Education for Sustainability 2023
Entidade financiadora | Alcoa Foundation |
Investigadores principais | M. Soto |
Tipo | Proxecto Internacional |
Datas | Desde 15/09/2023 ata 31/07/2024 |
Departamento | Pedagoxía e Didáctica |
Área | Didáctica das ciencias experimentais |
Investigación | Investigador individual (Coordinador) |
Liñas de investigación | Formación profesorado en Educación Ambiental y Sostenibilidad y Economía Circular. Educación y formación frente al cambio climático Didáctica de las Ciencias Experimentales |
Contacto | Directorio da UDC |
Orcid id0000-0002-5776-7419 ResearcherIDC-6973-2013 Scopus36544696100 |
Neste apartado móstrase a docencia impartida en graos, másteres e resto de titulacións oficiais ata os últimos 6 anos.
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Didáctica da Educación Ambiental e para a Sustentabilidade | Optativo | 0 | 31,5 |
Prácticum
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
|
Obrigatorio | 0 | 8 |
Prácticum II | Obrigatorio | 0 | 21 |
Prácticum II | Obrigatorio | 0 | 29,5 |
Traballo Fin de Grao | Obrigatorio | 0 | 6 |
Traballo fin de Máster
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
|
Obrigatorio | 0 | 24 |
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Didáctica da Educación Ambiental e para a Sustentabilidade
Grao en Educación Infantil
|
Optativo | 0 | 31,5 |
Novas Tendencias na Educación Ambiental
Máster Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
Programa Oficial de Doutoramento en Equidade e Innovación en Educación
|
Optativo | 0 | 14 |
Prácticum
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Ciencias Experimentais)
|
Obrigatorio | 0 | 8 |
Prácticum II
Grao en Educación Infantil
|
Obrigatorio | 0 | 21 |
Prácticum II
Grao en Educación Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 22 |
Traballo fin de Máster
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Ciencias Experimentais)
|
Obrigatorio | 0 | 28 |
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Didáctica da Educación Ambiental e para a Sustentabilidade
Grao en Educación Infantil
|
Optativo | 0 | 31,5 |
Prácticum
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Ciencias Experimentais)
|
Obrigatorio | 0 | 8 |
Prácticum
Máster Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 1 |
Prácticum II
Grao en Educación Infantil
|
Obrigatorio | 0 | 21 |
Prácticum II
Grao en Educación Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 12,5 |
Traballo fin de Máster
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Ciencias Experimentais)
|
Obrigatorio | 0 | 18 |
Traballo Fin de Máster
Máster Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 16 |
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Didáctica da Educación Ambiental e para a Sustentabilidade
Grao en Educación Infantil
|
Optativo | 0 | 62,5 |
Prácticum
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Ciencias Experimentais)
|
Obrigatorio | 0 | 10 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
|
Obrigatorio | 0 | 18 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 6 |
Traballo fin de Máster
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Ciencias Experimentais)
|
Obrigatorio | 0 | 24 |
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Didáctica da Educación Ambiental e para a Sustentabilidade
Grao en Educación Infantil
|
Optativo | 0 | 47 |
Didáctica das ciencias experimentais
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Ciencias Experimentais)
|
Obrigatorio | 0 | 21 |
Novas Tendencias na Educación Ambiental
Máster Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
Programa Oficial de Doutoramento en Equidade e Innovación en Educación
|
Optativo | 0 | 11 |
Prácticum
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Ciencias Experimentais)
|
Obrigatorio | 0 | 8 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
|
Obrigatorio | 0 | 12 |
Traballo fin de Máster
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Ciencias Experimentais)
|
Obrigatorio | 0 | 30 |
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Didáctica da Educación Ambiental e para a Sustentabilidade
Grao en Educación Infantil
|
Optativo | 0 | 31,5 |
Didáctica das ciencias experimentais
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Ciencias Experimentais)
|
Obrigatorio | 0 | 21 |
Ensino das Ciencias da Natureza
Grao en Educación Infantil
|
Obrigatorio | 0 | 25 |
Ensino e Aprendizaxe das Ciencias da Natureza II
Grao en Educación Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 27 |
Novas Tendencias na Educación Ambiental
Máster Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
Programa Oficial de Doutoramento en Equidade e Innovación en Educación
|
Optativo | 0 | 10,5 |
Prácticum
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Ciencias Experimentais)
|
Obrigatorio | 0 | 8 |
Prácticum II
Grao en Educación Infantil
|
Obrigatorio | 0 | 21 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
|
Obrigatorio | 0 | 18 |
Traballo fin de Máster
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais, Matemáticas, Tecnoloxía e Educación Física (Ciencias Experimentais)
|
Obrigatorio | 0 | 18 |
Titorías definidas polo/a docente para o curso académico 2024/2025.
Cuadrimestre | Día | Lugar |
---|---|---|
Primeiro cuadrimestre |
mércores
09:00 a 13:00 |
P0A9 |
Dirixidos ou codirixidos polo/a docente desde o ano 2013.
A función de relación: proposta didáctica para 3º ESO |
As 3R como instrumento para traballar a educación ambiental na etapa de infantil |
Planificación curricular para o curso 4ºESO da materia Bioloxía y Xeoloxía |
Unidade didáctica: Equilibrios de fase e cambios de estado no ciclo superior de Laboratorio de Análise e Control de Calidade en réxime de adultos. |
Unidade didáctica: Aspectos cuantitativos da química en 1º Bacharelato |
Unidade didáctica: Formulación e Nomenclatura de Compostos Inorgánicos en 1º de Bacharelato |
Unidade didáctica: Obtención de sistemas dispersos homoxéneos no Ciclo Superior de Química Industrial. |
Unidade didáctica: Reaccións químicas en 1º Bacharelato |
A calor, unha lección de xeo e lume |
A contaminación por plásticos en Educación Infantil. Análise da situación e proposta de intervención educativa. |
O camiño cara a unha Ecoescola: proposta de intervención na EIM A Caracola (A Coruña) |
Por que non caemos da Terra? Unidade didáctica sobre forzas para 2º da ESO |
Unidade didáctica para abordar o agrupamento de átomos e a formulación e nomenclatura de compostos binarios en 3º ESO |
A contaminación por plásticos e a Educación Infantil |
Contaminación e Xestión Hídrica: proposta didáctica que integra metodoloxías activas en ESO. |
Gotas no mar |
O mundo das (non) marabillas. A concienciación e a actuación sobre o uso do plástico na elaboración de xoguetes nas aulas de educación infantil. |
Proposta didáctica de cinemática para o alumando de física e química de 1º Bach |
Proposta para promover a cultura medioambiental nas aulas de Primaria |
Unidade didáctica para a introdución á física no curso de 2º da ESO a través do tema de Forzas e Movementos. |
Unidade Didáctica sobre dinámica das masas fluídas da Terra para 2º de Bacharelato |
Actividade innovadora: “Unha táboa periódica sostible” para 3º da ESO |
As luces: un recurso científico- ambiental na Educación Infantil |
As reaccións químicas e a problemática ambiental |
Microbioloxía |
Proposta didáctica para traballar os residuos en Educación Infantil |
Unidade didáctica de reaccións químicas para Ciencias II no módulo de Formación Profesional Básica II |
Unidade Didáctica: “Equilibrios Ácido-Base” para 2º Bach |
"Alimentando" a sostenibilidade dende a escola |
A reciclaxe: ¿Para que e como facela na Educación Infantil? |
Proposta didáctica de dinámica para o alumnado de Física e Química de 4º da ESO |
Proposta Didáctica do Movemento Rectilíneo Uniformemente Acelerado para o alumnado de Física e Química de 4º da ESO |
Unidade didáctica para concienciar, actuar e previr os incendios na etapa da educación infantil |
Unidade didáctica sobre as forzas para 1º de bacharelato |
A reacción química. Proposta didáctica para a asignatura 'Ciencias Aplicadas II' do Segundo Curso da Formación Profesional Básica. |
Desenvolvemento dunha unidade didáctica sobre a materia |
O horto escolar ecolóxico como recurso educativo na educación infantil |
Proposta Didáctica: Tempo Xeolóxico e Xeoloxía Histórica |
Proxecto Educativo Colexio-Contorna para Fomentar a Sustentabilidade a Través da Educación Ambiental |
Unidade didáctica para traballar as reaccións redox en 2º Bacharelato |
Unidade didáctica sobre 'A estrutura atómica'para 3º da ESO |
O mundo animal: unha proposta de intervención didáctica desde o ámbito científico-ambiental |
Proxecto educativo para facer mais sostibles os centros de educación infantil |
Unidade didáctica para traballar o movemento rectilíneo uniformemente acelerado (MRUA) en 4º de Secundaria |
Unidade didáctica sobre cinemática e composición de movementos para a materia de Física e Química de 1º de Bacherelato |
Unidade didáctica: As forzas |
A LUZ DENDE A PERSPECTIVA DA CIENCIA E DA ARTE |
A perda da biodiversidade: causas, consecuencias e intervencións didácticas na etapa de Infantil. |
Deseño e desenvolvemento dunha unidade didáctica para promover a competencia científica |
Ecoloxía descritiva |
Ecosistema mariño 4º ESO |
O medio mariño na Costa da Morte: Proposta didáctica para o seu desfrute e conservación sostble. |
O Reino Animal 1º bacharelato |
Planificación curricular. Bioloxía e Xeoloxía 4º da ESO |
Tecnoloxías da información e a comunicación en Educación Ambiental: Estudo na cidade da Coruña. |
A Auga. Un Ben Escaso e Necesario. |
As Visitas Escolares ós Museos da Ciencia. Para qué e cómo se fan? |
Educar para a Arte de Reducir, Reutilizar e Reciclar. |
Proposta educativa para traballar o Cambio Climático en Educación Infantil |
Pode consultar os méritos de investigación seleccionando un tipo de mérito e o ano.
Education for Sustainability 2023
Entidade financiadora | Alcoa Foundation |
Investigadores principais | M. Soto |
Tipo | Proxecto Internacional |
Datas | Desde 15/09/2023 ata 31/07/2024 |
Education for Sustainability
Entidade financiadora | Alcoa Foundation |
Investigadores principais | M. Soto |
Tipo | Proxecto Internacional |
Datas | Desde 13/07/2022 ata 31/07/2023 |
El desarrollo de las competencias profesionales de los maestros en formación y en ejercicio de Educación Infantil y Primaria relacionadas con las Ciencias de la Naturaleza
Entidade financiadora | Ministerio de Ciencia e Innovación |
Investigadores principais | Juan Carlos Rivadulla López |
Tipo | Proxecto Programas Nacionales |
Datas | Desde 01/09/2021 ata 31/08/2024 |
Education for Sustainability
Entidade financiadora | Alcoa Foundation Grants (EEUU) |
Investigadores principais | M. Soto |
Tipo | Proxecto Internacional |
Datas | Desde 30/08/2021 ata 31/07/2022 |
Galician Night of Researchers (G-NIGHT)
Entidade financiadora | H2020-MSCA-NIGHT-2020bis del PROGRAMA HORIZONTE 2020 de la Unión Europea. |
Investigadores principais | Cristina Naya Riveiro |
Tipo | Proxecto UE |
Datas | Desde 01/05/2021 ata 30/11/2021 |
Education for Sustainability
Entidade financiadora | ALCOA FOUNDATION USA Grant Nº 223108 |
Tipo | Proxecto Internacional |
Datas | Desde 13/09/2019 ata 16/06/2020 |
Proxecto Fundación Alcoa Educación para a Sustentabilidade
Entidade financiadora | Fundación Alcoa |
Investigadores principais | Manuel Soto |
Tipo | Proxecto Outros Programas |
Datas | Desde 29/08/2018 ata 30/06/2019 |
CONVENIO DE COLABORACION ENTRE A CONSELLERIA DE MEDIO AMBIENTE E ORDENACION DO TERRITORIO, ECOEMBALAJES S.A. E AS UNIVERSIDADES DE SANTIAGO DE COMPOSTELA, DA CORUÑA E DE VIGO, PARA O DESENVOLVEMENTO DA ESTRATEXIA DE ECONOMIA CIRCULAR DE GALICIA 2018-2030
Entidade financiadora | ECOEMBALAJES ESPAÑA S.A. |
Investigadores principais | Manuel Soto Castiñeira |
Tipo | Proxecto Programas Autonomicos |
Datas | Desde 19/03/2018 ata 15/12/2018 |
Proxecto Fundación Alcoa Educación para a Sustentabilidade
Entidade financiadora | Fundación Alcoa |
Investigadores principais | Domingo Calvo Dopico |
Tipo | Contrato |
Datas | Desde 01/10/2017 ata 15/07/2018 |
Low Carbon at Work: Modelling agents and organisations to achieve transition to a low carbon Europe (LOCAW)
Entidade financiadora | 7º PROGRAMA MARCO - UNIÓN EUROPEA (Grant agreement 265155) |
Investigadores principais | Ricardo García Mira |
Tipo | Proxecto UE |
Datas | Desde 01/01/2011 ata 31/12/2013 |
Diseño y evaluación de materiales didácticos de ciencias de la naturaleza en el marco de la educaión obligatoria.
Entidade financiadora | Dirección Xeral de Investigación e Desenvolvemento |
Tipo | Proxecto Programas Autonomicos |
Datas | Desde 04/06/2004 ata 03/06/2007 |
Estudio comparativo de las actividades de enseñanza de las Ciencias en el nivel 12-16, antes y después de la reforma educativa(LOGSE).
Entidade financiadora | Secretaria Xeral de Investigación e Desenvolvemento Tecnolóxico |
Tipo | Proxecto Programas Autonomicos |
Datas | Desde 26/08/1999 ata 26/08/2002 |
Developing systems thinking to address climate change
Autores | María Lorenzo-Rial, Mercedes Varela-Losada, Uxío Pérez Rodríguez, Pedro Vega Marcote |
Revista | International Journal of Sustainability in Higher Education |
DOI | https://doi.org/10.1108/ijshe-12-2022-0404 |
La Educación para la Sostenibilidad en las enseñanzas mínimas de Educación Primaria
Autores | Mercedes Varela-Losada, María Lorenzo-Rial, Uxío Pérez Rodríguez, Pedro Vega-Marcote |
Revista | Revista Didáctica de las Ciencias Experimentales y Sociales Núm. 46 (páxs. 89 ata 106) |
DOI | https://doi.org/10.7203/dces.46.27190 |
`Campus, Home, City: Laboratories of Change', the Education for Sustainability Program of the University of a Coruña
Autores | SOTO, Manuel, Pedro Vega-Marcote, D. Calvo Dopico, V. Torrijos, Martina Dono |
Revista | Journal of Sustainability Perspectives (páxs. 263 ata 270) |
DOI | https://doi.org/10.14710/jsp.2023.20713 |
In Search of Transformative Learning for Sustainable Development: Bibliometric Analysis of Recent Scientific Production
Autores | Mercedes Varela-Losada, Uxío Pérez Rodríguez, María-Asunción Lorenzo-Rial, Pedro Vega-Marcote |
Revista | Frontiers in Education (páxs. 1 ata 14) |
DOI | https://doi.org/10.3389/feduc.2022.786560 |
Editorial: Transformative Learning, Teaching and Action in the Most Challenging Times
Autores | Lili-Ann Wolff, Shephard, Dina Zoe Belluigi, Pedro Vega-Marcote, Marco Rieckmann, Frode Skarstein, Saiki Lucy Cheah |
Revista | Front. Educ. |
DOI | https://doi.org/10.3389/feduc.2022.1041914 |
The Challenge ofGlobal Environmental Change:Attitudinal Trends inTeachers-In-Training.
Autores | Mercedes Varela-Losada, Pedro Vega-Marcote, María-Asunción Lorenzo-Rial, Uxío Pérez Rodríguez |
Revista | Sustainability (páxs. 1 ata 19) |
On the Nature of Quality in the Contexts of Academic Publication and Sustainability
Autores | Shephard, Thondhlana, Lili-Ann Wolff, Dina Zoe Belluigi, Marco Rieckmann, Pedro Vega-Marcote |
Revista | Frontiers in Education Vol. 6 (páxs. 1 ata 10) |
DOI | https://doi.org/10.3389/feduc.2021.634473 |
Circular Economy, Sustainability and Teacher Training in a Higher Education Institution
Autores | Ánxela Bugallo-Rodríguez, Pedro Vega-Marcote |
Revista | International Journal of Sustainability in Higher Education (páxs. 1 ata 21) |
DOI | https://doi.org/10.1108/ijshe-02-2020-0049 |
Dealing with global environmental change: the design and validation of the GEC attitude scale
Autores | Mercedes Varela-Losada, Uxío Pérez Rodríguez, María-Asunción Lorenzo-Rial, Pedro Vega-Marcote, Alan Reid |
Revista | ENVIRONMENTAL EDUCATION RESEARCH |
DOI | https://doi.org/10.1080/13504622.2020.1822990 |
¿Influyen las características personales del profesorado en formación en sus actitudes hacia una educación ambiental transformadora?.
Autores | María-Asunción Lorenzo-Rial, Uxío Pérez Rodríguez, Mercedes Varela-Losada, Pedro Vega-Marcote |
Revista | Pensamiento Educativo. Revista de Investigación Educacional Latinoamericana Vol. 57 Núm. 2 (páxs. 1 ata 22) |
DOI | https://doi.org/10.7764/pel.57.2.2020.2 |
How Can Teachers Be Encouraged to Commit to Sustainability? Evaluation of a Teacher-Training
Autores | Mercedes Varela-Losada, Azucena Arias Correa, Uxío Pérez Rodríguez, Pedro Vega-Marcote |
Revista | Sustainability Vol. 11 (páxs. 4309 ata 4321) |
DOI | https://doi.org/10.3390/su11164309 |
Educar para a mudança e a sustentabilidade: Avaliação de uma proposta de aprendizagem experiencial para capacitar os professores em formação inicial
Autores | Pedro Vega-Marcote, Mercedes Varela-Losada, Azucena Arias Correa |
Revista | REVISTA PORTUGUESA DE EDUCAÇAO (páxs. 57 ata 73) |
DOI | https://doi.org/10.21814/rpe.15303 |
Attitudinal Trends of Teachers-in-training on Transformative Environmental Education
Autores | Uxío Pérez Rodríguez, Mercedes Varela Losada, María-Asunción Lorenzo-Rial, Pedro Vega-Marcote |
Revista | Revista de Psicodidáctica Vol. 22 Núm. 1 (páxs. 60 ata 68) |
DOI | https://doi.org/10.1387 |
Attitudes of preservice teachers: Design and validation of an attitude
Autores | Uxío Pérez Rodríguez, Mercedes Varela-Losada, Francisco Javier Alvarez Lires, Pedro Vega-Marcote |
Revista | JOURNAL OF CLEANER PRODUCTION (páxs. 634 ata 641) |
Evaluation of an Educational Model Based on the Development of Sustainable Competencies in Basic Teacher Training in Spain
Autores | Pedro Vega Marcote, Mercedes Varela Losada, Pedro Álvarez Suárez |
Revista | Sustainability Vol. 3 Núm. 7 (páxs. 2603 ata 2622) |
DOI | https://doi.org/10.3390/su7032603 |
Going to action? A literature review on educational proposals in formal Environmental Education
Autores | Mercedes Varela Losada, Pedro Vega-Marcote, María M. Álvarez Lires, Uxío Pérez Rodríguez |
Revista | Environmental Education Research (páxs. 1 ata 32) |
DOI | https://doi.org/10.1080/13504622.2015.1101751 |
Sustainable consumption: a teaching intervention in Higher Education
Autores | Pedro Álvarez Suárez, Pedro Vega Marcote, García-Mira, R. |
Revista | International Journal of Sustainability in Higher Education Vol. 15 Núm. 1 (páxs. 3 ata 15) |
DOI | https://doi.org/10.1108/ijhs-09-2013-0123 |
Consumo sostenible en organizaciones: enfoques multimétodo para estudiar la conducta proambiental en lugares de trabajo.
Autores | García-Mira, R., Adina Dumitru, Pedro Vega Marcote |
Revista | PSICO Vol. 45 Núm. 3 (páxs. 350 ata 358) |
Teacher training in Spain towards sustainability: implementation and analysis of "ecomethodology"
Autores | Pedro Vega Marcote, Pedro Álvarez |
Revista | European journal of teacher education Vol. 35 Núm. 4 (páxs. 495 ata 510) |
Agenda 21 and the ecological footprint as instruments to achieve a sustainable university
Autores | Pedro Vega Marcote, Pedro Alvarez Suarez |
Revista | ENSEÑANZA DE LAS CIENCIAS. REVISTA DE INVESTIGACIÓN Y EXPERIENCIAS DIDÁCTICAS Vol. 29 Núm. 2 (páxs. 207 ata 219) |
"Transversalidade" da transversalidade: Análise de uma estratégia didáctica aplicada à educaçao para a sustentabilidade
Autores | Pedro Vega Marcote, Pedro Alvarez Suarez |
Revista | REVISTA PORTUGUESA DE EDUCAÇAO Vol. 23 Núm. 2 (páxs. 239 ata 262) |
Developing sustainable enverinmental behavior in secondary educations students (12-16). Analysis of a didactic strategy.
Autores | Pedro Vega Marcote, Pedro Alvarez Suarez |
Revista | Procedia. Social and Behavioral Sciences Journal Vol. 23 Núm. 2 (páxs. 239 ata 262) |
Actitudes ambientales y conductas sostenibles. Implicaciones para la educación ambiental
Autores | Pedro Álvarez, Pedro Vega Marcote |
Revista | REVISTA DE PSICODIDACTICA Vol. 14 Núm. 2 (páxs. 245 ata 260) |
Educación ambiental e intercultural para la sostenibilidad: fundamentos y praxis
Autores | Pedro Vega Marcote, Mario Freitas, Pedro Álvarez, Reinaldo Fleuri |
Revista | UTOPÍA Y PRAXIS LATINOAMERICANA Vol. 14 Núm. 44 (páxs. 25 ata 38) |
Sustanaible Development and Enviromental Education: an inescapable relationship
Autores | Pedro Álvarez Suárez, Pedro Vega Marcote |
Revista | BULLETIN OF PEOPLE-ENVIRONMENT STUDIES Núm. 32 (páxs. 7 ata 10) |
Fondament et étude d¿une strategie méthodologique visant une éducation orientée vers la durabilité
Autores | Pedro Vega Marcote, Pedro Álvarez Suárez |
Revista | VERTIGO: LA REVUE ÉLECTRONIQUE EN SCIENCES DE L¿ENVIRONNEMENT Vol. 7 Núm. 3 (páxs. 1 ata 17) |
Marco teórico y metodológico de Eduación Ambiental e Intercultural par aun Desarrollo Sostenible
Autores | Pedro Vega Marcote, Mario Freitas Cardoso, Pedro Álvarez Suárez, Reinaldo Fleurí |
Revista | EUREKA SOBRE ENSEÑANZA Y DIVULGACIÓN DE LAS CIENCIAS Vol. 4 Núm. 3 (páxs. 535 ata 551) |
Hacia el desarrollo sostenible en el tercer milenio. Análisis de una estrategia educativa para la concienciación y la estimulación de conductas sostenibles.
Autores | Pedro Álvarez Suárez, Inmaculada De La Fuente Solana, Pedro Vega Marcote |
Revista | PARADIGMA Núm. 2 (páxs. 55 ata 73) |
Planteamiento de un marco teórico de la Educación Ambiental para un desarrollo sostenible
Autores | Pedro Vega Marcote, Pedro Álvarez Suárez |
Revista | REVISTA ELECTRÓNICA DE ENSEÑANZA DE LAS CIENCIAS Vol. 4 Núm. 1 (páxs. 1 ata 16) |
Early disappearance of viral load of HCV during combined interferon and ribavirin therapy predicts efficacy in chronic HCV resistant to interferon monotherapy.
Autores | Alfonso Castro Beiras, Pedro Vega Marcote, Javier Muñiz García, S. López Calvo, J.A. Lorenzo, J. Baliñas |
Revista | JOURNAL OF HEPATOLOGY Vol. 34 Núm. - (páxs. 135 ata 135) |
Propuesta de intervención para la formación inicial del profesorado de educación primaria en Ciencias Experimentales
Autores | Susana García Barros, Mª Cristina Martínez Losada, Pedro Vega Marcote, Matilde Mondelo Alonso |
Revista | REVISTA INTERUNIVERSITARIA DE FORMACIÓN DEL PROFESORADO Núm. 38 (páxs. 153 ata 165) |
Los problemas de lápiz y papel en la formación de profesores
Autores | Mª Cristina Martínez Losada, Susana García Barros, Matilde Mondelo Alonso, Pedro Vega Marcote |
Revista | ENSEÑANZA DE LAS CIENCIAS. REVISTA DE INVESTIGACIÓN Y EXPERIENCIAS DIDÁCTICAS Vol. 17 Núm. 2 (páxs. 211 ata 225) |
La astronomía en textos escolares de Educación Primaria
Autores | Susana García Barros, Mª Cristina Martínez Losada, Matilde Mondelo Alonso, Pedro Vega Marcote |
Revista | ENSEÑANZA DE LAS CIENCIAS. REVISTA DE INVESTIGACIÓN Y EXPERIENCIAS DIDÁCTICAS Vol. 15 Núm. 2 (páxs. 225 ata 232) |
Transformative Learning, Teaching and Action in the Most Challenging Times
Editorial | Frontiers Media S.A., Lausanne (Suiza) |
ISBN | 978-2-83251-156-5 |
III Premio UDC sustentabilidade a traballos fin de grao e mestrado 2020
Editores | Amparo Casares Gallego, Pedro Vega-Marcote, SOTO, Manuel |
Editorial | Servizo de Publicacións. Universidade da Coruña, (España) |
ISBN | 978-84-9749-829-6 |
II Premio UDC sustentabilidade a traballos fin de grao e mestrado 2019|
Editorial | Servizo de Publicacións. Universidade da Coruña, (España) |
ISBN | 978-84-9749-800-5 |
Sostenibilidad, valores y cultura ambiental
Autores | García-Mira, R., Pedro Vega-Marcote |
Editorial | Pirámide, Madrid (España) |
ISBN | 978-84-368-2304-2 |
La educación ambiental en la formación inicial del profesorado. Análisis de un modelo didactico para el desarrollo de la competencia para la acción a favor del medio
Autores | Pedro Vega Marcote |
Editorial | Universidade da Coruña, Coruña, A (España) |
ISBN | 978-84-692-8958-7 |
Education Research Facing a Future Marked by Climate Emergency: Analysis of Recent Scientific Production
Autores | Mercedes Varela-Losada. Uxío Pérez Rodríguez. María-Asunción Lorenzo-Rial. Pedro Vega-Marcote |
Libro |
Handbook of Sustainability Science in the Future Edita Springer, Cham. ISBN: Non ten |
Páxinas | Desde a 1 ata a 26 |
Campus, casa, cidade: Laboratorios do cambio¿, un proxecto multidisciplinar para promover a sustentabilidade ambiental e social
Autores | V. Torrijos. M. Soto. Pedro Vega-Marcote. Francisco-Alberto Varela-García. D. Calvo Dopico |
Libro |
Contextos universitarios transformadores: boas prácticas no marco dos GID. IV Xornadas de Innovación Docente Edita Universidade da Coruña. ISBN: 978-84-9749-775-6 |
Páxinas | Desde a 553 ata a 556 |
Training teachers committed to Climate Change mitigation
Autores | Mercedes Varela-Losada. Azucena Arias Correa. Pedro Vega Marcote |
Libro |
Climate Literacy and Innovations in Climate Change Education Edita springer. ISBN: 978-3-3-319-70198-1 |
Páxinas | Desde a 307 ata a 321 |
Basic Teacher Training Oriented Toward Sustainability: Why and How to Carry It Out Today?
Autores | Pedro Vega-Marcote. Mercedes Varela-Losada |
Libro |
Teaching Education for Sustainable Development at University Level Edita SPRINGER. ISBN: 978-3-319-32926-0 |
Páxinas | Desde a 83 ata a 97 |
Chapitre 3: Développement durable et la culture dominante de la consommation à l¿Université.
Autores | Pedro Vega Marcote |
Libro |
Développement social et interculturalité : Un regard croisé Edita L'Harmattan. ISBN: 978-2-343-04689-1 |
Páxinas | Desde a 49 ata a 62 |
SOSTENIBILIDAD, VALORES Y CULTURA AMBIENTAL: INTRODUCCIÓN
Autores | García-Mira, R.. Pedro Vega Marcote |
Libro |
Sostenibilidad, valores y cultura ambiental Vol. - Edita Pirámide. ISBN: 978-84-368-2304-2 |
Páxinas | Desde a 23 ata a 27 |
Sostenibilidad, valores y cultura ambiental
Autores | García-Mira, R.. Pedro Vega Marcote |
Libro |
Sostenibilidad, valores y cultura ambiental Vol. - Edita Pirámide. ISBN: 978-84-368-2304-2 |
Páxinas | Desde a 23 ata a 57 |
Una propuesta educativa para la sostenibilidad
Autores | Pedro Álvarez Suárez. Pedro Vega Marcote |
Libro |
Sostenibilidad, valores y cultura ambiental Vol. - Edita Pirámide. ISBN: 978-84-368-2304-2 |
Páxinas | Desde a 87 ata a 104 |
Presentación de un modelo didáctico para el desarrollo de la competencia para la acción a favor del medio en la formación inicial del profesorado
Autores | Pedro Álvarez Suárez. Pedro Vega Marcote |
Libro |
Psicología Social y Problemas Sociales, Vol. 5 "Psicología Ambiental, Comunitaria y de la Educación" Vol. - Edita Biblioteca Nueva. ISBN: 84-9742-454-9 |
Páxinas | Desde a 109 ata a 117 |
Desarrollo de una actividad orientada a la formación de profesores de ciencias sobre resolución de problemas
Autores | Mª Cristina Martínez Losada. Susana García Barros. Matilde Mondelo Alonso. Pedro Vega Marcote |
Libro |
A investigación e innnovación en la Enseñanza de las Ciencias Vol. - Edita Centro del Libro. ISBN: 84-95095-03-3 |
Páxinas | Desde a 253 ata a 260 |
Educación Ambiental para la Sostenibilidad en la formación inicial del profesorado de Educación Infantil y Primaria.
Autor | María Mercedes Varela Losada |
Director/es | María Álvarez Lires Uxío Pérez Rodríguez Pedro Vega Marcote |
Ámbito | Universidade de Vigo |
Cualificación | Sobresaliente Cum laude |
Competências para atuar sustentavelmente a favor do meio ambiente. Um estudo sobre os conhecimentos, as atitudes e os comportamentos face a um ambiente sustentável com alunos portugueses do 1.º ciclo do ensino básico
Autor | Márcia Teresa Neto Moreno |
Director/es | Pedro Vega Marcote |
Ámbito | Universidade da Coruña (UDC) |
Cualificación | Sobresaliente Cum laude |
Qué piensa el profesorado en formación de educación infantil sobre qué ciencia enseñar y cómo hacerlo
30 Encuentros de Didáctica de
las Ciencias Experimentales
Internacional
Autores | María-Asunción Lorenzo-Rial, Nuria Castiñeira-Rodriguez, Mercedes Varela-Losada, Pedro Vega-Marcote, Uxío Pérez Rodríguez |
Lugar | Melilla (España) |
How does educational research face a future marked by climate emergency?Analysis of recent scientific production
THIRD WORLD SYMPOSIUM ON SUSTAINABILITY
SCIENCE AND RESEARCH
Sustainability Futures: Challenges and Opportunities Towards a More
Sustainable World
Internacional
Autores | Mercedes Varela-Losada, Uxío Pérez Rodríguez, María-Asunción Lorenzo-Rial, Pedro Vega-Marcote |
Lugar | Hamburgo (Alemania) |
¿Qué competencias son necesarias para formar un profesorado comprometido con la Sostenibilidad?
XI Congreso Internacional en Investigación en Didáctica de las Ciencias. Aportaciones de la educación científica para un mundo sostenible.
Internacional
Autores | Mercedes Varela-Losada, Uxío Pérez Rodríguez, María-Asunción Lorenzo-Rial, Pedro Vega-Marcote |
Lugar | Lisboa (Portugal) |
Actitudes del profesorado en formación abordando el Cambio Ambiental Global
XI Congreso Internacional sobre Investigación en Didáctica de las Ciencias
Internacional
Autores | Mercedes Varela-Losada, Uxío Pérez Rodríguez, María-Asunción Lorenzo-Rial, Pedro Vega-Marcote |
Lugar | Lisboa (Portugal) |
¿Qué competencias son necesarias para formar un profesorado comprometido con la Sostenibilidad?
XI Congreso Enseñanza de las Ciencias
Internacional
Autores | Mercedes Varela-Losada, Uxío Pérez Rodríguez, María-Asunción Lorenzo-Rial, Pedro Vega-Marcote |
Lugar | Lisboa (Portugal) |
Circular Economy, Sustainability and Teacher Training in a Higher Education Institution
Symposium ¿Accelerating the Implementation of Sustainable Development in Campus Activities and Programmes¿
Internacional
Autores | Anxela Bugallo, Pedro Vega Marcote |
Lugar | Coruña, A (España) |
Implementation and evaluation of a didactic proposal to mitigate climate change in Higher Education
SYMPOSIUM ON SUSTAINABILITY
IN UNIVERSITY CAMPUSES (SSUC- 2018)
Internacional
Autores | Pedro Vega-Marcote, Mercedes Varela-Losada |
Lugar | Florencia (Italia) |
Design and implementation of an educational program for environmental action in Universities
7th International Congress on Energy and Environment Engineering and management (CIIEM7)
Internacional
Autores | Pedro Vega-Marcote, Mercedes Varela-Losada |
Organizador | Universidad de Extremadura (UNEX) |
Lugar | Palmas de Gran Canaria, Las (España) |
Competences to act sustainibly in favour of the environment. A study on the knowledge, attitudes and behaviour towards a sustainable environment with portuguese students of de primary education
XVII IOSTE (Science and Technology Education for a Peaceful and Equitable World19)
Internacional
Autores | Marcia Moreno, Pedro Vega-Marcote, Graça Carvalho |
Lugar | Braga (Portugal) |
Keynote Speaker for plenary session 3: Diversity of perspectives on environmental education: a dialogue between current knowledge and disciplines
7 th WORLD ENVIRONMENTAL EDUCATION CONGRESS (WEEC)
Internacional
Autores | Pedro Vega Marcote |
Lugar | Marrakech (Marruecos) |
President and relator for niche 5: Synthesis and contributions "Ecological economics and green economics
7 th WORLD ENVIRONMENTAL EDUCATION CONGRESS (WEEC)
Internacional
Autores | Pedro Vega Marcote, Mohamed Warkrim, Hassan Chaouta |
Lugar | Marrakech (Marruecos) |
Estudio de una intervención educativa para la sostenibilidad
7 th WORLD ENVIRONMENTAL EDUCATION CONGRESS (WEEC)
Internacional
Autores | Pedro Vega Marcote, Paulo Mafra |
Lugar | Marrakech (Marruecos) |
Développement durable et la culture dominante de la consommation à l¿Université.
Colloque International: Travailler l'interculturel, développer le social: recherches interculturelles et développement social: questions et gestions
Internacional
Autores | Pedro Vega Marcote |
Lugar | New Delhi (India) |
La surconsommation et la non-durabilité. Analyse d¿une expérience éducative à l¿Université pour une consommation responsable et solidaire
2ª Conférence Internationale Éducation, Économie et Societé-Paris
Internacional
Autores | Pedro Vega Marcote, Pedro Álvarez Suárez, García-Mira, R. |
Lugar | París (Francia) |
Ensino Superior Orientado para a Sustentabilidade e a Interculturalidade: do conhecimiento á açao.
XII Congreso da Association Internacionale pour la Recherche Interculturelle (ARIC)
Internacional
Autores | Pedro Vega Marcote, Pedro Álvarez Suárez |
Lugar | Florianopolis (Brasil) |
SOSTENIBILIDAD Y CULTURA AMBIENTAL
XI CONGRESO NACIONAL DE PSICOLOGÍA SOCIAL
Nacional
Autores | García-Mira, R., Pedro Vega Marcote, Adina Dumitru |
Lugar | Tarragona (España) |
Ciências, Educaçao em Ciências e Desenvolvemento Sustentável
XII Encontro Nacional de Educaçâo em Ciencias
Nacional
Autores | Pedro Vega Marcote |
Lugar | Vila Real (Portugal) |
Contribución para la definición de un marco teórico y metodológico de la Educación ambiental e Intercultural para un Desarrollo Sostenible
V Congreso europeo CEISAL de latinoamericanistas (Simposio fundamentos de la Educación Ambiental)
Internacional
Autores | Pedro Vega Marcote |
Lugar | Bruselas (Bélgica) |
Educación orientada hacia la sostenibilidad para un cambio social y ambiental. Tercera sesión curso 2006-2007 Instituto de Filosofía del CSIC/ISTAS.
Seminario: Ciencia y tecnología para una sociedad sostenible
Nacional
Autores | Pedro Vega Marcote |
Lugar | Madrid (España) |
Educación Ambiental para un desarrollo sostenible desde una perspectiva intercultural: principios conceptuales y propuesta metodológica para actuar sosteniblemente.
III Seminário Internacional: Educaçao Intercultural Movimientos Sociais e Sustentabilidade: Perspectivas epistemológicas e propostas metodológicas. I Coloquio na América Latina da Association ...
Internacional
Autores | Pedro Vega Marcote, Pedro Álvarez Suárez |
Lugar | Florianopolis (Brasil) |
Justificación y estudio de una estrategia metodológica desde la enseñanza de las Ciencias: los indicadores de sostenibilidad en la Universidad.
Segurança en Química- ENSEQUI
Internacional
Autores | Pedro Vega Marcote |
Lugar | Sao Carlos (Sao Paulo) (Brasil) |
Environmental Education for a sustainable development: analysis of didactic strategy for the initial education of teachers
3rd World Environmental Education Congress
Internacional
Autores | Pedro Vega Marcote |
Lugar | Torino (Italia) |
Diseño y desarrollo de una metodología investigadora para la alfabetización científico-ambiental
III Congreso sobre comunicación social de la ciencia Sin ciencia no hay cultura
Nacional
Autores | Pedro Vega Marcote, Francisco Armesto Ramón |
Lugar | Coruña, A (España) |
La capacidad para actuar sosteniblemente en la formación inicial del profesorado: justificación y concreción de una estrategia metodológica
IX Congreso Nacional de Psicología Social
Internacional
Autores | Pedro Álvarez Suárez, Pedro Vega Marcote |
Organizador | Universidade da Coruña (UDC) |
Lugar | Coruña, A (España) |
Análisis de una experiencia educativa para una sociedad sostenible
IX Congreso de Metodología de las Ciencias Sociales y de la Salud
Internacional
Autores | Pedro Vega Marcote, Pedro Álvarez Suárez |
Organizador | Universidad de Granada |
Lugar | Granada (España) |
La Eduación Ambiental y la Sostenibilidad. Propuesta de un soporte teórico
Conferencia Internacional "Educaçao para o Desenvolvimento Sustentável - Preparaçao da Década das Naçoes Unidas (CIEDS 2004)"
Internacional
Autores | Pedro Vega Marcote |
Lugar | Braga (Portugal) |
Formación inicial del profesorado en educación Ambiental. ¿Para qué , Cómo hacerla?. Presentación de una estrategia metodológica.
XX Encuentros de Didáctica de las Ciencias Experimentales
Internacional
Autores | Pedro Vega Marcote, Pedro Álvarez Suárez |
Lugar | España |
Ideología ambiental del profesorado de Educación Secundaria Obligatoria. Evidencias sobre la validez de un instrumento .
17th Conference of the International Association for People Environment Studies, Culture Quality of Life and Globalización: Problems and chanllenges for the new millennium
Internacional
Autores | Pedro Álvarez Suárez, Jose Manuel García Fernández, María Fernández, G. Cañadas, Pedro Vega Marcote |
Lugar | Coruña, A (España) |
Propuesta de actuación para la formación inicial docente en Educación Ambiental.
6 Congreso Internacional sobre Investigación en la Didáctica de las Ciencias.
Internacional
Autores | Pedro Vega Marcote, Susana García Barros, Mª Cristina Martínez Losada, Matilde Mondelo Alonso |
Lugar | Barcelona (España) |
¿Qué procedimientos valoran y dicen enseñar los profesores de Ciencias de la ESO?
6 Congreso Internacional sobre Investigación en la Didáctica de las Ciencias.
Internacional
Autores | Mª Cristina Martínez Losada, Susana García Barros, Pedro Vega Marcote |
Lugar | Barcelona (España) |
La prensa en educación ambiental análisis de una experiencia.
14 Congreso de ENCIGA (Asociación Ensinantes de Ciencias de Galicia)
Internacional
Autores | Pedro Vega Marcote, Mª José Fernández, Pedro Álvarez Suárez |
Lugar | España |
O Componente actitudinal e a educación ambiental. As actitudes proambientais do alumnado da eso.
14 Congreso de ENCIGA (Asociación Ensinantes de Ciencias de Galicia)
Internacional
Autores | Pedro Vega Marcote, Mª José Fernández, Pedro Álvarez Suárez |
Lugar | España |
La formación inicial del profesorado de Educación Primaria en Ciencia Experimentales; una propuesta fundamental
Simposio sobre la formación de los profesionales de la educación
Nacional
Autores | Susana García Barros, Mª Cristina Martínez Losada, Pedro Vega Marcote, Matilde Mondelo Alonso |
Lugar | Girona (España) |
La educación ambiental y la formación inicial del profesorado de infantil y primaria. Una propuesta de actuación en el prácticum
XIX Encuentros de Didáctica de las Ciencias Experimentales. Madrid 13-15 de septiembre de 2000.
Internacional
Autores | Pedro Vega Marcote, Mª Cristina Martínez Losada, Susana García Barros, Matilde Mondelo Alonso |
Lugar | Madrid (España) |
¿A que tipo de procedimientos dan mayor importancia los profesores de Primaria?
XIX Encuentros de Didáctica de las Ciencias Experimentales. Madrid 13-15 de septiembre de 2000.
Internacional
Autores | Mª Cristina Martínez Losada, Susana García Barros, Pedro Vega Marcote |
Lugar | Madrid (España) |
La formación docente y la Educación Ambiental. Una propuesta de intervención.
V Congreso Galego - Portugués de Psicopedagoxía
Internacional
Autores | Pedro Vega Marcote |
Lugar | Santiago de Compostela (España) |
The evolution or knowledge about the cells as a living unit among biology degree students
III Conference of European Researchers In Didactic of Biology
Internacional
Autores | Matilde Mondelo Alonso, Susana García Barros, Cristina Martínez Losada, Pedro Vega Marcote |
Lugar | España |
La educación ambiental y la formación inicial del profesorado de infantil y primaria. Una propuesta de actuación en el prácticum.
19 Encuentros de Didáctica de las Ciencias Experimentales.
Internacional
Autores | Pedro Vega Marcote, Mª Cristina Martínez Losada, Susana García Barros, Matilde Mondelo Alonso |
Organizador | Universidad Complutense de Madrid |
Lugar | Madrid (España) |
¿A qué tipo de procedimientos dan mayor importancia los profesores de Primaria?.
19 Encuentros de Didáctica de las Ciencias Experimentales.
Internacional
Autores | Mª Cristina Martínez Losada, Susana García Barros, Pedro Vega Marcote |
Organizador | Universidad Complutense de Madrid |
Lugar | Madrid (España) |
La formación inicial del profesorado de Ciencias de la Educación Primaria. Una propuesta de intervención.
Pedagogía 99
Internacional
Autores | Pedro Vega Marcote, Mª Cristina Martínez Losada, Susana García Barros, Matilde Mondelo Alonso |
Lugar | La Habana (Cuba) |
The idea of primary school teachers concerning the development of procedures - The presence of these contents in school
Research in Science Education. Past. Present, and Future
Internacional
Autores | Susana García Barros, Mª Cristina Martínez Losada, Pedro Vega Marcote, Matilde Mondelo Alonso |
Lugar | Kiel (Alemania) |
La naturaleza de la Ciencia desde una perspectiva histórica en la formación del profesorado
VII Congreso de la Sociedad Española de Historia de las Ciencias y de las Técnicas
Internacional
Autores | Mª Cristina Martínez Losada, Susana García Barros, Pedro Vega Marcote |
Lugar | Pontevedra (España) |
O vídeo na formación docente. Un plantexamento de intervención
XII Congreso de ENCIGA
Nacional
Autores | Pedro Vega Marcote, Mª Cristina Martínez Losada, Susana García Barros, Matilde Mondelo Alonso |
Lugar | España |
Que procedimientos utiliza el profesorado de Educación Primaria cuando enseña y cuales tienen mayor presencia en los textos de este nivel
I Encontro Internacional sobre Manuais Escolares
Internacional
Autores | Mª Cristina Martínez Losada, Pedro Vega Marcote, Susana García Barros |
Lugar | Braga (Portugal) |
The ideas of Spanish primary school teachers on how to develop an understanding of Processes in Science and their support in text books.
Research in Science Education. Past. Present, and Future
Internacional
Autores | Susana García Barros, Mª Cristina Martínez Losada, Pedro Vega Marcote, Matilde Mondelo Alonso |
Lugar | Kiel (Alemania) |
La naturaleza de la Ciencia desde una perspectiva histórica en la formación del profesorado.
7 Congreso de la Sociedad Española de Historia de las Ciencias y de las Técnicas.
Nacional
Autores | Mª Cristina Martínez Losada, Susana García Barros, Pedro Vega Marcote |
Lugar | Pontevedra (España) |
Qué procedimientos utiliza el profesorado de educación primaria cuando enseña ciencias y cuáles tienen mayor presencia en los textos de este nivel
Encuentro Internacional sobre Manuais Escolares
Internacional
Autores | Mª Cristina Martínez Losada, Pedro Vega Marcote, Susana García Barros |
Lugar | Braga (Portugal) |
Conocimientos de los estudiantes universitarios de primer ciclo acerca de la célula como unidad de función
XVIII Encuentros Nacionales de Didáctica de las Ciencias Experimentales
Nacional
Autores | Matilde Mondelo Alonso, Susana García Barros, Mª Cristina Martínez Losada, Pedro Vega Marcote |
Lugar | Coruña, A (España) |
¿Qué contenidos procedimentales se trabajan en las actividades de los textos de Conocimiento del Medio de Educación Primaria?
XVIII Encuentros Nacionales de Didáctica de las Ciencias Experimentales
Nacional
Autores | Matilde Mondelo Alonso, Susana García Barros, Mª Cristina Martínez Losada, Pedro Vega Marcote |
Lugar | Coruña, A (España) |
¿Mejoran los diseños de actividades prácticas investigativas de docentes en formación cuando se introducen tareas dirigidas a la enseñanza/aprendizaje de procedimientos científicos?
XVIII Encuentros Nacionales de Didáctica de las Ciencias Experimentales
Nacional
Autores | Matilde Mondelo Alonso, Susana García Barros, Mª Cristina Martínez Losada, Pedro Vega Marcote |
Lugar | Coruña, A (España) |
Los modelos de formación docente
XVIII Encuentros Nacionales de Didáctica de las Ciencias Experimentales
Nacional
Autores | Matilde Mondelo Alonso, Susana García Barros, Mª Cristina Martínez Losada, Pedro Vega Marcote |
Lugar | Coruña, A (España) |
Enseñar ciencias en Educación Primaria: ¿Qué tipos de actividades realizan los profesores?
XVIII Encuentros Nacionales de Didáctica de las Ciencias Experimentales
Nacional
Autores | Matilde Mondelo Alonso, Susana García Barros, Mª Cristina Martínez Losada, Pedro Vega Marcote |
Lugar | Coruña, A (España) |
El vídeo como recurso para la educación ambiental
VI Congreso de Psicología Ambiental
Internacional
Autores | Matilde Mondelo Alonso, Susana García Barros, Mª Cristina Martínez Losada, Pedro Vega Marcote |
Lugar | España |
La Constitución celular ¿desconocimiento o dificultades en su aplicación?
5 Congreso Internacional sobre Investigación en la Didáctica de las Ciencias
Internacional
Autores | Matilde Mondelo Alonso, Mª Cristina Martínez Losada, Susana García Barros, Pedro Vega Marcote |
Lugar | Murcia (España) |
Desarrollo de una actividad orientada a la formación de profesores de Ciencias sobre resolución de problemas
5 Congreso Internacional sobre Investigación en la Didáctica de las Ciencias
Internacional
Autores | Mª Cristina Martínez Losada, Susana García Barros, Matilde Mondelo Alonso, Pedro Vega Marcote |
Lugar | Murcia (España) |
Innovar el trabajo práctico de la formación permanente. Presentación de una intervención concreta
5 Congreso Internacional sobre Investigación en la Didáctica de las Ciencias
Internacional
Autores | Susana García Barros, Mª Cristina Martínez Losada, Matilde Mondelo Alonso, Pedro Vega Marcote |
Lugar | Murcia (España) |
La V de Gowin como instrumento para la enseñanza/aprendizaje de las ciencias en la formación inicial del profesorado de secundaria
5 Congreso Internacional sobre Investigación en la Didáctica de las Ciencias
Internacional
Autores | Pedro Vega Marcote, Susana García Barros, Mª Cristina Martínez Losada, Matilde Mondelo Alonso |
Lugar | Murcia (España) |
V de Gowin e a sua utilización na análise de actividades prácticas
10 Congreso de ENCIGA
Nacional
Autores | Pedro Vega Marcote, Mª Cristina Martínez Losada, Susana García Barros, Matilde Mondelo Alonso |
Lugar | Santiago de Compostela (España) |
Los problemas de lápiz y papel en la formación del profesorado
XVII Encuentros de didáctica de las Ciencias Experimentales
Nacional
Autores | Matilde Mondelo Alonso, Pedro Vega Marcote, Mª Cristina Martínez Losada, Susana García Barros |
Lugar | Huelva (España) |
El video como recurso didáctico en la clase de ciencias
V Congreso Internacional de Pedagoxía da Imaxen - Pé de imaxen
Internacional
Autores | Pedro Vega Marcote, Susana García Barros, Mª Cristina Martínez Losada, Matilde Mondelo Alonso |
Lugar | Coruña, A (España) |
Análisis de textos escolares: El tratamiento de la Astronomía en la Educación Primaria
XVII Encuentros de didáctica de las Ciencias Experimentales
Nacional
Autores | Susana García Barros, Mª Cristina Martínez Losada, Matilde Mondelo Alonso, Pedro Vega Marcote |
Lugar | Huelva (España) |
A actividade práctica investigativa na formación inicial do profesorado
IX Congreso de ENCIGA
Nacional
Autores | Susana García Barros, Mª Cristina Martínez Losada, Matilde Mondelo Alonso, Pedro Vega Marcote |
Lugar | Coruña, A (España) |
Características atribuidas ós seres vivos polos profesores en formación
IX Congreso de ENCIGA
Nacional
Autores | Matilde Mondelo Alonso, Mª Cristina Martínez Losada, Susana García Barros, Pedro Vega Marcote |
Lugar | Coruña, A (España) |
Ambientalización de una unidad didáctica
XVII Encuentros de didáctica de las Ciencias Experimentales
Nacional
Autores | Pedro Vega Marcote, Matilde Mondelo Alonso, Susana García Barros, Mª Cristina Martínez Losada |
Lugar | Huelva (España) |
Cargos académicos ou de xestión para o/a docente.