Mapping Critical Global Citizenship Education in Spanish School
Entidade financiadora | Union Europea |
Investigadores principais | Renée dePalma |
Tipo | Proxecto Internacional |
Datas | Desde 01/03/2021 ata 31/12/2021 |
Departamento | Pedagoxía e Didáctica |
Área | Didáctica e organización escolar |
Investigación | Grupo de investigación Educación para Cidadanía Global |
Liñas de investigación | Educación mediática; Tecnologías de la información y la comunicación aplicadas a la educación; Educación para la ciudadanía global; Pedagogía crítica. |
Contacto | Directorio da UDC |
Orcid id0000-0001-6711-9047 ResearcherIDQ-8598-2018 Scopus55906081200 |
Neste apartado móstrase a docencia impartida en graos, másteres e resto de titulacións oficiais ata os últimos 6 anos.
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Social
Grao en Educación Social. Curso Ponte
|
Obrigatorio | 0 | 11 |
Traballo Fin de Máster
Máster Universitario en Psicopedagoxía
|
Obrigatorio | 0 | 8,5 |
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Educación e Medios de Comunicación Social | Optativo | 0 | 63 |
Infancia, TV e outras Pantallas | Optativo | 0 | 31,5 |
Prácticum | Obrigatorio | 0 | 1 |
Prácticum II | Obrigatorio | 0 | 40 |
Prácticum II | Obrigatorio | 0 | 14 |
Recursos Educativos para a Atención á Diversidade | Optativo | 0 | 21 |
Tecnoloxías da Información e a Comunicación en Educación | Formación básica | 0 | 84 |
Traballo Fin de Máster | Obrigatorio | 0 | 6 |
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Educación e Medios de Comunicación Social
Grao en Educación Social
|
Optativo | 0 | 63 |
Infancia, TV e outras Pantallas
Grao en Educación Infantil
|
Optativo | 0 | 62,5 |
Prácticum
Máster Universitario en Psicopedagoxía
|
Obrigatorio | 0 | 1 |
Prácticum II
Grao en Educación Infantil
|
Obrigatorio | 0 | 22 |
Prácticum II
Grao en Educación Social
|
Obrigatorio | 0 | 19 |
Recursos Educativos para a Atención á Diversidade
Máster Universitario en Psicopedagoxía
|
Optativo | 0 | 21 |
Tecnoloxías da Información e a Comunicación en Educación
Grao en Educación Primaria
|
Formación básica | 0 | 84 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Social
|
Obrigatorio | 0 | 6 |
Traballo Fin de Máster
Máster Universitario en Psicopedagoxía
|
Obrigatorio | 0 | 6 |
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Educación e Medios de Comunicación Social
Grao en Educación Social
|
Optativo | 0 | 63 |
Infancia, TV e outras Pantallas
Grao en Educación Infantil
|
Optativo | 0 | 63 |
Prácticum
Máster Universitario en Psicopedagoxía
|
Obrigatorio | 0 | 1 |
Prácticum II
Grao en Educación Social
|
Obrigatorio | 0 | 6 |
Recursos Educativos para a Atención á Diversidade
Máster Universitario en Psicopedagoxía
|
Optativo | 0 | 21 |
Tecnoloxías da Información e a Comunicación en Educación
Grao en Educación Primaria
|
Formación básica | 0 | 94,5 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Social
|
Obrigatorio | 0 | 6 |
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Educación e Medios de Comunicación Social
Grao en Educación Social
|
Optativo | 0 | 63 |
Infancia, TV e outras Pantallas
Grao en Educación Infantil
|
Optativo | 0 | 63 |
Prácticum
Máster Universitario en Psicopedagoxía
|
Obrigatorio | 0 | 1 |
Prácticum I
Grao en Educación Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 21 |
Prácticum II
Grao en Educación Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 19 |
Recursos Educativos para a Atención á Diversidade
Máster Universitario en Psicopedagoxía
|
Optativo | 0 | 21 |
Tecnoloxías da Información e a Comunicación en Educación
Grao en Educación Primaria
|
Formación básica | 0 | 84 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Social
|
Obrigatorio | 0 | 12 |
Traballo Fin de Máster
Máster Universitario en Psicopedagoxía
|
Obrigatorio | 0 | 12 |
Materia e estudos en que se imparte | Carácter | Horas a distancia | Horas totais |
---|---|---|---|
Educación e Medios de Comunicación Social
Grao en Educación Social
|
Optativo | 0 | 21 |
Infancia, TV e outras Pantallas
Grao en Educación Infantil
|
Optativo | 0 | 63 |
Prácticum
Máster Universitario en Psicopedagoxía
|
Obrigatorio | 0 | 1 |
Prácticum II
Grao en Educación Infantil
|
Obrigatorio | 0 | 21 |
Prácticum II
Grao en Educación Primaria
|
Obrigatorio | 0 | 7 |
Recursos Educativos para a Atención á Diversidade
Máster Universitario en Psicopedagoxía
|
Optativo | 0 | 21 |
Tecnoloxías da Información e a Comunicación en Educación
Grao en Educación Primaria
|
Formación básica | 0 | 84 |
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
|
Obrigatorio | 0 | 6 |
Traballo Fin de Máster
Máster Universitario en Psicopedagoxía
|
Obrigatorio | 0 | 6 |
Titorías definidas polo/a docente para o curso académico 2022/2023.
Cuadrimestre | Día | Lugar |
---|---|---|
Primeiro cuadrimestre |
mércores
08:00 a 14:00 |
correo e Teams |
Segundo cuadrimestre |
luns
09:00 a 12:00 |
Despacho P0B17 o Teams |
Segundo cuadrimestre |
martes
09:00 a 12:00 |
Despacho P0B17 o Teams |
Dirixidos ou codirixidos polo/a docente desde o ano 2013.
Aprendizaxe e entretemento, conceptos opostos ou complementarios? Análise de apps educativas infantís populares |
Creando voces. Unha proposta socioeducativa de radio comunitaria nun Centro Ocupacional |
Análise da evolución das campañas de prevención do Plan Nacional sobre Drogas |
O uso das TIC nun caso de TDAH con comorbilidade cun trastorno de comunicación. |
Proposta de intervención para a creación de recursos dixitais por parte dos usuarios do centro de mediación social de Cruz Vermella Castellón |
Representación das Persoas con Diversidade Funcional na Programación Infantil |
O emprego de recursos dixitais na educación de nenos/as con enfermidades crónicas ou de longa duración en aulas hospitalarias |
Proposta para o traballo da linguaxe da imaxe en Educación Infantil |
A calidade da programación infantil: análise de catro series de debuxos animados |
Creación de recursos tecnolóxicos para responder ás necesidades dun caso real |
O cine como proposta de intervención na sociedade multicultural |
O Estigma da Saúde Mental nos Medios de Comunicación: Análise de prensa e proposta de actuación |
O xénero da telerrealidade: Análise de Gran Hermano e repercusións educativas |
Recursos dixitais para atender a un caso de posible TDAH na educación primaria. |
Videoxogos e Educación Infantil: Un Estudo de Caso con Lost Heroes |
A Educación Mediática na etapa de Educación Infantil. Un estudo de caso de tres proxectos de ensino dos medios |
Educación mediática e Educación Infantil: analizando as produccións Disney na clase |
Televisión e Infancia: Análise dun 'reality show' |
Proposta de Educación Mediática en Educación Infantil: Telexornal infantil. |
Pode consultar os méritos de investigación seleccionando un tipo de mérito e o ano.
Mapping Critical Global Citizenship Education in Spanish School
Entidade financiadora | Union Europea |
Investigadores principais | Renée dePalma |
Tipo | Proxecto Internacional |
Datas | Desde 01/03/2021 ata 31/12/2021 |
Mapping Critical Global Citizenship Education in Spanish Schools (2021)
Entidade financiadora | EERA European Educational Research Association/GENE Global Education Network Europe |
Investigadores principais | DePalma Ungaro, Renée |
Tipo | Proxecto Internacional |
Datas | Desde 03/05/2021 ata 01/11/2021 |
nvestigando no territorio para coñecer e recoñecer os centros educativos que traballan educación para o desenvolvemento e ciadadanía global en Galicia (II)
Entidade financiadora | Dirección Xeral de Relacións Exteriores e coa Unión Europea. Xunda de Galicia. |
Investigadores principais | Rosa Mª Méndez García e Patricia Digón Regueiro |
Tipo | Proxecto Programas Autonomicos |
Datas | Desde 01/11/2019 ata 31/08/2020 |
Los materiales didácticos digitales en la Educación Infantil. Análisis y propuestas para su uso en la escuela y el hogar (Infanci@ Digit@l)
Entidade financiadora | Ministerio de Ciencia e Innovación |
Investigadores principais | Jesús Rodríguez Rodríguez y Manuel Area Moreira |
Tipo | Proxecto Programas Nacionales |
Datas | Desde 01/01/2019 ata 01/09/2022 |
Los materiales didácticos digitales en la Educación Infantil. Análisis y propuestas para su uso en la escuela y el hogar (Infanci@ Digit@l)
Entidade financiadora | Ministerio de Ciencia e Innovación |
Investigadores principais | Jesús Rodríguez Rodríguez y Manuel Area Moreira |
Tipo | Proxecto Programas Nacionales |
Datas | Desde 01/01/2019 ata 01/09/2022 |
Investigando no territorio para coñecer e recoñecer os centros educativos que traballan educación para o desenvolvemento e cidadanía global en Galicia (I)
Entidade financiadora | Dirección Xeral de Relacións Exteriores e coa Unión Europea. Xunta de Galicia. |
Investigadores principais | Alba Patricia Digón Regueiro; Rosa María Méndez García |
Tipo | Proxecto Programas Autonomicos |
Datas | Desde 01/11/2018 ata 01/11/2019 |
Investigando a dimensión global da educación para o desenvolvemento na educación secundaria obrigatoria e no ensino superior universitario de Galicia
Entidade financiadora | Xunta de Galicia |
Investigadores principais | Araceli Serantes Pazos |
Tipo | Proxecto Programas Autonomicos |
Datas | Desde 01/01/2017 ata 31/12/2018 |
Investigando na Dimensión Global da EpD. Un proxecto piloto de investigación-acción colaborativa nun centro educativo de Galicia (Fase II)
Entidade financiadora | Xunta de Galicia (Dirección Xeral de Relacións Exteriores e coa Unión Europea) |
Investigadores principais | Renée DePalma Ungaro |
Tipo | Proxecto Programas Autonomicos |
Datas | Desde 01/08/2016 ata 30/11/2017 |
Explorando as posibilidades de extender a dimensión global da EpD en educación secundaria obligatoria. Unha investigación diagnóstica en centros educativos de Galicia
Entidade financiadora | Dirección Xeral de Relación Internacional e coa UE-Xunta de Galicia |
Investigadores principais | Araceli Serantes Pazos |
Tipo | Proxecto Programas Autonomicos |
Datas | Desde 01/09/2014 ata 30/11/2015 |
INVESTIGANDO EN LA EDUCACIÓN PARA EL DESARROLLO: UN ESTUDIO DE CASO SOBRE LA IMPLEMENTACIÓN DEL PROYECTO EL TESORO DE ACAHUALINCA
Entidade financiadora | Dirección Xeral de Relacións Exteriores e coa Unión Europea |
Investigadores principais | Mª del Mar Rodríguez Romero |
Tipo | Proxecto Programas Autonomicos |
Datas | Desde 01/09/2013 ata 30/11/2014 |
Construyendo ciudad, habitando entre redes, formulando proyectos de vida: un modelo de simulación basado en una aplicación informática vía web
Entidade financiadora | Secretaria Xeral de Investigación e Desenvolvemento Tecnolóxico |
Investigadores principais | José María Cardesín Díaz |
Tipo | Proxecto Programas Autonomicos |
Datas | Desde 08/10/2002 ata 08/10/2005 |
Apps educativas para el público infantil: juegos para el entretenimiento o recursos educativos
Autores | Alba Patricia Digón Regueiro, Fernando Iglesias Amorin |
Revista | Revista Colombiana de Educación Vol. 1 Núm. 84 (páxs. 1 ata 27) |
Dilemas y preocupaciones de las familias sobre el uso de recursos educativos digitales en la etapa de la Educación Infantil
Autores | Peirats, San Martín |
Revista | Digital Education Review Núm. 41 (páxs. 93 ata 113) |
Social cartography as a participatory process for mapping experiences of Education for Sustainable Development and Global Citizenship: an account of the design
Autores | Laura Cruz Lopez, Alba Patricia Digón Regueiro, Rosa Mª Mendez Garcia |
Revista | INTERNATIONAL JOURNAL OF RESEARCH AND METHOD IN EDUCATION Vol. 45 Núm. 2 (páxs. 212 ata 224) |
DOI | https://doi.org/10.1080/1743727x.2021.1966621 |
Por una educación para la ciudadanía global ¿desde un enfoque STEM?
Autores | Araceli Serantes Pazos, Alba Patricia Digón Regueiro, Laura Cruz Lopez, Renee Depalma Ungaro, Rosa Mª Mendez Garcia, María Barba Núñez |
Revista | Didacticae: Revista De Investigación En Didácticas Específicas Vol. 10 (páxs. 1 ata 3) |
Dilemmas in the integration of technologies in a Primary school classroom: the dialogue between teacher agency, curriculum and digital technologies
Autores | Adriana Gewerc Barujel, Cristina Pérez Crego |
Revista | Pedagogies: An international journal (páxs. 1 ata 29) |
Mapeando colaborativamente las experiencias de educación para el desarrollo y ciudadanía global
Autores | Alba Patricia Digón Regueiro, Cristina Pérez Crego, Laura Cruz Lopez, Rosa Mª Mendez Garcia |
Revista | REVISTA DE FOMENTO SOCIAL Vol. 75 Núm. 2 (páxs. 217 ata 242) |
Education as fiction: market ideology and best teacher awards
Autores | Alba Patricia Digón Regueiro, Concepción Sánchez Blanco |
Revista | PEDAGOGY, CULTURE AND SOCIETY Vol. 30 Núm. 4 (páxs. 455 ata 472) |
DOI | https://doi.org/10.1080/14681366.2020.1801815 |
Reality TV in the Classroom: A Model of Analysis and an Inquiry into a Spanish Talent Show
Autores | Alba Patricia Digón Regueiro |
Revista | Media Education (Mediaobrazovanie) Vol. 59 Núm. 2 (páxs. 230 ata 242) |
DOI | https://doi.org/10.13187/me.2019.2.230crossref |
A place for development education in the current Spanish and English curricula: Finding possibilities for practice
Autores | Alba Patricia Digón Regueiro, Rosa Mª Mendez Garcia, Renee Depalma Ungaro, Silvana Longueira Matos |
Revista | International Journal of Development Education and Global Learning Vol. 9 Núm. 2 (páxs. 97 ata 114) |
DOI | https://doi.org/10.18546/ijdegl.09.2.04 |
La Educación Global en la Educación Secundaria Obligatoria: una investigación diagnóstica en centros educativos de Galicia
Autores | Araceli Serantes Pazos, Renée DePalma, Mª Dolores Cotelo Guerra, José Luis Iglesias Salvado, Alba Patricia Digón Regueiro, Begoña Rivera, Carmen Becerra, María Caride, Ana Lampón |
Revista | REVISTA DE ESTUDIOS E INVESTIGACIÓN EN PSICOLOGÍA Y EDUCACIÓN Núm. 8 (páxs. 100 ata 105) |
DOI | https://doi.org/10.17979/reipe.2015.0.08.561 |
Los informativos televisivos en el aula: un modelo para analizarlos y una propuesta para crearlos.
Autores | Alba Patricia Digón Regueiro |
Revista | Comunicación y Pedagogía Núm. 271-272 (páxs. 80 ata 85) |
The Beginning and the End of the Model 1:1 in Spain and Galicia
Autores | Alba Patricia Digón Regueiro |
Revista | Media Education Research Journal Vol. 3 Núm. 2 (páxs. 14 ata 25) |
La programación infantil y juvenil en la televisión mejorada
Autores | Marta Fernández Prieto, Alba Patricia Digón Regueiro |
Revista | INNOVACIÓN EDUCATIVA Núm. 19 (páxs. 51 ata 57) |
Programación infantil e televisión sensacionalista: entretener, desinformar deseducar
Autores | Alba Patricia Digón Regueiro |
Revista | Revista científica iberoamericana de comunicación y educación. Núm. 31 (páxs. 65 ata 76) |
El caduco mundo de Disney: propuesta de análisis crítico en la escuela
Autores | Alba Patricia Digón Regueiro |
Revista | Revista científica iberoamericana de comunicación y educación. Núm. 26 (páxs. 163 ata 169) |
Nuestra experiencia en la docencia de la asignatura Nuevas Tecnologías aplicadas a la Educación dentro de los Grupos de calidad de la Universidad de A Coruña. Algunas limitaciones para el uso de las..
Autores | Alba Patricia Digón Regueiro, Marta Fernández Prieto |
Revista | REVISTA LATINOAMERICANA DE TECNOLOGÍA EDUCATIVA Vol. 5 Núm. 2 (páxs. 0 ata 0) |
La Sociología de la Educación Musical: Cuestionando lo que cuenta como conocimiento musical en las escuelas.
Autores | Alba Patricia Digón Regueiro |
Revista | KIKIRIKI. COOPERACIÓN EDUCATIVA (páxs. 13 ata 22) |
La Ley Orgánica de Calidad de la Educación: análisis crítico de la nueva reforma educativa española
Autores | Alba Patricia Digón Regueiro |
Revista | REVISTA ELECTRÓNICA DE INVESTIGACIÓN EDUCATIVA. Vol. 5 Núm. 1 (páxs. 1 ata 13) |
La Sociología de la Educación Musical: cuestionando lo que cuenta como conocimiento musical en las escuelas
Autores | Alba Patricia Digón Regueiro |
Revista | KIKIRIKI. COOPERACIÓN EDUCATIVA Vol. - (páxs. 13 ata 22) |
Sociología y música
Autores | Alba Patricia Digón Regueiro |
Revista | MÚSICA Y EDUCACIÓN Núm. 47 (páxs. 15 ata 36) |
Género y música.
Autores | Alba Patricia Digón Regueiro |
Revista | MÚSICA Y EDUCACIÓN Núm. 41 (páxs. 29 ata 54) |
An análisis of Gender in a Spanish Music Textbook
Autores | Alba Patricia Digón Regueiro |
Revista | MUSIC EDUCATION RESEARCH Vol. 2 Núm. 1 (páxs. 57 ata 73) |
El significado de la música y el contexto social en educación musical.
Autores | Alba Patricia Digón Regueiro |
Revista | KIKIRIKI. COOPERACIÓN EDUCATIVA Núm. 57 (páxs. 46 ata 52) |
¿Qué fue de Nannerl Mozart: Género y música en la escuela obligatoria?
Autores | Alba Patricia Digón Regueiro |
Editorial | Publicaciones MCEP España, Sevilla (España) |
ISBN | 84-89042-33-0 |
Videojuegos y Educación Infantil: una experiencia con Lost heroes
Autores | Alba Patricia Digón Regueiro. Leticia Outón Jallas |
Libro |
Los videojuegos en la escuela, la universidad y los contextos sociocomunitarios Edita Octaedro. ISBN: 9788419023384 |
Páxinas | Desde a 29 ata a 39 |
Avances y retrocesos en la educación para el desarrollo y la ciudadanía global en Inglaterra
Autores | Alba Patricia Digón Regueiro |
Libro |
La educación para el desarrollo y justicia curricular: una experiencia de investigación-acción participativa (IAP) Edita Graó. ISBN: no prelo |
Páxinas | Desde a 20 ata a 20 |
La educomunicación en proyectos de educación para el desarrollo y la ciudadanía global
Autores | Alba Patricia Digón Regueiro. Vanessa Pazos Leis. Lucía Abarrategui Amado |
Libro |
La educación para el desarrollo y justicia curricular: una experiencia de investigación-acción participativa (IAP) Edita Graó. ISBN: no prelo |
Páxinas | Desde a 100 ata a 100 |
Avaliación das competencias do profesorado
Autores | Juan Aguilar. Juan Carlos Brenlla Blanco. Alba Patricia Digón Regueiro |
Libro |
Informe avaliación docente 2003-2004 Vol. - Edita Servizo de Publicacións da Universidade da Coruña. ISBN: 84-9749-152-1 |
Páxinas | Desde a 75 ata a 85 |
Kidfluencers in the classroom? Developing media literacy and critical thinking
16th IARTEM Conference, Disciplinary, Transdisciplinary Knowledge for an uncertain future: are Educational Media up to it?
Internacional
Autores | Alba Patricia Digón Regueiro, Mª Montserrat Castro Rodríguez, Ana Rodríguez Guimaráns |
Lugar | Florence (Italia) |
Curricular Approaches to Critical Global Citizenship Education
ECER European Conference on Educational Research
Internacional
Autores | Mª José Caride Delgado, Laura Cruz Lopez, Renee Depalma Ungaro, Alba Patricia Digón Regueiro, Rosa Mª Mendez Garcia |
Organizador | European Educational Research Association (EERA) |
Lugar | Yerevan (online) (Armenia) |
Radio LibreMente. Un proxecto de educomunicación no Centro Penitenciario de Monterroso
I Congreso Internacional en Alfabetización Mediática en Medios de Comunicación: experiencias, potencialidades y retos para los medios libres comunitarios.
Internacional
Autores | Alba Patricia Digón Regueiro, María Barba Núñez |
Organizador | Colectivo de Universitarios Activos (CUAC) e Universidade da Coruña |
Lugar | Coruña, A (España) |
PRÁCTICAS Y PERCEPCIONES SOBRE LOS RECURSOS DIGITALES EN LA EDUCACIÓN INFANTIL: UN ESTUDIO DE CASO
XXIX Jornadas Internacionales Universitarias de Tecnología Educativa
Internacional
Autores | Fernando Iglesias Amorin, Ana Parada Gañete, Ana Rodriguez Guimeráns |
Lugar | Valencia (España) |
Analizando o fenómeno dos menores influencers con nenas e nenos de Educación Primaria: un estudo con grupos focais
12th Annual International Congress of the International Institute for Critical Pedagogy and Transformative Leadership Congress
Internacional
Autores | Concepción Sánchez Blanco |
Lugar | Coruña, A (España) |
El Practicum al servicio de la Educación para el Desarrollo y la Ciudadanía Global.
XVI Symposium Internacional sobre el Prácticum y las prácticas
externas: ¿Prácticas externas virtuales versus presenciales: transformando los retos en
oportunidades para la innovación¿
Nacional
Autores | Rosa Mª Mendez Garcia |
Organizador | Asociación para el Desarrollo del Prácticum y de las Prácticas Externas: Red de Prácticum (REPPE) |
Lugar | Poio (España) |
Mapeando experiencias de educación para la ciudadanía global en centros educativos: un mapa digital e interactivo para visibilizar y crear redes
V Congreso de Educación para la Transformación Social
Internacional
Autores | Laura Cruz Lopez, Rosa Mª Mendez Garcia, Araceli Serantes Pazos, Ana Lampón, María Caride |
Lugar | Vitoria-Gasteiz (España) |
La educación mediática en libros de texto digitales para la Educación Primaria.
IAMCR post-conference ¿Media Education today¿. La Educación Mediática en la actualidad.
Internacional
Autores | Alba Patricia Digón Regueiro |
Lugar | Segovia (España) |
Investigando en el territorio para conocer y reconocer los centros educativos que trabajan educación para el desarrollo y ciudadanía global en Galicia: un proyecto de cartografía social
VIII Congreso Universidad y Cooperación al Desarrollo. Conocimiento y compromiso social ante los retos globales
Nacional
Autores | Rosa Mª Mendez Garcia, Renée DePalma, Laura Cruz Lopez, María Cristina Naya Riveiro, Araceli Serantes Pazos, Anxela Bugallo, Cristina Pérez Crego |
Lugar | Santiago de Compostela (España) |
Integración de tabletas en un aula de Educación Primaria: un estudio de caso sobre el uso de las TIC bajo la metodología de aprendizaje basado en proyectos, la educación para el desarrollo y la ciudadanía global y la colaboración universidad-escuela
XXVIII JORNADAS UNIVERSITARIAS DE TECONOLOGÍA EDUCATIVA. ACTIVISMO Y TECNOLOGÍA: HACIA UNA UNIVERSIDAD COMPROMETIDA CON LA EDUCACIÓN CRÍTICA Y EMANCIPADORA
Nacional
Autores | Iglesias-Amorín, F., Cristina Pérez Crego |
Organizador | Universidad de Cantabria |
Lugar | Santander (España) |
¿Qué ha cambiado? Los contenidos infantiles en la Televisión de Galicia una década después
III Congreso Internacional de Educación Mediática y Competencia Digital
Internacional
Autores | Alba Patricia Digón Regueiro |
Organizador | Universidad de Valladolid |
Lugar | Segovia (España) |
La alfabetización audiovisual, una visión desde Galicia
III Congreso Internacional de Educación Mediática y Competencia Digital
Internacional
Autores | Miguel Vázquez Freire, Alba Patricia Digón Regueiro |
Organizador | Universidad de Valladolid |
Lugar | Segovia (España) |
Los medios de comunicación en proyectos de investigación para el desarrollo
III Congreso Internacional de Educación Mediática y Competencia Digital
Internacional
Autores | Alba Patricia Digón Regueiro, Lucía Abarrategui Amado, Vanessa Pazos Leis |
Organizador | Universidad de Valladolid |
Lugar | Segovia (España) |
Aprender con videojuegos en Educación Infantil: un estudio de caso
3º Congreso Internacional Multidisciplinar de Investigación Educativa (CIMIE)
Internacional
Autores | Fernando Iglesias Amorin, Alba Patricia Digón Regueiro, María Isabel Lugrís Castro |
Organizador | AMIE (Asociación Multidisciplinar de Investigación Educativa) - Universidad de Valladolid |
Lugar | Segovia (España) |
Investigando en Educación para el Desarrollo II: Un estudio de caso del proyecto ¿O Tesouro da Acahualinca¿ de Solidaridad internacional de Galicia¿
IV Congreso de Educacion para el Desarrollo.
Nacional
Autores | Rodríguez-Romero, Mar, Maria Helena Zapico Barbeito, Apolinar Graña Varela, Alba Patricia Digón Regueiro, Silvana Longueira Matos, Mª Dolores Cotelo Guerra, Cristina Pérez Crego |
Organizador | HEGOA |
Lugar | Vitoria-Gasteiz (España) |
Videojuegos y Educación Infantil: análisis y propuestas de uso
II Congreso Internacional Educación mediática y competencia digital: Ludoliteracy, creación colectiva y aprendizajes.
Internacional
Autores | Alba Patricia Digón Regueiro, Fernando Iglesias Amorin |
Lugar | Barcelona (España) |
La creación de un videojuego para trabajar la inteligencia emocional en la Educación Infantil desde enfoques críticos
II Congreso Internacional Educación mediática y competencia digital
Internacional
Autores | Alba Patricia Digón Regueiro, Fernando Iglesias Amorin, Alicia Tojeiro Ríos |
Organizador | Universidad Oberta de Catalunya |
Lugar | Barcelona (España) |
La Educación mediática y el método de proyectos en los niveles de la Educación infantil: una experiencia de investigación-acción para la enseñanza de los medios de comunicación
I Congreso Internacional de Educación mediática y competencia digital: La cultura de la participación
Internacional
Autores | Alba Patricia Digón Regueiro, Alicia Tojeiro Ríos |
Lugar | Segovia (España) |
Educación mediática y formación del profesorado: el estudio de caso como estrategia de aula
Congreso Internacional sobre Antropología Audiovisual e Investigación en Tecnología Educativa
Internacional
Autores | Alba Patricia Digón Regueiro |
Lugar | Madrid (España) |
Nuestra experiencia en la docencia de la asignatura Nuevas Tecnologías aplicadas a la Educación dentro de los Grupos de calidad de la Universidad de A Coruña. Algunas limitaciones para el uso de las plataformas.
XIV Jornadas Universitarias de Tecnología Educativa
Nacional
Autores | Marta Fernández Prieto, Alba Patricia Digón Regueiro |
Lugar | Santiago de Compostela (España) |
Las otras noticias y los telediarios españoles: una propuesta de análisis
Congreso Hispanoluso: La televisión que queremos... Hacia una TV de calidad
Internacional
Autores | Alba Patricia Digón Regueiro |
Lugar | Huelva (España) |
What happened to Nannerl Mozart? Music and Gender in schools
14 Seminario Internacional Music in Schools and Teacher Education Commission (MISTEC)
Internacional
Autores | Alba Patricia Digón Regueiro |
Lugar | Granada (España) |
Cargos académicos ou de xestión para o/a docente.