Dr. José Javier Orosa González  

Profesor contratado doutor (PC-DR)

Departamento Empresa
Área Comercialización e investigación de mercados
Contacto Directorio da UDC
Orcid id0000-0002-3549-9281 Scopus56355422100

Docencia

Docencia impartida

Neste apartado móstrase a docencia impartida en graos, másteres e resto de titulacións oficiais ata os últimos 6 anos.

Materia e estudos en que se imparte Horas a distancia Horas totais
Investigación de Mercados
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
0 113
Traballo Fin de Grao
Grao en Economía
0 8
Traballo Fin de Grao
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
0 57
Materia e estudos en que se imparte Horas a distancia Horas totais
Investigación de Mercados
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
0 121
Traballo Fin de Grao
Grao en Economía
0 8
Traballo Fin de Grao
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
0 48
Materia e estudos en que se imparte Horas a distancia Horas totais
Investigación de Mercados
Grao en Economía
0 20
Investigación de Mercados
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
0 71
Produto e Mercado
Máster Universitario en Enxeñaría en Deseño Industrial
0 18
Traballo Fin de Grao
Grao en Economía
0 24
Traballo Fin de Grao
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
0 120
Materia e estudos en que se imparte Horas a distancia Horas totais
Investigación de Mercados
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
0 125
Traballo Fin de Grao
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
0 40
Traballo Fin de Máster. Especialidade en Políticas Públicas e Análise Económica Rexional
Máster Universitario en Economía
0 6
Materia e estudos en que se imparte Horas a distancia Horas totais
Investigación de Mercados
Grao en Economía
0 42
Investigación de Mercados
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
0 100
Traballo Fin de Grao
Grao en Economía
0 8
Traballo Fin de Grao
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Programa de simultaneidade do Grao en Administración e Dirección de Empresas e o Grao en Dereito
0 40
Traballo Fin de Grao
Grao en Ciencias Empresariais
Grao en Ciencias Empresariais. Curso Ponte
Programa de simultaneidade do Grao en Arquitectura Técnica e o Grao en Ciencias Empresariais
Programa de simultaneidade do Grao en Turismo e o Grao en Ciencias Empresariais
0 32

Titorías definidas polo/a docente para o curso académico 2024/2025.

Facultade de Economía e Empresa

Cuadrimestre Día Lugar
Primeiro cuadrimestre martes
13:00 a 14:30
Vicedecanato
Primeiro cuadrimestre martes
17:00 a 18:30
Vicedecanato
Primeiro cuadrimestre xoves
11:30 a 13:00
Vicedecanato
Primeiro cuadrimestre xoves
15:30 a 17:00
Vicedecanato
Segundo cuadrimestre mércores
08:30 a 10:00
Vicedecanato
Segundo cuadrimestre mércores
11:30 a 13:00
Vicedecanato
Segundo cuadrimestre venres
10:00 a 11:30
Vicedecanato
Segundo cuadrimestre venres
13:00 a 14:30
Vicedecanato

Traballos fin de grao e máster

Dirixidos ou codirixidos polo/a docente desde o ano 2013.

A comunicación do marketing político nas redes sociais. Caso Vox
Análise da innovación constante como factor de éxito. Estratexia de Amazon.com
Celebración do XX Congreso do Partido Comunista Chinés
Marketing de cidades aplicado á comarca da Coruña: A empresa coma principal cliente
Marketing Político e análise das estratexias de comunicación (Os candidatos á Alcaldía de Monforte de Lemos 28 de maio de 2023)
Marketing político e redes sociais
Marketing Territorial: Galicia Calidade
A campaña electoral de Donald Trump no 2016
Análise en profundidade das eleccións municipais do Concello de Negreira desde o punto de vista do marketing político
Evolución do marketing no mundo do deporte
Marketing deportivo na industria do fútbol. A influencia do patrocinio
Marketing Político, Eleccións xerais novembro 2019
Marketing político: a participación dos xoves en política
Marketing político: Aplicación na comunidade autónoma de Galicia
Márketing territorial: a cidade de Lugo
O uso da xeopolítica como instrumento de marketing político: Eleccións en Francia
A importancia do turismo na cidade de A Coruña
A sinerxia entre o marketing mix político convencional e as novas ferramentas dixitais nos partidos alternativos
Análise Marketing deportivo. O caso Nike
Influencia do marketing político na cidade de Lugo no período 2011 a 2019
Marketing de cidades. Portomarín Empresas, inversores e visitantes como público obxetivo
Marketing de cidades: a cidade de Ourense
Márketing deportivo. O patrocinio no mundo do baloncesto
Marketing político nas eleccións autonómicas galegas (2008-2019)
Marketing Político: Aplicación no Concello de Vigo. (anos 2009-2019)
Marketing Político: Aplicación no Congreso dos Diputados ( anos 1986-2020)
Marketing político: Comparativa de campañas electorais do 28A e 10N na Coruña
Marketing Político: O caso do Concello da Coruña
Marketing territorial: A Coruña
Marketing territorial: Galicia e a promoción do Camiño de Santiago
Marketing territorial: o caso de Galicia. O impacto do COVID-19 no turismo galego
Marketing territorial: o Concello de Oleiros
Twitter nas eleccións xerais do 28A
A cooperación intermunicipal: fusión de concellos
Análise do marketing político.Estudio da evolución dun líder
Marketing de cidades: o caso de Ferrol. As empresas como público obxetivo
Marketing de ciudades: Repercusión e legado dos Xogos Olímpicos de Barcelona 92
Marketing político municipal: O liderado de Carlos Calvelo
Marketing político: Aplicación no Concello de Ferrol (anos 2007-2015)
O Camiño de Santiago como factor de marketing territorial
O PSOE, Pedro Sánchez e as primarias socialistas
A cooperación intermunicipal: fusión dos concellos de Ares e Mugardos.
Aplicación do modelo Waterfront á cidade de A Coruña
Celebración da Copa do Rey de baloncesto na Coruña: Exemplo de Marketing territorial
Cooperación intermunicipal: a fusión dos concellos de Aranga e Curtis
Cooperación intermunicipal: A fusión dos concellos de Cerdedo e Cotobade
Impacto do Big Data na mercadotecnia
O uso do marketing político no partido Ciudadanos
Os Xogos Olímpicos en Brasil como unha atracción turística dende a perspectiva dos seus cidadáns
Marketing territorial: un estudo empírico
Marketing, Disney e eventos temáticos

Resultados da investigación

Pode consultar os méritos de investigación seleccionando un tipo de mérito e o ano.

CONTRATO PARA ACTIVIDADES DE ASESORAMENTO E ASISTENCIA TÉCNICA ENTRE A FUAC E A SOCIEDADE ANÓNIMA DE XESTIÓN CESGA

Entidade financiadora CESGA - S.A.X. CENTRO DE SUPERCOMPUTACIÓN DE GALICIA
Investigadores principais Rafael García Rodríguez, Valentín Alejandro Martínez Fernández
Tipo Contrato
Datas Desde 09/12/2005 ata 09/04/2006

CONVENIO DE COLABORACIÓN CULTURAL ENTRE A CONSELLERÍA DE CULTURA, COMUNICACIÓN SOCIAL E TURISMO DA XUNTA DE GALICIA E A UDC PARA REALIZACIÓN PROXECTO SOBRE ANÁLISIS DOS HÁBITOS DE CONSUMO DE PRODUCTOS CULTURAIS NA COMUNIDADE AUTÓNOMA GALEGA

Entidade financiadora Xunta de Galicia
Investigadores principais Valentín Alejandro Martínez Fernández
Tipo Contrato
Datas Desde 12/12/2003 ata 30/11/2004

Marketing de Ciudades y producto ciudad: una propuesta metodológica

Autores Jose Javier Orosa Gonzalez, Andrés Precedo Ledo, Alberto Míguez Iglesias
Revista URBAN PUBLIC ECONOMICS REVIEW Núm. 12 (páxs. 13 ata 39)

Creación de valor a través de activos intangibles:la responsabilidad social corporativa como generadora de imagen, reputación y posicionamiento

Autores Valentín Martínez Fernández, Oscar Juanatey Boga, Jose Javier Orosa Gonzalez
Revista ESTUDIOS DE PERIODISMOS Y RELACIONES PÚBLICAS Vol. 7 Núm. 7 (páxs. 23 ata 33)

Political marketing in Spain: analysis of the expenses and income of the different political formations in the campaigns for elections to General Spanish Parliament

Autores Jose Javier Orosa Gonzalez
Revista INTERNATIONAL REVIEW ON PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING Vol. 5 Núm. 1 (páxs. 83 ata 84)

El ánalisis de las audiencias de la "telebasura" desde la teoría De la "espiral del silencio"

Autores Valentín Martínez Fernández, Oscar Juanatey Boga, Jose Javier Orosa Gonzalez
Revista HOLOGRAMÁTICA Vol. 2 Núm. 7 (páxs. 39 ata 55)

Una aplicación de la metodología VAR al ámbito del marketing periodístico: el caso de la promoción de ventas

Autores Pedreira Andrade, Luís Pedro, Valentín Martínez Fernández, Jose Javier Orosa Gonzalez
Revista RECT@ Vol. 8 Núm. 1 (páxs. 151 ata 162)

Efectos de la promoción de ventas en la difusión de la prensa diaria gallega: una aproximación econométrica

Autores Valentín Martínez Fernández, Oscar Juanatey Boga, Jose Javier Orosa Gonzalez, Carlos Bouza Herrera
Revista INVESTIGACIÓN OPERACIONAL Vol. 27 Núm. 2 (páxs. 137 ata 149)

Modelización econométrica de la difusión de la prensa diaria gallega en el periodo 1991-2000

Autores Valentín Martínez Fernández, Oscar Juanatey Boga, Jose Javier Orosa Gonzalez, Carlos Bouza Herrera
Revista INVESTIGACIÓN OPERACIONAL Vol. 27 Núm. 2 (páxs. 129 ata 136)

Análisis del Patrocinio y Mecenazgo desde la perspectiva de la comunicación estratégica

Autores Valentín Martínez Fernández, María Isabel Sánchez Hernández, Jose Javier Orosa Gonzalez, Lorena Rodríguez Campo
Revista FISEC-ESTRATEGIAS Núm. 2 (páxs. 1 ata 13)

Estrategias de Comunicación en la Gestión de la Responsabilidad Social de la Empresa

Autores Valentín Martínez Fernández, Oscar Juanatey Boga, Jose Javier Orosa Gonzalez, Lorena Rodríguez Campo
Revista FISEC-ESTRATEGIAS Núm. 1 (páxs. 1 ata 12)

O impacto das promocións de vendas na difusión e a cota de mercado da prensa diaria en Galicia

Autores Oscar Juanatey Boga, Valentín Martínez Fernández, Jose Javier Orosa Gonzalez, Juna Carlos Rodríguez Sánchez
Revista ESTUDOS DE COMUNICACIÓN (páxs. 129 ata 146)

Un caso de modelización arima en el ámbito del marketing periodístico: el diario "El Progreso"

Autores Valentín Martínez Fernández, Jose Javier Orosa Gonzalez
Revista INTEGRA Núm. 9 (páxs. 35 ata 44)

El Marketing de los Partidos Políticos

Autores Jose Javier Orosa Gonzalez
Editorial Erasmus Ediciones, Barcelona (España)
ISBN 978-84-936972-2-8

El área metropolitana de A Coruña: una metrópoli Euroatlántica. Estudio de posicionamiento, constitución y marketing

Autores Carlos Nardiz Ortiz, Valentín Martínez Fernández, Jose Javier Orosa Gonzalez, Andrés Precedo Ledo
Editorial Deputación da Coruña, Coruña, A (España)
ISBN 84-9812-063-2

La promoción de Ventas: ¿fin de un ciclo?

Autores Valentín Martínez Fernández. Oscar Juanatey Boga. Jose Javier Orosa Gonzalez
Libro Libro Blanco de la Prensa Diaria 2008
Vol. - Edita AEDE.
ISBN: 84-611-9712-7
Páxinas Desde a 385 ata a 395

Las promociones de ventas: del éxito al cautiverio

Autores Valentín Martínez Fernández. Oscar Juanatey Boga. Jose Javier Orosa Gonzalez
Libro Libro Blanco de la Prensa Diaria
Vol. - Edita AEDE-IESE.
ISBN: 84-609-7354-9
Páxinas Desde a 319 ata a 329

Delimitación desde un punto de vista conceptual del Marketing Político y el Marketing Electoral
VI International Congress on Public and Non Profit Marketing
Internacional

Autores Jose Javier Orosa Gonzalez, Valentín Martínez Fernández
Lugar Braga (Portugal)

An Arima approximation apply to marketing: analysis the diffusion of a spanish newspaper
7th International Workshop on Operations Research
Internacional

Autores Laurentino Bello Acebrón, Valentín Martínez Fernández, Jose Javier Orosa Gonzalez, Carlos Bouza Herrera
Lugar La Habana (Cuba)

Factores Determinantes de la Imagen de los Destinos Turísticos: Evidencias Empíricas de la Incidencia de una Catástrofe Ecológica
III Jornadas de Marketing de Ciudades
Internacional

Autores Jose Javier Orosa Gonzalez, Oscar Juanatey Boga
Organizador Universidade da Coruña (UDC)
Lugar Coruña, A (España)

Aproximación a los hábitos de compra, percepciones y aptitudes de los consumidores hacia la prensa diaria y sus promociones de venta
LOGMARK 2006
Internacional

Autores Oscar Juanatey Boga, Valentín Martínez Fernández, Jose Javier Orosa Gonzalez
Lugar Camagüey (Cuba)

El Reto de los Periódicos ante los Nuevos Habitos de los Jóvenes Consumidores: De la Prensa Escrita al Diario Digital
XXI Congreso Internacional de Comunicación
Internacional

Autores Oscar Juanatey Boga, Valentín Martínez Fernández, Jose Javier Orosa Gonzalez
Lugar España

Un análisis exploratorio de las características diferenciadoras de las cadenas de franquicia: Aplicación al. Caso español
Convención de la Universidad de Granma
Internacional

Autores Maria Teresa García Álvarez, Rosa Mariz Pérez, Jose Javier Orosa Gonzalez
Lugar Bayamo (Cuba)

Filosofía e funcións da cultura organizaciónal: unha aplicación as organizacións portuguesas
Convención de la Universidad de Granma
Internacional

Autores Valentín Martínez Fernández, Jose Javier Orosa Gonzalez, Orlando Petiz Pereira
Lugar Bayamo (Cuba)

Técnicas de Marketing mix en el lanzamiento de un producto audiovisual: aplicación a largometrajes cinematográficos
Convención de la Universidad de Granma
Internacional

Autores Valentín Martínez Fernández, Jose Javier Orosa Gonzalez, Lorena Rodríguez Campo
Lugar Bayamo (Cuba)

Un análisis exploratorio de las características diferenciadoras de las cadenas de franquicia: aplicación al caso español
Convención de la Universidad de Granma
Internacional

Autores Valentín Martínez Fernández, Jose Javier Orosa Gonzalez, Rosa Mariz Pérez
Lugar Bayamo (Cuba)

Un modelo Arima de la difusión de un diario de la prensa española: el caso del Faro de Vigo
I Taller latino iberoamericano de investigación de operaciones. La I.O. aplicada a la solución de problemas regionales
Internacional

Autores Oscar Juanatey Boga, Valentín Martínez Fernández, Jose Javier Orosa Gonzalez, Carlos Bouza Herrera
Lugar Acapulco (México)

Función de las estrategias de comunicación en la generación de valor de marca de un evento: análisis del caso Xacobeo
II CONGRESO LUSO-BRASILEIRO DE ESTUDOS JORNALISTICOS
Internacional

Autores Oscar Juanatey Boga, Valentín Martínez Fernández, Jose Javier Orosa Gonzalez, Mª Magdalena Rodríguez Fernández
Lugar Oporto (Portugal)

Análisis de las estrategias de comunicación en la gestión de crisis alimentaria: el caso español de la encefalopatía espongiforme bovina (EEB) o "mal de las vacas locas"
IV CISCI 2005
Internacional

Autores Valentín Martínez Fernández, Jose Javier Orosa Gonzalez, Luis Angel Sanz de la Tajada, Julio Cerviño Fernández
Lugar Orlando (Estados Unidos)

Análisis de las estrategias de comunicación en la gestión de crisis alimentaria: el caso español de la encefalopatía espongiforme bovina (EEB) o "mal de las vacas locas"
IV CISCI 2005
Internacional

Autores Valentín Martínez Fernández, Jose Javier Orosa Gonzalez, Luis Angel Sanz de la Tajada, Julio Cerviño Fernández
Lugar Orlando (Estados Unidos)

Aproximación a la formación de la imagen de destinos turísticos e influencia de las catástrofes ecológicas: Análisis de "A Costa da Morte" y el impacto del naufragio del buque Prestige
IV CISCI 2005
Internacional

Autores Oscar Juanatey Boga, Valentín Martínez Fernández, Jose Javier Orosa Gonzalez
Lugar Orlando (Estados Unidos)

Auditoría de comunicación corporativa y rentabilidad empresarial
IV CISCI 2005
Internacional

Autores Valentín Martínez Fernández, Jose Javier Orosa Gonzalez, Luis Angel Sanz de la Tajada, Julio Cerviño Fernández
Lugar Orlando (Estados Unidos)

Técnicas para el estudio de la Cantidad Total en el Análisis conjunto: modelos decisionales
IV CISCI 2005
Internacional

Autores Carlos Bouza Herrera, Valentín Martínez Fernández, Jose Javier Orosa Gonzalez, Sira Allende
Lugar Orlando (Estados Unidos)

Una aplicación de la metodología Box-Jenkins al marketing periodístico: el caso de el diario El Progreso
IV CISCI 2005
Internacional

Autores Oscar Juanatey Boga, Valentín Martínez Fernández, Jose Javier Orosa Gonzalez, Elías Rebuje
Lugar Orlando (Estados Unidos)

Metodologías de valoración de marcas: Análisis Compartivo y casos prácticos
VI INTERNATIONAL WORKSHOP ON OPERATIONS RESEARCH
Internacional

Autores Valentín Martínez Fernández, Jose Javier Orosa Gonzalez, Luis Angel Sanz de la Tajada, Julio Cerviño Fernández
Organizador Universidad de Navarra
Lugar La Habana (Cuba)

Modelización de la prensa diaria gallega en el periodo 1990-2000
VI INTERNATIONAL WORKSHOP ON OPERATIONS RESEARCH
Internacional

Autores Valentín Martínez Fernández, Oscar Juanatey Boga, Jose Javier Orosa Gonzalez, Carlos Bouza Herrera
Organizador Universidad de Navarra
Lugar La Habana (Cuba)

Modelización Econométrica de la prensa diaria: una aproximación desde la metodología VAR
XIII JORNADAS DE ASEPUMA
Internacional

Autores Valentín Martínez Fernández, Jose Javier Orosa Gonzalez, Elías Rebuge
Lugar Coruña, A (España)

El Impacto Sobre la Fidelidad y Lealtad a las Marcas de las Promociones de Ventas: Análisis del Mercado de la Prensa Diaria En España
XIX Congreso Anual y XV Congreso Hispano-Francés de AEDEM
Nacional

Autores Oscar Juanatey Boga, Valentín Martínez Fernández, Jose Javier Orosa Gonzalez
Organizador Universidad del País Vasco
Lugar Vitoria-Gasteiz (España)

Aproximación al efecto de las promociones de ventas sobre la fidelidad y la lealtad a las marca: el caso del sector de la prensa diaria en España
XIX REUNIÓN ANUAL ASEPELT
Internacional

Autores Jose Javier Orosa Gonzalez, Valentín Martínez Fernández, Oscar Juanatey Boga
Lugar Badajoz (España)

Aproximación a la tipología de las promociones de ventas en la prensa diaria desde la perspectiva del comercio minorista
XV Jornadas hispano-lusas de gestión científica
Internacional

Autores Oscar Juanatey Boga, Valentín Martínez Fernández, Jose Javier Orosa Gonzalez, Lorena Rodríguez Campo
Lugar Sevilla (España)

Ética Publicitaria en los Medios de Comunicación
3º Congreso Internacional de Ética y Derecho de la Información
Internacional

Autores Oscar Juanatey Boga, Valentín Martínez Fernández, Javier Fernández, Jose Javier Orosa Gonzalez
Lugar Valencia (España)

La Teoría de Noelle-Neumann sobre la "Espiral del Silencio"
3º Congreso Internacional de Ética y Derecho de la Información
Internacional

Autores Oscar Juanatey Boga, Valentín Martínez Fernández, Lorena Rodríguez Campo, Jose Javier Orosa Gonzalez
Lugar Valencia (España)

Estrategias de Marketing en el lanzamiento de un largometraje cinematográfico
II Congreso Galego do Audiovisual
Nacional

Autores Oscar Juanatey Boga, Valentín Martínez Fernández, Lorena Rodríguez Campo, Jose Javier Orosa Gonzalez
Lugar España

Estrategias de comunicación en la gestión de la responsabilidad social de la empresa
II Encuentro Iberoamericano sobre estrategias de comunicación
Nacional

Autores Oscar Juanatey Boga, Valentín Martínez Fernández, Jose Javier Orosa Gonzalez, Lorena Rodríguez Campo
Lugar Sevilla (España)

Análisis del mapa televisivo en Galicia y Portugal: Principais operadores, contenidos y públicos
III Congreso Luso-Galego de Estudos Xornalísticos
Internacional

Autores Oscar Juanatey Boga, Valentín Martínez Fernández, Lorena Rodríguez Campo, Jose Javier Orosa Gonzalez
Organizador Consello da Cultura Galega
Lugar España

Incidencia y evolución de las promociones de ventas en la prensa diaria: análisis de los diarios gallegos en la década de los 90
III Congreso Luso-Galego de Estudos Xornalísticos
Internacional

Autores Oscar Juanatey Boga, Valentín Martínez Fernández, Lorena Rodríguez Campo, Jose Javier Orosa Gonzalez
Organizador Consello da Cultura Galega
Lugar España

Análisis econométrico de la relación entre las promociones de ventas y la difusión de la prensa diaria
XII Congreso Latino-Iberoamericano de Investigación de Operaciones
Internacional

Autores Oscar Juanatey Boga, Valentín Martínez Fernández, Lorena Rodríguez Campo, Jose Javier Orosa Gonzalez
Lugar La Habana (Cuba)

Cargos

Cargos académicos ou de xestión para o/a docente.

Claustro

Profesorado doutor con vinculación permanente

Desde 15/03/2023.

Xunta da Facultade de Economía e Empresa

PDI (Membros Natos)

Desde 15/03/2023.

Consello do Departamento Empresa

PDI (Membros Natos)

Desde 15/03/2023.

Facultade de Economía e Empresa

Vicedecano de Estudantes e Comunicación
Vicedecano

Desde 11/04/2023 ata 14/10/2024.

Xunta da Facultade de Economía e Empresa

PDI (Membros Natos)

Desde 10/03/2021 ata 14/03/2023.

Consello do Departamento Empresa

PDI (Membros Natos)

Desde 10/03/2021 ata 14/03/2023.

Facultade de Economía e Empresa

Vicedecano de Estudantes e Comunicación
Vicedecano