Thematic Report on Higher Education 2017
Entidade financiadora | Centro Nacional de Innovación e Investigación Educativa |
Investigadores principais | Tania F. Gómez Sánchez y Jorge Serrano Duque |
Tipo | Contrato |
Datas | Desde 04/01/2016 ata 30/12/2016 |
Departamento | Pedagoxía e Didáctica |
Área | Didáctica e organización escolar |
Investigación | Grupo de investigación Grupo de Investigación en Innovacións Educativas |
Liñas de investigación | Aínda non figuran no xestor curricular da UDC (SUXI). |
Avaliación de méritos docentes | 1 quinquenio(s) |
Avaliación de méritos de investigación | 1 sexenio(s) |
Contacto | Directorio da UDC |
Orcid id0000-0002-1940-000X Scopus57214743624 |
Neste apartado móstrase a docencia impartida en graos, másteres e resto de titulacións oficiais ata os últimos 6 anos.
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Educación Inclusiva e Multicultural | Formación básica | 0 | 84 |
Organización e Xestión de Institucións Socioeducativas | Obrigatorio | 0 | 84 |
Prácticum | Obrigatorio | 0 | 1 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Social. Curso Ponte
|
Obrigatorio | 0 | 16,5 |
Traballo Fin de Máster | Obrigatorio | 0 | 10,5 |
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Organización e Avaliación de Institucións Educativas
Grao en Educación Infantil
|
Formación básica | 0 | 42 |
Organización e Xestión de Institucións Socioeducativas
Grao en Educación Social
|
Obrigatorio | 0 | 42 |
Prácticum
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Educación Física)
|
Obrigatorio | 0 | 2 |
Prácticum
Máster Universitario en Psicopedagoxía
|
Obrigatorio | 0 | 1 |
Prácticum II
Grao en Educación Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 0 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Social
Grao en Educación Social. Curso Ponte
|
Obrigatorio | 0 | 34 |
Traballo fin de Máster
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Educación Física)
|
Obrigatorio | 0 | 6 |
Traballo Fin de Máster
Máster Universitario en Psicopedagoxía
|
Obrigatorio | 0 | 6 |
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Organización e Avaliación de Institucións Educativas
Grao en Educación Infantil
|
Formación básica | 0 | 73,5 |
Organización e Xestión de Institucións Socioeducativas
Grao en Educación Social
|
Obrigatorio | 0 | 32 |
Prácticum
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Educación Física)
|
Obrigatorio | 0 | 2 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Social
Grao en Educación Social. Curso Ponte
|
Obrigatorio | 0 | 6 |
Traballo fin de Máster
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Educación Física)
|
Obrigatorio | 0 | 12 |
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Organización e Avaliación de Institucións Educativas
Grao en Educación Infantil
|
Formación básica | 0 | 39 |
Organización e Xestión de Institucións Socioeducativas
Grao en Educación Social
|
Obrigatorio | 0 | 105 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
|
Obrigatorio | 0 | 12 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Social
|
Obrigatorio | 0 | 3 |
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Organización e Avaliación de Institucións Educativas
Grao en Educación Infantil
|
Formación básica | 0 | 56 |
Organización e Xestión de Institucións Socioeducativas
Grao en Educación Social
|
Obrigatorio | 0 | 70 |
Políticas de Atención ás Persoas Maiores
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
|
Optativo | 0 | 21 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
|
Obrigatorio | 0 | 6 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 18 |
Traballo Fin de Máster (TFM)
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
|
Obrigatorio | 0 | 8 |
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Organización e Avaliación de Institucións Educativas
Grao en Educación Infantil
|
Formación básica | 0 | 84 |
Organización e Xestión de Institucións Socioeducativas
Grao en Educación Social
|
Obrigatorio | 0 | 105 |
Políticas de Atención ás Persoas Maiores
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
|
Optativo | 0 | 21 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
|
Obrigatorio | 0 | 18 |
Traballo fin de Máster
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Educación Física)
|
Obrigatorio | 0 | 6 |
Titorías definidas polo/a docente para o curso académico 2024/2025.
Cuadrimestre | Día | Lugar |
---|---|---|
Primeiro cuadrimestre |
martes
09:30 a 13:30 |
Será recomendable concertalas previamente por correo electrónico co fin de axustar a canle e horario. Serán no despacho P0B17 a non ser que se solicite a súa realización por TEAMS. |
Segundo cuadrimestre |
martes
09:30 a 13:30 |
Será recomendable concertalas previamente por correo electrónico co fin de axustar a canle e horario. Serán no despacho P0B17 a non ser que se solicite a súa realización por TEAMS. |
Segunda oportunidade |
martes
11:00 a 13:00 |
Será recomendable concertalas previamente por correo electrónico co fin de axustar a canle e horario. Serán no despacho P0B17 a non ser que se solicite a súa realización por TEAMS. |
Dirixidos ou codirixidos polo/a docente desde o ano 2013.
A educación afectivo-sexual a través dos libros de texto de Educación Primaria. Unha mirada crítica dende a Educación Social |
Absentismo escolar na actualidade, funcionamento dos protocolos. |
As voces das familias fronte o acoso escolar e/ou ciberacoso: experiencias e necesidades. |
Inclusión e calidade de vida en persoas maiores con Alzheimer |
A identidade de xénero na infancia e o papel dxs profesionais da Educación Social nos centros educativos |
A voz da infancia. Experiencia pulo da democracia a través da organización escolar. |
Análise en chave comparada sobre os protocolos de actuación de acoso escolar e ciberbullying. |
Envellecemento en Galicia: análise dos servizos e recursos institucionais |
Estudio comparado dos criterios de admisión do alumnado de Educación infantil nas diferentes Administracións educativas de España |
Estudo comparado sobre a liberdade de elección de centros de educación infantil en función da súa localización e titularidade na cidade da Coruña. |
Estudo sobre as correntes pedagóxicas e metodoloxías implementadas nunha Rede Escolas Infantís Municipais |
A diversidade cultural na organización de centro: unha proposta didáctica |
Convivir xuntos: proposta de mellora da convivencia no aula |
Estudo comparado dos planes de envellecemento activo das comunidades autónomas de España |
O uso das metodoloxías activas en Educación Primaria: un enfoque didáctico interdisciplinar |
Unha proposta didáctica interdisciplinaria e globalizadora: a dimensión física no currículum e a pedagoxía de Célestin Freinet. |
Estudo da colexialidade docente na organización das institucións educativas |
O traballo por proxectos como metodoloxía en Educación Infantil: O arte de crear |
Porposta de planificación curricular de Educación Física orientada ao primeiro curso da educación secundaria obrigatoria. |
Proposta Didáctica: Xogamos cos sentidos |
A diversidade e o estudo de como se contempla na organización escolar. |
A Inclusión Educativa do alumnado con Enfermidades Raras: Nevus Conxénito. |
Análise do desenvolvemento curricular da competencia cultural e artística en Educación Infantil |
Estudo sobre a educación para a saúde na organización escolar. |
Organización escolar na Educación Infantil: estudo da atención á diversidade no centro. |
Pode consultar os méritos de investigación seleccionando un tipo de mérito e o ano.
Thematic Report on Higher Education 2017
Entidade financiadora | Centro Nacional de Innovación e Investigación Educativa |
Investigadores principais | Tania F. Gómez Sánchez y Jorge Serrano Duque |
Tipo | Contrato |
Datas | Desde 04/01/2016 ata 30/12/2016 |
Recursos de carrera en estudiantes de educación superior: un estudio de métodos mixtos
Autores | Monteiro, S., Almeida, L.S., Gómez, T.F., Rebollo, N., Peralbo, M. |
Revista | Educación XXI Vol. 26 Núm. 1 (páxs. 93 ata 115) |
DOI | https://doi.org/10.5944/educxx1.31544 |
La estrategia discursiva sobre la empleabilidad en el Espacio Europeo de Educación Superior: propósito y desafío en la configuración de los planes de estudio
Autores | Tania F. Gómez Sánchez, María Begoña Rumbo Arcas |
Revista | REVISTA DE INVESTIGACIÓN EN EDUCACIÓN Vol. 20 Núm. 2 (páxs. 140 ata 153) |
DOI | https://doi.org/10.35869/reined.v20i2.4221 |
Estudio interregional comparado de la educación matemática en la formación inicial del profesorado de educación primaria
Autores | María Cristina Naya Riveiro, Tania F. Gómez Sánchez, María Begoña Rumbo Arcas, Elena Segade |
Revista | Revista latinoamericana de Investigación en Matemática Educativa Vol. 24 Núm. 2 (páxs. 207 ata 233) |
DOI | https://doi.org/10.12802/relime.21.2424. |
Perceptions of teaching performance assessment in higher education: A study in Portugal.
Autores | Gómez, T.F., Moreira, María Alfredo |
Revista | INNOVATIONS IN EDUCATION AND TRAINING INTERNATIONAL (páxs. 261 ata 271) |
DOI | https://doi.org/10.1080/14703297.2020.1733632 |
Valoración de las competencias de la titulación de educación social para la inserción labora
Autores | Tania F. Gómez Sánchez, María Begoña Rumbo Arcas |
Revista | Ensayos: Revista de la Facultad de Educación de Albacete Vol. 34 Núm. 2 (páxs. 1 ata 17) |
DOI | https://doi.org/10.18239/ensayos |
Qué piensan los actores sociales sobre las competencias: el Grado de Educación Social
Autores | Tania F. Gómez Sánchez, María Begoña Rumbo Arcas |
Revista | Revista complutense de educación |
DOI | https://doi.org/10.5209/rced.53831 |
publicación: Estudio del modelo de aprendizaje por competencias para la empleabilidad en la universidad
Autores | Tania F. Gómez Sánchez, María Begoña Rumbo Arcas |
Revista | Revista de Pedagogía. Universidad Central de Venezuela Vol. 39 Núm. 105 (páxs. 265 ata 285) |
RECENSIÓN LIBRO: European Commission/EACEA Teaching reading in Europe: contexts, policies and practices. Brussels: EACEA, 2011. ISBN 9789292011796
Autores | Tania F. Gómez Sánchez |
Revista | Revista Española de Educación Comparada (REEC) Núm. 20 (páxs. 419 ata 421) |
RECENSIÓN LIBRO: Leoncio Vega Gil (ed.) (2011) Gobernanza y políticas de formación inicial de profesores en la Europa Mediterránea. Valencia: Tirant Lo Blanch. Madrid: Morata.
Autores | Tania F. Gómez Sánchez |
Revista | REVISTA IBEROAMERICANA DE LA EDUCACIÓN Vol. 4 Núm. 55 (páxs. 1 ata 3) |
La acción tutorial en un contexto universitario masificado y la reivindicación europea de su valor formativo.
Autores | Tania F. Gómez Sánchez |
Revista | Revista de Formación e Innovación Educativa Universitaria Vol. 4 Núm. 1 (páxs. 13 ata 34) |
Tecnologías de la información y la comunicación (TIC) y la promoción de la participación.
Autores | Rivas-Quarneti, N, Gómez-Sánchez, T, Movilla-Fernández, MJ, Viana-Moldes, I |
Revista | TOG. REVISTA DE TERAPIA OCUPACIONAL DE GALICIA Vol. 8 Núm. 7 (páxs. 43 ata 55) |
RECENSIÓN LIBRO: Gimeno Sacristán (2008) El valor del tiempo en educación. Madrid: Morata.
Autores | Tania F. Gómez Sánchez |
Revista | Revista de educación Núm. 353 (páxs. 755 ata 756) |
Competencias para la vida profesional y funciones ejecutivas
Autores | Maite Uribarri González. Tania F. Gómez Sánchez |
Libro |
Funciones ejecutivas y aprendizaje: experiencias en educación superior Edita Thomson Reuters Aranzai. ISBN: 978-84-9177-592-8 |
Páxinas | Desde a 269 ata a 286 |
La promoción de la salud en personas en situación de drogodependencia. Las Tecnologías de la Información y la Comunicación como herramienta innovadora.
Autores | Natalia Rivas Quarnetti. Tania F. Gómez Sánchez |
Libro |
Aplicación de las Tecnologías de la Información y las Comunicaciones en la vida diaria de las personas con discapacidad Edita Servicio de Publicaciones de la Universidade da Coruña. ISBN: 978-84-9749-518-9 |
Páxinas | Desde a 183 ata a 196 |
Information and Communication Techonology: Making/Breaking a gap
Autores | Rivas-Quarneti, N. Gómez-Sánchez, T. Río-Díaz, T. Canosa-Domínguez, NM. Ávila-Álvarez, AI. Luaces-Gudin, D. Movilla-Fernández, MJ. Viana-Moldes, I |
Libro |
Competences for Poverty Reduction Edita ENOTHE. ISBN: 978-90-78379-13-3 |
Páxinas | Desde a 138 ata a 149 |
Análisis del TPACK en didáctica de la lengua extranjera en la formación inicial de profesorado
XXIII Congreso Internacional de la SEDLL
Internacional
Autores | Gómez-Sánchez, T, María Begoña Rumbo Arcas |
Lugar | Oviedo (España) |
Teacher Competences in Higher Education: A systematic Review Study with a Focus on Equity
AERA Annual Meeting 2022
Internacional
Autores | Maria Alfredo MOREIRA, María Begoña Rumbo Arcas, Tania F. Gómez Sánchez, Universidad de Murcia, Universidad de Murcia, Universidade do Vale do Sapucaí, Pontifícia Universidade Católica de São Paulo (PUC-SP),, Pontifícia Universidade Católica de São Paulo (PUC-SP), |
Lugar | San Diego (Estados Unidos) |
The standardization of Teacher Performance Evaluation (TPE) in a global higher education system: A critical approach from Southern Europe¿
12TH ANNUAL INTERNATIONAL CONGRESS OF THE INTERNATIONAL INSTITUTE FOR
CRITICAL PEDAGOGY AND TRANSFORMATIVE LEADERSHIP
Internacional
Autores | Tania F. Gómez Sánchez, María Begoña Rumbo Arcas |
Lugar | Coruña, A (España) |
Las figuras profesionales de apoyo a la labor docente: estudio comparado
XVII CONGRESO NACIONAL DE EDUCACIÓN COMPARADA
Nacional
Autores | Gómez, T.F., María Begoña Rumbo Arcas |
Lugar | Barcelona (España) |
Estudio de la empleabilidad en la enseñanza universitaria en clave supranacional
XVII CONGRESO NACIONAL DE EDUCACIÓN COMPARADA
Nacional
Autores | Gómez, T.F., María Begoña Rumbo Arcas |
Lugar | Barcelona (España) |
A Global Approach to Analyze Teacher Performance Evaluation in Higher Education
AERA Annual Meeting 2022
Internacional
Autores | Gómez, T.F., María Begoña Rumbo Arcas, Moreira, M.A. |
Lugar | San Diego (Estados Unidos) |
What Do Teachers Think about Performance Evaluation inHigher Education? A Study in Spain
XIX BCES Annual International Conference
Internacional
Autores | Gómez, T.F., Moreira, M.A., María Begoña Rumbo Arcas |
Lugar | Sofía (Bulgaria) |
La utilización de las metodologías en la enseñanza universitaria: Estudio de las guías docentes de una universidad
7TH International Congress of educational sciences and development
Internacional
Autores | María Begoña Rumbo Arcas, Tania F. Gómez Sánchez |
Lugar | Granada (España) |
Modelos de avaliação do desempenho no ensino superior: Um estudo em Portugal e Espanha
Congresso Internacional sobre Avaliaçao no Ensino Superior
Internacional
Autores | Moreira, M.A., Gómez, T.F. |
Lugar | Braga (Portugal) |
Perceptions of teacher performance evaluation in higher education: A study in Portugal
2019 AERA ANNUAL MEETING: LEVERAGING EDUCATION RESEARCH IN A "POST-TRUTH" ERA: MULTIMODAL NARRATIVES TO DEMOCRATIZE EVIDENCE
Internacional
Autores | Gómez, T.F., Moreira, M.A. |
Lugar | Toronto (Canadá) |
LA EVALUACIÓN A TRAVÉS DE METODOLOGÍAS ACTIVAS: SU REPRESENTACIÓN EN EL PROCESO DE ENSEÑANZA/APRENDIZAJE
7TH International Congress of educational sciences and development
Internacional
Autores | Gómez, T.F., María Begoña Rumbo Arcas |
Lugar | Granada (España) |
LA FORMACIÓN INICIAL DEL PROFESORADO DE EDUCACIÓN PRIMARIA EN EDUCACIÓN MATEMÁTICA: ANÁLISIS COMPARADO
XV Congreso Internacional Galego-Portugués de Psicopedagoxía
Internacional
Autores | María Cristina Naya Riveiro, María Begoña Rumbo Arcas, Gómez, T.F., María Elena Segade Pampín |
Organizador | Universidade da Coruña |
Lugar | Coruña, A (España) |
BREVE DESCRIPCIÓN Y JUSTIFICACIÓN DEL ESTUDIO COMPETENCIAS DOCENTES EN LA ENSEÑANZA SUPERIOR
XV Congreso Internacional Galego-Portugués de Psicopedagoxía
Internacional
Autores | Gómez, T.F., Moreira, M.A. |
Organizador | Universidade da Coruña |
Lugar | Coruña, A (España) |
TRANSNATIONAL EDUCAT ION POLICIES IN THE GLOBALIZATION AND THEIR IMPACT ON HIGH ER EDUCATION
6th International Congress of Educational Sciences and Development
Internacional
Autores | Tania F. Gómez Sánchez, María Begoña Rumbo Arcas |
Organizador | UNIVERSIDADE DO MINHO |
Lugar | Setúbal (Portugal) |
ESTUDIO DEL MODELO DE ENSEÑANZA UNIVERSITARIA PROPUESTO POR LA ASOCIACIÓN EUROPEA DE UNIVERSIDADES
6th International Congress of Educational Sciences and Development
Internacional
Autores | María Begoña Rumbo Arcas, Tania F. Gómez Sánchez |
Organizador | UNIVERSIDADE DO MINHO |
Lugar | Setúbal (Portugal) |
Transnational education policies in the globalization and their impact on higher education
6th International Congress of Educational Sciences and Development
Internacional
Autores | Tania F. Gómez Sánchez, María Begoña Rumbo Arcas |
Organizador | UNIVERSIDADE DO MINHO |
Lugar | Setúbal (Portugal) |
La educación infantil en la Europa Mediterránea
XV Congreso Internacional de Organización de Instituciones Educativas: Tendencias nacionales e internacionales en organización educativa: entre la estabilidad y el cambio
Internacional
Autores | María Begoña Rumbo Arcas, Gómez, T.F. |
Organizador | Grupo de Investigación EDO-UdL. Facultad de Pedagogía, Psicología y Trabajo Social. Universidad de Lleida |
Lugar | Lleida (España) |
Nuevas herramientas en la formación y práctica innovadora del profesorado: coaching educativo, educación emocional y minfulness
XVI Congreso Nacional y VII Iberoamericano de Pedagogía. Democracia y Educación en el s. XXI
Nacional
Autores | Tania F. Gómez Sánchez |
Organizador | UNIVERSIDAD COMPLUTENSE DE MADRID |
Lugar | Madrid (España) |
¿La autonomía institucional de las universidades, ¿determinante en el rol estudiantil en las universidades del siglo XXI?¿.
XII Congreso Internacional de Teoría de la Educación
Internacional
Autores | Tania F. Gómez Sánchez |
Organizador | Universidad de Barcelona |
Lugar | Barcelona (España) |
Los primeros pasos hacia la excelencia investigadora. La prueba de evaluación de Investigación (RAE).
Congreso Internacional Iberoamericano. V Conversaciones Pedagógicas de Salamanca. Influencias Inglesas en la educación española e iberoamericana (1810-2010)
Internacional
Autores | Tania F. Gómez Sánchez |
Organizador | UNIVERSIDAD DE SALAMANCA |
Lugar | Salamanca (España) |
Information and Communication Technology: making/ breaking a gap
16th ENOTHE Annual Meeting
Internacional
Autores | Natalia Rivas Quarnetti, Tania F. Gómez Sánchez, Viana-Moldes, I |
Organizador | ENOTHE |
Lugar | Estocolmo (Suecia) |
Information and Communication Technology: making/ breaking a gap
COPORE CONFERENCE
Internacional
Autores | Tania F. Gómez Sánchez |
Lugar | Amsterdam (Países Bajos) |
La acción tutorial en la enseñanza universitaria. La experiencia de la Universidad de A Coruña.
II Congreso Internacional UNIVEST09: "Claus per a la implicació dels estudiants a la universitat"
Internacional
Autores | Tania F. Gómez Sánchez, María Begoña Rumbo Arcas |
Lugar | Girona (España) |
La universidad alemana, una referencia para el Proyecto de Ley de Reforma Universitaria de 1933.
Congreso Internacional Iberoamericano. IV Conversaciones Pedagógicas de Salamanca. Influencias en la educación española e iberoamericana (1809-2009)
Internacional
Autores | Tania F. Gómez Sánchez |
Organizador | Universidad de Salamanca |
Lugar | Salamanca (España) |
Si Podo: unha experiencia de intervención con mozas con trastornos de alimentación nunca situación de ansiedade académica.
X Congresso Internacional Galego-Portugues de Psicopedagogia
Internacional
Autores | Tania F. Gómez Sánchez |
Organizador | Universidade do Minho |
Lugar | Braga (Portugal) |
Cargos académicos ou de xestión para o/a docente.