Fernando Iglesias Amorín  

Profesor contratado interino de sustitución (INT-SU)

Departamento Pedagoxía e Didáctica
Área Didáctica e organización escolar
Investigación  Grupo de investigación Grupo de Investigación en Innovacións Educativas
Liñas de investigación Aínda non figuran no xestor curricular da UDC (SUXI).
Contacto Directorio da UDC

Docencia

Docencia impartida

Neste apartado móstrase a docencia impartida en graos, mestrados e resto de titulacións oficiais ata os últimos 6 anos.

Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Deseño de Proxectos Educativos de 0 a 3 Anos 84
Intervención nas Alteracións da Aprendizaxe da Lecto-Escritura e Achegas das TIC 0
Tecnoloxías da Información e a Comunicación Social 105
Traballo Fin de Grao 30
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Deseño de Proxectos Educativos de 0 a 3 Anos
Grao en Educación Infantil
84
Novas Tecnoloxías da Información e a Comunicación Aplicadas á Intervención Logopédica
Grao en Logopedia
31,5
Tecnoloxías da Información e a Comunicación Social
Grao en Educación Social
105
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
6
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Primaria
6
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Deseño de Plans de Formación
Máster Universitario en Psicopedagoxía
10
Intervención nas Alteracións da Aprendizaxe da Lecto-Escritura e Achegas das TIC
Máster Universitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías
7
Novas Tecnoloxías da Información e a Comunicación Aplicadas á Intervención Logopédica
Grao en Logopedia
31,5
Tecnoloxías da Información e a Comunicación en Educación
Grao en Educación Primaria
84
Tecnoloxías da Información e a Comunicación Social
Grao en Educación Social
105
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
18
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Social
6
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Deseño de Plans de Formación
Máster Universitario en Psicopedagoxía
10
Intervención nas Alteracións da Aprendizaxe da Lecto-Escritura e Achegas das TIC
Máster Universitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías
10
Novas Tecnoloxías da Información e a Comunicación Aplicadas á Intervención Logopédica
Grao en Logopedia
32
Prácticum I
Grao en Educación Infantil
6
Prácticum I
Grao en Educación Primaria
6
Tecnoloxías da Información e a Comunicación en Educación
Grao en Educación Primaria
84
Tecnoloxías da Información e a Comunicación Social
Grao en Educación Social
105
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Deseño de Proxectos Educativos de 0 a 3 Anos
Grao en Educación Infantil
84
Intervención nas Alteracións da Aprendizaxe da Lecto-Escritura e Achegas das TIC
Máster Universitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías
10
Novas Tecnoloxías da Información e a Comunicación Aplicadas á Intervención Logopédica
Grao en Logopedia
32
Prácticum I
Grao en Educación Infantil
14
Tecnoloxías da Información e a Comunicación Social
Grao en Educación Social
105
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
48
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Social
0
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Deseño de Proxectos Educativos de 0 a 3 Anos
Grao en Educación Infantil
84
Intervención nas Alteracións da Aprendizaxe da Lecto-Escritura e Achegas das TIC
Máster Universitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías
10
Novas Tecnoloxías da Información e a Comunicación Aplicadas á Intervención Logopédica
Grao en Logopedia
32
Tecnoloxías da Información e a Comunicación en Educación
Grao en Educación Infantil
84
Tecnoloxías da Información e a Comunicación Social
Grao en Educación Social
105
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
10

Titorías definidas polo/a docente para o curso académico 2019/2020.

Facultade de Ciencias da Educación

Cuadrimestre Día Lugar
Primeiro cuadrimestre luns
15:00 a 21:00
P0B21
Segundo cuadrimestre luns
16:30 a 19:30
P0B21
Segundo cuadrimestre martes
09:00 a 12:00
P0B21
Segunda oportunidade martes
09:00 a 15:00
P0B21

Traballos fin de grao e mestrado

Dirixidos ou codirixidos polo/a docente desde o ano 2013.

Concepcións e usos das redes sociais. Unha análise desde unha perspectiva interxeracional
Educación para os novos tempos. O uso seguro e responsable das TIC
Instagram. Análise da comunicación, privacidade e uso excesivo nos adolescentes.
O uso dos videoxogos en distintas etapas do desenvolvemento: un estudo de casos
Os portais de relacións na interacción social: un estudo de caso
A integración das TIC na área das matemáticas: A experiencia de tres docentes de Educación Primaria con Smartick
A linguaxe musical creativa. Proposta didáctica baseada en NotateMe Now e MuseScore
Aprender na era dixital. O desenvolvemento de habilidades matemáticas e artísticas a través de contornos virtuais de aprendizaxe con Minecraft
Gamificación nas aulas con entornos virtuais colaborativos. Unha proposta multidisciplinar con Classcraft.
O estudo da evolución dos modos de vida no tempo a través da construcción de mundos virtuais con Los Sims 3
Os medios dixitais na sensibilización e prevención do bullying en Educación Primaria: unha proposta educativa
A educación en valores a través dos videoxogos en educación infantil
As TIC no desenvolvemento da educación emocional na etapa de infantil. Unha proposta basada en materiais multimedia
O desenvolvemento das intelixencias múltiples con videoxogos en Educación lnfantil. Proposta educativa baseada en Naraba
Os videoxogos como ferramentas de aprendizaxe e socialización en igualdade de xénero
Aprender con videoxogos en Educación Infantil. Unha análise dende a práctica
As TIC na Escola: O Caso de Catro Docentes de Educación Infantil
Aulas dixitais. Aprender con APPs en Educación Infantil
Concepcións e usos sobre a PDI do Profesorado de Educación Infantil.
O Blog en Educación Infantil: A Experiencia de Catro Docentes.
O desenvolvemento de habilidades lóxico matemáticas con xogos dixitais en Educación Infantil.
Os videoxogos na escola: Perspectivas do profesorado en Educación Infantil.
Videoxogos e Aprendizaxe: A Visión dos Docentes en Educación Infantil.
Xogar e aprender con videoxogos: realidades e posibilidades en Educación Infantil.

Resultados da investigación

Pode consultar os méritos de investigación seleccionando un tipo de mérito e o ano.

La enseñanza y el aprendizaje de la diversidad en la ESO mediante libros de texto.

Entidade financiadora MINISTERIO DE EDUCACIÓN Y CIENCIA
Investigadores principais Jurjo Torres Santomé
Tipo Proxecto Outros Programas
Datas Desde 01/01/2009 ata 31/12/2012

El caso de Galicia

Autores María del Mar Rodríguez Romero. Neves Arza Arza. Mª José Caride Delgado. Mª Montserrat Castro Rodríguez. Belén García Cabeza. Fernando Iglesias Amorín
Libro Estudio de casos sobre las políticas públicas de orientación educativa en una muestra de seis comunidades autónomas (1990-2010): Castilla-La Mancha, Cataluña, Galicia, Madrid, Navarra y País Vasco
Edita UNED.
ISBN: 978-84-695-7238-2
Páxinas Desde a 323 ata a 461

Aprender con videojuegos en Educación Infantil: un estudio de caso
3º Congreso Internacional Multidisciplinar de Investigación Educativa (CIMIE)
Internacional

Autores Fernando Iglesias Amorín, Alba Patricia Digón Regueiro, María Isabel Lugrís Castro
Organizador AMIE (Asociación Multidisciplinar de Investigación Educativa) - Universidad de Valladolid
Lugar Segovia (España)

La incorporación de estándares TIC en la formación inicial de maestros. Valoración sobre la dimensión gestión y desarrollo profesional docente
XII Congreso Internacional Galego-Portugués de Psciopedagogia
Internacional

Autores Fernando Iglesias Amorín, M. Peralbo
Organizador Universidade do Minho
Lugar Braga (Portugal)

El desarrollo de habilidades TIC en torno a la dimensión didáctico-metodológica y social en la formación inicial de maestros. Valor para su formación
XII Congreso Internacional Galego-Portugués de Psciopedagogia
Internacional

Autores Fernando Iglesias Amorín, M. Peralbo
Organizador Universidade do Minho
Lugar Braga (Portugal)

Videojuegos y Educación Infantil: análisis y propuestas de uso
II Congreso Internacional de Educación Mediática y Competencia Digital (EMECD): Ludoliteracy, Creación Colectiva y Aprendizajes
Internacional

Autores Fernando Iglesias Amorín, Alba Patricia Digón Regueiro
Organizador Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Lugar Barcelona (España)

La creación de un videojuego para trabajar la inteligencia emocional en la Educación Infantil desde enfoques críticos
II Congreso Internacional de Educación Mediática y Competencia Digital (EMECD): Ludoliteracy, Creación Colectiva y Aprendizajes
Internacional

Autores Alba Patricia Digón Regueiro, Fernando Iglesias Amorin, Alicia Tojeiro Ríos
Organizador Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Lugar Barcelona (España)

Diferencias entre el grado de interés y adquisición de las competencias profesionales del maestro de infantil
X Congreso Internacional Galego-Portugués de Psicopedagogía
Nacional

Autores Fernando Iglesias Amorin, Manuel Peralbo Uzquiano, Mercedes González Sanmamed, M. García
Organizador UNIVERSIDADE DO MINHO
Lugar Braga (Portugal)

Os servizos de orientación en Galicia: un estudo sobre a súa xestación, implantación e modelo resultante
X Congreso Internacional Galego-Portugués de Psicopedagogía
Nacional

Autores Neves Arza Arza, María del Mar Rodríguez Romero, Mª José Caride Delgado, Belén García Cabeza, Fernando Iglesias Amorin
Organizador UNIVERSIDADE DO MINHO
Lugar Braga (Portugal)

Cargos

Cargos académicos ou de xestión para o/a docente.

Vicerreitoría de Títulos, Calidade e Novas Tecnoloxías

Comisión de Soporte Docente
Coordinador/a