Pensamiento crítico para la acción ante desafíos sociocientíficos emergentes en la educación científica
Entidade financiadora | AEI, Agencia Estatal de Investigación |
Tipo | Proxecto Programas Nacionales |
Datas | Desde 01/09/2023 ata 31/08/2027 |
Departamento | Pedagoxía e Didáctica |
Área | Didáctica das ciencias experimentais |
Investigación | Grupo de investigación Innovación no ensino das Ciencias e da Matemática (Coordinadora) |
Liñas de investigación | El diseño curricular en Ciencias Experimentales. El razonamiento argumentativo en Ciencias. La modelización en la enseñanza de las Ciencias. Historia de la Ciencia aplicada a la enseñanza. |
Palabras chave | Argumentación Modelo Curriculum Historia de la Ciencia Evolución |
Contacto | Directorio da UDC |
Orcid id0000-0002-8059-7083 ResearcherIDA-7553-2012 Scopus6504536036 |
Neste apartado móstrase a docencia impartida en graos, másteres e resto de titulacións oficiais ata os últimos 6 anos.
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Prácticum
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Tecnoloxía)
|
Obrigatorio | 0 | 10 |
Prácticum
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Educación Física)
|
Obrigatorio | 0 | 2 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 17 |
Traballo fin de Máster
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Ciencias Experimentais)
|
Obrigatorio | 0 | 25,5 |
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Didáctica da bioloxía e xeoloxía
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
|
Obrigatorio | 0 | 16 |
Didáctica da Educación para a Saúde | Optativo | 0 | 31,5 |
Didáctica das ciencias experimentais
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
|
Obrigatorio | 0 | 20 |
Ensino das Ciencias da Natureza | Obrigatorio | 0 | 31,5 |
Ensino e Aprendizaxe das Ciencias da Natureza II | Obrigatorio | 0 | 83,5 |
Novas Tendencias na Educación Ambiental | Optativo | 0 | 21 |
Prácticum
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
|
Obrigatorio | 0 | 8 |
Prácticum | Obrigatorio | 0 | 2 |
Prácticum II | Obrigatorio | 0 | 8,5 |
Traballo Fin de Grao | Obrigatorio | 0 | 11 |
Traballo fin de Máster
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
|
Obrigatorio | 0 | 28,5 |
Traballo Fin de Máster | Obrigatorio | 0 | 18 |
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Didáctica da Educación para a Saúde
Grao en Educación Primaria
|
Optativo | 0 | 47 |
Didáctica das ciencias experimentais
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Ciencias Experimentais)
|
Obrigatorio | 0 | 21 |
Ensino e Aprendizaxe das Ciencias da Natureza II
Grao en Educación Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 108 |
Novas Tendencias na Educación Ambiental
Máster Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
Programa Oficial de Doutoramento en Equidade e Innovación en Educación
|
Optativo | 0 | 7 |
Prácticum
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Ciencias Experimentais)
|
Obrigatorio | 0 | 8 |
Prácticum
Máster Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 1 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 10 |
Traballo fin de Máster
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Ciencias Experimentais)
|
Obrigatorio | 0 | 26,5 |
Traballo fin de Máster
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Educación Física)
|
Obrigatorio | 0 | 2 |
Traballo Fin de Máster
Máster Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 17 |
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Didáctica da Educación para a Saúde
Grao en Educación Primaria
|
Optativo | 0 | 31,5 |
Didáctica das ciencias experimentais
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Ciencias Experimentais)
|
Obrigatorio | 0 | 21 |
Ensino e Aprendizaxe das Ciencias da Natureza II
Grao en Educación Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 42 |
Novas Tendencias na Educación Ambiental
Máster Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
Programa Oficial de Doutoramento en Equidade e Innovación en Educación
|
Optativo | 0 | 21 |
Prácticum
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Ciencias Experimentais)
|
Obrigatorio | 0 | 8 |
Prácticum
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Educación Física)
|
Obrigatorio | 0 | 4 |
Prácticum
Máster Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 2 |
Prácticum II
Grao en Educación Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 4,5 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 12 |
Traballo fin de Máster
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Ciencias Experimentais)
|
Obrigatorio | 0 | 24 |
Traballo Fin de Máster
Máster Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 8 |
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Didáctica da Educación para a Saúde
Grao en Educación Primaria
|
Optativo | 0 | 47 |
Didáctica das ciencias experimentais
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Ciencias Experimentais)
|
Obrigatorio | 0 | 21 |
Ensino e Aprendizaxe das Ciencias da Natureza II
Grao en Educación Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 25 |
Novas Tendencias na Educación Ambiental
Máster Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
Programa Oficial de Doutoramento en Equidade e Innovación en Educación
|
Optativo | 0 | 21 |
Prácticum
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Ciencias Experimentais)
|
Obrigatorio | 0 | 10 |
Prácticum II
Grao en Educación Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 25 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 18 |
Traballo fin de Máster
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Ciencias Experimentais)
|
Obrigatorio | 0 | 30 |
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Didáctica da Educación para a Saúde
Grao en Educación Primaria
|
Optativo | 0 | 47 |
Ensino e Aprendizaxe das Ciencias da Natureza II
Grao en Educación Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 45 |
Novas Tendencias na Educación Ambiental
Máster Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
Programa Oficial de Doutoramento en Equidade e Innovación en Educación
|
Optativo | 0 | 10 |
Prácticum
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Ciencias Experimentais)
|
Obrigatorio | 0 | 4 |
Prácticum
Máster Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 1 |
Prácticum II
Grao en Educación Infantil
|
Obrigatorio | 0 | 14,5 |
Prácticum II
Grao en Educación Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 18 |
Proxectos de innovación e investigación educativa en ciencias experimentais
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Ciencias Experimentais)
|
Obrigatorio | 0 | 14 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 9 |
Traballo fin de Máster
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Ciencias Experimentais)
|
Obrigatorio | 0 | 18 |
Traballo Fin de Máster
Máster Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 16 |
Titorías definidas polo/a docente para o curso académico 2024/2025.
Cuadrimestre | Día | Lugar |
---|---|---|
Primeiro cuadrimestre |
martes
10:00 a 13:30 |
Despacho P0A1 |
Primeiro cuadrimestre |
martes
15:30 a 16:00 |
Despacho P0A1 |
Segundo cuadrimestre |
xoves
17:00 a 18:00 |
P0A1 |
Segundo cuadrimestre |
xoves
09:30 a 12:30 |
P0A1 |
Segunda oportunidade |
mércores
10:30 a 13:30 |
P0A1 |
Dirixidos ou codirixidos polo/a docente desde o ano 2013.
Didáctica da morte na aula dende un punto de vista biolóxico |
Unidade Didáctica para traballar a saúde postural desde as Ciencias Naturais |
“É o solo un ecosistema?” Deseño dunha proposta de ensino-aprendizaxe de ciencias para bacharelato |
“Un gran poder supón unha grande responsabilidade”. Unidade didáctica sobre as aplicacións da enxeñaría xenética para 4º curso da ESO. |
Como reacciona o noso corpo ás emocións? Unha proposta para Educación Primaria. |
Construción do coñecemento científico: indagando a relación entre a mitose e o cancro. |
Estudo dos factores que inflúen nas decisións de consumo do alumnado de 2º de Educación Primaria |
O uso da contorna no ensino e aprendizaxe da biodiversidade en 2° curso de Educación Primaria |
Unidade didáctica sobre o modelo de ecosistema |
A diversidade, a paleta de cores que pinta o lenzo da vida: Investigación das preconcepcións sobre a biodiversidade en alumnado de 1º de Bacharelato |
A importancia das plantas: deseño dunha unidade didáctica para 1º da ESO |
Impacto ambiental na Ría do Burgo: Unha intervención de Educación Ambiental en 6º de educación primaria |
O embigo do Universo: Unidade didáctica sobre a Terra no Universo. |
Percepción do alumnado de Educación Primaria sobre a pandemia pola Covid-19 no curso 2020-2021 |
Unidade didáctica sobre os sentidos dentro do marco da función de relación |
A metodoloxía IBSE e as algas como recurso didáctico na ensinanza das ciencias en primaria. |
Analizando quimicamente o leite |
Consumistas dende pequenos? Traballando a Educación para un consumo responsable en 2º de EP |
Encaixando as pezas do quebracabezas: proposta didáctica sobre alimentación e nutrición desde unha perspectiva sistémica para alumnado de 1º de Bacharelato |
Unha proposta didáctica sobre o uso aplicado da xenética na saúde humana e na industria para 1º de Bacharelato |
Unidade didáctica para traballar as medidas de prevención ante a COVID-19 co alumnado de Educación Primaria |
Unidade didáctica sobre as técnicas e aplicacións da Enxeñaría Xenética |
Deseño e proposta de organización dunha saída nocturna ao campo concibida para a materia de Bioloxía e Xeoloxía en 1º de ESO |
Educación nutricional en Primaria. Aprendendo a comer equilibradamente. |
Investigación educativa sobre o desinterese pola botánica en alumnos e alumnas do ensino secundario. |
O noso coñecemento sobre nutrición na Educación Primaria |
Preconcepcións do alumnado do 1º curso da ESO sobre un ecosistema de ría e a súa biodiversidade |
Proposta didáctica para a Educación Primaria sobre o problema ambiental causado polos residuos plásticos. |
Unha proposta de indagación innovadora sobre a enfermidade por coronavirus COVID-19 para o segundo curso de bacharelato |
Unidade didáctica sobre a saúde e enfermidade |
A construcción do modelo de ser vivo a través da metodoloxía de indagación |
Análisis das ideas do alumnado de educación primaria sobre a materia e os materiais |
Ensinando a nutrición dende unha perspectiva sistémica |
Traballando a Educación Ambiental en Educación Primaria a través da indagación |
Unha proposta na nosa contorna cara unha verdadeira Eco-Escola |
Unidade didáctica para o ensino da reproducción humana na ESO |
Unidade didáctica: "A revolución xenética" |
Desenvolvemento dunha unidade didáctica: a orixe e a evolución da vida para 4º da E.S.O |
Deseño, aplicación, transformación e mellora da unidade didáctica "Saúde, enfermidades e vacinas” para 4º da E.S.O. |
Non vaia ser o demo. Unha unidade didáctica para a saúde. |
'Sistematízate': unha unidade didáctica do corpo humano dende a perspectiva sistémica |
Unha proposta didáctica para o uso de modelos na construción dunha visión sistémica da Ecoloxía |
Actividades prácticas na ensinanza da Botánica: unha proposta didáctica |
Deseño e desenvolvemento dunha unidade didáctica sobre os aparellos circulatorio e excretor |
Deseño e revisión da unidade didáctica para 3º E.S.O.: A importancia dos sentidos e a súa relación |
Educación para a Saúde. Hixiene postural na escola. |
Ensinando a estructura e a dinámica dos ecosistemas en 4º da E.S.O. |
O sistema nervioso e as emocións, unha perspectiva sistémica. |
"Os ecosistemas", transformación dunha unidade didáctica. |
As alerxias na escola: unha proposta didáctica |
Ecosistemas: unha transformación didáctica nunha contorna. |
Nutrición e alimentación equilibrada a través de hábitos saudables |
Unha primeira aproximación ás concepcións do alumnado de Educación Primaria sobre os ecosistemas |
Unidade didáctica: Transxénicos |
A dentición, unha proposta dende a didáctica das ciencias experimentais |
Análise de proxectos curriculares enmarcados no programa 'O Monte Vivo' |
Aprendendo a ouvir. Educación para a saúde na aula de música |
Pode consultar os méritos de investigación seleccionando un tipo de mérito e o ano.
Pensamiento crítico para la acción ante desafíos sociocientíficos emergentes en la educación científica
Entidade financiadora | AEI, Agencia Estatal de Investigación |
Tipo | Proxecto Programas Nacionales |
Datas | Desde 01/09/2023 ata 31/08/2027 |
El desarrollo de las competencias profesionales de los maestros en formación y en ejercicio de Educación Infantil y Primaria relacionadas con las Ciencias de la Naturaleza
Entidade financiadora | Ministerio de Ciencia e Innovación |
Investigadores principais | Juan Carlos Rivadulla López |
Tipo | Proxecto Programas Nacionales |
Datas | Desde 01/09/2021 ata 31/08/2024 |
PROMOVIENDO EL DESARROLLO DEL PENSAMIENTO CRITICO Y DE LAS DIMENSIONES DE IMPLICACION COGNITIVA Y EMOCIONAL DE LOS DESEMPEÑOS EPISTEMICOS EN LAS CLASES DE CIENCIAS EN LA ERA DE LA POST-VERDAD
Entidade financiadora | Ministerio de Economía y Competitividad (MINECO) |
Investigadores principais | Blanca Puig Mauriz |
Tipo | Proxecto Programas Nacionales |
Datas | Desde 01/01/2019 ata 31/12/2021 |
Investigando a dimensión global da educación para o desenvolvemento na educación secundaria obrigatoria e no ensino superior universitario de Galicia
Entidade financiadora | Xunta de Galicia |
Investigadores principais | Araceli Serantes Pazos |
Tipo | Proxecto Programas Autonomicos |
Datas | Desde 01/01/2017 ata 31/12/2018 |
Investigando a dimensión global da educación para o desenvolvemento. Un proxecto piloto de investigación-acción colaborativa nun centro educativo de Galicia. Fase II
Entidade financiadora | Xunta de Galicia |
Investigadores principais | Renée de Palma Ungaro |
Tipo | Proxecto Programas Autonomicos |
Datas | Desde 01/08/2016 ata 30/11/2017 |
Prácticas científicas en la enseñanza y aprendizaje de las ciencias: Dimensiones en la transferencia y el desempeño
Entidade financiadora | Ministerio de Economía y Competitividad (MINECO) |
Investigadores principais | Blanca Puig Mauriz |
Tipo | Proxecto Programas Nacionales |
Datas | Desde 01/01/2016 ata 31/12/2018 |
Investigando a dimensión global da educación para o desenvolvemento. Un proxecto piloto de investigación-acción colaborativa nun centro educativo de Galicia. Fase I
Entidade financiadora | Dirección Xeral de Relacións Exteriores (Xunta de Galicia) |
Investigadores principais | Renée DePalma Ungaro |
Tipo | Proxecto Programas Autonomicos |
Datas | Desde 01/01/2015 ata 31/12/2016 |
DESARROLLO DE COMPETENCIAS PROFESIONALES DEL MAESTRO/A EN FORMACIÓN. LA ENSEÑANZA DEL LENGUAJE CIENTÍFICO
Entidade financiadora | Ministerio de Economía y Competitividad |
Investigadores principais | Susana García Barros |
Tipo | Proxecto Programas Nacionales |
Datas | Desde 01/01/2012 ata 31/12/2014 |
Motivation for science learning as an antecedent of emotions and engagement in preservice elementary teachers
Autores | Pedro Membiela, Manuel Vidal, Sandra Fragueiro, María-Asunción Lorenzo-Rial, Isabel García-Rodeja, Virginia Aznar, Anxela Bugallo, Antonio González |
Revista | Science Education Vol. 106 Núm. 1 (páxs. 119 ata 141) |
¿Qué saben niños y niñas sobre evolución? Diseño y aplicación de un modelo científico escolar de evolución para educación primaria
Autores | Lucía Vázquez Ben, Bugallo, A. |
Revista | EUREKA SOBRE ENSEÑANZA Y DIVULGACIÓN DE LAS CIENCIAS Vol. 19 Núm. 1 (páxs. 110201 ata 110216) |
¡Bingo! Explorando la selección natural en educación primaria
Autores | Lucía Vázquez Ben, Bugallo, A. |
Revista | ALAMBIQUE (BARCELONA) Núm. 108 (páxs. 25 ata 29) |
European first-year university students accept evolution but lack substantial knowledge about it: a standardized European cross-country assessment
Autores | Paul Kuschmierz, Anna Beniermann, Alexander Bergmann, Rianne Pinxten, Tuomas Aivelo, Justyna Berniak¿Wo¿ny, Gustav Bohlin, Bugallo-Rodríguez, A., Pedro Cardia |
Revista | Evolution: Education and Outreach Vol. 14 Núm. 17 (páxs. 1 ata 22) |
Preconcepciones sobre la biodiversidad y los componentes de un ecosistema de ría del alumnado de 1º de ESO
Autores | A. GARCÍA-ULLOA, Bugallo-Rodríguez, A. |
Revista | APICE. Revista de Educación Científica Vol. 5 Núm. 2 (páxs. 17 ata 32) |
DOI | https://doi.org/10.17979/arec.2021.5.2.7409 |
Acceptance and knowledge of evolutionary theory among third-year university students in Spain
Autores | Juan Gefaell, Tamara Prieto, Mohamed Abdelaziz, Inés Álvarez, Josefa Antón, Juan Arroyo, Jose L. Bella, Miguel Botella, Anxela Bugallo, Vicente Claramonte, José Gijón, Emilio Lizarte, Rosa M. Maroto, Manuel Megías, Borja Milá, Cori Ramón, Marta Vila, Emilio Rolán-Álvarez |
Revista | PLOS ONE Vol. 15 Núm. 9 |
DOI | https://doi.org/10.1371/journal.pone.0238345 |
Estado actual de la teoría de la evolución en la normativa educativa curricular española
Autores | Ánxela Bugallo-Rodríguez, Lucía Vázquez-Ben |
Revista | eVOLUCION Vol. 14 Núm. 2 (páxs. 47 ata 59) |
(2020), "Circular economy, sustainability and teacher training in a higher education institution", , Vol. 21 No. 7, pp. 1351-1366. https://doi.org/10.1108/IJSHE-02-2020-0049
Autores | Bugallo-Rodríguez, A., Pedro Vega-Marcote |
Revista | International Journal of Sustainability in Higher Education Vol. 21 Núm. 7 (páxs. 1351 ata 1366) |
Educación para la Ciudadanía Gobal (ECG): Comprendiendo lo internacional a través de lo local
Autores | Anxela Bugallo, María Cristina Naya Riveiro |
Revista | Revista lusófona de educação Vol. 41 Núm. 41 (páxs. 139 ata 151) |
DOI | https://doi.org/10.24140/issn.1645-7250.rle41.09 |
El modelo de evolución biológica en el curriculum de Educación Primaria: Un análisis comparativo en distintos países
Autores | Lucía Vázquez Ben, Anxela Bugallo |
Revista | EUREKA SOBRE ENSEÑANZA Y DIVULGACIÓN DE LAS CIENCIAS Vol. 3 Núm. 15 (páxs. 3101 ata 3113) |
DOI | https://doi.org/10.25267/rev_eureka_ensen_divulg_cienc.2018.v15.i3.3101 |
En contexto: ¿Cómo vemos? Del ojo al cerebro
Autores | Anxela Bugallo |
Revista | ALAMBIQUE (BARCELONA) Núm. 89 (páxs. 75 ata 76) |
Traballando cos mestres en formación na educación para sustentabilidade: O coñecemento e conservación da biodiversidade
Autores | Anxela Bugallo |
Revista | AMBIENTALMENTE SUSTENTABLE Vol. 1 Núm. 19 (páxs. 59 ata 71) |
Las concepciones didácticas de los maestros en formación. Una actividad sobre la energía en Educación Primaria
Autores | Anxela Bugallo, Juan Carlos Rivadulla López, Concepción González Rodríguez |
Revista | ENSEÑANZA DE LAS CIENCIAS. REVISTA DE INVESTIGACIÓN Y EXPERIENCIAS DIDÁCTICAS Vol. extra (páxs. 529 ata 534) |
Los Objetivos de las Ciencias en Primaria y las necesidades formativas, vistas por los maestros en formación
Autores | Susana García Barros, Anxela Bugallo, Mª Jesús Fuentes Silveira |
Revista | Enseñanza de las Ciencias. Núm. extra (páxs. 1460 ata 1466) |
A investigación en didáctica das ciencias experimentais e a súa transferencia á sociedade galega
Autores | Blanca Puig. Ánxela Bugallo-Rodríguez. Uxío Pérez Rodríguez |
Libro |
A educación en Galicia en perspectiva : alicerces para o porvir Edita SERVIMAV, Universidad de Santiago de Compostela. ISBN: 978-84-19679-99-4 |
Páxinas | Desde a 465 ata a 478 |
O Seminario de Estudos Galegos e o Museo de Historia Natural "Luis Iglesias"/El Seminario de Estudos Galegos y el Museo de Historia Natural "Luis Iglesias"
Autores | Ánxela Bugallo-Rodríguez |
Libro |
Luz na Terra. O Seminario de Estudos Galegos, unha institución de alta cultura Edita Consellería de Cultura, Educación e Universidade. ISBN: 978-84-453-54520 |
Páxinas | Desde a 245 ata a 250 |
Antecedentes de emociones y compromiso en profesores en formación para la enseñanza elemental de las ciencias
Autores | Membiela, Pedro. Vidal, M.. Sandra Fragueiro. Isabel García-Rodeja. María Lorenzo. Virginia Aznar. Bugallo-Rodríguez, A.. Antonio González |
Libro |
Innovación en la práctica educativa universitaria Edita Educación Editora. ISBN: 978-84-15524-48-9 |
Páxinas | Desde a 85 ata a 90 |
Diseño de planes de acción de un programa colaborativo en educación para la ciudadanía global
Autores | Anxela Bugallo. María Cristina Naya Riveiro |
Libro |
La educación para el desarrollo y la ciudadanía global.Una experiencia de investigación-acción participativa Edita GRAÓ. ISBN: 9788499809519 |
Páxinas | Desde a 163 ata a 180 |
As Irmandades da Fala e a incorporación do galego na cultura científica
Autores | Xosé A. Fraga Vázquez. Anxela Bugallo |
Libro |
As Irmandades da Fala, cen anos despois Edita Universidade da Coruña. ISBN: 978-84-9749-643-8 |
Páxinas | Desde a 109 ata a 122 |
La incorporación de la teoría de la evolución biológica a la educación primaria: posibilidades y obstáculos
Autor | Lucía Vázquez Ben |
Director/es | Ánxela Bugallo Rodríguez |
Ámbito | Facultad de Ciencias de la Educación |
Cualificación | Sobresaliente Cum laude |
Enseñando evolución biológica al futuro profesorado de Educación Primaria
31 Encuentros Internacionales de Didáctica de las Ciencias Experimentales
Internacional
Autores | Ánxela Bugallo-Rodríguez, Lucía Vázquez-Ben |
Organizador | UNIVERSIDAD DE BURGOS |
Lugar | Burgos (España) |
¿Sabes más que tu futuro alumnado de educación primaria? El modelo de evolución biológica del profesorado en formación
30 Encuentros de Didáctica de
las Ciencias Experimentales
Internacional
Autores | Lucía Vázquez Ben, Bugallo-Rodríguez, A. |
Lugar | Melilla (España) |
Conocer y disminuir el impacto: Trabajando por un campus más sostenible
Congreso Internacional 2022 de Vinculación al Medio
Internacional
Autores | Ánxela Bugallo-Rodríguez |
Organizador | Universidad Andrés Bello |
Lugar | Santiago de Chile (Chile) |
Teaching Evolution in a 5th Grade Spanish Classroom: Why Do We Have Different Skin Colours?
94th NARST Annual International Conference
Internacional
Autores | Lucía Vázquez Ben, Ánxela Bugallo-Rodríguez |
Organizador | National Association for Research in Science Teaching (NARST) |
Lugar | Orlando (Estados Unidos) |
El modelo de ecosistema en maestros en formación inicial
29 Encuentros de Didáctica de las Ciencias Experimentales
Nacional
Autores | Carolina Val-Rey, Bugallo-Rodríguez, A., Mª Cristina Martínez Losada |
Organizador | Universidad de Córdoba (UCO) |
Lugar | Córdoba (España) |
Porque todos son "avances" de un animal que existió hace muchos milenios
29 Encuentros de Didáctica de las Ciencias Experimentales
Nacional
Autores | Lucía Vázquez Ben, Ánxela Bugallo-Rodríguez |
Organizador | Universidad de Córdoba (UCO) |
Lugar | Córdoba (España) |
Acceptance and knowledge of evolutionary theory among 3rdyear university students from Spain
VII Congreso de la Sociedad Española de Biología Evolutiva
Nacional
Autores | Emilio Rolán-Álvarez, Juan Gefaell, Tamara Prieto, Mohamed Abdelaziz, Inés Álvarez, Josefa Antón, Juan Arroyo, Jose Luis Bella, M. Botella, Anxela Bugallo, Vicente Claramonte, José Gijón, E. Lizarte, R.M. Maroto, Manuel Megías, Borja Milá, Cori Ramón, Marta Vila |
Lugar | Sevilla (España) |
Circular Economy, Sustainability and Teacher Training in a Higher Education Institution
Symposium ¿Accelerating the Implementation of Sustainable Development in Campus Activities and Programmes¿
Internacional
Autores | Anxela Bugallo, Pedro Vega Marcote |
Lugar | Coruña, A (España) |
¿Cómo evoluciona el modelo de ecosistema en el tránsito de Prirmaria a Secundaria?
XV CONGRESO INTERNACIONAL GALEGO-PORTUGUÉS DE PSICOPEDAGOXÍA
Internacional
Autores | Carolina Val-Rey, Mª Cristina Martínez Losada, Anxela Bugallo |
Organizador | Asociación Científica Internacional de Psicopedagogía (ACIP) Universidade da Coruña, Universidade do Minho |
Lugar | Coruña, A (España) |
Teaching to teach the model of evolution in Primary Education: an experience with pre-service teachers at a Spanish university
XII Conferencia de Invetigadores Europeos sobre Didáctica de la Biología (ERIDOB 2018)
Internacional
Autores | Lucía Vázquez Ben, Anxela Bugallo |
Organizador | Universidad de Zaragoza (UNIZAR) |
Lugar | Zaragoza (España) |
Estado actual de la teoría de la evolución en la educación
XV Foro Internacional sobre la Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior (FECIES)
Internacional
Autores | Anxela Bugallo, Lucía Vázquez-Ben |
Organizador | UNIVERSIDAD DE GRANADA |
Lugar | Santander (España) |
El modelo de ecosistema en el alumnado de Educación Primaria. Una visión longitudinal
28 Encuentros de Didáctica de las Ciencias Experimentales
Nacional
Autores | Carolina Val-Rey, Cristina Martínez Losada, Anxela Bugallo |
Organizador | Universidade da Coruña (UDC) |
Lugar | Coruña, A (España) |
El modelo de evolución biológica en la Educación Primaria: ¿qué contenidos abordan los programas curriculares de las Comunidades Autónomas?
28 Encuentros de Didáctica de las Ciencias Experimentales
Nacional
Autores | Lucía Vázquez Ben, Anxela Bugallo |
Organizador | Universidade da Coruña (UDC) |
Lugar | Coruña, A (España) |
El modelo de evolución en Educación Primaria: Desafíos identificados por expertos y expertas.
X Congreso Internacional sobre Investigación en Didáctica de las Ciencias
Internacional
Autores | Lucía Vázquez-Ben, Anxela Bugallo |
Organizador | UNIVERSIDAD DE SEVILLA |
Lugar | Sevilla (España) |
A Educaçao para a Cidadania Global: um desafio para a escola
Beyond Borders. People, spaces, ideas/ Para além das fronteiras. Pessoas, espaços,ideias.
Internacional
Autores | María Cristina Naya Riveiro, Anxela Bugallo |
Organizador | UNIVERSIDADE AUTÓNOMA DE LISBOA |
Lugar | Lisboa (Portugal) |
El modelo de evolución en Educación Primaria:Desafíos identificados por expertas y expertos
X Congreso Internacional sobre Investigación en Didáctica de las Ciencias
Internacional
Autores | Lucía Vázquez Ben, Anxela Bugallo |
Organizador | UNIVERSIDAD DE SEVILLA |
Lugar | Sevilla (España) |
Una primera aproximación al modelo de ecosistema en Educación Primaria
I Seminário Internacional de Educaçao em Ciências (I SIEC)/ XVII Encontro Nacional de Educaçao em Ciências (XVII ENEC)
Internacional
Autores | Anxela Bugallo, Mª Cristina Martínez Losada, Carolina Val-Rey |
Organizador | Instituto Politécnico de Viana do Castelo |
Lugar | Viana do Castelo (Portugal) |
Trabajando el modelo de ser vivo con futuros maestros: biodiversidad y evolución
1.º Encontro Internacional de Formação na Docência (INCTE)
Internacional
Autores | Anxela Bugallo |
Organizador | Instituto Politécnico de Bragança |
Lugar | Bragança (Portugal) |
La ciencia a través del patrimonio: Un nuevo museo universitario
XXI Reunión bienal de la Sociedad Española de Historia Natural
Nacional
Autores | Anxela Bugallo |
Organizador | Real Sociedad Española de Historia Natural |
Lugar | Burgos (España) |
Los Objetivos de las Ciencias en Primaria y las necesidades formativas, vistas por los maestros en formación
IX Congreso Internacional sobre Investigación en Didáctica de las Ciencias
Internacional
Autores | Susana García Barros, Anxela Bugallo, María-Jesús Fuentes Silveira |
Organizador | Revista Enseñanza de las Ciencias |
Lugar | Girona (España) |
Las concepciones didácticas de los maestros en formación: una actividad sobre la energía en Educación Primaria
IX Congreso Internacional sobre Investigación en Didáctica de las Ciencias
Internacional
Autores | Anxela Bugallo, Juan Carlos Rivadulla López, Concepción González Rodríguez |
Organizador | Revista Enseñanza de las Ciencias |
Lugar | Girona (España) |
Cargos académicos ou de xestión para o/a docente.