Matemáticas tanxibles: recursos 3D para a aula
Entidade financiadora | ENXEÑERÍA SEN FRONTEIRAS GALICIA |
Investigadores principais | María Elena Arce Fariña |
Tipo | Proxecto Outros Programas |
Datas | Desde 01/04/2024 ata 30/11/2024 |
Departamento | Pedagoxía e Didáctica |
Área | Didáctica da matemática |
Investigación | Grupo de investigación Innovación no ensino das Ciencias e da Matemática |
Liñas de investigación | Mecánica no lineal de sólidos; Termoviscoelasticidad; Innovación en Enseñanza de las Matemáticas; Uso y fomento de materiales didácticos. |
Palabras chave | Modelización; análisis matemático; termoelasticidad; viscosidad; efecto memoria; innovación educativa; enseñanza de las matemáticas. |
Contacto | Directorio da UDC |
Orcid id0000-0002-0584-3328 ResearcherIDI-2565-2015 Scopus24829751000 |
Neste apartado móstrase a docencia impartida en graos, másteres e resto de titulacións oficiais ata os últimos 6 anos.
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Educación Matemática III | Obrigatorio | 0 | 20 |
Investigación e Innovación en Didáctica da Matemática | Optativo | 0 | 10,5 |
Prácticum
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
|
Obrigatorio | 0 | 8 |
Traballo Fin de Grao | Obrigatorio | 0 | 5 |
Traballo fin de Máster
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
|
Obrigatorio | 0 | 21 |
Traballo Fin de Máster | Obrigatorio | 0 | 10 |
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Didáctica da matemática para profesorado de educación secundaria
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Tecnoloxía)
|
Obrigatorio | 0 | 14 |
Educación Matemática III
Grao en Educación Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 63 |
Investigación e Innovación en Didáctica da Matemática
Máster Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
|
Optativo | 0 | 21 |
Prácticum
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Tecnoloxía)
|
Obrigatorio | 0 | 12 |
Prácticum II
Grao en Educación Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 5 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 17 |
Traballo fin de Máster
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Tecnoloxía)
|
Obrigatorio | 0 | 26,5 |
Traballo Fin de Máster
Máster Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 1 |
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Didáctica da matemática para profesorado de educación secundaria
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Tecnoloxía)
|
Obrigatorio | 0 | 14 |
Educación Matemática III
Grao en Educación Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 63 |
Prácticum
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Tecnoloxía)
|
Obrigatorio | 0 | 12 |
Prácticum II
Grao en Educación Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 10 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 18 |
Traballo fin de Máster
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Tecnoloxía)
|
Obrigatorio | 0 | 27 |
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Didáctica da matemática para profesorado de educación secundaria
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Tecnoloxía)
|
Obrigatorio | 0 | 14 |
Educación Matemática III
Grao en Educación Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 84 |
Investigación e Innovación en Didáctica da Matemática
Máster Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
|
Optativo | 0 | 21 |
Prácticum
Máster Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 1 |
Prácticum
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Tecnoloxía)
|
Obrigatorio | 0 | 4 |
Prácticum II
Grao en Educación Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 24 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 12 |
Traballo fin de Máster
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Tecnoloxía)
|
Obrigatorio | 0 | 18 |
Traballo Fin de Máster
Máster Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 16 |
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Didáctica da matemática para profesorado de educación secundaria
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Tecnoloxía)
|
Obrigatorio | 0 | 14 |
Educación Matemática III
Grao en Educación Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 84 |
Investigación e Innovación en Didáctica da Matemática
Máster Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
|
Optativo | 0 | 21 |
Prácticum
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Tecnoloxía)
|
Obrigatorio | 0 | 6 |
Prácticum II
Grao en Educación Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 30 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 30 |
Traballo fin de Máster
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Tecnoloxía)
|
Obrigatorio | 0 | 6 |
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Didáctica da matemática para profesorado de educación secundaria
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Tecnoloxía)
|
Obrigatorio | 0 | 14 |
Educación Matemática I
Grao en Educación Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 84 |
Educación Matemática II
Grao en Educación Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 84 |
Educación Matemática III
Grao en Educación Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 84 |
Investigación e Innovación en Didáctica da Matemática
Máster Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
|
Optativo | 0 | 21 |
Prácticum
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Tecnoloxía)
|
Obrigatorio | 0 | 6 |
Prácticum
Máster Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 1 |
Prácticum II
Grao en Educación Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 34 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 12 |
Traballo fin de Máster
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Tecnoloxía)
|
Obrigatorio | 0 | 36 |
Titorías definidas polo/a docente para o curso académico 2024/2025.
Cuadrimestre | Día | Lugar |
---|---|---|
Primeiro cuadrimestre |
mércores
12:00 a 14:00 |
Despacho P0B14 ou vía TEAMS |
Primeiro cuadrimestre |
venres
09:00 a 11:00 |
Despacho P0B14 ou vía TEAMS |
Segundo cuadrimestre |
mércores
12:00 a 14:00 |
Despacho P0B14 ou vía TEAMS |
Segundo cuadrimestre |
venres
09:00 a 11:00 |
Despacho P0B14 ou vía TEAMS |
Segunda oportunidade |
mércores
10:00 a 12:00 |
Despacho P0B14 |
Dirixidos ou codirixidos polo/a docente desde o ano 2013.
“Deseño dunha Unidade Didáctica para Matemáticas de 2º de ESO”. |
Estudo e aplicaciones do Teorema de Pitágoras |
Mellorar o concepto da medida en Educación Infantil dende a perspectiva da Educación Matemática Realista. |
Que fai aí ese x? |
Aprendizaxe e ensinanza da decena na Educación Primaria: materiais e recursos |
O máxico mundo das ecuacións |
Recursos dixitais na ensinanza e aprendizaxe das Matemáticas. |
Sistemas de ecuacións lineais para 2º de bacharelato |
Unidade didáctica “Funcións” para 3º de E.S.O. |
Unidade Didáctica: O Sistema Métrico Decimal |
A utilidade das funcións e as súas propiedades |
Aplicacións da trigonometría |
Aprender matemáticas dende unha cooperativa escolar |
Matemática Realista para la enseñanza de las Matemáticas |
O tratamento de funcións en 1°Bacharelato a través de GeoGebra |
Teoría de Situacións Didácticas para o Desenvolvemento da Competencia Matemática |
Xogos para traballar a visualización espacial nun aula de educación primaria |
A calculadora en Educación Primaria: unha ferramenta valiosa. |
A probabilidade na Educación Primaria |
Análise de Metodoloxías Innovadoras |
As regretas Cuisenaire para favorecer a adición e subtracción en Educación Primaria |
Proposta Didáctica para traballar a resolución de ecuacións de primeiro grao |
Unha visión das TIC en matemáticas: unha primeira análise de recursos na rede. |
A modelización matemática: curso de formación docente |
Desenvolvemento dunha proposta didáctica: Estatística para E.S.O. |
Introdución ao Cálculo Diferencial: Unidade didáctica para 1º curso de Bacharelato |
O ensino e a aprendizaxe das matemáticas a través da cociña en Educación Infantil |
Programación e resolución de problemas. |
Unidade didáctica de Estatística para 2º de E.S.O. |
Unidade Didáctica para 1º de Bacharelato: Xeometría con GeoGebra. |
Unidade Didáctica: 'Límites e Continuidade de Funcións' |
Unidade didáctica: Representación gráfica de funcións en 2º de Bacharelato. |
Aplicación dun instrumento para a análise dos distintos tipos de problemas de suma e resta |
Figuras Xeométricas na Formación Profesional Básica |
Investigación educativa sobre as tarefas escolares e as técnicas de estudo con alumnos de matemáticas de Bacharelato do I.E.S. "Vilar Ponte" de Viveiro |
Investigación educativa sobre as tarefas escolares e as técnicas de estudo con alumnos de matemáticas de Bacharelato do I.E.S. "Vilar Ponte" de Viveiro |
Lego e as matemáticas |
O desenvolvemento de habilidades matemáticas a través dos xogos |
Os números racionais: Proposta de actividades para a mellora do proceso de ensino-aprendizaxe |
Proposta da Unidade Didáctica: Sucesións. Explicando o inexplicable. |
Proposta didáctica para traballar contidos básicos de xeometría |
Traballando cas proporcións |
A resolución de problemas en Educación Primaria: un carril bici para Foz. |
Análise e estudo da proposta Entusiasmat |
As funcións e as súas aplicacións |
Dende o triángulo e máis alá |
Dificultades de aprendizaxe en matemáticas no primeiro ano da Educación Primaria |
Proporcionalidade e procentaxes para 1º da ESO |
Táboas, gráficos e primeira aproximación á Estatística |
Xogar coa xeometría analítica: vectorizando |
A ensinanza dos números enteiros en Educación Primaria |
Análise do uso do ábaco en Educación Primaria |
Pode consultar os méritos de investigación seleccionando un tipo de mérito e o ano.
Matemáticas tanxibles: recursos 3D para a aula
Entidade financiadora | ENXEÑERÍA SEN FRONTEIRAS GALICIA |
Investigadores principais | María Elena Arce Fariña |
Tipo | Proxecto Outros Programas |
Datas | Desde 01/04/2024 ata 30/11/2024 |
CONOCIMIENTOS Y COMPETENCIAS DIDACTICO-MATEMATICAS PARA UNA EDUCACION INCLUSIVA: PRACTICAS DE ENSEÑANZA PARA DESARROLLAR EL DOMINIO AFECTIVO
Entidade financiadora | Ministerio de Ciencia e Innovación |
Investigadores principais | María Teresa Fernández Blanco |
Tipo | Proxecto Programas Nacionales |
Datas | Desde 01/09/2022 ata 01/09/2026 |
PROGRAMA DE ACTIVIDADES DE LA UNIDAD DE DIVULGACIÓN CIENTÍFICA Y CULTURAL DE LA UNIVERSIDADE DA CORUÑA
Entidade financiadora | Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT) |
Investigadores principais | María Cristina Naya Riveiro |
Tipo | Proxecto Programas Nacionales |
Datas | Desde 01/06/2022 ata 30/06/2023 |
Galician Night of Researchers (G-NIGHT)
Entidade financiadora | H2020-MSCA-NIGHT-2020bis del PROGRAMA HORIZONTE 2020 de la Unión Europea. |
Investigadores principais | Cristina Naya Riveiro |
Tipo | Proxecto UE |
Datas | Desde 01/05/2021 ata 30/11/2021 |
Desarrollo de metodologías matemáticas para apoyar la mejora de procesos en el horno alto - RETOS 2019 (2019-PN128)
Entidade financiadora | Agencia Estatal de Investigación |
Investigadores principais | Peregrina Quintela Estévez |
Tipo | Proxecto Programas Nacionales |
Datas | Desde 01/06/2020 ata 31/05/2024 |
Investigando no territorio para coñecer e recoñecer os centros educativos que traballan educación para o desenvolvemento e cidadanía global en Galicia (Fase II)
Entidade financiadora | Dirección Xeral de Relacións Exteriores e coa UE. Xunta de Galicia |
Investigadores principais | Rosa María Méndez García e Patricia Digón Regueiro |
Tipo | Proxecto Programas Autonomicos |
Datas | Desde 01/07/2019 ata 30/11/2020 |
Child-Centred Competences for Early Childhood Education and Care
Entidade financiadora | European Commission |
Investigadores principais | Concepción Sánchez Blanco |
Tipo | Proxecto UE |
Datas | Desde 01/11/2019 ata 31/12/2022 |
Investigando no territorio para coñecer e recoñecer os centros educativos que traballan educación para o desenvolvemento e cidadanía global en Galicia
Entidade financiadora | Xunta de Galicia |
Investigadores principais | Rosa María Méndez García e Patricia Digón Regueiro |
Tipo | Proxecto Programas Autonomicos |
Datas | Desde 01/07/2018 ata 30/11/2019 |
Investigando no Territorio para Coñecer e Recoñecer os Centros Educativos que Traballan Educación para o Desenvolvemento e Cidadanía Global en Galicia
Entidade financiadora | Xunta de Galicia (Dirección Xeral de Relacións Exteriores con la Unión Europea) |
Investigadores principais | Rosa María Méndez García e Patricia Digón Regueiro |
Tipo | Proxecto Programas Autonomicos |
Datas | Desde 01/07/2018 ata 30/11/2019 |
Investigando a dimensión global da educación para o desenvolvemento na educación secundaria obrigatoria e no ensino superior universitario de Galicia
Entidade financiadora | Xunta de Galicia |
Investigadores principais | Araceli Serantes Pazos |
Tipo | Proxecto Programas Autonomicos |
Datas | Desde 01/01/2017 ata 31/12/2018 |
Desarrollo de metodologías matemáticas para evaluación del comportamiento termo-mecánico de las rutas de arrabio y escoria de hornos altos (2015-PN127)
Entidade financiadora | Ministerio de Economía y Competitividad (MINECO) |
Investigadores principais | Peregrina Quintela Estévez |
Tipo | Proxecto Programas Nacionales |
Datas | Desde 01/01/2016 ata 31/12/2018 |
Desarrollo de metodologías matemáticas para evaluación del comportamiento termo-mecánico de las rutas de arrabio y escoria de hornos altos (2015-PN127)
Entidade financiadora | Ministerio de Economía y Competitividad (MINECO) |
Investigadores principais | Peregrina Quintela Estévez |
Tipo | Proxecto Programas Nacionales |
Datas | Desde 01/01/2016 ata 31/12/2018 |
Investigando na Dimensión Global da EpD. Un proxecto piloto de investigación-acción colaborativa nun centro educativo de Galicia (Fase II)
Entidade financiadora | Xunta de Galicia (Dirección Xeral de Relacións Exteriores e coa Unión Europea) |
Investigadores principais | Renée DePalma Ungaro |
Tipo | Proxecto Programas Autonomicos |
Datas | Desde 01/08/2016 ata 30/11/2017 |
Investigando a dimensión global da educación para o desenvolvemento. Un proxecto piloto de investigación-acción colaborativa nun centro educativo de Galicia. Fase I
Entidade financiadora | Dirección Xeral de Relacións Exteriores (Xunta de Galicia) |
Investigadores principais | Renée DePalma Ungaro |
Tipo | Proxecto Programas Autonomicos |
Datas | Desde 01/01/2015 ata 31/12/2016 |
Modelización, análisis y simulación numérica de problemas termomecánicos acoplados y su aplicación a incendios de estructuras y detección de daños.
Entidade financiadora | Ministerio de Economía y Competitividad |
Investigadores principais | Peregrina Quintela Estévez |
Tipo | Proxecto Programas Nacionales |
Datas | Desde 01/01/2012 ata 31/12/2014 |
Modelización, análisis matemático y simulación numérica en mecánica de sólidos. Aplicación en Ingeniería Cívil
Entidade financiadora | Ministerio de Economía y Competitividad |
Investigadores principais | Peregrina Quintela Estévez |
Tipo | Proxecto Programas Nacionales |
Datas | Desde 01/01/2009 ata 30/10/2012 |
MODELIZACIÓN ANÁLISE MATEMÁTICA E SIMULACIÓN NUMÉRICA EN MECÁNICA DE SÓLIDOS. APLICACIÓNS NA ENSEÑARÁI CIVIL
Entidade financiadora | Xunta de Galicia, incentivos para proyectos de la CICYT |
Investigadores principais | Peregrina Quintela Estévez |
Tipo | Proxecto Programas Autonomicos |
Datas | Desde 02/12/2009 ata 01/12/2012 |
Modelización matemática y simulación por ordenador de electrodos, coladas y procesos de purificación del silicio
Entidade financiadora | FERROATLÁNTICA |
Investigadores principais | Alfredo Bermúdez de Castro López-Varela |
Tipo | Contrato |
Datas | Desde 01/01/2006 ata 31/12/2006 |
Modelización matemática e simulación por ordenador do electrodo ELSA e procesos para a purificación do silicio
Entidade financiadora | FERROATLÁNTICA |
Tipo | Contrato |
Datas | Desde 01/01/2006 ata 31/12/2008 |
INGENIO-MATHEMATICA (i-MATH)
Entidade financiadora | MINISTERIO DE EDUCACIÓN Y CIENCIA |
Investigadores principais | Marco Antonio López Cerdá |
Tipo | Proxecto Programas Nacionales |
Datas | Desde 03/10/2006 ata 31/12/2011 |
Innovación en algoritmos de simulación de problemas non lineais procedentes de industrias de producción de aluminio e de materiais cerámicos
Entidade financiadora | Xunta de Galicia, incentivos para proyectos de la CICYT |
Investigadores principais | Peregrina Quintela |
Tipo | Proxecto Programas Autonomicos |
Datas | Desde 13/07/2005 ata 31/10/2008 |
Absorción del ruído de banda ancha no campo difuso mediante control activo multicanal da impedancia de sistemas absorventes multicapa
Entidade financiadora | Xunta de Galicia |
Tipo | Proxecto Programas Autonomicos |
Datas | Desde 13/07/2005 ata 31/10/2008 |
Simulación numérica termo-electromagneto-hidrodinámica de un horno de inducción.
Entidade financiadora | Ministerio de Ciencia y Tecnología |
Investigadores principais | Alfredo Bermúdez de Castro López-Varela |
Tipo | Proxecto Programas Nacionales |
Datas | Desde 05/10/2004 ata 30/11/2006 |
Innovación en algoritmos de simulación de problemas no lineales procedentes de industrias de producción de aluminio y de materiales cerámicos
Entidade financiadora | Plan Nacional I+D, Ministerio de Educación y Ciencia |
Investigadores principais | Peregrina Quintela Estévez |
Tipo | Proxecto Programas Nacionales |
Datas | Desde 13/12/2004 ata 30/10/2008 |
Análisis termoeléctrico de equilibrios de marcha para distintas poblaciones de cátodos de cubas de aluminio. Fijación de futuros parámetros.
Entidade financiadora | Alcoa Inespal S.A. |
Investigadores principais | Alfredo Bermúdez de Castro López-Varela |
Tipo | Contrato |
Datas | Desde 15/07/2003 ata 15/09/2003 |
Proyecto de innovación educativa de matemáticas en Ingeniería Química y en la Licenciatura de Matemáticas
Entidade financiadora | Universidade de Santiago de Compostela |
Investigadores principais | Peregrina Quintela Estévez |
Tipo | Proxecto Outros Programas |
Datas | Desde 24/03/2003 ata 31/01/2005 |
1. Recubrimientos híbridos pasivo-activos para a absorción do ruido de banda ancha. 2. Innovación en algoritmos de simulación do comportamento termomecánico dunha colada de aluminio.
Entidade financiadora | Xunta de Galicia, Consellería de Innovación,Industria e Comercio |
Investigadores principais | Alfredo Bermúdez de Castro López-Varela |
Tipo | Proxecto Programas Autonomicos |
Datas | Desde 14/08/2002 ata 13/08/2005 |
La calculadora en las rutinas de Educación Infantil
Autores | María Cristina Naya Riveiro, M. Salgado |
Revista | Suma: Revista sobre Enseñanza y Aprendizaje de las Matemáticas. Vol. 102 (páxs. 81 ata 87) |
¿Qué hay de la calculadora en la legislación educativa?
Autores | Eva García Cabañas, María Cristina Naya Riveiro, María Antonia Sotos Serrano |
Revista | Suma: Revista sobre Enseñanza y Aprendizaje de las Matemáticas. Vol. 99 (páxs. 83 ata 90) |
Estudio interregional comparado de la educación matemática en la formación inicial del profesorado de educación primaria
Autores | María Cristina Naya Riveiro, Tania F. Gómez Sánchez, María Begoña Rumbo Arcas, Elena Segade |
Revista | Revista latinoamericana de Investigación en Matemática Educativa Vol. 24 Núm. 2 (páxs. 207 ata 233) |
DOI | https://doi.org/10.12802/relime.21.2424. |
Cálculo mental y propiedades aritméticas
Autores | Jesús Serrano Higueras, María Cristina Naya Riveiro |
Revista | Suma: Revista sobre Enseñanza y Aprendizaje de las Matemáticas. Vol. 96 (páxs. 79 ata 87) |
Calculadoras en Educación Infantil, ¿por qué no?
Autores | M. Salgado, María Antonia Sotos Serrano, María Cristina Naya Riveiro |
Revista | Suma: Revista sobre Enseñanza y Aprendizaje de las Matemáticas. Vol. 97 (páxs. 57 ata 67) |
La calculadora como recurso didáctico en educación primaria
Autores | María Cristina Naya Riveiro |
Revista | Suma: Revista sobre Enseñanza y Aprendizaje de las Matemáticas. Vol. 93 (páxs. 91 ata 101) |
Herramienta para la mejora de la competencia matemática.
Autores | Tuti Comalat Navarra, Ángel Antonio García Marrero, María Cristina Naya Riveiro |
Revista | Suma: Revista sobre Enseñanza y Aprendizaje de las Matemáticas. Vol. 94 (páxs. 59 ata 72) |
Probabilidad, estadística y calculadora en Educación Primaria.
Autores | M. Salgado, Jesús Serrano Higueras, María Cristina Naya Riveiro |
Revista | Suma: Revista sobre Enseñanza y Aprendizaje de las Matemáticas. Vol. 95 (páxs. 95 ata 104) |
Educación para la Ciudadanía Gobal (ECG): Comprendiendo lo internacional a través de lo local
Autores | Anxela Bugallo, María Cristina Naya Riveiro |
Revista | Revista lusófona de educação Vol. 41 Núm. 41 (páxs. 139 ata 151) |
DOI | https://doi.org/10.24140/issn.1645-7250.rle41.09 |
Secuencia didáctica para el estudio de los triángulos en Educación Primaria con GeoGebra y un primer análisis
Autores | María Elena Segade Pampín, María Cristina Naya Riveiro |
Revista | Números. Revista de Didáctica de las Matemáticas Vol. 98 (páxs. 163 ata 177) |
Regularity of a thermoelastic problem with variable parameters
Autores | Patricia Barral, María Cristina Naya Riveiro, Peregrina Quintela Estévez |
Revista | EUROPEAN JOURNAL OF APPLIED MATHEMATICS Vol. 27 (páxs. 213 ata 213232) |
DOI | https://doi.org/10.1017/s0956792515000509 |
Existence and uniqueness of a thermoelastic problem with variable parameters
Autores | María Cristina Naya Riveiro, Peregrina Quintela Estévez, Patricia Barral |
Revista | EUROPEAN JOURNAL OF APPLIED MATHEMATICS Vol. 26 Núm. 4 (páxs. 497 ata 520) |
DOI | https://doi.org/10.1017/s0956792515000169 |
Cuestionario sobre actitudes hacia las matemáticas en futuros maestros de Educación Primaria
Autores | María Cristina Naya Riveiro, Carlos Soneira Calvo, Mato-Vázquez, D., Enrique de la Torre Fernández |
Revista | REVISTA DE ESTUDIOS E INVESTIGACIÓN EN PSICOLOGÍA Y EDUCACIÓN Vol. 1 Núm. 2 (páxs. 141 ata 149) |
Modelling of materials with long memory
Autores | María Cristina Naya Riveiro, Peregrina Quintela Estévez |
Revista | INTERNATIONAL JOURNAL OF SOLIDS AND STRUCTURES Vol. 45 (páxs. 6133 ata 6156) |
Mathematical analysis of a viscoelastic problem with temperature dependent coefficients. Part I: Existence and uniqueness
Autores | Patricia Barral, María Cristina Naya Riveiro, Peregrina Quintela |
Revista | MATHEMATICAL METHODS IN THE APPLIED SCIENCES Vol. 30 Núm. 13 (páxs. 1545 ata 1568) |
Mathematical analysis of a viscoelastic problem with temperature dependent coefficients. Part II: Regularity
Autores | Patricia Barral, María Cristina Naya Riveiro, Peregrina Quintela |
Revista | MATHEMATICAL METHODS IN THE APPLIED SCIENCES Vol. 30 Núm. 13 (páxs. 1569 ata 1592) |
Actividades para el aula II con calculadora científica
Autores | Lluis Bonet, José María Chacón, José Manuel Fernández Rodríguez, Claudia Lázaro, María Teresa Navarro Moncho, María Cristina Naya Riveiro, Ricard Peiró, Rafael Pérez Laserna, María Jesús Ruiz Maestro, María Ángeles Rodríguez Burgui, Teresa Valdecantos Dema, Daniel Vila Martínez |
Editores | CASIO ESPAÑA División Educativa, Federación Española de Sociedades de Profesores de Matemáticas (FESPM) |
Editorial | Federación Española de Sociedades de Profesores de Matemáticas (FESPM), Barcelona (España) |
ISBN | 978-84-948824-1-8 |
Actividades para el aula con calculadora científica
Autores | Encarnación Amaro, Miguel Ángel Amengual, Lluis Bonet, Mariá Cano, Agustín Carrillo de Albornoz, José María Chacón, José Manuel Fernández, Claudia Lázaro, Goyo Lekuona, Encarnación López, Abel Martín, Juan Martínez, Onofre Monzó, M. Teresa Navarro, María Cristina Naya Riveiro, Ricard Peiró, Rafael Pérez, Mª Ángeles Rodríguez, Damián Valdevira, Rosario Fátima Zamora |
Editores | Agustín Carrillo de Albornoz, M. Teresa Navarro, Jordi Pardeiro Gay, Daniel Vila Martínez |
Editorial | Federación Española de Sociedades de Profesores de Matemáticas (FESPM) y CASIO ESPAÑA División Educativa, (España) |
ISBN | 978-84-945722-5-8 |
Diseño de planes de acción de un programa colaborativo en educación para la ciudadanía global
Autores | Anxela Bugallo. María Cristina Naya Riveiro |
Libro |
La educación para el desarrollo y la ciudadanía global.Una experiencia de investigación-acción participativa Edita GRAÓ. ISBN: 9788499809519 |
Páxinas | Desde a 163 ata a 180 |
As matemáticas de Arquímedes
Autores | Celsa Gómez Jardón. María Cristina Naya Riveiro |
Libro |
Dez anos de Estalmat Edita Grupo Anaya. ISBN: 978-84-698-0431-5 |
Páxinas | Desde a 58 ata a 70 |
A formación inicial universitaria e as súas contribucións ao encontro entre profesorado e educadoras/es sociais na Facultade de Ciencias da Educación da Universidade da Coruña.
Autores | Rosa Mª Mendez Garcia. María Cristina Naya Riveiro. Laura Cruz Lopez |
Libro |
Educación social e escola. Unha análise da última década (2006-2016) Edita Colexio de Educadoras e Educadores Sociais de Galicia (CEESG). ISBN: 987-84-697-7024-5 |
Páxinas | Desde a 277 ata a 292 |
Relaciones entre las dimensiones de las actitudes hacia las matemáticas en futuros maestros
Autores | Carlos Soneira. María Cristina Naya Riveiro. Enrique de la Torre Fernández. Maria Dorinda Mato Vazquez |
Libro |
Investigación en Educación Matemática XX. Málaga: SEIEM. Vol. 20 Edita Publicaciones y Divulgación Científica. Universidad de Málaga. ISBN: 978-84-9747-948-6 |
Páxinas | Desde a 519 ata a 528 |
AUTOCONCEPTO MATEMÁTICO DE LOS ESTUDIANTES DE GRADO DE EDUCACIÓN PRIMARIA
Autores | Carlos Soneira. María Cristina Naya Riveiro. Enrique de la Torre Fernández. Dorinda Mato-Vázquez |
Libro |
AVANCES EN CIENCIAS DE LA EDUCACIÓN Y DEL DESARROLLO, 2015 Edita Facultad de Psicología. Universidad de Granada.. ISBN: 978-84-608-7207-8 |
Páxinas | Desde a 521 ata a 526 |
El desarrollo de la imagen conceptual del triángulo en el alumnado de Educación Primaria utilizando GeoGebra
Autor | María Elena Segade Pampín |
Director/es | María Cristina Naya Riveiro |
Ámbito | Facultad de Ciencias de la Educación |
Cualificación | Sobresaliente Cum laude |
La formación inicial del profesorado en Educación Matemática: Análisis Comparado
XV Congreso Internacional Galego-Portugués de Psicopedagoxía
Internacional
Autores | María Cristina Naya Riveiro, María Begoña Rumbo Arcas, Tania F. Gómez Sánchez, Elena Segade |
Organizador | Universidade da Coruña |
Lugar | Coruña, A (España) |
EXPERIENCIAS DE APRENDIZAJE Y SERVICIO DESDE LA EDUCACIÓN MATEMÁTICA
7TH International Congress of educational sciences and development
Internacional
Autores | María Elena Segade Pampín, María Cristina Naya Riveiro |
Lugar | Granada (España) |
Explorando los triángulos con GeoGebra en Educación Primaria
Seminario Experiencias de aula con GeoGebra
Nacional
Autores | María Elena Segade Pampín, María Cristina Naya Riveiro |
Organizador | Federación Española de Sociedades de Educación Matemática (FESPM) |
Lugar | Castro-Urdiales (España) |
Secuencia didáctica en GeoGebra para la enseñanza y aprendizaje del triángulo y sus clasificaciones en Educación Primaria
XXI Simposio Nacional de la Sociedad Española de Investigación en Educación
Matemática
Nacional
Autores | María Elena Segade Pampín, María Cristina Naya Riveiro |
Lugar | Zaragoza (España) |
Estudio de los triángulos con GeoGebra en Educación Primaria
II Día GeoGebra de Galicia 2017
Autonómico
Autores | María Cristina Naya Riveiro, María Elena Segade Pampín |
Organizador | Asociación Galega de Profesorado de Educación Matemática (AGAPEMA) |
Lugar | Coruña, A (España) |
Talleres para fomentar el uso de materiales manipulativos a través da Estadística en Educación Primaria.
II Xornadas de Innovación Docente
Autonómico
Autores | María Cristina Naya Riveiro, María Elena Segade Pampín |
Organizador | Universidade da Coruña (UDC) |
Lugar | Coruña, A (España) |
A formación inicial universitaria e as súas contribucións ao encontro entre profesorado e educadoras/es sociais na Facultade de Ciencias da Educación da Universidade da Coruña
I Congreso Internacional e III Xornadas de Educación Social e Escola
Internacional
Autores | Rosa Mª Mendez Garcia, María Cristina Naya Riveiro, Laura Cruz Lopez |
Organizador | Nova Escola Galega |
Lugar | Ourense (España) |
Education for Global citizenship: A Challenge for School.
III Congresso Internacional do Observare.
Internacional
Autores | María Cristina Naya Riveiro, Anxela Bugallo, Araceli Serantes Pazos |
Lugar | Lisboa (Portugal) |
Conocimiento y uso didáctico de la calculadora y de recursos audiovisuales.
VIII CIBEM Congreso Iberoamericano de Educación Matemática.
Internacional
Autores | María Cristina Naya Riveiro, L. Bonet |
Lugar | Madrid (España) |
Taller de calculadoras en el Curso Iniciación á Educación Matemática en Contextos de Inclusión da Universidade de Verán 2017.
Curso Iniciación á Educación Matemática en Contextos de Inclusión da Universidade de Verán 2017.
Autonómico
Autores | María Cristina Naya Riveiro |
Lugar | Santiago de Compostela (España) |
Relaciones entre las dimensiones de las actitudes hacia las matemáticas en futuros maestros
XX Simposio de la Sociedad Española de Investigación en Educación Matemática
Nacional
Autores | Carlos Soneira, María Cristina Naya Riveiro, Enrique de la Torre Fernández, Maria Dorinda Mato Vazquez |
Lugar | Málaga (España) |
Estándares de aritmética con la calculadora.
Jornadas ¿La calculadora como recurso didáctico en la enseñanza y aprendizaje de las matemáticas.
Nacional
Autores | María Cristina Naya Riveiro |
Lugar | Barcelona (España) |
Análisis de las acatitudes hacia las Matemáticas de los estudiantes de Grado de Educación Primaria
3º International Congress of Educational Sciencies and Development
Internacional
Autores | Enrique de la Torre Fernández, María Cristina Naya Riveiro, Carlos Soneira Calvo, Mato Vázquez, Mª Dorinda |
Lugar | Donostia-San Sebastián (España) |
Mathematical analysis of a quasistatic coupled thermo-elastic problem.
7th Workshop on analysis and advanced numerical methods for partial differential equations for junior scientists.
Internacional
Autores | María Cristina Naya Riveiro, Patricia Barral, Peregrina Quintela Estévez |
Organizador | V.A. Steklov Institute of Mathematics in St. Petersburg of Russian Academy of Sciences |
Lugar | St. Petersburg (Rusia) |
Conclusiones sobre el análisis del curriculum de Matemáticas en la LOMCE
XXVII Congreso Enciga
Autonómico
Autores | María Cristina Naya Riveiro |
Organizador | ENCIGA (Asociación dos Ensinantes de Ciencias de Galicia) |
Lugar | Moaña (España) |
Conclusiones del grupo de trabajo de la FESPM sobre el currículum de Primaria
VII Congreso de AGAPEMA
Autonómico
Autores | María Cristina Naya Riveiro |
Organizador | AGAPEMA (Asociación Galega de Profesorado de Educación Matmática) |
Lugar | Santiago de Compostela (España) |
Una red social en el aula de Matemáticas
VI Congreso de Educación Matemática
Autonómico
Autores | Enrique de la Torre Fernández, María Cristina Naya Riveiro |
Organizador | Asocición Galega do Profesorado de Educación Matemática (AGAPEMA) |
Lugar | Santiago de Compostela (España) |
Análise dunha rede social na formación dos futuros mestres
XXV Congreso de ENCIGA
Autonómico
Autores | Enrique de la Torre Fernández, María Cristina Naya Riveiro |
Organizador | IES Arcebispo Xelmirez I, Santiago de Compostela, España |
Lugar | Santiago de Compostela (España) |
Unha rede social para favorecer o pensamento crítico na aula de Matemáticas
III Congreso Ibérico A Fenda Dixital. TIC, Escola e desenvolvimento local.
Internacional
Autores | Enrique de la Torre Fernández, María Cristina Naya Riveiro |
Organizador | Universidade de Porto |
Lugar | Povoa do Varzim (Portugal) |
Mathematical analysis of a thermoelastic problem
Nonlinear Models in Partial Differential Equations. An International Congress on Occasion of Jesus Ildefonso Diaz's 60 th Birthday
Internacional
Autores | María Cristina Naya Riveiro, Patricia Barral, Peregrina Quintela Estévez |
Lugar | Toledo (España) |
Las redes sociales en la Educación Matemática de los futuros maestros
"XXIV Congreso de Enciga"
Nacional
Autores | María Cristina Naya Riveiro, Enrique de la Torre Fernández |
Lugar | Fonsagrada, A (España) |
Nonlinear Thermomechanical Analysis of Aluminium Structures Exposed to Fire
International Conference in Numerical Analysis and Applied Mathematics 2006 (ICNAAM 2006)
Internacional
Autores | Patricia Barral, María Cristina Naya Riveiro, Peregrina Quintela |
Lugar | Hersonissos, Crete (Grecia) |
Análisis Matemático de un Problema Viscoelástico con Coeficientes Dependientes de la Temperatura
XIX Congreso de Ecuaciones Diferenciales y Aplicaciones e IX Congreso de la Sociedad Española de Matemática Aplicada CEDYA 2005
Internacional
Autores | María Cristina Naya Riveiro, Patricia Barral, Peregrina Quintela Estévez |
Lugar | Leganés (España) |
Existencia y unicidad de solución para un problema termoviscoelástico.
XI Escuela Jacques-Louis Lions Hispano-Francesa sobre Simulación Numérica en Física e Ingeniería
Nacional
Autores | María Cristina Naya Riveiro, Patricia Barral, Peregrina Quintela Estévez |
Lugar | Cádiz (España) |
Cargos académicos ou de xestión para o/a docente.