La incidencia de los procesos de socialización familiar escolar y comunitaria en la inserción socioprofesional y familiar de la mujer en el medio rural gallego
| Tipo | Proxecto Outros Programas |
| Datas | Desde 01/01/1996 ata 01/01/1997 |
| Departamento | Pedagoxía e Didáctica |
| Área | Teoría e historia da educación |
| Investigación | Grupo de investigación Política Educativa, Historia e Sociedade |
| Liñas de investigación | Aínda non figuran no xestor curricular da UDC (SUXI). |
| Contacto | Directorio da UDC |
Neste apartado móstrase a docencia impartida en graos, másteres e resto de titulacións oficiais ata os últimos 6 anos.
| Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
|---|---|---|---|
| Dimensión Ética e Procesos Educativos na Acción Social | Obrigatorio | 18 | 39 |
| Prácticum II | Obrigatorio | 0 | 18 |
|
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Social. Curso Ponte
|
Obrigatorio | 0 | 30,5 |
| Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
|---|---|---|---|
|
Dimensión Ética e Procesos Educativos na Acción Social
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
|
Obrigatorio | 8 | 18 |
|
Pedagoxía Social
Grao aberto en Ciencias Sociais e Xurídicas
Grao en Educación Social
|
Formación básica | 0 | 30 |
|
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Social
Grao en Educación Social. Curso Ponte
|
Obrigatorio | 0 | 33,5 |
| Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
|---|---|---|---|
|
Dimensión Ética e Procesos Educativos na Acción Social
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
|
Obrigatorio | 8 | 23 |
|
Pedagoxía Social
Grao aberto en Ciencias Sociais e Xurídicas
Grao en Educación Social
|
Formación básica | 0 | 30 |
|
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Social
Grao en Educación Social. Curso Ponte
|
Obrigatorio | 0 | 22,5 |
| Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
|---|---|---|---|
|
Dimensión Ética e Procesos Educativos na Acción Social
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
|
Obrigatorio | 8 | 18 |
|
Pedagoxía Social
Grao aberto en Ciencias Sociais e Xurídicas
Grao en Educación Social
|
Formación básica | 0 | 26 |
|
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Social
Grao en Educación Social. Curso Ponte
|
Obrigatorio | 0 | 24 |
| Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
|---|---|---|---|
|
Dimensión Ética e Procesos Educativos na Acción Social
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
|
Obrigatorio | 8 | 18 |
|
Pedagoxía Social
Grao aberto en Ciencias Sociais e Xurídicas
Grao en Educación Social
|
Formación básica | 0 | 36 |
|
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Social
|
Obrigatorio | 0 | 6 |
| Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
|---|---|---|---|
|
Dimensión Ética e Procesos Educativos na Acción Social
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
|
Obrigatorio | 8 | 18 |
|
Pedagoxía Social
Grao aberto en Ciencias Sociais e Xurídicas
Grao en Educación Social
|
Formación básica | 0 | 36 |
|
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Social
|
Obrigatorio | 0 | 18 |
Titorías definidas polo/a docente para o curso académico 2025/2026.
| Cuadrimestre | Día | Lugar |
|---|---|---|
| Primeiro cuadrimestre |
luns
16:00 a 19:00 |
P0B13 |
Dirixidos ou codirixidos polo/a docente desde o ano 2013.
| Educación Social en prisións e o impacto dos Programas Educativos na reinserción das persoas privadas de liberdade |
| Fracaso escolar en menores en situacións de risco e vulnerabilidade |
| Intervención do Educador social ante o bullying e o fracaso escolar |
| Proxecto socieducativo para a abordaxe do apego inseguro desde a educación emocional. |
| Unha aproximación sobre a abordaxe do fracaso escolar en menores en situación de desprotección dende a Educación Social |
| Educación afectivo-sexual na adolescencia: proposta de intervención dende a Educación Social |
| Educadores e educadoras sociais nos centros educativos. Unha mirada cara a súa incorporación. |
| Proposta de intervención para a prevención do acoso escolar |
| A Covid-19 como factor incidente de exclusión educativa: unha visión dende a Educación Social. |
| A incorporación dos/as educadores/as sociais no sistema educativo español |
| Prevención do absentismo escolar: unha proposta de intervención |
| Unha saída ao fracaso escolar desde a Educación Social: Proxecto Meraki |
| Fracaso escolar: papel dos/as educadores/as sociais nas institucións educativas. |
| O fracaso escolar. Un proxecto para o cambio de primaria a secundaria |
| Proxecto Socioeducativo: TDAH |
| Renda Básica e Educación Social: cara un novo paradigma nos servizos sociais |
| Causas e solucións da problemática do fracaso escolar: a función da Educación Social. |
| Fracaso escolar: profundando no contexto socioeducativo e familiar |
| O sistema educativo e o colectivo xitano. Análise do Programa Promociona no contexto da Coruña |
| Proxecto socioeducativo para a inclusión social do alumnado inmigrante: Fracaso escolar, tendendo pontes... |
| Educación social e institución escolar: fortalecemento de redes socioeducativas |
| Educador/a Social e mediación escolar. Recursos básicos nos Plans de Convivencia |
| Proposta de intervención socioeducativa para unha aula hospitalaria |
| O papel do educador social nas institucións escolares: proposto de prevención de drogodepencias. |
Pode consultar os méritos de investigación seleccionando un tipo de mérito e o ano.
La incidencia de los procesos de socialización familiar escolar y comunitaria en la inserción socioprofesional y familiar de la mujer en el medio rural gallego
| Tipo | Proxecto Outros Programas |
| Datas | Desde 01/01/1996 ata 01/01/1997 |
Nova Escola Galega. Banco de experiencias de innovación y formación docente
| Autores | Zapico, M. H., Mª Dolores Fátima Candedo Gunturiz |
| Revista | CUADERNOS DE PEDAGOGÍA Núm. 385 (páxs. 77 ata 78) |
La educación social y la escuela: una apuesta de futuro en la formación universitaria
| Autores | Mª Dolores Fátima Candedo Gunturiz, José Antonio Caride Gómez, Xosé Manuel Cid Rodríguez |
| Revista | AULA DE INNOVACIÓN EDUCATIVA Núm. 160 (páxs. 32 ata 35) |
Os estilos de Educación Social na Universidade da Coruña
| Autores | Mª Dolores Fátima Candedo Gunturiz |
| Revista | REVISTA GALEGA DE EDUCACIÓN Vol. - Núm. 27 (páxs. 21 ata 24) |
Educación Social e Escola
| Editorial | Nova Escola Galega - Colexio de Educadoras e Educadores Sociais de Galicia, Santiago de Compostela (España) |
| ISBN | 978-84-8408-479-2 |
A investigación-acción participativa no quefacer municipal
| Autores | Mª Dolores Fátima Candedo Gunturiz, Gumersindo Alonso Bernández, Rita Gradaílle Pernas, Emilio Lucio-Villegas Ramos, Pablo Montero Souto, Germán Vargas Callejas |
| Editorial | Deputación Provincial da Coruña, Coruña, A (España) |
| ISBN | 84-9812-062-4 |
A realidade da acción cultural, xuvenil e deportiva dos concellos da provincia da Coruña. Informe preliminar
| Autores | Héctor Manuel Pose Porto, Araceli Serantes Pazos, Mª Dolores Fátima Candedo Gunturiz |
| Editorial | Deputación, Coruña, A (España) |
| ISBN | 84-95950-24-4 |
A realidade da acción cultural, xuvenil e deportiva dos concellos da provincia da Coruña. Informe preliminar
| Autores | Mª Dolores Fátima Candedo Gunturiz, Raul Fraguela Vale, Héctor Manuel Pose Porto, Araceli Serantes Pazos, Manuel García Fernández |
| Editorial | Deputación Provincial da Coruña, Coruña, A (España) |
| ISBN | 84-95950-29-4 |
A acción municipal en cultura, deportes e xuventude na provincia da Coruña
| Autores | Mª Dolores Fátima Candedo Gunturiz, Raul Fraguela Vale, Héctor Manuel Pose Porto, Araceli Serantes Pazos, Manuel García Fernández |
| Editorial | Deputación Provincial de A Coruña, Coruña, A (España) |
| ISBN | 84-95950-30-8 |
Deseño e propostas de actuación no Plano formativo na Área de Cultura, Educación e Patrimonio Histórico-Artístico
Interea 2004. A formación na acción cultural local
Internacional
| Autores | Mª Dolores Fátima Candedo Gunturiz, Héctor Manuel Pose Porto, José Antonio Caride, Carmen Morán, Belén Caballo, Raul Fraguela Vale, Rita Gradaille, Manuel Rúa, María Salcines |
| Lugar | Coruña, A (España) |
Temas transversais do currículo: Educaçao sexual.
4 Congreso Galaico-Portugués de Psicopedagogía.
Internacional
| Autores | Mª Dolores Fátima Candedo Gunturiz |
| Lugar | Braga (Portugal) |
Intervención Socioeducativa y Educación Multicultural. Cultura, Racismo y Medios.
3 Congreso Galego/Portugués de Psicopedagoxía
Internacional
| Autores | Juan Aguilar, Mª Dolores Fátima Candedo Gunturiz |
| Lugar | Coruña, A (España) |
"Posibilidades e limitación na educación intercultural"
Xornadas sobre Comunidades solidarias: do pensamento global á acción local
Nacional
| Autores | Mª Dolores Fátima Candedo Gunturiz |
| Lugar | Coruña, A (España) |
Cargos académicos ou de xestión para o/a docente.