Dr. Manuel Escourido Calvo  

Profesor axudante doutor (LOSU) (AXU-DR-LOSU)

Departamento Empresa
Área Comercialización e investigación de mercados
Investigación  Grupo de investigación Investigación en Marketing Aplicado
Liñas de investigación Marketing Aplicado Economía e Xestión Industrial
Palabras chave Marketing Aplicado Economía Industrial Xestión Industrial
Contacto Directorio da UDC
Orcid id0000-0002-6592-8585 Scopus57217140425

Docencia

Docencia impartida

Neste apartado móstrase a docencia impartida en graos, másteres e resto de titulacións oficiais ata os últimos 6 anos.

Materia e estudos en que se imparte Horas a distancia Horas totais
Márketing e Investigación de Mercados de Moda 0 94,5
Marketing en Moda Sostible 0 31,5
Márketing Operativo de Videoxogos 0 41
Prácticas Externas 0 15
Traballo Fin de Grao 0 112
Traballo Fin de Máster 0 8
Xestión Tributaria 0 42
Materia e estudos en que se imparte Horas a distancia Horas totais
Márketing e Investigación de Mercados de Moda
Grao en Xestión Industrial da Moda
0 94,5
Márketing Operativo de Videoxogos
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
0 39
Prácticas Externas
Grao en Xestión Industrial da Moda
0 21
Traballo Fin de Grao
Grao en Xestión Industrial da Moda
0 194,5
Traballo Fin de Máster
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
0 8
Xestión Sustentable da Cadea de Valor da Moda
Grao en Xestión Industrial da Moda
0 21
Xestión Tributaria
Máster Universitario en Xestión e Dirección Laboral
0 42
Materia e estudos en que se imparte Horas a distancia Horas totais
Contabilidade
Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos
0 0
Economía do Traballo
Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos
0 0
Márketing e Investigación de Mercados de Moda
Grao en Xestión Industrial da Moda
0 94,5
Márketing Operativo de Videoxogos
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
0 39
Sistema Impositivo e Fiscalidade da Empresa
Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos
0 0
Traballo Fin de Grao
Grao en Economía
0 8
Traballo Fin de Grao
Grao en Xestión Industrial da Moda
0 0
Xestión Sustentable da Cadea de Valor da Moda
Grao en Xestión Industrial da Moda
0 63
Materia e estudos en que se imparte Horas a distancia Horas totais
Contabilidade
Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos
0 0
Economía do Traballo
Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos
0 0
Emprendemento, Creatividade e Deseño
Máster Universitario en Enxeñaría en Deseño Industrial
0 6
Márketing e Investigación de Mercados de Moda
Grao en Xestión Industrial da Moda
0 94,5
Márketing Operativo de Videoxogos
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
0 39
Sistema Impositivo e Fiscalidade da Empresa
Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos
0 0
Taller 4: Planificación, Deseño e Xestión de Produto de Moda
Grao en Xestión Industrial da Moda
0 7
Taller 5: Xestión de Tendencias e Coleccións
Grao en Xestión Industrial da Moda
0 7
Traballo Fin de Grao
Grao en Xestión Industrial da Moda
0 0
Xestión Sustentable da Cadea de Valor da Moda
Grao en Xestión Industrial da Moda
0 63
Materia e estudos en que se imparte Horas a distancia Horas totais
Economía do Traballo
Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos
0 0
Emprendemento, Creatividade e Deseño
Máster Universitario en Enxeñaría en Deseño Industrial
0 6
Márketing e Investigación de Mercados de Moda
Grao en Xestión Industrial da Moda
0 94,5
Márketing Operativo de Videoxogos
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
0 37
Sistema Impositivo e Fiscalidade da Empresa
Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos
0 0
Xestión Sustentable da Cadea de Valor da Moda
Grao en Xestión Industrial da Moda
0 63
Materia e estudos en que se imparte Horas a distancia Horas totais
Economía do Traballo
Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos
0 0
Emprendemento, Creatividade e Deseño
Máster Universitario en Enxeñaría en Deseño Industrial
0 6
Márketing e Investigación de Mercados de Moda
Grao en Xestión Industrial da Moda
0 94,5
Márketing Operativo de Videoxogos
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
0 37
Sistema Impositivo e Fiscalidade da Empresa
Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos
0 0
Xestión Sustentable da Cadea de Valor da Moda
Grao en Xestión Industrial da Moda
0 63

Titorías definidas polo/a docente para o curso académico 2024/2025.

Facultade de Humanidades e Documentación

Cuadrimestre Día Lugar
Primeiro cuadrimestre xoves
20:00 a 21:00
Despacho Coordinacion
Segundo cuadrimestre xoves
18:30 a 19:30
Despacho Coordinacion

Traballos fin de grao e máster

Dirixidos ou codirixidos polo/a docente desde o ano 2013.

“In another Barbie World”: análise do reposicionamento de Barbie como marca e impacto como icono da moda
A economía sumerxida en España
A sustentabilidade desde o punto de vista da revista Vogue. Comparación de varias versións por países
Advergaming como estratexia publicitaria na industria da moda: Análise de impacto do caso Gucci x Roblox.
Análise da utilización de instagram e tiktok en empresas do sector da moda
Aplicacións da Intelixencia Artificial ao Marketing no Sector da Moda
Arte e marketing do videoxogo "Avy, fábulas da noite"
Arte e marketing do videoxogo "Avy, fábulas da noite"
Colocación de produtos de moda en cine e televisión
Desemprego xuvenil: Retos e propostas
Economía sumerxida e a súa relación coa inmigración
Estudo do mercado laboral e das políticas activas e pasivas de emprego: España e Bélxica
Lavado de Capitais: análise das súas etapas e técnicas utilizadas
Marketing 5.0, intelixencia artificial e análise predictivo no sector da moda
Marketing de Influencia nas Redes Sociais. O caso de Instagram e TikTok
Marketing de influencia: Analise de Pull and Bear en Tiktok
Mercado laboral español e os seus desequilibrios
O aumento do SMI e os seus efectos
O fenómeno do product placement en Netflix: o caso de Emily en París
O impacto dos e-sports na industria da moda e da publicidade.
Os paraísos fiscais e o fraude
Reivindicación da raza negra e da cutura afro na moda global
A comunicación de marca a través da fotografía. O caso de Calvin Klein.
Cambios na forma de comprar do consumidor de moda dende a COVID-19. ¿Cáles de estos cambios viñeron para quedarse e cales son froito da situación excepcional?
Colocación de produtos no sector da Moda: análise dos casos máis emblemáticos a través de diversas películas e series internacionais.
Cómo cambiou o COVID-19 a industria da moda e o comportamento dos seus consumidores?
Cómo mellorar a vida do consumidor a través do marketing 5.0.
Comunicación sostible na industria téxtil.
Contribución á mellora da competitividade da industrial téxtil a través do ODS.
Dixitalización da empresa de moda. Estudo de caso Inditex.
Economía mergullada, fraude fiscal e a súa relación co tipo impositivo
Estudo sobre o impacto das principais fibras empregadas no sector téxtil dende o punto de vista da sostibilidade.
Gamers: descubrimento, análise e conquista dun novo segmento de moda.
Greenwashing na industria da moda.
Impacto socioeconómico da COVID-19 na industria da moda en España.
Marketing 5.0 na industria da Moda.
Marketing de Influencia en Instagram: Análise de campañas de micro e macro influencers no sector moda
Marketing Sensorial
Moda e marca persoa: percepción do usuario.
Neuromarketing e a súa aplicación na industria da moda. ¿Por qué mercamos o que mercamos?
Neuromarketing na industria da moda: percepción do consumidor e implicacións éticas.
Novos desenvolvementos, oportunidades e prácticas sostibles no sector da moda.
O marketing de influencia como tendencia promocional e comunicativa na industria da moda.
O prezo como prinicipal detractor do consumo sostible.
Políticas de emprego na UE pre-COVID-19 e actuais. Resultados
Publicidad InGame no sector Moda.
TikTok como tendencia social na industria da moda.
Transformación dixital en empresas de moda e evolución do comportamento do consumidor.

Resultados da investigación

Pode consultar os méritos de investigación seleccionando un tipo de mérito e o ano.

Una ruta universal por el Campus Industrial de Ferrol

Entidade financiadora Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT)
Investigadores principais ARES PERNAS, ISABEL
Tipo Proxecto Outros Programas
Datas Desde 01/07/2024 ata 30/06/2026

Cargos

Cargos académicos ou de xestión para o/a docente.

Profesorado responsable titulacións Facultade de Humanidades e Documentación

Grao en Xestión Industrial da Moda
Profesor responsable de titulación

Desde 01/10/2023.

Consello do Departamento Empresa

PDI (Membros Natos)

Desde 15/03/2023.

Comisión de Titulación do Grao en Xestión Industrial da Moda

Secretario

Desde 01/09/2022.

Comisión Académica M. U. Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos

Vogal PDI

Desde 21/07/2022.

Profesorado responsable titulacións Facultade de Humanidades e Documentación

Grao en Xestión Industrial da Moda
Profesor responsable de titulación

Desde 11/02/2022 ata 30/09/2023.

Xunta da Facultade de Humanidades e Documentación

Vogal PDI

Desde 10/03/2021 ata 14/03/2023.

Consello do Departamento Empresa

PDI (Membros Natos)