Miss Jane and Miss Eyre: From student to teacher in Jane Eyre
Autores | Noelia Mª Galán-Rodríguez |
Revista | Revista internacional Digilec Vol. 7 (páxs. 61 ata 72) |
Departamento | Didácticas Específicas e Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación |
Área | Didáctica da lingua e a literatura |
Investigación | Grupo de investigación Grupo de Investigación en Didáctica das Linguas e Culturas |
Liñas de investigación | Lingüística Aplicada á tradución e ensino do inglés. Inclúe investigación da lingüística inglesa aplicada á traducción e ó ensino e aprendizaxe do inglés |
Contacto | Directorio da UDC |
Orcid id0000-0001-6662-7269 Scopus57257696500 |
Neste apartado móstrase a docencia impartida en graos, másteres e resto de titulacións oficiais ata os últimos 6 anos.
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Didáctica da Lingua Estranxeira | Obrigatorio | 0 | 84 |
Metodoloxía do ensino-aprendizaxe da lingua estranxeira
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
|
Obrigatorio | 0 | 7,5 |
Prácticum
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
|
Obrigatorio | 0 | 10 |
Traballo Fin de Grao | Obrigatorio | 0 | 27,5 |
Traballo fin de Máster
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
|
Obrigatorio | 0 | 31 |
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Didáctica da Lingua Estranxeira
Grao en Educación Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 108 |
Metodoloxía do ensino-aprendizaxe da lingua estranxeira
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Linguas e Literaturas (Linguas Estranxeiras)
|
Obrigatorio | 0 | 21 |
Prácticum
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Linguas e Literaturas (Linguas Estranxeiras)
|
Obrigatorio | 0 | 8 |
Prácticum II
Grao en Educación Infantil
|
Obrigatorio | 0 | 37 |
Recursos, estratexias e materiais didácticos na aula de linguas estranxeiras
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Linguas e Literaturas (Linguas Estranxeiras)
|
Obrigatorio | 0 | 19 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
|
Obrigatorio | 0 | 15 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 36 |
Traballo fin de Máster
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Linguas e Literaturas (Linguas Estranxeiras)
|
Obrigatorio | 0 | 28,5 |
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Didáctica da Lingua Estranxeira
Grao en Educación Infantil
|
Obrigatorio | 0 | 84 |
Didáctica da Lingua Estranxeira
Grao en Educación Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 168 |
Metodoloxía do ensino-aprendizaxe da lingua estranxeira
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Linguas e Literaturas (Linguas Estranxeiras)
|
Obrigatorio | 0 | 21 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
|
Obrigatorio | 0 | 18 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 24 |
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Didáctica da Lingua Estranxeira
Grao en Educación Infantil
|
Obrigatorio | 0 | 84 |
Didáctica da Lingua Estranxeira
Grao en Educación Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 168 |
Metodoloxía do ensino-aprendizaxe da lingua estranxeira
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Linguas e Literaturas (Linguas Estranxeiras)
|
Obrigatorio | 0 | 21 |
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Didáctica da Lingua Estranxeira
Grao en Educación Infantil
|
Obrigatorio | 0 | 84 |
Didáctica da Lingua Estranxeira
Grao en Educación Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 168 |
Prácticum I
Grao en Educación Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 48 |
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Lingua Inglesa 2
Grao en Español: Estudos Lingüísticos e Literarios
Grao en Galego e Portugués: Estudos Lingüísticos e Literarios
Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios
Programa de simultaneidade do Grao en Español: Estudos Lingüísticos e Literarios e o Grao en Galego e Portugués: Estudos Lingüísticos e Literarios
Programa de simultaneidade do Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios e o Grao en Español: Estudos Lingüísticos e Literarios
Programa de simultaneidade do Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios e o Grao en Galego e Portugués: Estudos Lingüísticos e Literarios
|
Formación básica | 0 | 60 |
Titorías definidas polo/a docente para o curso académico 2024/2025.
Cuadrimestre | Día | Lugar |
---|---|---|
Segundo cuadrimestre |
martes
09:30 a 12:00 |
P0A14 (concertar titoría por correo) |
Segundo cuadrimestre |
xoves
09:30 a 12:00 |
P0A14/Teams |
Dirixidos ou codirixidos polo/a docente desde o ano 2013.
A motivación do alumnado de Educación Primaria nas seccións bilingües: un estudo de caso |
Explorando a literatura na aula de lingua inglesa a través da gamificación: unha proposta de intervención para 6º curso de Educación Primaria |
Foguerias de aprendizaxe na aula de lingua estranxeira: unha proposta de intervención baseada na gamificación, literatura e cultura para o 4º curso de Educación Primaria |
O plurilingüismo a través da literatura e da gamificación na aula de lingua estranxeira: unha proposta de intervención para 5º curso de Educación Primaria |
Descolonizar as aulas: Material didáctico contra a discriminación étnica para estudantes de inglés de nivel baixo na Galiza |
Desfrute a súa comida!: Unidade didáctica de nutrición para 1ºESO |
Estudo comparativo da ensinanza da lingua inglesa en Educación Primaria en España e Bélxica |
Estudo comparativo sobre o ensino de linguas estranxeiras en Europa: España, Portugal e Hungría |
Estudo sobre os materiais e o modelo VARK na aula de LE en Educación Primaria |
Motivando Estudantes Adultos na EOI: unha Proposta Didáctica para Nivel B2. |
O enfoque comunicativo na materia de primeira lingua extranxeira: unha análise dos materiais e da práctica docente |
O teatro e a dramatización na aula de Lingua Estranxeira: proposta para 6º curso de Educación Infantil. |
O uso de materiais audiovisuais na aula de lingua estranxeira: unha proposta de intervención para 6º curso de Educación Primaria |
O xogo de roles na aprendizaxe da lingua estranxeira: unha proposta de intervención para o terceiro curso de Educación Primaria. |
Run and tell that! Lingua e valores na película musical Hairspray a través da Aprendizaxe por Proxectos |
Storytelling como recurso para o aprendizaxe da lingua inglesa en Educación Infantil: Investigación no seo dun aula multinivelar. |
Pode consultar os méritos de investigación seleccionando un tipo de mérito e o ano.
Miss Jane and Miss Eyre: From student to teacher in Jane Eyre
Autores | Noelia Mª Galán-Rodríguez |
Revista | Revista internacional Digilec Vol. 7 (páxs. 61 ata 72) |
The use of the L1 in a CLIL lesson in Secondary Education in Galicia
Autores | Bobadilla-Pérez, María, Galán-Rodríguez, Noelia Mª |
Revista | Didáctica. Lengua y Literarura. Vol. 32 (páxs. 183 ata 194) |
CLIL Materials in Secondary Education: Focusing on the Language of Instruction in the Subject Area of Mathematics
Autores | Galán-Rodríguez, Noelia Mª, Bobadilla-Pérez, María |
Revista | El Guiniguada. Revista de investigaciones y experiencias en Ciencias de la Educación Núm. 24 (páxs. 32 ata 49) |
DOI | https://doi.org/10.20420 |
Looking for Austen in the 21st Century: from Pride and Prejudice to The Lizzie Bennet Diaries
Autores | Galán-Rodríguez, Noelia Mª |
Revista | HUARTE DE SAN JUAN. FILOLOGÍA Y DIDÁCTICA DE LA LENGUA Núm. 15 (páxs. 129 ata 148) |
Motivation in CLIL: Research in Secondary Education in the Galician Context
Autores | Noelia Mª Galán-Rodríguez |
Editorial | Peter Lang, Berlín (Alemania) |
ISBN | 978-3-631-82654-6 |
The Madwoman in Sherrinford: Eurus Holmes and the (non) Canon in BBC's Sherlock
Autores | Noelia Mª Galán-Rodríguez |
Libro |
CULTURAL STUDIES AND SPACE IN CONTEMPORARY NARRATIVES Edita Universidade da Coruña. Servizo de Publicacions. ISBN: 978-84-9749-811-1 |
Páxinas | Desde a 95 ata a 107 |
Reflections on the Initiatives Taken in order to Develop the Communicative Competence and to Promote Plurilingualism in Spain
Autores | Galán-Rodríguez, Noelia Mª. Bobadilla-Pérez, María |
Libro |
Aprendizajes plurilingües y literarios. Nuevos enfoques didácticos. Edita Publicaciones de la Universidad de Alicante. ISBN: 978-84-16724-30-7 |
Páxinas | Desde a 104 ata a 111 |
Decolonizing Gothic: finding new spaces in Mexican Gothic (2020)
(De)Writing the Borderland: Human and Non-Human Liminal Identities
Internacional
Autores | Noelia Mª Galán-Rodríguez, Lucía Fraga-Viñas |
Organizador | Universidade de Santiago de Compostela (USC) |
Lugar | Santiago de Compostela (España) |
Who Are the Creators in Transmedia Narratives? Interactivity and Participation in The Lizzie Bennet Diaries
(De)Writing the Borderland: Human and Non-Human Liminal Identities
Internacional
Autores | Noelia Mª Galán-Rodríguez, Lucía Fraga-Viñas |
Organizador | Universidade de Santiago de Compostela (USC) |
Lugar | Santiago de Compostela (España) |
Fomentando la oralidad a través de la literatura en Educación Secundaria: el reader como herramienta en el aula de lengua extranjera.
Nuevos formatos para la oralidad en el aula, bases y experiencias II
Internacional
Autores | Noelia Mª Galán-Rodríguez |
Lugar | Coruña, A (España) |
Monsters Aren't That Bad: Hotel Transylvania and Diversity in Audiovisual Storytelling
International Conference Future Challenges in Early Language Learning and Multilingual Education (ELLME2022)
Internacional
Autores | Noelia Mª Galán-Rodríguez |
Organizador | Universidad de Granada (UGR) |
Lugar | Granada (España) |
Learning How to Integrate the Language Skills through Rap Battles: Pre-service Teachers and Task-Based Instruction
International Conference 'Future Challenges in Early Language Learning and Multilingual Education' (ELLME 2022)
Internacional
Autores | Noelia Mª Galán-Rodríguez |
Organizador | Universidad de Granada |
Lugar | Granada (España) |
Plurilingual and Pluricultural Competences in Secondary Education: Research into FL Teachers¿ Insights
5th World Conference on Research in Education
Internacional
Autores | Noelia Mª Galán Rodríguez, Lucía Fraga-Viñas |
Lugar | París (Francia) |
Opiniones del profesorado AICLE sobre el plurilingüismo en Educación Secundaria: un estudio de caso en Galicia
XXIII Congreso Internacional de la SEDLL
Internacional
Autores | Noelia Mª Galán-Rodríguez, Lucía Fraga-Viñas |
Lugar | Oviedo (España) |
¿Están las universidades españolas preparadas para AICLE? Analizando la formación del profesorado de Educación Primaria
XXIII Congreso Internacional de la SEDLL
Internacional
Autores | Lucía Fraga-Viñas, Noelia Mª Galán Rodríguez |
Lugar | Oviedo (España) |
Foreign language learning and language teaching related courses at the University of A Coruña comparative studies on Pre Covid and Post Covid methodologies.
7th World Curriculum Studies Conference of the IAACS
Internacional
Autores | Lucía Fraga-Viñas, Noelia Mª Galán-Rodríguez |
Lugar | Braga (Portugal) |
`It Takes a Village to Raise Bilingual Children¿: Agents and Challenges in CLIL Implementation
VII International Conference on Bilingual Education CONFBE 2021
Internacional
Autores | Noelia Mª Galán-Rodríguez |
Organizador | Universidad de Córdoba (UCO) |
Lugar | Córdoba (España) |
CLIL materials in Vocational Training: A case study in the Human Resources Classroom
VII International Conference on Bilingual Education CONFBE 2021
Internacional
Autores | Noelia Mª Galán-Rodríguez, Bobadilla-Pérez, María |
Organizador | Universidad de Córdoba (UCO) |
Lugar | Córdoba (España) |
Translanguaging in CLIL Physics: Code-switching in a Galician secondary school
ICNICE 2018: Pushing English to the limit. Innovation, creativity and communicative negotiation in native and non-native contexts
Internacional
Autores | Galán-Rodríguez, Noelia Mª, Bobadilla-Pérez, María |
Lugar | Santiago de Compostela (España) |
I'm not an English teacher': the Challenges of Content-Experts in CLIL Classrooms
Evidence-Based Strategies to Support Bilingual Education in Spain and the US
Internacional
Autores | Galán-Rodríguez, Noelia Mª |
Lugar | Salamanca (España) |
Talk Nerdy to Me: the Evolution of the Concepts of Geek and Nerd in the Media
VII Congreso Internacional de la Sociedad Española SELICUP 'Cultura popular y hegemonía: su representación en los medios
Internacional
Autores | Galán-Rodríguez, Noelia Mª |
Lugar | Coruña, A (España) |
Desarrollo de la competencia plurilingüe en Bachillerato: Conclusiones en torno al análisis de material didáctico AICLE para el aula de Matemáticas
XVI Congreso Internacional de la Sociedad Española de Didáctica de la Lengua y la Literatura. El aprendizaje de lenguas y literaturas en un contexto de educación plurilingüe: hacia la integración de contextos culturales y literarios como herramienta de aprendizaje.
Internacional
Autores | Bobadilla-Pérez, María, Galán-Rodríguez, Noelia Mª |
Organizador | Universidad de Alicante |
Lugar | Alicante/Alacant (España) |
Cargos académicos ou de xestión para o/a docente.