Dr. Manuel Escourido Calvo  

Profesor axudante doutor (LOSU) (AXU-DR-LOSU)

Departamento Empresa
Área Comercialización e investigación de mercados
Investigación  Grupo de investigación Investigación en Marketing Aplicado
Liñas de investigación Marketing Aplicado Economía e Xestión Industrial
Palabras chave Marketing Aplicado Economía Industrial Xestión Industrial
Contacto Directorio da UDC
Orcid id0000-0002-6592-8585 Scopus57217140425

Docencia

Docencia impartida

Neste apartado móstrase a docencia impartida en graos, másteres e resto de titulacións oficiais ata os últimos 6 anos.

Materia e estudos en que se imparte Horas a distancia Horas totais
Prácticas Externas
Grao en Xestión Industrial da Moda
0 30
Traballo Fin de Grao
Grao en Xestión Industrial da Moda
0 150
Materia e estudos en que se imparte Horas a distancia Horas totais
Márketing e Investigación de Mercados de Moda 0 94,5
Marketing en Moda Sostible 0 31,5
Márketing Operativo de Videoxogos 0 41
Prácticas Externas 0 15
Traballo Fin de Grao 0 112
Traballo Fin de Máster 0 8
Xestión Sustentable da Cadea de Valor da Moda 0 24
Xestión Tributaria 0 42
Materia e estudos en que se imparte Horas a distancia Horas totais
Márketing e Investigación de Mercados de Moda
Grao en Xestión Industrial da Moda
0 94,5
Márketing Operativo de Videoxogos
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
0 39
Prácticas Externas
Grao en Xestión Industrial da Moda
0 21
Traballo Fin de Grao
Grao en Xestión Industrial da Moda
0 194,5
Traballo Fin de Máster
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
0 8
Xestión Sustentable da Cadea de Valor da Moda
Grao en Xestión Industrial da Moda
0 21
Xestión Tributaria
Máster Universitario en Xestión e Dirección Laboral
0 42
Materia e estudos en que se imparte Horas a distancia Horas totais
Contabilidade
Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos
0 0
Economía do Traballo
Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos
0 0
Márketing e Investigación de Mercados de Moda
Grao en Xestión Industrial da Moda
0 94,5
Márketing Operativo de Videoxogos
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
0 39
Sistema Impositivo e Fiscalidade da Empresa
Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos
0 0
Traballo Fin de Grao
Grao en Economía
0 8
Traballo Fin de Grao
Grao en Xestión Industrial da Moda
0 0
Xestión Sustentable da Cadea de Valor da Moda
Grao en Xestión Industrial da Moda
0 63
Materia e estudos en que se imparte Horas a distancia Horas totais
Contabilidade
Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos
0 0
Economía do Traballo
Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos
0 0
Emprendemento, Creatividade e Deseño
Máster Universitario en Enxeñaría en Deseño Industrial
0 6
Márketing e Investigación de Mercados de Moda
Grao en Xestión Industrial da Moda
0 94,5
Márketing Operativo de Videoxogos
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
0 39
Sistema Impositivo e Fiscalidade da Empresa
Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos
0 0
Taller 4: Planificación, Deseño e Xestión de Produto de Moda
Grao en Xestión Industrial da Moda
0 7
Taller 5: Xestión de Tendencias e Coleccións
Grao en Xestión Industrial da Moda
0 7
Traballo Fin de Grao
Grao en Xestión Industrial da Moda
0 0
Xestión Sustentable da Cadea de Valor da Moda
Grao en Xestión Industrial da Moda
0 63
Materia e estudos en que se imparte Horas a distancia Horas totais
Economía do Traballo
Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos
0 0
Emprendemento, Creatividade e Deseño
Máster Universitario en Enxeñaría en Deseño Industrial
0 6
Márketing e Investigación de Mercados de Moda
Grao en Xestión Industrial da Moda
0 94,5
Márketing Operativo de Videoxogos
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
0 37
Sistema Impositivo e Fiscalidade da Empresa
Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos
0 0
Xestión Sustentable da Cadea de Valor da Moda
Grao en Xestión Industrial da Moda
0 63

Titorías definidas polo/a docente para o curso académico 2024/2025.

Facultade de Humanidades e Documentación

Cuadrimestre Día Lugar
Primeiro cuadrimestre xoves
20:00 a 21:00
Despacho Coordinacion
Segundo cuadrimestre xoves
18:30 a 19:30
Despacho Coordinacion

Traballos fin de grao e máster

Dirixidos ou codirixidos polo/a docente desde o ano 2013.

“In another Barbie World”: análise do reposicionamento de Barbie como marca e impacto como icono da moda
A economía sumerxida en España
A sustentabilidade desde o punto de vista da revista Vogue. Comparación de varias versións por países
Advergaming como estratexia publicitaria na industria da moda: Análise de impacto do caso Gucci x Roblox.
Análise da utilización de instagram e tiktok en empresas do sector da moda
Aplicacións da Intelixencia Artificial ao Marketing no Sector da Moda
Arte e marketing do videoxogo "Avy, fábulas da noite"
Arte e marketing do videoxogo "Avy, fábulas da noite"
Colocación de produtos de moda en cine e televisión
Desemprego xuvenil: Retos e propostas
Economía sumerxida e a súa relación coa inmigración
Estudo do mercado laboral e das políticas activas e pasivas de emprego: España e Bélxica
Lavado de Capitais: análise das súas etapas e técnicas utilizadas
Marketing 5.0, intelixencia artificial e análise predictivo no sector da moda
Marketing de Influencia nas Redes Sociais. O caso de Instagram e TikTok
Marketing de influencia: Analise de Pull and Bear en Tiktok
Mercado laboral español e os seus desequilibrios
O aumento do SMI e os seus efectos
O fenómeno do product placement en Netflix: o caso de Emily en París
O impacto dos e-sports na industria da moda e da publicidade.
Os paraísos fiscais e o fraude
Reivindicación da raza negra e da cutura afro na moda global
A comunicación de marca a través da fotografía. O caso de Calvin Klein.
Cambios na forma de comprar do consumidor de moda dende a COVID-19. ¿Cáles de estos cambios viñeron para quedarse e cales son froito da situación excepcional?
Colocación de produtos no sector da Moda: análise dos casos máis emblemáticos a través de diversas películas e series internacionais.
Cómo cambiou o COVID-19 a industria da moda e o comportamento dos seus consumidores?
Cómo mellorar a vida do consumidor a través do marketing 5.0.
Comunicación sostible na industria téxtil.
Contribución á mellora da competitividade da industrial téxtil a través do ODS.
Dixitalización da empresa de moda. Estudo de caso Inditex.
Economía mergullada, fraude fiscal e a súa relación co tipo impositivo
Estudo sobre o impacto das principais fibras empregadas no sector téxtil dende o punto de vista da sostibilidade.
Gamers: descubrimento, análise e conquista dun novo segmento de moda.
Greenwashing na industria da moda.
Impacto socioeconómico da COVID-19 na industria da moda en España.
Marketing 5.0 na industria da Moda.
Marketing de Influencia en Instagram: Análise de campañas de micro e macro influencers no sector moda
Marketing Sensorial
Moda e marca persoa: percepción do usuario.
Neuromarketing e a súa aplicación na industria da moda. ¿Por qué mercamos o que mercamos?
Neuromarketing na industria da moda: percepción do consumidor e implicacións éticas.
Novos desenvolvementos, oportunidades e prácticas sostibles no sector da moda.
O marketing de influencia como tendencia promocional e comunicativa na industria da moda.
O prezo como prinicipal detractor do consumo sostible.
Políticas de emprego na UE pre-COVID-19 e actuais. Resultados
Publicidad InGame no sector Moda.
TikTok como tendencia social na industria da moda.
Transformación dixital en empresas de moda e evolución do comportamento do consumidor.

Resultados da investigación

Pode consultar os méritos de investigación seleccionando un tipo de mérito e o ano.

Una ruta universal por el Campus Industrial de Ferrol

Entidade financiadora Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT)
Investigadores principais ARES PERNAS, ISABEL
Tipo Proxecto Outros Programas
Datas Desde 01/07/2024 ata 30/06/2026

ESTUDIO DE MEDIACIÓN DEL IMPACTO DE LA ACTUACIÓN DE ASCM EN SU ENTORNO

Entidade financiadora ASOCIACION CULTURAL ASCM
Investigadores principais Félix Puime Guillén
Tipo Contrato
Datas Desde 20/09/2020 ata 30/10/2022

Impacto Socioeconómico en As Pontes de García Rodríguez de la Descarbonización Energética

Entidade financiadora AYUNTAMIENTO DE AS PONTES
Investigadores principais Antonio Javier Prado Domínguez
Tipo Contrato
Datas Desde 23/12/2019 ata 31/12/2021

Repositioning the City Brand in the Face of the Energy and Ecological Transition Paradigm

Autores si, si, si, si
Revista Sustainability Vol. 15 (páxs. 1 ata 16)
DOI https://doi.org/10.3390/su151410922

Políticas públicas activas de empleo de un gobierno subcentral: sostenibilidad socioeconómica. Un caso de estudio

Autores Escourido-Calvo, M.
Revista Revista Estrategia Organizacional Vol. 10 Núm. 2
DOI https://doi.org/10.22490/25392786.4962

¿Initial Impact and Socioeconomic Compensation for the Closure of a Coal-Fired Power Plant in a Local Entity

Autores Prado-Domínguez, A. Javier, Fernando González Laxe, Escourido-Calvo, M., Martin-Bermúdez, F
Revista Sustainability Vol. 13 Núm. 3
DOI https://doi.org/10.3390/su13137391

Internalising Negative Self-image Externalities: The First Objective for City Marketing as a Municipal Management Tool

Autores Escourido-Calvo, M., A. Javier Prado Domínguez, Martínez-Fernández, V. A.
Revista Advances in Science, Technology and Engineering Systems Journal (ASTES) Vol. 5 Núm. 1 (páxs. 112 ata 118)
DOI https://doi.org/10.25046/aj050115

Introducción al marketing de ciudades como herramienta de gestión pública

Autores Escourido-Calvo, M.
Editores Escourido-Calvo, M.
Editorial Diputación provincial de A Coruña, Coruña, A (España)
ISBN 978-84-9812-322-7

Marketing de territorios y ciudades. Una visión renovada

Autores Escourido-Calvo, M., Andrés Precedo Ledo
Editores Escourido-Calvo, M., Andrés Precedo Ledo
Editorial Dextra Editorial, S.L., Coruña, A (España)
ISBN 978-8416898374

El canon de saneamiento y su aplicación en la acuicultura continental española

Autores Fernando I. González Laxe, A. Javier Prado Domínguez, Jesús Ángel Dopico Castro, Federico Guillermo Martín Palmero, Manuel Escourido Calvo
ISBN 978-84-9745-262-5

Expectation Marketing and Technological, Financial and Image Risk. The Case of the Release of Cyberpunk 2077 Videogame

Autores Escourido-Calvo, M.. Valentín A. Martínez Fernández
Libro Communication and Applied Technologies. Proceedings of iCOMTA 2022
Vol. 318 Edita Springer Nature.
ISBN: 978-981-19-6346-9
Páxinas Desde a 179 ata a 190

Touristic Sector Rresilience in the Covid-19 Crisis in Galicia (Spain)
7th European Conference on Financial Services (ECFS 2023),
Internacional

Autores Félix Puime-Guillén, Lucía Fernández Rumbo, Raquel Fernández-González, Francisco Rodríguez de Prado
Lugar Brasov (Rumania)

ENVIRONMENTAL PROTECTION AND COMMUNITY-BASED GREEN SOLUTIONS: SOCIAL PROGRESS AND COLLABORATION
The Third International Scientific Conference "HAPPINESS AND CONTEMPORARY SOCIETY"
Internacional

Autores Raquel Fernández-González, Félix Puime-Guillén, Manuel Escourido Calvo, Lucía Fernández Rumbo
Lugar Lviv (Ucrania)

Fundamental Analysis of Securities: Methodology fo Taking Positions in Equity Securieties
6th European Conference on Financial Services (ECFS 2022)
Internacional

Autores Félix Puime-Guillén, Lucía Fernández Rumbo, Escourido-Calvo, M., Raquel Fernández-González
Lugar Brasov (Rumania)

The transformation of the Ecuadorian private television RTU: marketing strategies and Covid19
International Conference on Marketing and Technologies (ICMarkTech22)
Internacional

Autores Vaca-Tapia, C., Verónica Crespo Pereira, Escourido-Calvo, M., Manciati-Alarcón, R.X.
Lugar Santiago de Compostela (España)

Repositioning the City Brand to Address the Socio-economic Paradigm Shift Based on Sustainability: A Case Study
17th Iberian Conference on Information Systems and Technologies (CISTI¿2022)
Internacional

Autores Escourido-Calvo, M., A. Javier Prado Domínguez, Martínez-Fernández, V. A.
Lugar Madrid (España)
DOI https://doi.org/10.23919/cisti54924.2022.9820016

Expectation Marketing and Technological, Financial and Image Risk. The Case of the Release of Cyberpunk 2077 Videogame
Conferencia Internacional de Comunicación y Tecnologías Aplicadas del 2022 (ICOMTA'22)
Internacional

Autores Escourido-Calvo, M., Martínez-Fernández, V. A.
Lugar Cuenca (Ecuador)

Public and city marketing applied to improve participatory processes in socio-economic paradigm shifts: energy transition. A case study.
16th Iberian Conference on Information Systems and Technologies (CISTI 2021)
Internacional

Autores Manuel Escourido-Calvo, Valentín Martínez, Verónica Crespo-Pereira
Lugar Chaves (Portugal)

The special employment centers the Spanish response to the insertion of people with functional diversity and its impact on the social economy
8th International Conference ESPERA 2021
Internacional

Autores Manuel Escourido-Calvo, Félix Puime-Guillén, Lucía Fernández Rumbo, Raquel Fernández-González
Lugar Bucarest (Rumania)

Impacto de la integración de la persona con discapacidad
XIV Congreso Internacional Prospecta Colombia 2021, ECACEN-UNAD
Internacional

Autores Escourido-Calvo, M., Félix Puime-Guillén
Organizador UNAD
Lugar Bogotá (Colombia)

El sistema fiscal local como precio relativo de la ciudad. El caso de Santiago de Compostela
15th Iberian Conference on Information Systems and Technologies (CISTI)
Internacional

Autores Escourido-Calvo, M., A. Javier Prado Domínguez, Martínez-Fernández, V. A.
Organizador Associação Iberica de Sistemas e Tecnologias de Informação
Lugar Sevilla (España)
DOI https://doi.org/10.23919/cisti49556.2020.9141018

Internalization of Negative Self-image of the City
CISTI'2019 - 14th Iberian Conference on Information Systems and Technologies
Internacional

Autores Escourido-Calvo, M., A. Javier Prado Domínguez, Martínez Fernández, V.A.
Lugar Coimbra (Portugal)
DOI https://doi.org/10.23919/cisti.2019.8760742

Cargos

Cargos académicos ou de xestión para o/a docente.

Profesorado responsable titulacións Facultade de Humanidades e Documentación

Grao en Xestión Industrial da Moda
Profesor responsable de titulación

Desde 01/10/2023.

Consello do Departamento Empresa

PDI (Membros Natos)

Desde 15/03/2023.

Comisión de Titulación do Grao en Xestión Industrial da Moda

Secretario

Desde 01/09/2022.

Comisión Académica M. U. Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos

Vogal PDI

Desde 21/07/2022.

Profesorado responsable titulacións Facultade de Humanidades e Documentación

Grao en Xestión Industrial da Moda
Profesor responsable de titulación

Desde 11/02/2022 ata 30/09/2023.

Xunta da Facultade de Humanidades e Documentación

Vogal PDI

Desde 10/03/2021 ata 14/03/2023.

Consello do Departamento Empresa

PDI (Membros Natos)