 2003)
Internacional

Autores Valentín Martínez Fernández, Oscar Juanatey Boga, Félix Blázquez-Lozano
Lugar Orlando (Estados Unidos)

Análisis de la evolución de las marcas de leche de consumo en la economía gallega en los últimos cinco años. Estudio metodológico de la elección de marca.
II Congreso de Economía de Galicia
Internacional

Autores Félix Blázquez-Lozano
Lugar Santiago de Compostela (España)

Cargos

Cargos académicos ou de xestión para o/a docente.

Departamento de Empresa

Director/a

Desde 06/04/2017.

Facultade de Economía e Empresa

Secretario/a de Facultade

Desde 25/09/2010 ata 02/03/2011.

Escola Universitaria de Estudos Empresariais

Secretario/a de Facultade

Desde 19/03/2009 ata 24/09/2010.

Escola Universitaria de Estudos Empresariais

Secretario/a de Facultade